Private Colleger of transportation
panair2018

Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Владимир Береану: Време е за закупуване на жълти жилетки · Интересно, но забравено · ПРИКЛЮЧИ ТРЕТИЯТ ЕТАП ОТ УЧАСТИЕТО НА ФРЕГАТА ДРЪЗКИ В ОПЕРАЦИЯ НА НАТО SEA GUARDIAN (ГАЛЕРИЯ) · Демографската криза при съседите: Сърби, раждайте деца! · Бързият влак София - Варна излезе от релси до Реброво · Болница "Лозенец" детска клиника! А студентите? ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Вто 11 Дек 2018, 15:11
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Военна авиация - ПО СВЕТА
МиГ-35
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 9 от 9 [132 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 7, 8, 9
Автор Съобщение
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 9503
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 11 Юни 2018, 17:43    Заглавие:  

Данните на Жука на МиГ-29КР.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
Sharana


Регистриран на: 27 Юни 2016
Мнения: 484

МнениеПуснато на: Пон 11 Юни 2018, 18:17    Заглавие:  

Mig-28 написа:
Кои са най реалистичните данни до сега за реалния обсег на МиГ-35 Question

Аз нищо по-конкретно от "перегонная дальность" не съм срещал.

На базата на моделиране с известни данни (по планера, по двигателя и тн) съм виждал 330nm(611km) с 4х КАБ-500, 4х ракети В-В (2 за БВБ + 2 за ДВБ) и 1 ПТБ. При силно нехарактерна за руските ВВС конфигурация с 3х ПТБ - 470nm(870km) с две КАБ-500 вече.
Чисто за сравнение по същата методика с открити данни и същата схема последния Super Hornet (Block 3) при 1х ПТБ, 4х ракети В-В (2 за БВБ + 2 за ДВБ) и 4хPaveway (с Mk.83 по 500кг) го изчисляват на 455 nm(842km). При 3х ПТБ (и две бомби) вече 625nm(1158km).
Рафал може да мъкне 3х огромни ПТБ (по 2 000 литра) и с тях две бомби от този калибър ги докарва до 800nm(1480km).
Click to see if image is larger


При всички ситуации става въпрос за Hi-Med-Hi, с прицелен контейнер, 10% резерв и по оптимална (за всеки самолeт е +/-) cruising attitude. Колко точно може да се определи тази оптимална височина с най-нисък разход е спорно, все пак това не е открита информация, но за Ф-35 сметките казали 29 000ft, а миналата седмица F-35ците, които летяха към UK държаха 26-27 000 ft.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 9503
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 11 Юни 2018, 19:43    Заглавие:  

Леле какво гадаене пада.

P.S. Нали за антенни решетки си бъбрехте... Как обсъждате характеристики на 35, а дори 29КР не е ясен. Тук и друга версия на мотора има. Трябваше и F-35 да стане и на тази манджа мерудия. После се продължи с таван във футове все едно сме ингилизи.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
Sharana


Регистриран на: 27 Юни 2016
Мнения: 484

МнениеПуснато на: Пон 11 Юни 2018, 21:15    Заглавие:  

На корабните са същите Жук-М като на СМТ. Същите ще са и за МиГ-35. Колкото за височината (а не таван) ... ами в авиацията е много разпространено, при това навсякъде. Ако не ти харесва можеш да си го конвертираш за няколко секунди в Гугъл, но в източника не е в метри. Ако влезеш във flightradar да видиш по какъв маршрут летяха въпросните Ф-35 за UK също няма да е в метри.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
калло

Регистриран на: 09 Яну 2004
Мнения: 7653
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 11 Юни 2018, 21:45    Заглавие:  

Цитат:
На корабните са същите Жук-М като на СМТ. Същите ще са и за МиГ-35


Какъв е източникът на това? Кой и къде, имам предвид - официален източник, е съобщил каква ще е комплектацията на МиГ-35 за ВКС - РЛС, оптична система, двигатели, СУВ?

И да преминем към будещото доста неясноти следващо твърдение: "На базата на моделиране с известни данни (по планера, по двигателя и тн) съм виждал 330nm(611km) с 4х КАБ-500, 4х ракети В-В (2 за БВБ + 2 за ДВБ) и 1 ПТБ. При силно нехарактерна за руските ВВС конфигурация с 3х ПТБ - 470nm(870km) с две КАБ-500 вече. "

Откъде са тези данни, какъв им е източникът, на базата на какво точно е извършено моделирането?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Sharana


Регистриран на: 27 Юни 2016
Мнения: 484

МнениеПуснато на: Пон 11 Юни 2018, 22:20    Заглавие:  

калло написа:
Цитат:
На корабните са същите Жук-М като на СМТ. Същите ще са и за МиГ-35


Какъв е източникът на това?


Коментар/статия/интервю на Юрий Гуськов, главния конструктор на Фазотрон. Дали беше в едно от последните списания на КРЕТ или Радиотехника точно в момента не се сещам. Оплакваше се как направили АФАР оше 2010та, обаче военните казали, че бил по-скъп от другите и не ги устройва. Аргумента, че се чупи по-рядко и за около 5 години вече се избивала разликата в цената от разликата в обслужването (при много летене обаче беше разчета) не бил приет - интересувала ги само първоначалната цена. Така за следващите пет години темата била затворена, после 2015та се сетили изведнъж, че целия свят прави вече радари с АФАР, а във ВКС само Су-57 се предвижда да има такъв. Получават после договор за разработка с определени ТТХ, но със скромен бюджет, защото така или иначе имали вече наработки по темата. Към 2017 (когато беше и статията в списанието) били на 30-40% готови. В същия материал и че първоначално, докато не довършат разработката и не се договорят с военните за АФАР по цена и характеристики, също много хубавия Жук-М, който вече стоял на МиГ-29СМТ, МиГ-29Кр и го познавали.

Колкото до двигателите - РД-33МК са едни такива секретни 15 годишни и експортни двигатели, че само Шойгу и главния конструктор знаят истинните значения - всичко друго е фуфло с разлика сигурно чак до 30%. По различни изложения освен разговори и презентацийки много често има и тренажори, които са достъпни. Дали стойностите там имат връзка с реалността е по-скоро религиозен въпрос, сигурен съм, че ще се намерят хора, които да кажат че там показателите са занижени в пъти и изобщо РД-33 семейството е широкоизвестно с изключителната си горивна ефективност. Вярно, говори се че имало сериозен проект по още една модернизация (М3 или МК3 беше), но тогава пък МиГ-а щял да е сериозен конкурент на Су-тата (с подобен радиус на действие), което не се харесало на някои и проекта бил саботиран още в началото.
За оптимална височина - чиста математика според планера (и окачените по него неща) кога съпротивлението ще е най-малко. 100% данни е ясно, че никой няма да пусне в интернет (дори за експортно изделие), но пък е наивно да се смята, че чак толкова много се различават от реалните. Освен това нещо като боен радиус зависи от толкова много неща, че няма общо понятие - слагат се минимум значения по техническо задание, покривайки различни сценарии. Това е същото подмятане на цифри като мерене на ЕОП във виртуално-лабораторни условия - практиката е малко друга, но ако лабораторния сценарий за всички е един и същ може да се прави някакво грубо сравнение.

ПС: По повод супер секретните стойности - някакъв си блогър щом са го пуснали до тренажор на МиГ-29СМТ едвали ще да е юбер секретно. Този 640кг/мин разход на форсаж обаче е интересен предвид вместимостта на резервоарите.
https://www.youtube.com/watch?v=0z9xaBkT6QU&feature=youtu.be&t=274
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 9503
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 12 Юни 2018, 08:07    Заглавие:  

Ти го питаш за източници, той ги рисува ей така наизуст. Какви източници, какви пет лева. Иначе чака от останалите доказателствена база, а неговата струва стотинка и две десети. МиГ-29КР било същото като при СМТ. И да, и не. Ама кой си ти, че да го твърдиш това?! Откъде накъде е същото?! Пак ли от интервю с тоя и оня, който ей така небрежно фърля на журналистите инфото... Заеби и измишльотините!

Юрий Гуськов послъгва. Готовото през 2010 г. е с кратък обсег. Военните не го взимат не заради инат, а защото АФАР-ът им не отговаряше на "цена-качество" и с доста по-малка далечина на откриване спрямо най-модерния им класически Жук. До каква степен на готовност са другите им разработки няма инфо. Факт е, че имаше изложбени снимки на ново тяхно изделие с близо двойно по-малък размер, красиво изглеждащ иджиктипляктор, но красотата е едно, а функционалността и работоспособността друго. В стария е присъствала друга елементна база спрямо разработваната от другия конкурентен научен институт за Су-57. Гуса хвали фирмата си и плюе по военните. Класика.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
Pretor


Регистриран на: 24 Юни 2016
Мнения: 2142

МнениеПуснато на: Вто 07 Авг 2018, 18:08    Заглавие:  

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 9503
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 23 Авг 2018, 10:19    Заглавие:  

Подписан е договор за доставка на първите 6 броя МиГ-35 за ВКС.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
Super Flanker
[Admin]


Регистриран на: 21 Дек 2004
Мнения: 4440

МнениеПуснато на: Нед 26 Авг 2018, 12:59    Заглавие:  

Серийное производство лёгких истребителей МиГ-35 начнётся после 2020 года - глава ОАК

24.08.2018 11:09:09
Кубинка (Московская область). 24 августа. ИНТЕРФАКС-АВН - Первая партия лёгких истребителей МиГ-35 поступит военным в 2018-2019 годах, после чего начнётся его серийное производство, сообщил президент Объединённой авиастроительной корпорации Юрий Слюсарь.
"В 2018-2019 годах поставим установочную партию, а дальше уже серия", - заявил Ю.Слюсарь в интервью "Интерфаксу".
Он напомнил, что на форуме "Армия" был подписан контракт по МиГ-35 на поставку шести машин, две из которых будут поставлены уже в этом году.
"Мы исходим из тех параметров, которые в ГПВ (госпрограмме вооружения, - "ИФ") заложены. Сколько в ГПВ записали, столько самолётов мы должны будем произвести - и мы готовы их произвести", - сказал Ю.Слюсарь, отвечая на вопрос о возможной замене всего парка лёгких истребителей на МиГ-35.
Глава ОАК отметил, что МиГ-35 будут поставлены военным по опережающей модели - раньше, чем они предусмотрены в ГПВ.
"Мы делаем самолёт, а за счёт более ранней поставки получаем возможность обслуживать те кредиты, которые мы привлекаем. Такую же схему мы предлагаем по некоторым другим типам самолётов. Например, Су-30СМ", - сообщил Ю.Слюсарь.
Как сообщалось, в марте осведомлённый источник заявил "Интерфаксу", что российские военные не будут массово покупать новые истребители МиГ-35. "Никакого перехода всей лёгкой истребительной авиации на этот класс в ближайшее время не будет", - сказал он. По его данным, пока военные могут ограничиться покупкой, максимум, одной эскадрильи.
В 2017 году Виктор Бондарев, находясь в должности главкома ВКС, заявлял, что весь парк лёгких истребителей будет заменен на МиГ-35.
В июле прошлого года Юрий Борисов, будучи заместителем министра обороны РФ (ныне вице-премьер), заявил, что военные планируют закупки МиГ-35 с 2018 года. "Надеюсь, что после поставок этих лёгких истребителей в Воздушно-космические силы России увеличится его экспортный потенциал", - сказал он.
Ранее гендиректор РСК "МИГ" Илья Тарасенко сообщил, что компания работает над подписанием контрактов по поставке МиГ-35 с 29 странами, где уже присутствует самолёт МиГ-29. Среди потенциальных покупателей он назвал Казахстан, Мьянму, Бангладеш, государства Латинской Америки, в частности Перу. В апреле 2018 года стало известно, что Россия предложит МиГ-35 для участия в индийском тендере на 110 лёгких истребителей.
МиГ-35 - самый совершенный в семействе истребителей "МиГ". В качестве силовых установок на МиГ-35 используются глубоко модернизированные двигатели РД-33МК, его бортовая радиоэлектронная станция позволяет выявлять и сопровождать от 10 до 30 воздушных целей на расстоянии до 160 км, при этом осуществляя захват до шести воздушных и четырёх наземных целей одновременно.
МиГ-35 оснащён современным комплексом обороны, он сводит до минимума внезапную атаку со стороны противника, позволяет распознавать как самолёты, так и летящие ракеты.
Как сообщалось, в состав средств поражения МиГ-35 вводятся перспективные авиационные вооружения, в том числе средства поражения большой дальности, позволяющие атаковать цели без входа в зоны ПВО (противовоздушной обороны). Самолет способен решать боевые задачи в спектрах "воздух-воздух", "воздух-земля", "воздух-корабль".
В январе 2017 года глава ОАК Юрий Слюсарь сообщил, что МиГ-35 сможет нести и лазерное оружие.

http://www.militarynews.ru/story.asp?rid=1&nid=488960

Явно ще се чака митичният нов радар с АФАР и други шукарии...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Super Flanker
[Admin]


Регистриран на: 21 Дек 2004
Мнения: 4440

МнениеПуснато на: Нед 28 Окт 2018, 08:27    Заглавие:  

Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Pretor


Регистриран на: 24 Юни 2016
Мнения: 2142

МнениеПуснато на: Нед 09 Дек 2018, 10:10    Заглавие:  

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 9 от 9 [132 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 7, 8, 9
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Военна авиация - ПО СВЕТА
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0685s ][ Queries: 13 (0.0057s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker