Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Марияна Николова: Повишаване на доходите е мой приоритет, дайте ми време · Каракачанов одобри ремонтът на Су-25 да бъде в Беларус, но ще е до 100 млн. лв. · WIZZ AIR ОТКРИВА НОВА БАЗА В КРАКОВ С 2 НОВИ САМОЛЕТА В ПОЛША И ЩЕ СТАРТИРА 12 НОВИ МАРШРУТА ПРЕЗ 2019 Г. · Ето какво реши френският съд за Баневи · Словакия заменя руското въоръжение и техника с американско · Унгария няма да екстрадира Груевски ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Сря 21 Ное 2018, 17:46
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиокомпании и самолети
Новини за други авиокомпании и самолети
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 9 от 9 [132 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 7, 8, 9
Автор Съобщение
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Нед 11 Май 2014, 03:06    Заглавие:  

Стана дума в друг постинг, че инак впечатляващата листа на пръв поглед листа с поръчки за SSJ до голяма степен се оказа въздух под налягане, тъй като реалните купувачи, фактически се броят на пръсти.
Не е изключено напълно обаче, подобно развитие и при С-серията. За LH (LX) и KE някой едва ли се съмнява, но в други случаи (описани по-долу), нещата май не са чак толкова сигурни.
• Ilyushin Finance Co. - 32 х CS300: отношенията на Русия и Канада покрай случващото се с Украйна силно се влошиха. Макар и Илюшин финанс поне на книга да се води напълно самостоятелна институция, твърдата ръка на Кремъл де факто командва парада и сделката като нищо може да се разсъхне. Същото се отнася и за 100-те броя Q400 (финално асенблирани в Уляновск и предназначени за вътрешния руски пазар), контракта за които (уж в един момент окончателно ратифициран) пак (и за който ли път) се оказва под въпрос.
• Republic Airways Holdings - 40 х CS300: поръчката всъщност беше за Frontier Airlines, но Рипълик по същество вече не притежава Frontier
• Odyssey Airlines - 10 х CS100: въпроса тук е откъде пари – АК май го закъсва, а хвърчилата са скъпички
• Iraqi Airways - 5 х CS300: същите поръчаха и 10 х CRJ900, ама накрая взеха само 6. Гръмките фрази за нова твърда поръчка за 777 също не се превърнаха в реалност
• airBaltic - 10 х CS300: и там е манджа с грозде – пустото реструктуриране все не приключва и никой май не знае какво точно се случва
• SaudiGulf Airlines - 16 х CS300: то хубаво, ама самата АК е все още само проект, който уж би трябвало да стартира 2015-та
Въобще пътят на С-серията продължава да бъде доста трънлив. UA (United) бяха праймъри таргет и самолета едва ли не скроен до голяма степен по изикванията им, но АК продължава да мълчи, а и се знае, че отново финансовото и състояние е обезпокояващо. Дори родната AC (Air Canada) също поне досега не е показала твърда подкрепа (поръчка), че и канадската преса, която не се напъва да ръси дитирамби във възхвала и ясно показа, че освен оптимистичните изказвания на борда на директорите, е време и за реални резултати (http://www.montrealgazette.com/business/aerospace/CSeries+struggles+weigh+Bombardier/9819007/story.html).
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 9448
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 22 Яну 2015, 10:52    Заглавие:  

http://www.aviaport.ru/news/2015/01/20/323455.html

"Фрегат Экоджет" начинает испытания отсека фюзеляжа и модели самолета
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
конструктор
[Moderator]


Регистриран на: 07 Юли 2014
Мнения: 4355
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пон 25 Май 2015, 19:01    Заглавие:  

В Русия разработват нов тип безшумен самолет с двигатели, разположени над крилата

Click to see if image is larger

_________________
Ceterum censeo capitalismus esse delendam.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 9448
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 25 Май 2015, 19:34    Заглавие:  

Не го разработват този самолет, а само изследват характеристиките и поведението в ЦАГИ. Това им е работата. Да изпробват различни схеми.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
конструктор
[Moderator]


Регистриран на: 07 Юли 2014
Мнения: 4355
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Сря 27 Май 2015, 10:41    Заглавие:  

Ясно. И все пак е интересна тази концепция – двигателите над крилата. Така крилата "екранират" звуковите вълни и на земята значително би трябвало да намалее шумът от излитащия самолет. Но обслужването на високо разположените двигатели е по-трудно. Всъщност тази схема не е нещо ново и уникално. Ето напр. един самолет на "Хонда" с двигатели над крилото:

Click to see if image is larger

Да не говорим за "Бе-200", при който двигателите са над крилото, но по съвсем други причини – за да не влиза вода в тях Smile

_________________
Ceterum censeo capitalismus esse delendam.

Последната промяна е направена от конструктор на Сря 27 Май 2015, 10:53; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
конструктор
[Moderator]


Регистриран на: 07 Юли 2014
Мнения: 4355
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Сря 27 Май 2015, 10:46    Заглавие:  

Ето още един самолет с двигатели над крилото – "Fokker 614":

Click to see if image is larger

_________________
Ceterum censeo capitalismus esse delendam.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 9448
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 27 Май 2015, 11:03    Заглавие:  

Негативите от една такава аеродинамична конфигурация са повече от позитивите. Неслучайно този тип самолети са по-малко на брой. В случая ЦАГИ изпитва крило с изключително малка стреловидност и този тип разположение на двигателите, за да постигне позитиви при ниски скорости, основен от които може би е споменатата редукция на шумни емисии към земята. Обаче отрицателните страни са:
- затруднен ремонт на двигателите,
- повишен разход на гориво заради надкрилните двигатели,
- специалното усилване на крилата, от което неминуемо се нуждае, отново заради разположението на двигателите и
- определено по-големи шумни емисии за пътниците, което е nonsence.

В общи линии тази новина не е новина. Ако журналистите трябва да обръщат внимание на всеки проект на ЦАГИ и подвариантите му, то трябва на ежеседмична база да чоплим подобни новини.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 9448
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 08 Фев 2018, 09:10    Заглавие:  

И така бавно, но славно, добрите практики в борбата "малки-големи" (Embraer, Bombardier vs Boeing, Airbus) в сферата на гражданското самолетостроене приключват с традиционно, модерно през 90-те, сливане/поглъщане. Хайде, с Bombardier историята е ясна, те отдавна са жив труп и взеха максимума от сделката с Airbus. Обаче Embraer озадачават малко. И при тях паднаха продажбите, което беше свързано с пазарната тенденция в сегмента на регионалните, но все пак дълги години са с най-голям пазарен дял на годишна база и не изглеждаха проблемна организация. Boeing като ги лапне ще стане абсолютен лидер в цялата гама от малки до големи. Ами на Airbus да им се чудиш за какво им е Bombardier или французите се смилиха над канадските си братовчеди и протегнаха ръка...

https://www.aex.ru/news/2018/2/7/181012/
Embraer подтвердил переговоры с Boeing о создании СП по производству пассажирских самолетов
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
I-30
Гост


МнениеПуснато на: Чет 08 Фев 2018, 10:47    Заглавие:  

Flankerivo написа:
И така бавно, но славно, добрите практики в борбата "малки-големи" (Embraer, Bombardier vs Boeing, Airbus) в сферата на гражданското самолетостроене приключват с традиционно, модерно през 90-те, сливане/поглъщане. Хайде, с Bombardier историята е ясна, те отдавна са жив труп и взеха максимума от сделката с Airbus. Обаче Embraer озадачават малко. И при тях паднаха продажбите, което беше свързано с пазарната тенденция в сегмента на регионалните, но все пак дълги години са с най-голям пазарен дял на годишна база и не изглеждаха проблемна организация. Boeing като ги лапне ще стане абсолютен лидер в цялата гама от малки до големи. Ами на Airbus да им се чудиш за какво им е Bombardier или французите се смилиха над канадските си братовчеди и протегнаха ръка...

https://www.aex.ru/news/2018/2/7/181012/
Embraer подтвердил переговоры с Boeing о создании СП по производству пассажирских самолетов


Китайците също имаха предложение...
Няма информация да водят преговори.
Върнете се в началото
Восток


Регистриран на: 19 Окт 2016
Мнения: 2989
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Пон 16 Апр 2018, 23:36    Заглавие:  

Ролс Ройс намирали бъдещия руско - китайски самолет CR929 за отличен и щели да участват в конкурса за двигател, това ще е голяма грешка според мен. Трябва да се стараят тези основи да са си техни...

http://www.xinhuanet.com/english/2018-04/16/c_137115474.htm
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Fuzzy_Logic

Регистриран на: 08 Юли 2006
Мнения: 1134

МнениеПуснато на: Вто 06 Ное 2018, 18:05    Заглавие:  

Обединената авиостроителна корпорация (ОАК) и Китайската корпорация за гражданско авиостроене
(COMAC) представиха пълномащабен макет на съвместния широкофюзелажен далечно-магистрален самолет CR-929.
Презентацията се проевде на открилия се във втоник Чжухайски авиосалон.
Демонстрираната версия на макета 1:1 включва в себе си кабината на екипажа и три класа пътнически салон.
Дължината на макета е 22 метра, височината 6.5 метра, ширината — 5.9 метра.
Салонът е снабден с два реда първи клас, три реда бизнес-класа и четири реда кресла икономичен клас, включително развлекателна система и вътрешно оформление в китайски и руски стил.
Базовата версия на CR929–600 в три вида класа може да превозва 280 пътници на разстояние до 12 хиляди километра.
Самолетът има модификации с удържен фюзелаж (CR929–700) и съкратен фюзелаж (CR929–500).
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 9448
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 08 Ное 2018, 09:52    Заглавие:  

Забавно:
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 9 от 9 [132 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 7, 8, 9
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиокомпании и самолети
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0752s ][ Queries: 13 (0.0058s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker