Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн

Select Forum Language:

 
Hot topics:
Aktuelles Datum und Uhrzeit: Mo 26 Okt 2020, 01:13
Alle Zeiten sind UTC + 2
 Forum-Index » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Българските военни самолети
ВВС на България - инфо и новини
Neues Thema erцffnen   Neue Antwort erstellen Vorheriges Thema anzeigen :: Nдchstes Thema anzeigen
Seite 94 von 98 [1465 Beitrдge]   Gehe zu Seite: Zurьck 1, 2, 3, ..., 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98 Weiter
Autor Nachricht
Flankerivo
[Admin]


Anmeldedatum: 19.04.2005
Beitrдge: 11006
Wohnort: София

BeitragVerfasst am: Mi 03 Okt 2018, 15:26    Titel:  

4350 дол./ч. Нереално евтино и не го вярвам. Някои пера се пропускат. Нормално, с оглед на оскъдната информация.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden Yahoo Messenger 
Sharana


Anmeldedatum: 27.06.2016
Beitrдge: 572

BeitragVerfasst am: Mi 03 Okt 2018, 15:35    Titel:  

Flankerivo hat Folgendes geschrieben:
4350 дол./ч. Нереално евтино и не го вярвам. Някои пера се пропускат. Нормално, с оглед на оскъдната информация.


Защото не четеш или си го минал по диагонала. Скъкото е не краткото обслужване преди/след полет с прегледите и евтините консумативи, а именно замяната/ремонта/профилактиката на агрегати, когато им мине назначеното време . Тя не влиза в тези 4350дол/ч, а сигурно е (общо с въпросните 4350) около 15 000$ (лична спекулация) като махнеш останалите неща от общата сума, която за чехите е 26 000$. Американците с всичко включено оценяват техните си Ф-16 на около 24 000$ при тяхното заплащане на труда (което също оказва голямо влияние освен цената на самите части), а Грипен са все пак по-евтини + на механиците и инженерите не им се плаща по разценките в САЩ.

Sharana hat Folgendes geschrieben:
Чехите за 14 самолета броят по 55 милиона долара годишно за 2100 летателни часа (по 150 на самолет). Самото летене е 9,1 милиона (по 4350$), а останалото е цялостното техническо обслужване, обучението, наема и ползването на симулатор, застраховката, цената на лизинга и тн. От тези ~26 000 долара на час интензивно летене с всичко включено като махнеш вноската за лизинг (само ги ползват все пак и им изяждат ресурса та плащат амортизация), застраховката (ако катастрофират с някой самолет да им го заменят с нов), наема на симулатора (който се купува в нашия случай заедно със самолетите) и обучението (което е включено в договора за придобиване) цената ще пада разбира се.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
Flankerivo
[Admin]


Anmeldedatum: 19.04.2005
Beitrдge: 11006
Wohnort: София

BeitragVerfasst am: Mi 03 Okt 2018, 15:55    Titel:  

Така е. И Грипенът е скъп. Мен като човек от Снабдяване ме интересува крайна цена без подробни глупости, които имат за цел да объркат отсрещната страна. Трябва ми цена на придобиване и експлоатация, демек летателен час с ВСИЧКИ разходи. Все, tutto, Alles, all of the shitty expenses.

И наистина минавам по диагонала, защото числата са рисунки в нета и има доста други скрити разходи. Но искаме да летим, ще плащаме. Или ще летим колкото с кугарите, беловете и спартаните, минутка, две.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden Yahoo Messenger 
Sharana


Anmeldedatum: 27.06.2016
Beitrдge: 572

BeitragVerfasst am: Mi 03 Okt 2018, 16:10    Titel:  

Flankerivo hat Folgendes geschrieben:
Така е. И Грипенът е скъп. Мен като човек от Снабдяване ме интересува крайна цена без подробни глупости, които имат за цел да объркат отсрещната страна. Трябва ми цена на придобиване и експлоатация, демек летателен час с ВСИЧКИ разходи. Все, tutto, Alles, all of the shitty expenses.


Точната цена ще я знаят само нашите си, след като си направят сметките на база секретни данни, които са им дадени. Зависи от много неща все пак. Знае се относително, когато изнасят данни без много специфика. Чехите за всичко плащат ~26 000 както се каза, като само за "летенето" са казали колко е - останалите ~ 22 000$ са всичко останало. Колко точно е това всичко останало без лизинг, застраховка, наем на тренажор и прочие неща, които ние няма да плащаме ако закупим Грипен няма кой да каже публично. Но все рамките са достатъчен ориентир за сравнения.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
Flankerivo
[Admin]


Anmeldedatum: 19.04.2005
Beitrдge: 11006
Wohnort: София

BeitragVerfasst am: Mi 03 Okt 2018, 16:13    Titel:  

Знаем, че нищо не знаем. Достатъчно е да видя сумата милиард и половина за 8-16 самолета. Дори за 20 е много.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden Yahoo Messenger 
Венци

Anmeldedatum: 29.08.2014
Beitrдge: 491

BeitragVerfasst am: Mi 03 Okt 2018, 19:02    Titel:  

Ако имаме възможност, трябва да вземем Ф16 блок70.
Не мога да ви разбера какво дискутирате Грипените. На нас ни предлагат Грипен във вариант С/Д, не Е/Ф, а ние имаме нужда от самолет дето да бъде някакъв фактор в региона след 10 години. Ф16 блок70 като електроника се доближава до Ф35 и все пак има някакъв шанс във въздушен бой с, да кажем, турски или руски изтребители.
Ако пък търсим самолет само за ер полисинг, не си струва да се дават толкоз пари за Грипен в чешки или унгарси вариант мъкнеш само АИМ9Л/М и АИМ120С5.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
Flankerivo
[Admin]


Anmeldedatum: 19.04.2005
Beitrдge: 11006
Wohnort: София

BeitragVerfasst am: Mi 03 Okt 2018, 19:46    Titel:  

Въздушен бой с руски изтребител?! Самият факт, че си го помислил дори за миг... По-добре да се предадем на двукратния ни освободител.

За изтребител, който да е фактор в региона сега, в близките години... Надявам се да го казваш с ирония. Живеем в държава, която в авиосферата е по-напред от Литвалатвияестония, просто защото последните нямат авиация, и по-назад от всички останали, изключая блудната ни провинция Македония. С 8 невъоръжени тренировъчни самолета и оптимистично 50 летателни часа на калпак пилот ли?!

Иначе си прав за Грипена. На нас се опитват да ни пробутат стари самолети от шведските ВВС под формата на нови и това многократно е споменавано.

На нас ни трябват самолети, за да могат пилотите да летят. Учебни самолети, каквато роля изпълнява МиГ-29А сега.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden Yahoo Messenger 
Sharana


Anmeldedatum: 27.06.2016
Beitrдge: 572

BeitragVerfasst am: Mi 03 Okt 2018, 20:37    Titel:  

Венци hat Folgendes geschrieben:
gНе мога да ви разбера какво дискутирате Грипените. На нас ни предлагат Грипен във вариант С/Д, не Е/Ф, а ние имаме нужда от самолет дето да бъде някакъв фактор в региона след 10 години. Ф16 блок70 като електроника се доближава до Ф35 и все пак има някакъв шанс във въздушен бой с, да кажем, турски или руски изтребители.


Ако зарежем общите приказки можеш ли да дадеш конкретика защо според теб разликата е такава голяма и единия ще е фактор, а другия не? Същото и с "шансовете".
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
Super Flanker
[Admin]


Anmeldedatum: 21.12.2004
Beitrдge: 6310

BeitragVerfasst am: Mi 03 Okt 2018, 20:52    Titel:  

Sharana hat Folgendes geschrieben:
Flankerivo hat Folgendes geschrieben:
Така е. И Грипенът е скъп. Мен като човек от Снабдяване ме интересува крайна цена без подробни глупости, които имат за цел да объркат отсрещната страна. Трябва ми цена на придобиване и експлоатация, демек летателен час с ВСИЧКИ разходи. Все, tutto, Alles, all of the shitty expenses.


Точната цена ще я знаят само нашите си, след като си направят сметките на база секретни данни, които са им дадени. Зависи от много неща все пак. Знае се относително, когато изнасят данни без много специфика. Чехите за всичко плащат ~26 000 както се каза, като само за "летенето" са казали колко е - останалите ~ 22 000$ са всичко останало. Колко точно е това всичко останало без лизинг, застраховка, наем на тренажор и прочие неща, които ние няма да плащаме ако закупим Грипен няма кой да каже публично. Но все рамките са достатъчен ориентир за сравнения.


Макар и да разсъждаваш правилно има неща, които не знам.

Има различни видове и начини за формиране на ДЕР при изтребителите, което не прави МиГ-29 евтин, или пък Грипен скъп.

То като цяло модерна авиация без пари не се прави.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
Super Flanker
[Admin]


Anmeldedatum: 21.12.2004
Beitrдge: 6310

BeitragVerfasst am: Mi 03 Okt 2018, 20:55    Titel:  

Венци hat Folgendes geschrieben:
Ако имаме възможност, трябва да вземем Ф16 блок70.
Не мога да ви разбера какво дискутирате Грипените. На нас ни предлагат Грипен във вариант С/Д, не Е/Ф, а ние имаме нужда от самолет дето да бъде някакъв фактор в региона след 10 години. Ф16 блок70 като електроника се доближава до Ф35 и все пак има някакъв шанс във въздушен бой с, да кажем, турски или руски изтребители.
Ако пък търсим самолет само за ер полисинг, не си струва да се дават толкоз пари за Грипен в чешки или унгарси вариант мъкнеш само АИМ9Л/М и АИМ120С5.


Самолетите не водят рицарски дуели.

Даже и Ф-22 да имаме, при 8 (осем) бройки, ти гарантирам, че фактор няма да сме срещу посочените от теб.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
Венци

Anmeldedatum: 29.08.2014
Beitrдge: 491

BeitragVerfasst am: Mi 03 Okt 2018, 21:04    Titel:  

Не сме тръгнали да се бием с руснаци, но като ще наливаме пари, трябва да е в самолет, който да седи по сериозно в въздуха. Трябва бойна машина, нещо с което ВВС да придобият някакви способности. Писна ми да слушам само за някакъв ер полисинг 20г. То като че ли това е върха на военното дело. Ако амбициите и стратегията на МО се свежда до това може да караме и с Миг21, все тая какъв е самолета. А също ми омръзна да слушам, че ни трябва самолет на който пилотите да могат да летят и да тренират. Сега следва дебата, пилотите ще карат ли Грипена повече от Ф16ката? Ще бъдат ли по-натренирани и т.н. Според мен, като си знаем какви дезорганизирани цървули сме, разлика няма да има, или ако има, няма да е кой знае колко голяма. Горивото все няма да стига, частите ще идват със закъснение, ще канибализираме самолети, НО базата и електрониката ще е поне дълги години модерна и един ден, ако не дай боже ни притрябват самолети, ще имаме някакви анемични бройки с които положението няма да е съвсем отчайващо. С 2 думи, по-добре Ф16 бл.70 с пилот на 50час, отколкото Грипен С/Д с пилот от 70часа.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
Super Flanker
[Admin]


Anmeldedatum: 21.12.2004
Beitrдge: 6310

BeitragVerfasst am: Mi 03 Okt 2018, 21:06    Titel:  

Значи хем сме скъсани цървули, хем да взимаме суперпупер изтребители, за да ни седят като музейни експонати, но да имат модерна електроника...

Smile
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
Венци

Anmeldedatum: 29.08.2014
Beitrдge: 491

BeitragVerfasst am: Mi 03 Okt 2018, 21:14    Titel:  

Super Flanker hat Folgendes geschrieben:
Значи хем сме скъсани цървули, хем да взимаме суперпупер изтребители, за да ни седят като музейни експонати, но да имат модерна електроника...

Smile


Да, точно така. В бъдеще, ако икономиката малко дръпне и се видим с малко повече пари, много по лесно ще е да вдигнем нальота (като купим керосин и запасни части) отколкото да модернизираме остаряли самолети. Wink
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
Super Flanker
[Admin]


Anmeldedatum: 21.12.2004
Beitrдge: 6310

BeitragVerfasst am: Mi 03 Okt 2018, 21:17    Titel:  

Венци hat Folgendes geschrieben:
Super Flanker hat Folgendes geschrieben:
Значи хем сме скъсани цървули, хем да взимаме суперпупер изтребители, за да ни седят като музейни експонати, но да имат модерна електроника...

Smile


Да, точно така. В бъдеще, ако икономиката малко дръпне и се видим с малко повече пари, много по лесно ще е да вдигнем нальота (като купим керосин и запасни части) отколкото да модернизираме остаряли самолети. Wink


Най-обичам да чета какво "ще" направим. Smile
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
Венци

Anmeldedatum: 29.08.2014
Beitrдge: 491

BeitragVerfasst am: Mi 03 Okt 2018, 21:21    Titel:  

Е хубаво, така и така ще взимаме самолет, от четирите варианта кой да изберем?
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
Beitrдge der letzten Zeit anzeigen:   Sortieren nach:   
Seite 94 von 98 [1465 Beitrдge]   Gehe zu Seite: Zurьck 1, 2, 3, ..., 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98 Weiter
Neues Thema erцffnen   Neue Antwort erstellen Vorheriges Thema anzeigen :: Nдchstes Thema anzeigen
 Forum-Index » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Българските военни самолети
Gehe zu:  

Du kannst keine Beitrдge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beitrдge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beitrдge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beitrдge in diesem Forum nicht lцschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht teilnehmen.

[ Time: 0.0964s ][ Queries: 13 (0.0138s) ][ Debug Ein ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker