Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Бивш офицер от армията на Хафтар разказал за "магьосниците" на маршала · Британските специални сили загубиха дори от естонските опълченци · Демонстрация на способности от участващите в учението Platinum lion 19 (снимки) - част 1 · Руският ледоразбивач "Лидер" ще получи свръхмощна силова установка · Адвокат на Кристиян: Невинен е, да свалят обвиненията, ако искат и той да търси хакера · Четвърт век след атентата срещу еврейските институции в Аржентина виновни няма ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
The time now is Fri 19 Jul 2019, 01:39
All times are UTC + 2
 Forum index » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » Морски и речен бизнес, морски флот и фирми в България
ФОРУМ - БМФ и ДРУГИ ФИРМИ ЗА БЪЛГАРСКИ МОРЯЦИ - 4
Moderators: Sea Dog
Post new topic   Reply to topic View previous topic :: View next topic
Page 59 of 59 [883 Posts]   Goto page: Previous 1, 2, 3, ..., 57, 58, 59
Author Message
salwico

Joined: 07 Oct 2010
Posts: 156

PostPosted: Tue 30 Oct 2018, 18:48    Post subject:  

via, написаното мина и в български сайтове; може ли при възможност да коментираш - как е възможно да възникне възпламеняване в баластен танк, те не са ли пълни с вода? Ако за момент пренебрегна това, че съм ел. инженер, който има и плавателен стаж, и прави разлика между горивен и баластен танк...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
aqva

Joined: 07 Nov 2010
Posts: 93

PostPosted: Tue 30 Oct 2018, 21:18    Post subject:  

Възпламеняването се е случило във форпика, извършвани са огневи работи свързани с ремонти по баластната с-ма, поне така чух от познат който работи в завода.
Такава ситуация е възможна например при работа с неизправна екипировка, теч на ацетилен например. Същия би бил ефекта и при насищане на атмосферата с кислород но е по-малко вероятно.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
via


Joined: 22 Feb 2005
Posts: 5453

PostPosted: Thu 01 Nov 2018, 18:39    Post subject:  

Според мен, взрива е станал в баластен танк, най-вероятно форпика, макар, че никой не уточнява точно къде. Двамата души са работили с оксижен, вероятно рязали нещо/с електрожен също може да се реже, но е доста по-трудно/ а както всички знаем, сега за работата с оксижен се използва смес от кислород с пропан-бутан. Достатъчно е да е имало и най-малък пропуск в резача или на някой от шланговете идващи от палубата, където най-вероятно са стоели бутилките и концентрацията на кислорода или пропан-бутана в затвореното помещение да е преминала максимални допустимата норма и взрива е бил налице. Спомням си за подобен взрив в МО, със жертви, имаше на м/к "Дряново" по време на ремонта в Риека през 1972 год, а и вероятно още много случаи в световното корабоплаване.............
Back to top
View user's profile Send private message 
ivanovtocho

Joined: 03 Nov 2018
Posts: 4

PostPosted: Sat 03 Nov 2018, 16:59    Post subject:  

via wrote:
Според мен, взрива е станал в баластен танк, най-вероятно форпика, макар, че никой не уточнява точно къде. Двамата души са работили с оксижен, вероятно рязали нещо/с електрожен също може да се реже, но е доста по-трудно/ а както всички знаем, сега за работата с оксижен се използва смес от кислород с пропан-бутан. Достатъчно е да е имало и най-малък пропуск в резача или на някой от шланговете идващи от палубата, където най-вероятно са стоели бутилките и концентрацията на кислорода или пропан-бутана в затвореното помещение да е преминала максимални допустимата норма и взрива е бил налице. Спомням си за подобен взрив в МО, със жертви, имаше на м/к "Дряново" по време на ремонта в Риека през 1972 год, а и вероятно още много случаи в световното корабоплаване.............
Лека му пръст на колегата и дано другия се оправи!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
ivanovtocho

Joined: 03 Nov 2018
Posts: 4

PostPosted: Fri 09 Nov 2018, 07:28    Post subject:  

salwico wrote:
На мен пак не ми стана ясно - защо след като всички кораби са нови, и лешперите ги няма, уж резултатите на корабите са все по - добри ,а печалбите на компанията не могат дори да се доближат до онези преди приватизацията... Никой не можа да обясни този парадокс... нови кораби, читав персонал, а предприятието ако кажа, че е пред фалит сигурно няма да сбъркам...
....Вдигат заплатите на Капитани и Гл. механици......
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
ДА АМА НЕ

Joined: 02 Jun 2010
Posts: 15

PostPosted: Fri 09 Nov 2018, 16:22    Post subject:  

Късно е либе за китка хората избягаха и никой не ще да се върне, политиката на който не му харесва да напуска и пренебрежителното отношение към старши ком състава си даде отражение, също икономията от заплатите се връща като бумеранг, сега да си карат корабите с Украинците като на тези заплати добри механици не могат да намерят а повечето са с купени сертификати, а на колегите които са останали честито повишение
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
ivanovtocho

Joined: 03 Nov 2018
Posts: 4

PostPosted: Fri 09 Nov 2018, 16:49    Post subject:  

Много вярно!!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
ivanovtocho

Joined: 03 Nov 2018
Posts: 4

PostPosted: Sun 11 Nov 2018, 21:00    Post subject:  

много умрял тоя форум?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Junak


Joined: 14 Feb 2009
Posts: 195

PostPosted: Mon 12 Nov 2018, 07:15    Post subject:  

Ми тя и фирмата такава - умряла...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
via


Joined: 22 Feb 2005
Posts: 5453

PostPosted: Wed 12 Dec 2018, 18:39    Post subject:  

The "Rila" was disabled on Dec 7, 2018, and started drifting off the Brazil coast south of Recife, while en route from San Lorenzo to Pula, ETA Dec 27. On Dec 10 the bulk carrier was taken in tow by the Brazilian tug "Regulus" (IMO: 9541734) towards the Salvador de Bahia anchorage where the "Rila" was moored in the morning of Dec 12 with further assistance of the tug "Cetus" (IMO: 9341847) in vicinity 13° 7.16' S 038° 32.89 W.
Back to top
View user's profile Send private message 
via


Joined: 22 Feb 2005
Posts: 5453

PostPosted: Wed 12 Dec 2018, 18:55    Post subject:  

During a control aboard the "Viden" in the Elbe Port on Dec 6, 2018, the water police of Brunsbüttel found that the "Viden" had pumped its untreated sewage into German territorial waters. An investigation and a security deposit were the consequence. There was not enough maintenance of the wastewater treatment plant. The plant was heavily polluted. Furthermore, the wrong disinfectant was in use. As a result, the ship was suspected to have discharged wastewater which was not disinfected as required. The Federal Maritime and Hydrographic Agency imposed a security deposit of 800 Euros against the 1st engineer for the violation of the marine environment code. The ship left the port on Dec 7 at 6.30 p.m., bound to Kandalaksha, ETA Dec 16............................."всичко което не е китайско..........е менте" - беше казал някой! Да ама НЕ!
Back to top
View user's profile Send private message 
via


Joined: 22 Feb 2005
Posts: 5453

PostPosted: Thu 10 Jan 2019, 17:31    Post subject:  

Работата стана сериозна! Изглежда проблема с ГД е голям!............."The "Rila" left the Salvador Anchorage on Jan 3, 2019, being towed by the offshore tug "Terasea Hawk" (IMO: 9624598), across the South Atlantic and bound to a repair yard in Gdynia, ETA Feb 5. The ship was disabled on Dec 7, 2018, and went adrift off the Brazil coast south of Recife, being en route from San Lorenzo to Pula with an ETA as of Dec 27. On Dec 10 the bulk carrier was taken on tow by the Brazilian tug "Regulus" (IMO: 9541734) and taken to the Salvador anchorage. On Dec 19 the "Terasea Hawk" was called from Las Palmas".
Back to top
View user's profile Send private message 
IRIDIUM

Joined: 05 Mar 2013
Posts: 17

PostPosted: Wed 20 Feb 2019, 21:33    Post subject:  

Предвид изтеклата в медиите информация, че киро ще купува Нова Телевизия, интересно ми е дали и там ще подмени КТД, ако има такъв, и дали ще има съкращения, защото не му е ОК да дава прилични заплати. Заплатите в БМФ през 2008-ма ще му се видят като стажантски в сравнение с тези, които се вземат в Нова. Моя съученичка там е счетоводител, и то на сравнително ниско ниво, на 2800 лв се мръщи. Мъжът й беше съкратен през 2008-ма на 880 лв като инженер в БМФ...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Display posts from previous:   Sort by:   
Page 59 of 59 [883 Posts]   Goto page: Previous 1, 2, 3, ..., 57, 58, 59
Post new topic   Reply to topic View previous topic :: View next topic
 Forum index » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » Морски и речен бизнес, морски флот и фирми в България
Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

[ Time: 0.0962s ][ Queries: 13 (0.0170s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker