Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
САЩ и Русия се споразумяха за общ полет около Луната · "Галъп": 26% искат България да напусне НАТО! 47 на сто от българите имат доверие в армията · Руска атомна подводница ще изстреля Циркон през 2020 г.! Русия превъоръжава флота си · Калфин: Няма ефект от санкциите срещу Русия! Няма да върнат Крим на Украйна · Иво Христов: Не съм сив кардинал на президента · Цветанов обясни за апартаментите си ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Вто 19 Мар 2019, 19:06
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » Морски и речен бизнес, морски флот и фирми в България
ФОРУМ - БМФ и ДРУГИ ФИРМИ ЗА БЪЛГАРСКИ МОРЯЦИ - 4
Модератори: Sea Dog
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 59 от 59 [883 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 57, 58, 59
Автор Съобщение
salwico

Регистриран на: 07 Окт 2010
Мнения: 156

МнениеПуснато на: Вто 30 Окт 2018, 18:48    Заглавие:  

via, написаното мина и в български сайтове; може ли при възможност да коментираш - как е възможно да възникне възпламеняване в баластен танк, те не са ли пълни с вода? Ако за момент пренебрегна това, че съм ел. инженер, който има и плавателен стаж, и прави разлика между горивен и баластен танк...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
aqva

Регистриран на: 07 Ное 2010
Мнения: 93

МнениеПуснато на: Вто 30 Окт 2018, 21:18    Заглавие:  

Възпламеняването се е случило във форпика, извършвани са огневи работи свързани с ремонти по баластната с-ма, поне така чух от познат който работи в завода.
Такава ситуация е възможна например при работа с неизправна екипировка, теч на ацетилен например. Същия би бил ефекта и при насищане на атмосферата с кислород но е по-малко вероятно.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5453

МнениеПуснато на: Чет 01 Ное 2018, 18:39    Заглавие:  

Според мен, взрива е станал в баластен танк, най-вероятно форпика, макар, че никой не уточнява точно къде. Двамата души са работили с оксижен, вероятно рязали нещо/с електрожен също може да се реже, но е доста по-трудно/ а както всички знаем, сега за работата с оксижен се използва смес от кислород с пропан-бутан. Достатъчно е да е имало и най-малък пропуск в резача или на някой от шланговете идващи от палубата, където най-вероятно са стоели бутилките и концентрацията на кислорода или пропан-бутана в затвореното помещение да е преминала максимални допустимата норма и взрива е бил налице. Спомням си за подобен взрив в МО, със жертви, имаше на м/к "Дряново" по време на ремонта в Риека през 1972 год, а и вероятно още много случаи в световното корабоплаване.............
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ivanovtocho

Регистриран на: 03 Ное 2018
Мнения: 4

МнениеПуснато на: Съб 03 Ное 2018, 16:59    Заглавие:  

via написа:
Според мен, взрива е станал в баластен танк, най-вероятно форпика, макар, че никой не уточнява точно къде. Двамата души са работили с оксижен, вероятно рязали нещо/с електрожен също може да се реже, но е доста по-трудно/ а както всички знаем, сега за работата с оксижен се използва смес от кислород с пропан-бутан. Достатъчно е да е имало и най-малък пропуск в резача или на някой от шланговете идващи от палубата, където най-вероятно са стоели бутилките и концентрацията на кислорода или пропан-бутана в затвореното помещение да е преминала максимални допустимата норма и взрива е бил налице. Спомням си за подобен взрив в МО, със жертви, имаше на м/к "Дряново" по време на ремонта в Риека през 1972 год, а и вероятно още много случаи в световното корабоплаване.............
Лека му пръст на колегата и дано другия се оправи!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ivanovtocho

Регистриран на: 03 Ное 2018
Мнения: 4

МнениеПуснато на: Пет 09 Ное 2018, 07:28    Заглавие:  

salwico написа:
На мен пак не ми стана ясно - защо след като всички кораби са нови, и лешперите ги няма, уж резултатите на корабите са все по - добри ,а печалбите на компанията не могат дори да се доближат до онези преди приватизацията... Никой не можа да обясни този парадокс... нови кораби, читав персонал, а предприятието ако кажа, че е пред фалит сигурно няма да сбъркам...
....Вдигат заплатите на Капитани и Гл. механици......
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ДА АМА НЕ

Регистриран на: 02 Юни 2010
Мнения: 15

МнениеПуснато на: Пет 09 Ное 2018, 16:22    Заглавие:  

Късно е либе за китка хората избягаха и никой не ще да се върне, политиката на който не му харесва да напуска и пренебрежителното отношение към старши ком състава си даде отражение, също икономията от заплатите се връща като бумеранг, сега да си карат корабите с Украинците като на тези заплати добри механици не могат да намерят а повечето са с купени сертификати, а на колегите които са останали честито повишение
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ivanovtocho

Регистриран на: 03 Ное 2018
Мнения: 4

МнениеПуснато на: Пет 09 Ное 2018, 16:49    Заглавие:  

Много вярно!!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ivanovtocho

Регистриран на: 03 Ное 2018
Мнения: 4

МнениеПуснато на: Нед 11 Ное 2018, 21:00    Заглавие:  

много умрял тоя форум?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Junak


Регистриран на: 14 Фев 2009
Мнения: 195

МнениеПуснато на: Пон 12 Ное 2018, 07:15    Заглавие:  

Ми тя и фирмата такава - умряла...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5453

МнениеПуснато на: Сря 12 Дек 2018, 18:39    Заглавие:  

The "Rila" was disabled on Dec 7, 2018, and started drifting off the Brazil coast south of Recife, while en route from San Lorenzo to Pula, ETA Dec 27. On Dec 10 the bulk carrier was taken in tow by the Brazilian tug "Regulus" (IMO: 9541734) towards the Salvador de Bahia anchorage where the "Rila" was moored in the morning of Dec 12 with further assistance of the tug "Cetus" (IMO: 9341847) in vicinity 13° 7.16' S 038° 32.89 W.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5453

МнениеПуснато на: Сря 12 Дек 2018, 18:55    Заглавие:  

During a control aboard the "Viden" in the Elbe Port on Dec 6, 2018, the water police of Brunsbüttel found that the "Viden" had pumped its untreated sewage into German territorial waters. An investigation and a security deposit were the consequence. There was not enough maintenance of the wastewater treatment plant. The plant was heavily polluted. Furthermore, the wrong disinfectant was in use. As a result, the ship was suspected to have discharged wastewater which was not disinfected as required. The Federal Maritime and Hydrographic Agency imposed a security deposit of 800 Euros against the 1st engineer for the violation of the marine environment code. The ship left the port on Dec 7 at 6.30 p.m., bound to Kandalaksha, ETA Dec 16............................."всичко което не е китайско..........е менте" - беше казал някой! Да ама НЕ!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5453

МнениеПуснато на: Чет 10 Яну 2019, 17:31    Заглавие:  

Работата стана сериозна! Изглежда проблема с ГД е голям!............."The "Rila" left the Salvador Anchorage on Jan 3, 2019, being towed by the offshore tug "Terasea Hawk" (IMO: 9624598), across the South Atlantic and bound to a repair yard in Gdynia, ETA Feb 5. The ship was disabled on Dec 7, 2018, and went adrift off the Brazil coast south of Recife, being en route from San Lorenzo to Pula with an ETA as of Dec 27. On Dec 10 the bulk carrier was taken on tow by the Brazilian tug "Regulus" (IMO: 9541734) and taken to the Salvador anchorage. On Dec 19 the "Terasea Hawk" was called from Las Palmas".
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
IRIDIUM

Регистриран на: 05 Мар 2013
Мнения: 17

МнениеПуснато на: Сря 20 Фев 2019, 21:33    Заглавие:  

Предвид изтеклата в медиите информация, че киро ще купува Нова Телевизия, интересно ми е дали и там ще подмени КТД, ако има такъв, и дали ще има съкращения, защото не му е ОК да дава прилични заплати. Заплатите в БМФ през 2008-ма ще му се видят като стажантски в сравнение с тези, които се вземат в Нова. Моя съученичка там е счетоводител, и то на сравнително ниско ниво, на 2800 лв се мръщи. Мъжът й беше съкратен през 2008-ма на 880 лв като инженер в БМФ...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 59 от 59 [883 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 57, 58, 59
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » Морски и речен бизнес, морски флот и фирми в България
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0818s ][ Queries: 13 (0.0137s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker