Private Colleger of transportation
panair2018

Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Владимир Береану: Време е за закупуване на жълти жилетки · Интересно, но забравено · ПРИКЛЮЧИ ТРЕТИЯТ ЕТАП ОТ УЧАСТИЕТО НА ФРЕГАТА ДРЪЗКИ В ОПЕРАЦИЯ НА НАТО SEA GUARDIAN (ГАЛЕРИЯ) · Демографската криза при съседите: Сърби, раждайте деца! · Бързият влак София - Варна излезе от релси до Реброво · Болница "Лозенец" детска клиника! А студентите? ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Вто 11 Дек 2018, 15:11
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » Морски и речен бизнес, морски флот и фирми в България
ФОРУМ - БМФ и ДРУГИ ФИРМИ ЗА БЪЛГАРСКИ МОРЯЦИ - 4
Модератори: Sea Dog
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 59 от 59 [879 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 57, 58, 59
Автор Съобщение
salwico

Регистриран на: 07 Окт 2010
Мнения: 156

МнениеПуснато на: Вто 30 Окт 2018, 18:48    Заглавие:  

via, написаното мина и в български сайтове; може ли при възможност да коментираш - как е възможно да възникне възпламеняване в баластен танк, те не са ли пълни с вода? Ако за момент пренебрегна това, че съм ел. инженер, който има и плавателен стаж, и прави разлика между горивен и баластен танк...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
aqva

Регистриран на: 07 Ное 2010
Мнения: 93

МнениеПуснато на: Вто 30 Окт 2018, 21:18    Заглавие:  

Възпламеняването се е случило във форпика, извършвани са огневи работи свързани с ремонти по баластната с-ма, поне така чух от познат който работи в завода.
Такава ситуация е възможна например при работа с неизправна екипировка, теч на ацетилен например. Същия би бил ефекта и при насищане на атмосферата с кислород но е по-малко вероятно.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5445

МнениеПуснато на: Чет 01 Ное 2018, 18:39    Заглавие:  

Според мен, взрива е станал в баластен танк, най-вероятно форпика, макар, че никой не уточнява точно къде. Двамата души са работили с оксижен, вероятно рязали нещо/с електрожен също може да се реже, но е доста по-трудно/ а както всички знаем, сега за работата с оксижен се използва смес от кислород с пропан-бутан. Достатъчно е да е имало и най-малък пропуск в резача или на някой от шланговете идващи от палубата, където най-вероятно са стоели бутилките и концентрацията на кислорода или пропан-бутана в затвореното помещение да е преминала максимални допустимата норма и взрива е бил налице. Спомням си за подобен взрив в МО, със жертви, имаше на м/к "Дряново" по време на ремонта в Риека през 1972 год, а и вероятно още много случаи в световното корабоплаване.............
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ivanovtocho

Регистриран на: 03 Ное 2018
Мнения: 4

МнениеПуснато на: Съб 03 Ное 2018, 16:59    Заглавие:  

via написа:
Според мен, взрива е станал в баластен танк, най-вероятно форпика, макар, че никой не уточнява точно къде. Двамата души са работили с оксижен, вероятно рязали нещо/с електрожен също може да се реже, но е доста по-трудно/ а както всички знаем, сега за работата с оксижен се използва смес от кислород с пропан-бутан. Достатъчно е да е имало и най-малък пропуск в резача или на някой от шланговете идващи от палубата, където най-вероятно са стоели бутилките и концентрацията на кислорода или пропан-бутана в затвореното помещение да е преминала максимални допустимата норма и взрива е бил налице. Спомням си за подобен взрив в МО, със жертви, имаше на м/к "Дряново" по време на ремонта в Риека през 1972 год, а и вероятно още много случаи в световното корабоплаване.............
Лека му пръст на колегата и дано другия се оправи!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ivanovtocho

Регистриран на: 03 Ное 2018
Мнения: 4

МнениеПуснато на: Пет 09 Ное 2018, 07:28    Заглавие:  

salwico написа:
На мен пак не ми стана ясно - защо след като всички кораби са нови, и лешперите ги няма, уж резултатите на корабите са все по - добри ,а печалбите на компанията не могат дори да се доближат до онези преди приватизацията... Никой не можа да обясни този парадокс... нови кораби, читав персонал, а предприятието ако кажа, че е пред фалит сигурно няма да сбъркам...
....Вдигат заплатите на Капитани и Гл. механици......
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ДА АМА НЕ

Регистриран на: 02 Юни 2010
Мнения: 15

МнениеПуснато на: Пет 09 Ное 2018, 16:22    Заглавие:  

Късно е либе за китка хората избягаха и никой не ще да се върне, политиката на който не му харесва да напуска и пренебрежителното отношение към старши ком състава си даде отражение, също икономията от заплатите се връща като бумеранг, сега да си карат корабите с Украинците като на тези заплати добри механици не могат да намерят а повечето са с купени сертификати, а на колегите които са останали честито повишение
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ivanovtocho

Регистриран на: 03 Ное 2018
Мнения: 4

МнениеПуснато на: Пет 09 Ное 2018, 16:49    Заглавие:  

Много вярно!!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ivanovtocho

Регистриран на: 03 Ное 2018
Мнения: 4

МнениеПуснато на: Нед 11 Ное 2018, 21:00    Заглавие:  

много умрял тоя форум?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Junak


Регистриран на: 14 Фев 2009
Мнения: 195

МнениеПуснато на: Пон 12 Ное 2018, 07:15    Заглавие:  

Ми тя и фирмата такава - умряла...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 59 от 59 [879 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 57, 58, 59
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » Морски и речен бизнес, морски флот и фирми в България
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0986s ][ Queries: 13 (0.0068s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker