Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Мика Зайкова: Не е по закона първият ден от болничния да не се плаща · Може да връщаме милиони от магистрала Струма · Готвят кадрови промени в системата на въоръжените сили · Реализацията на общите енергийни проекти обсъдиха Борисов и Мицотакис · Инженерно чудо: Норвегия строи подводна магистрала /ВИДЕО/ · Как Венецуела тайно изнася милиони барели петрол? ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
The time now is Fri 15 Nov 2019, 02:57
All times are UTC + 2
 Forum index » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиокомпании и самолети
Новини за други авиокомпании и самолети
Post new topic   Reply to topic View previous topic :: View next topic
Page 9 of 9 [133 Posts]   Goto page: Previous 1, 2, 3, ..., 7, 8, 9
Author Message
Almasy

Joined: 17 Oct 2011
Posts: 794
Location: Бургас

PostPosted: Sun 11 May 2014, 03:06    Post subject:  

Стана дума в друг постинг, че инак впечатляващата листа на пръв поглед листа с поръчки за SSJ до голяма степен се оказа въздух под налягане, тъй като реалните купувачи, фактически се броят на пръсти.
Не е изключено напълно обаче, подобно развитие и при С-серията. За LH (LX) и KE някой едва ли се съмнява, но в други случаи (описани по-долу), нещата май не са чак толкова сигурни.
• Ilyushin Finance Co. - 32 х CS300: отношенията на Русия и Канада покрай случващото се с Украйна силно се влошиха. Макар и Илюшин финанс поне на книга да се води напълно самостоятелна институция, твърдата ръка на Кремъл де факто командва парада и сделката като нищо може да се разсъхне. Същото се отнася и за 100-те броя Q400 (финално асенблирани в Уляновск и предназначени за вътрешния руски пазар), контракта за които (уж в един момент окончателно ратифициран) пак (и за който ли път) се оказва под въпрос.
• Republic Airways Holdings - 40 х CS300: поръчката всъщност беше за Frontier Airlines, но Рипълик по същество вече не притежава Frontier
• Odyssey Airlines - 10 х CS100: въпроса тук е откъде пари – АК май го закъсва, а хвърчилата са скъпички
• Iraqi Airways - 5 х CS300: същите поръчаха и 10 х CRJ900, ама накрая взеха само 6. Гръмките фрази за нова твърда поръчка за 777 също не се превърнаха в реалност
• airBaltic - 10 х CS300: и там е манджа с грозде – пустото реструктуриране все не приключва и никой май не знае какво точно се случва
• SaudiGulf Airlines - 16 х CS300: то хубаво, ама самата АК е все още само проект, който уж би трябвало да стартира 2015-та
Въобще пътят на С-серията продължава да бъде доста трънлив. UA (United) бяха праймъри таргет и самолета едва ли не скроен до голяма степен по изикванията им, но АК продължава да мълчи, а и се знае, че отново финансовото и състояние е обезпокояващо. Дори родната AC (Air Canada) също поне досега не е показала твърда подкрепа (поръчка), че и канадската преса, която не се напъва да ръси дитирамби във възхвала и ясно показа, че освен оптимистичните изказвания на борда на директорите, е време и за реални резултати (http://www.montrealgazette.com/business/aerospace/CSeries+struggles+weigh+Bombardier/9819007/story.html).
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Flankerivo
[Admin]


Joined: 19 Apr 2005
Posts: 10261
Location: София

PostPosted: Thu 22 Jan 2015, 10:52    Post subject:  

http://www.aviaport.ru/news/2015/01/20/323455.html

"Фрегат Экоджет" начинает испытания отсека фюзеляжа и модели самолета
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger 
конструктор
[Moderator]


Joined: 07 Jul 2014
Posts: 4355
Location: Варна

PostPosted: Mon 25 May 2015, 19:01    Post subject:  

В Русия разработват нов тип безшумен самолет с двигатели, разположени над крилата

Click to see if image is larger

_________________
Ceterum censeo capitalismus esse delendam.
Back to top
View user's profile Send private message 
Flankerivo
[Admin]


Joined: 19 Apr 2005
Posts: 10261
Location: София

PostPosted: Mon 25 May 2015, 19:34    Post subject:  

Не го разработват този самолет, а само изследват характеристиките и поведението в ЦАГИ. Това им е работата. Да изпробват различни схеми.
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger 
конструктор
[Moderator]


Joined: 07 Jul 2014
Posts: 4355
Location: Варна

PostPosted: Wed 27 May 2015, 10:41    Post subject:  

Ясно. И все пак е интересна тази концепция – двигателите над крилата. Така крилата "екранират" звуковите вълни и на земята значително би трябвало да намалее шумът от излитащия самолет. Но обслужването на високо разположените двигатели е по-трудно. Всъщност тази схема не е нещо ново и уникално. Ето напр. един самолет на "Хонда" с двигатели над крилото:

Click to see if image is larger

Да не говорим за "Бе-200", при който двигателите са над крилото, но по съвсем други причини – за да не влиза вода в тях Smile

_________________
Ceterum censeo capitalismus esse delendam.

Last edited by конструктор on Wed 27 May 2015, 10:53; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message 
конструктор
[Moderator]


Joined: 07 Jul 2014
Posts: 4355
Location: Варна

PostPosted: Wed 27 May 2015, 10:46    Post subject:  

Ето още един самолет с двигатели над крилото – "Fokker 614":

Click to see if image is larger

_________________
Ceterum censeo capitalismus esse delendam.
Back to top
View user's profile Send private message 
Flankerivo
[Admin]


Joined: 19 Apr 2005
Posts: 10261
Location: София

PostPosted: Wed 27 May 2015, 11:03    Post subject:  

Негативите от една такава аеродинамична конфигурация са повече от позитивите. Неслучайно този тип самолети са по-малко на брой. В случая ЦАГИ изпитва крило с изключително малка стреловидност и този тип разположение на двигателите, за да постигне позитиви при ниски скорости, основен от които може би е споменатата редукция на шумни емисии към земята. Обаче отрицателните страни са:
- затруднен ремонт на двигателите,
- повишен разход на гориво заради надкрилните двигатели,
- специалното усилване на крилата, от което неминуемо се нуждае, отново заради разположението на двигателите и
- определено по-големи шумни емисии за пътниците, което е nonsence.

В общи линии тази новина не е новина. Ако журналистите трябва да обръщат внимание на всеки проект на ЦАГИ и подвариантите му, то трябва на ежеседмична база да чоплим подобни новини.
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger 
Flankerivo
[Admin]


Joined: 19 Apr 2005
Posts: 10261
Location: София

PostPosted: Thu 08 Feb 2018, 09:10    Post subject:  

И така бавно, но славно, добрите практики в борбата "малки-големи" (Embraer, Bombardier vs Boeing, Airbus) в сферата на гражданското самолетостроене приключват с традиционно, модерно през 90-те, сливане/поглъщане. Хайде, с Bombardier историята е ясна, те отдавна са жив труп и взеха максимума от сделката с Airbus. Обаче Embraer озадачават малко. И при тях паднаха продажбите, което беше свързано с пазарната тенденция в сегмента на регионалните, но все пак дълги години са с най-голям пазарен дял на годишна база и не изглеждаха проблемна организация. Boeing като ги лапне ще стане абсолютен лидер в цялата гама от малки до големи. Ами на Airbus да им се чудиш за какво им е Bombardier или французите се смилиха над канадските си братовчеди и протегнаха ръка...

https://www.aex.ru/news/2018/2/7/181012/
Embraer подтвердил переговоры с Boeing о создании СП по производству пассажирских самолетов
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger 
I-30
Guest


PostPosted: Thu 08 Feb 2018, 10:47    Post subject:  

Flankerivo wrote:
И така бавно, но славно, добрите практики в борбата "малки-големи" (Embraer, Bombardier vs Boeing, Airbus) в сферата на гражданското самолетостроене приключват с традиционно, модерно през 90-те, сливане/поглъщане. Хайде, с Bombardier историята е ясна, те отдавна са жив труп и взеха максимума от сделката с Airbus. Обаче Embraer озадачават малко. И при тях паднаха продажбите, което беше свързано с пазарната тенденция в сегмента на регионалните, но все пак дълги години са с най-голям пазарен дял на годишна база и не изглеждаха проблемна организация. Boeing като ги лапне ще стане абсолютен лидер в цялата гама от малки до големи. Ами на Airbus да им се чудиш за какво им е Bombardier или французите се смилиха над канадските си братовчеди и протегнаха ръка...

https://www.aex.ru/news/2018/2/7/181012/
Embraer подтвердил переговоры с Boeing о создании СП по производству пассажирских самолетов


Китайците също имаха предложение...
Няма информация да водят преговори.
Back to top
Восток


Joined: 19 Oct 2016
Posts: 3033
Location: Пловдив

PostPosted: Mon 16 Apr 2018, 23:36    Post subject:  

Ролс Ройс намирали бъдещия руско - китайски самолет CR929 за отличен и щели да участват в конкурса за двигател, това ще е голяма грешка според мен. Трябва да се стараят тези основи да са си техни...

http://www.xinhuanet.com/english/2018-04/16/c_137115474.htm
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Fuzzy_Logic

Joined: 08 Jul 2006
Posts: 1691

PostPosted: Tue 06 Nov 2018, 18:05    Post subject:  

Обединената авиостроителна корпорация (ОАК) и Китайската корпорация за гражданско авиостроене
(COMAC) представиха пълномащабен макет на съвместния широкофюзелажен далечно-магистрален самолет CR-929.
Презентацията се проевде на открилия се във втоник Чжухайски авиосалон.
Демонстрираната версия на макета 1:1 включва в себе си кабината на екипажа и три класа пътнически салон.
Дължината на макета е 22 метра, височината 6.5 метра, ширината — 5.9 метра.
Салонът е снабден с два реда първи клас, три реда бизнес-класа и четири реда кресла икономичен клас, включително развлекателна система и вътрешно оформление в китайски и руски стил.
Базовата версия на CR929–600 в три вида класа може да превозва 280 пътници на разстояние до 12 хиляди километра.
Самолетът има модификации с удържен фюзелаж (CR929–700) и съкратен фюзелаж (CR929–500).
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Back to top
View user's profile Send private message 
Flankerivo
[Admin]


Joined: 19 Apr 2005
Posts: 10261
Location: София

PostPosted: Thu 08 Nov 2018, 09:52    Post subject:  

Забавно:
Click to see if image is larger
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger 
Fuzzy_Logic

Joined: 08 Jul 2006
Posts: 1691

PostPosted: Fri 21 Jun 2019, 17:28    Post subject:  

Електричка.
Click to see if image is larger
Тази година и израелската startup company Eviation не пропусна своя шанс, като представи работещ прототип на 9-местен електрически самолет на име Alice. Летателното средство е с две версии на силовите установки, разработени от Siemens и magniX по специална поръчка от Eviation. На летателния апарат са монтирани три двигателя: един на опашката и по един на крилата. Мощността на всеки агрегат е 260 KW, което осигурява на 9-местния джет крейсерска скорост от 445 km/h. При това Alice ще може да преодолява разстояние до 1046 km. Естествено, на този етап такива електрически самолети няма да могат да се конкурират с "братята" си на керосин в областта на търговския трафик на дълги разстояния. Въпреки това, за нишата на малката и бизнесавиацията, Eviation може да се бори с пълно право. Сега разработчикът е изправен пред задачата да получи летателен сертификат през 2021 година. Ако тестовите полети преминат без проблеми и се издаде сертификат на startup-компанията, тогава през 2022 г. може да започне серийното производство на Alice.

http://www.pan.bg/view_article-1-482571-izraelcite-demonstriraha-pyrviya-izcyalo-elektricheski-biznes-samolet.html

***

Otto Aviation Celera 500L
Click to see if image is larger
Експертите разкриват, че е много вероятно Celera 500l да има изключително нисък разход на гориво и възможност за излитане от къси писти. По същество това би революционизирало авио транспорта.

Патентът на летателния апарат разкрива, че той ще има максимална скорост от 800 км/ч, а разходът му на гориво ще бъде около 10 литра на 100 километра.

Това би превърнало Celera 500l в най-икономичния самолет в историята. На фона на тази информация е логично защо Otto Aviation пази нисък профил и избягва светлините на прожекторите.

Изтекла наскоро информация разкрива, че самолетът ще се управлява от V12 двигателят RED A03, който има мощност от 500 к.с.

Към икономичният аероплан са проявили интерес и от ВВС на САЩ. Основното му предназначение ще е да завземе пазара за малки бизнес-джетове.

http://www.pan.bg/view_article-1-481601-Celera-500l-edin-ot-naj-sekretnite-novi-samoleti-razhodyt-mu-na-gorivo-e.html
Back to top
View user's profile Send private message 
Display posts from previous:   Sort by:   
Page 9 of 9 [133 Posts]   Goto page: Previous 1, 2, 3, ..., 7, 8, 9
Post new topic   Reply to topic View previous topic :: View next topic
 Forum index » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиокомпании и самолети
Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

[ Time: 0.0970s ][ Queries: 13 (0.0090s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker