Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
УЧАСТИЕ НА ВВС ВЪВ ВОЕНЕН РИТУАЛ ПО ОТБЕЛЯЗВАНЕ НА 115 г. ОТ ИЛИНДЕНСКО-ПРЕОБРАЖЕНСКОТО ВЪСТАНИЕ · KC-390: Излизане от ПИК за 127 млн. US$ · Загинал при изпълнение на служебните задължения... · 113 години от рождението на известния летец полковник Петко Попганчев · TAI подготвя програмата от тестове за своя T625 · Пожар при пускане на двигателя на немски Ан-2Т ·

Select Forum Language:

 
Hot topics: hot СНИМКИ: УЧЕНИЕ БРИЗ 2018 С УЧАСТИЕТО НА ВМС, ВВС И СВ(21)
В момента е: Вто 21 Авг 2018, 12:01
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » МОРСКА БЪЛГАРИЯ ПРЕЗ ВЕКОВЕТЕ
БУГАРИ И МАКЕДОНСКИОТИ БРОДИ
Модератори: Sea Dog
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 1 от 1 [7 Мнения]  
Автор Съобщение
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42461

МнениеПуснато на: Вто 04 Юли 2006, 14:40    Заглавие:  БУГАРИ И МАКЕДОНСКИОТИ БРОДИ  

ОХРИДСКО ПРИСТАНИШТЕ
"Александрија" го збогати пловниот парк
Click to see if image is larger
Минатата недела туристичкиот брод "Александрија" со пригодна свеченост од охридското пристаниште исплови на своето прво крстосување по Охридско Езеро и стана уште една туристичка атракција. Со тоа тригодишниот труд на браќата Зоран и Живко Гилевски го доби својот краен лик и го збогати пловниот парк на Охрид.

- Пред четири години во "Дневник" видов оглас дека се продава брод вкотвен во Преспанско Езеро. Моето претпријатие се занимава со туризам и затоа решивме да го купиме. Тоа се случи токму во времето на бомбардирањето врз Југославија, кога сите масовно купуваа леб и млеко. Ние сме градители и сакавме да му подариме на Охрид убав брод што ќе ја збогати туристичката понуда со брзи и удобни пловидби и крстосувања по Охридско Езеро. На пристаништето постојано доаѓаат туристи, кои се распрашуваат за турите на бродот што се во фаза на формирање, во зависност од нивните желби и потреби - вели Зоран Гилевски.

"Александрија" е долга 27, широка 5,5 и висока 6 метри и е најголемиот брод што досега пловел по езерото. Располага со голем салон со бар и палуба со маси, столови и лежалки. Може да собере 120 патници. Екипажот е составен од капетан, машинист, двајца морнари и две хостеси.

- Бродот е идеален за одржување туристички тури. За еден час стигнува во Свети Наум. На него може да се одржуваат семејни свечености, семинари или презентации. Возењето е пријатно, а посебен момент е капењето среде езеро, каде што водата е, просто, волшебна - вели Гилевски.

Откако го купиле бродот, браќата Гилевски со специјална приколка од Белград го транспортирале до охридското пристаниште. Вложиле многу труд и пари додека го разубавувале и дури го подготвиле за пловидба.

- Бродот е произведен во 1957 година во бродоградилиштето Вац, во Унгарија и пловел по реката Дунав до 1964 година. Потоа 15 години бил во водите на Преспанско Езеро, по што бил запоставен. Сега се надеваме дека уште долго ќе плови по Охридско Езеро - вели Зоран.

Покрај "Александрија", во езерото пловат уште 3 брода - "Галеб", "Кристина" и "Илинден". "Галеб" заминува секој ден во 10 часот кон Свети Наум, а се враќа во 17 часот. Помалиот брод, "Кристина", плови и дење и ноќе, според желбата на патниците, до Свети Наум или до Струга, Радожда и Калишта. Бродот "Македонија", кој е во сопственост на "ЕМО", поради штрајкот во претпријатието, годинава не е пуштен во пловидба. На пристаништето се наоѓаат и неколку помали бротчиња и еден хидроброд на "Силекс", за кој охриѓани се надеваат дека ќе заплови в година.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42461

МнениеПуснато на: Чет 06 Юли 2006, 13:18    Заглавие:  

Fishing is one of the oldest economic businesses. It is also one of the oldest guilds closely connected with the existence of the habitants of the Ohrid region. The people of Ohrid, especially those living in Pestani and Trpejca, have been involved in the fishing business since early times.

From documents of earlier times we can find out that in 1337 the Serbian Czar Dusan awarded one of the catchment areas of Lake Ohrid to the monastery Treskavec (Prilep), and later on to the church Saint Bogorodica Perivlepta (St. Clement). Some travelers, who passed through Ohrid in the XV century, noticed that great quantities of fish were obtained from Lake Ohrid, whilst the fish itself was famous even in Constantinople.

During the Turkish rule of the Balkan, the custom of leasing catchment areas continued. At first, only the Turks were allowed to rent them, but afterwards the Macedonians became leaseholders. Usually they were two or four-year leases.

Towards the XIX century, the livelihood of about 80 families from Ohrid depended on fishing, while for the habitants of Pestani and Trpejca, fishing was the basic activity. Fishing took place throughout the whole year. Evidently, they used to fish trout in winter, spring and summer. Crap was caught in spring, same as the chubb and the skobal, whereas the letnica, in autumn. Grunec and plasica were caught in late autumn and in winter. The fishermen had special fishing equipment that was hand made in the initial period. There were women whose profession was making fishing nets.

The fishing boat was also a feature of this period.

According to certain data, the Ohrid fishing boat was mentioned more than three hundred years ago. Certainly, it was the most interesting type of vessel of the Balkans. Usually, it was made out of beech or fir. It was 4-6 metres long, 1.40-1.60 metres wide, while the rear part of the boat was even wider. The boat was set into motion by three people rowing at the front and two people rowing at the rear. Besides fishing, the boat was used for transportation of goods and passengers. When used in solemn events, the so-called wooden "chardak" was built onto it, with a fence of about half a metre tall. Evidently, the first motor boat in Ohrid was brought in 1912. It was used for military purposes. The old fashioned boat that was not used anymore was quite secure. It is said that fishermen used to sail the lake with their boat even when the waves were over 4 or 5 metres tall.

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42461

МнениеПуснато на: Пет 14 Юли 2006, 14:31    Заглавие:  

Click to see if image is larger


САМОСТОЈНИ КНЕЖЕСТВА



Се случувало при некои од нападите на Солун, некои од племињата да не учествуваат, т.е. да останат неутрални, а во други случаи некои од нив дури биле и сојузници на Византија. Така, на пример, за време на една подолга опсада на Солун, во втората половина на 7 век, солунчани се нашле во таква криза за храна, што почнале да бегаат од градот и да одат кај Словените. Во таков критичен момент, градските управници решиле да испратат делегација и флота кај Велезгитите кои живееле во југозападните краеви на Македонија и Тесалија, за да купат храна од нив. Агиографот - хроничар, во врска со ова, запишал: "Тогаш управниците на градот решија да ги испратат во областа на Тива и Димитријада, кај народот на Велезгитите, преостанатите чунови, заедно со споменатите десет кораби за да ја донесат храната (исто, стр. 150). Во продолжение читаме: "И така, по неколку дена, оние кои отидоа кај Велезгитите, се вратија со жито и варива, откако беа заштитени од застапувањето на победоносецот (Свети Димитрија, з.м.)". (исто, стр. 154).
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42461

МнениеПуснато на: Пет 14 Юли 2006, 14:45    Заглавие:  

Вижте прословутата държава Македония каква марка си има - с български кораби в езерото.
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42461

МнениеПуснато на: Пет 14 Юли 2006, 14:50    Заглавие:  

ГАЛЕБ
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42461

МнениеПуснато на: Пет 14 Юли 2006, 14:54    Заглавие:  

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42461

МнениеПуснато на: Пон 17 Юли 2006, 14:07    Заглавие:  

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 1 от 1 [7 Мнения]  
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » МОРСКА БЪЛГАРИЯ ПРЕЗ ВЕКОВЕТЕ
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0654s ][ Queries: 13 (0.0072s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker