Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Шешел запали знамена на САЩ и ЕС в центъра на Белград · Руски десант във Венецуела · Всички 1400 туристи от Viking Sky са спасени! Корабът беше успешно доведен до норвежкия бряг · Украински медии: Порошенко бил замесен в убийството на брат си и участвал в ОПГ (ВИДЕО) · Орбан заплаши да поднови медийните кампании срещу ЕС · Повече от 130 са жертвите на нападението в Мали ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Пон 25 Мар 2019, 05:27
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Военна авиация - ПО СВЕТА
Ту-22М
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 2 от 2 [18 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2
Автор Съобщение
Super Flanker
[Admin]


Регистриран на: 21 Дек 2004
Мнения: 4877

МнениеПуснато на: Нед 27 Яну 2019, 14:34    Заглавие:  

Това ако е вярно, ще е бая кофти...



Источник «КП»: Командир авиаполка в Высоком распорядился не отправлять Ту-22М3, потерпевший крушение, на запасной аэродром

Трагедии под Оленегорском могло и не произойти, если бы в работу руководителя полетов не вмешалось командование


ЕЛЕНА МОЛОДЦОВА

Конечно, сегодняшние «если бы» не вернут экипаж, разбившегося на военной авиабазе Оленья сверхзвукового бомбардировщика Ту-22М3, с того света. Но от того, что жизнь трех летчиков и здоровье их товарища могла зависеть от слова командования, мурашки бегут по коже. По версии источника «КП», страшной трагедии под Оленегорском могло и не случиться, если бы...

- У командира Ту-22М3 с бортовым номером «35 красный» майора Алексея Гурьева был допуск 3 на 300, то есть 3 километра дальность и 300 метров над облаками. Во время посадки видимость из-за метеоусловий была меньше этих значений. Руководитель полетов хотел отправить бомбардировщик на запасной аэродром, но командир полка, который был в то время на КТП, распорядился сажать самолет! Сказал: «Зачем на запасной? Все нормально! Справится!». Майору Гурьеву пришлось сажать Ту-22М3 не по своему допуску, который, подчеркну, дается по опытности пилотов. Я и мои друзья уверенны, если бы не метеоусловия, он посадил бы самолет! - рассказывает об обстоятельствах, которые предшествовали авиакатастрофе, собеседник «КП».

Click to see if image is larger

Кто отдал приказ садиться, несмотря на снежный заряд, становится ясно из донесения об авиационном происшествии.

А метеоусловия были: погода испортилась в одно мгновение. Прямо перед посадкой Ту-22М3. Как и положено, Алексей Гурьев шел по глиссаде, но тут перед ним резко появилась стена снега. Ту-22М3 вывалился над полосой точного приземления и оттуда рухнул на основные стойки. От удара самолет резко опустил нос и ударился передней стойкой. Потому уже отвалилась кабина прям за штурманами и, откатившись в сторону, начала гореть. Остальной самолет так прямо и поехал дальше, на ходу разрушаясь и полыхая.

- Когда из кабины Алексея Гурьева достали инженеры, он был еще жив, но позже скончался практически у них на руках, отмечает источник «КП».


https://www.murmansk.kp.ru/daily/26933/3983422/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Fuzzy_Logic

Регистриран на: 08 Юли 2006
Мнения: 1297

МнениеПуснато на: Нед 27 Яну 2019, 18:15    Заглавие:  


Не се виждат светлините на пистата. Въпреки че са насочени нагоре все някаква разсеяна светлина трябва да се вижда. А в такова време, предполагам отгоре всичко се вижда слято - една непрекъсната белота.
След пречупването предната част се удря в пистата като се вижда и конуса как изхвърча.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Super Flanker
[Admin]


Регистриран на: 21 Дек 2004
Мнения: 4877

МнениеПуснато на: Пет 15 Мар 2019, 02:49    Заглавие:  

Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 2 от 2 [18 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Военна авиация - ПО СВЕТА
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0525s ][ Queries: 13 (0.0043s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker