Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Гърция с послание към Македония · РИА Новости: САЩ позволиха ИД да отвлече 700 цивилни · Борисов с горещ коментар от Брюксел за поредния трус при Патриотите (ВИДЕО) · Фрог: Преместиха Сумиста в затвора в Белене да не се заиграва с надзирателите · Сидеров отрече да е ходил в Сараите · Колко са новите българи в Германия ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Сря 17 Окт 2018, 23:35
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » ОБЩА СТАЯ » ОБЩ АРХИВ » Списания
Клуб КРИЛЕ - 12/2004 г.
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 2 от 2 [30 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2
Автор Съобщение
Stoyan
[Moderator]


Регистриран на: 03 Май 2004
Мнения: 2400
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 16 Дек 2004, 15:50    Заглавие:  

Е тук изобщо не съм съгласен!
На мен пък не ми се чете за военна авиация, като може да се раздели списанието на половина, едната част за "гражданите" другата за военните!
А за теми много могат да се измислят.
По-нагоре бяхме споменали ама...

_________________
a.k.a airmanbg


Click to see if image is larger Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
onufrii


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 13226
Местожителство: вилает Боляристан

МнениеПуснато на: Пет 17 Дек 2004, 15:15    Заглавие:  

Грозев, много добре, ама аз само две неща не разбрах - кви бяха тия широкомащабни продължителни военни действия с 83 загинали общо, от които половината пилоти на свалените хвърчила! И другото - защо аджеба се връщат Су-22 за ПВО, след като има Миражи! Дееба и латиноамериканския сериал. Иначе поздравления - продължавай така. А втората част за J-7 кога ще е ?
_________________
Отказах се да ставам космонавт - вече видях земята през предното стъкло!

Si vis pacem, para bellum - 26030

Прайм червени шишета на бели!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
bsb

Регистриран на: 05 Яну 2004
Мнения: 237
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб 18 Дек 2004, 09:53    Заглавие:  

onufrii написа:
.....
А втората част за J-7 кога ще е ?


Ами в следващия брой. Пише го в анонса на броя - май беше под колонката със съдържанието.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Гого55

Регистриран на: 15 Сеп 2004
Мнения: 1023

МнениеПуснато на: Вто 21 Дек 2004, 02:53    Заглавие:  

Rolling Eyes
_________________
Click to see if image is larger
=BgAF= Bulgarian Air Force
http://gogo55.narod.ru/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
Fox Mulder


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3301
Местожителство: София/Димитровград

МнениеПуснато на: Вто 21 Дек 2004, 17:50    Заглавие:  

Гого55 написа:
Rolling Eyes


Човече я се стягай, да не стане като с piko1... Rolling Eyes Mad Cool

_________________
In My Humble Opinion
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
Sniper!


Регистриран на: 25 Сеп 2004
Мнения: 200
Местожителство: България, Правец

МнениеПуснато на: Нед 26 Дек 2004, 20:18    Заглавие:  

Впечатленията ми от този брой - още от корицата лъха приятна емоция/тези Пилатуси са не просто красиви - изящни са/.
Материалите за "Стрелбите..." и гражданската авиация са добри, но истински интересното идва с: "Шведските пътеписи в заводите на SAAB". Много актуална и полезна статия. За мен беше особено приятно да прочета този репортаж - написан напълно обективно, без никаква следа от обичайния за подобни статии рекламен привкус. Мисля, че именно подобен тип материали правят списанието ценно и уникално. Поздравления за Евг. Андонов за отличната работа и пожелания за още такива "мисии".
Материалът за Альоша Стоянов - също интересен. Очаквам продължението.
"Вестник ВВС" - отново чудесни изяви на Сп. Спасов и Петър Пейчинов. Ако тази тенденция се запази смятам, че вестникът има място в списанието. Обаче ми се струва странно и ненужно дублирането на едни и същи теми от списанието и вестника. А може би/скромното ми мнение на читател(!)/ ще е най-добре, чисто ВВС-арските теми, да си остават за вестника.
Следващото интересно нещо е написаното от Кр. Грозев/Фоксе, това ти ли си или греша(?!)Smile/. Наистина се е получило малко като "сапунка", но е приятно за четене. Като се изключат някой досадни /може би/печатни грешки и малки недоглеждания, определено авторът се е справил добре. Също така е похвално, че в анонса на следващия брой вече се говори за "клонинги на МиГ-21", а не "клонове", както беше много правилно предложено от колега съфорумник в коментирането на предишния брой.
Разказа на Вл. Попов и репортажа от борда на Falkon-а - определено си заслужават четенето.
И накрая, според мен, акцентът в броя - "Ми-28Н срещу Ка-52" - Сашо, мисля, че това е най-силното ти участие за тази година. Единствено ми се искаше да видя една сравнителна табличка с ТТ характеристиките на двата вертолета, но въпреки това статията е "убийствено" добра. RESPECT!

Като заключение - може би това е най-добрият брой за тази година.

_________________
73 de LZ5FM
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Fox Mulder


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3301
Местожителство: София/Димитровград

МнениеПуснато на: Вто 28 Дек 2004, 00:25    Заглавие:  

Sniper! написа:
...Кр. Грозев/Фоксе, това ти ли си или греша(?!)Smile


Не, не съм.

Като цяло съм много доволен от новият брой. Давам 7/10, екипа да дава във същия дух.
Лошото е, че няма вече найлонова опаковка. Sad

Корицата - снимката е хубава и подходяща за броя, но печата е отвратителен. Корицата е тъмна и мътна, абе кофти... Има един гаф сред заглавията на корицата. Там е обявена статия "Ми-28А...", а всъшност статията е "Ми-28Н...". Другата ми забележка е, че не винаги заглавията на корицата показват най-доброто или интересното от броя.

Съдържанието - принципно ми харесва начина по който се представя съдържанието. Сега не е изключение. Снимката на Ми-28Н е доста красива и като цяло добре акцентира на ключовата статия на броя страницата е добре оформена.Лошото е, че и двете малки снимки на страницата са на граждански самолети, а те са малцинство в този брой. Друго, което леко ме подразни е, че текста в анотацията на статията за Ми-28 и Ка-52 е еднакъв с този над снимката над Ми-28Н...

Първите РС-9М са в България - хубаво материлче. Добра информативност и като цяло достатачно за сега. Снимките на пилатусите обаче не са достатачно добри. Черно-белита как да е, но цветните са с лошо качество. Можеха да се сложат снимки на пилотската кабина.
Може би е време да се направи една много качествена монография за РС-9 и в частност какво представляват нашите машини. Както разбирам те не са много секретни, така, че може да се напиша доста подробна монография за тях.
Малък гаф на 5-та страница. Там пише 11'2004, а не 12'2004.

Стрелби с МиГ-21 над море - като цяло дробре. Обаче... Много на едро се ползват разни съкращения без да се обясняват те. Примерно САРПП. Статията е с добра информативност, но е малко каша всичко. Трябва да се чете между редовете за да извадиш чиста информация. Снимки от самите стрелби? Стила на писане ми се вижда малко напрегнат.

Новини – военна авиация - хубави новини, ама малко. Трябва поне още толкова. Лека забележка по отношение на превода. "Масивна бомба"... Абе малко кофти буквален превод, не е ли по-добре "свръхтежка"?
Нямаме ли гаф в заглавието на на китайската статия? Не бяха ли клонове, а не клонинги?

Шведски пътеписи - в заводите на Saab - адски добро и адски ценнно. Уникален материал, дето трудно може да се намери даже по най-реномирани авиационни списания. Обаче материала ми се стори много кратичък. Само три страници и имаше обидно малко снимки. Можеше да има двойно повече. Производствената линия на Gripen не е нещо, дето може да се види навсякъде. Можеше да се преведът имената на шведските самолети, не е фатално, но би било интересно. Интересно се получава с класификацията на поколенията. Скромното ми мнение е, че много внимание е обърнато на тренажора и малко на производствената линия. И СНИМКИ - вярно повтарям се, но ме е яд. Иначе пак казвам, четивото е ценно и живо!

Последният мохикан на голямото Су - за сега бива. Най-добре е да се коментира, когато приключи поредицата.

Цивилните агресори от фирма АТАС - на пръв поглед звучи адски интересно, но изпълнението не е най-доброто. Изложението е доста разбъркано и на места се губи нишката. Иначе статията безспорно е интересна.

Летателно-тактическо учение по Коледа - Адски интересно, адски живо. Единствената забележка ми е, че можеше и малко повече илюстрации, но нищо. Интересно на кой ли му е хрумнало това наименование "Онест Джон"?

На борда на Falcon 50M - хубаво материалче. И интересно.

Ми-28Н срещу Ка-52 - материала на броя!!! Съществени забележки нямам!

В заключение следнотот - усеща се, че списание тръгва на добре. Това ме радва. Само малко по-внимателно. Има доста дребни гафове из списанието, малки грешчици, пропуснати думи и букви. Ей такива дфреболии, но дразнят.

"Вестник ВВС" - Като цяло добре. Материала за пилатусите -добре. Ама интервюто с неполетелият ни космонавт е меко казано отнесено. Космос, космонавтика, отнесени въпроси за НАТО, ала-бала. Абе човека е началник отделбезопасност на полетите в кПВО - един въпрос в компетенцията му нямаше! "Третото засилване" - хубав материал. Страничката на Петър Пейчинов - добре, интересно, както обикновенни, но... Абе много руско, айде малко разнообразие. Имаше гаф в некролога на Симеон Ангелов, в часта с водосамолета. Разказа на Спас Спасов - традиционно добър!

Това е от мен.
Айде и другите да се събудат. Давайте критики, че да има Сашо върху какво да мисли.

_________________
In My Humble Opinion
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
MiG-23


Регистриран на: 10 Мар 2004
Мнения: 214
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Вто 28 Дек 2004, 00:39    Заглавие:  

Аз ще си мълча! Rolling Eyes
_________________
За всеки пилот си има хълм, друг е въпроса дали ще го уцели!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
Fox Mulder


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3301
Местожителство: София/Димитровград

МнениеПуснато на: Вто 28 Дек 2004, 00:55    Заглавие:  

MiG-23 написа:
Аз ще си мълча! Rolling Eyes


Нищо не ще промениш така!

_________________
In My Humble Opinion
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
onufrii


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 13226
Местожителство: вилает Боляристан

МнениеПуснато на: Вто 28 Дек 2004, 11:04    Заглавие:  

Fox Mulder написа:
Много на едро се ползват разни съкращения без да се обясняват те. Примерно САРПП.


Така няма да вдигнеш нивото на списанието като обясняваш всичко. Това са елементарни неща.

_________________
Отказах се да ставам космонавт - вече видях земята през предното стъкло!

Si vis pacem, para bellum - 26030

Прайм червени шишета на бели!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
eagle1


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 1696
Местожителство: Габрово

МнениеПуснато на: Вто 28 Дек 2004, 11:15    Заглавие:  

А от кога списанието е предназначено за определен кръг хора? Ти откъде си ги научил съкращенията? А откъде да ги научат наследницитети? Wink
_________________
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
борден*
Гост


МнениеПуснато на: Вто 28 Дек 2004, 11:53    Заглавие:  

Той и onufrii едва ли знае за какво точно става въпрос, ама нейсе.
САРПП-12 в различните му модификации (съкращение от Система за автоматична регистрация параметрите на полета) представлява т.нар. "черна кутия". Използва се за обективен контрол на действията на летателния състав и като авариен регистратор на полетната информация. Записва на фотографска лента. С него са оборудвани повечето самолети и веролети съветско производство от второ-трето поколение. В България: МиГ-21 от почти всички модификации (без най-първите), МиГ-23 (всички модификации), МиГ-25, L-39ZA, Ми-8, Ми-14, Ми-17, Ми-24.
Не особено съвършена система. Надеждна в експлоатацията, но често не оцелява след летателно произшествие. Записва едва 7 аналогови параметъра и няколко разови команди. Невъзможно е да се осъществява контрол на техническото състояние на самолета, двигателите и системите.
Следващата система - "Тестер" - е нещо действително много добро.
Върнете се в началото
onufrii


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 13226
Местожителство: вилает Боляристан

МнениеПуснато на: Вто 28 Дек 2004, 13:41    Заглавие:  

борден* написа:
Той и onufrii едва ли знае за какво точно става въпрос, ама нейсе.


Ъм, да - най-вероятно така ще да е!

eagle1, много съкращения от никъде не съм ги виждал, а по аналогия съм си ги разшифровал сам. Но добре - сигурно сте прави с Бордния и съм се изказал прибързано. Просто не смятам, че САРПП е нещо сложно!

_________________
Отказах се да ставам космонавт - вече видях земята през предното стъкло!

Si vis pacem, para bellum - 26030

Прайм червени шишета на бели!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Super Flanker
[Admin]


Регистриран на: 21 Дек 2004
Мнения: 4248

МнениеПуснато на: Пет 21 Яну 2005, 12:35    Заглавие:  

...
Последната промяна е направена от Super Flanker на Вто 12 Май 2015, 16:57; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
25аб
Гост


МнениеПуснато на: Сря 26 Яну 2005, 20:18    Заглавие:  

Все пропускам да го кажа, но макар и закъснял, искам да изразя възхищението си от стихотворението на Вася Борисова "БОЛКАТА НА ПТИЦИТЕ". Честно си признавам, че ме сграбчи онази мъка, която кара и мъжете да плачат. Болеше и... още боли.
Върнете се в началото
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 2 от 2 [30 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » ОБЩА СТАЯ » ОБЩ АРХИВ » Списания
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0655s ][ Queries: 13 (0.0040s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker