Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
В България ще се издигнат планини по-високи от Хималаите заради мощни тектонични процеси ВИДЕО · ПАНАИР НА КНИГАТА 2019 ИЗДАТЕЛСТВО "ЕЪР ГРУП 2000" НА ЩАНД 350 · Екстремното изпълнение от висините в Сао Пауло /ВИДЕО/ · Транспортирането на двата кораба минни ловци ще струва колкото всеки от тях · САЩ, Канада и Мексико с търговско споразумение · САЩ ни върнаха майстор от канал за оръжия ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Сря 11 Дек 2019, 07:06
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Българските военни летища
Авиобаза Граф Игнатиево (3 ИАБ)
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 14 от 58 [867 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 12, 13, 14, 15, 16, ..., 56, 57, 58 Следваща
Автор Съобщение
SB1


Регистриран на: 24 Юни 2005
Мнения: 204
Местожителство: Без авиация - няма нация!

МнениеПуснато на: Чет 31 Авг 2006, 18:45    Заглавие:  

какъв е адреса (пощенският) на базата, също и телефон(и), факс и хора за контакти по сериозни въпроси?
_________________
SR-71. This is what a plane's supposed to be.
It is ugly on the ground, leaks like a sieve, but up around Mach 1 ... the seals all expand, she dries up, flies like a bat out of hell. She's only happy... going fast. It's not meant to sit.

Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
SHIKO

Регистриран на: 03 Мар 2005
Мнения: 957
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Чет 31 Авг 2006, 23:18    Заглавие:  

032 905 525 е телефона, а факса е 032 905 527 или 964 390
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
SB1


Регистриран на: 24 Юни 2005
Мнения: 204
Местожителство: Без авиация - няма нация!

МнениеПуснато на: Пет 01 Сеп 2006, 08:12    Заглавие:  

SHIKO написа:
032 905 525 е телефона, а факса е 032 905 527 или 964 390


Благодаря!

А за то4ен пощенски адрес ако трябва да се пратят документи?
Плз хелп.

Това е пощ. код - 4198

Ако пиша само :


с. ГРАФ ИГНАТИЕВО
4198
Авиобаза ГРАФ ИГНАТИЕВО

ще пристигнат ли?

_________________
SR-71. This is what a plane's supposed to be.
It is ugly on the ground, leaks like a sieve, but up around Mach 1 ... the seals all expand, she dries up, flies like a bat out of hell. She's only happy... going fast. It's not meant to sit.

Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
SHIKO

Регистриран на: 03 Мар 2005
Мнения: 957
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Нед 10 Сеп 2006, 22:06    Заглавие:  

Ами ненам, но би трябвало.Зависи май от вида на пратката.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Боцман


Регистриран на: 03 Мар 2006
Мнения: 909
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Нед 10 Сеп 2006, 22:23    Заглавие:  

По принцип е прието дa се изписва кода на поделението - примерно под. 28000. В пощите имат само тази информация за поделенията.... Very Happy
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
onufrii


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 13226
Местожителство: вилает Боляристан

МнениеПуснато на: Чет 04 Яну 2007, 14:10    Заглавие:  

В село Граф Игнатиево очакват със смесени чувства пристигането на американците, коментира БиТиВи.

Както е известно базата в селището е одобрена за съвместно съоръжение на нашите и американските пилоти.
В Граф Игнатиево има само две асфалтирани улици. Повечето хора са заети в земеделието и животновъдството, но заради високите изисквания на Евросъюза, голяма част от този техен бизнес е обречена.

Никой не се надява на чудо и след идването на американските войници.
По-обнадеждени от идването на американците са собствениците на малки заведения и магазинчета в селото. Всички собственици помнят как преди пет години, когато за първи път в Авиобазата идват натовски пилоти, оборотът им е скочил в пъти.

В очакване на американските войници, хората тук разполагат със специална гореща линия в общината и задават въпроси относно тази голяма промяна в селото.

_________________
Отказах се да ставам космонавт - вече видях земята през предното стъкло!

Si vis pacem, para bellum - 26030

Прайм червени шишета на бели!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42493

МнениеПуснато на: Чет 04 Яну 2007, 18:23    Заглавие:  

Когато цяла България се веселеше, авиобаза “Граф Игнатиево” носеше бойно дежурство


Затвърдихме най-добрите традиции в българската изтребителна авиация и продължихме напред с изграждане на реализъм в подготовката, през годината работихме при изключително натоварване и развихме нови способности без загуба на човешки живот и на техника, казва полковник Румен Радев, командир на авиобаза "Граф Игнатиево".

- Г-н полковник, нека да се върнем към годината, която вече си отиде. Кои са тези изречения, в които бихте събрали главното, което се случи в авиобазата?

- Въпреки многобройните трудности и предизвикателства изминалата година бе изключително успешна. Авиобазата изпълни всички задачи, поставени от Щаба на ВВС, както и задачите в интегрираната система за ПВО на НАТО. Наред със сложните, динамични и високо отговорни ангажименти, повечето от които с международно значение, пред нас непрекъснато възникваха нови предизвикателства. Например осигуряване въздушната охрана при важни държавни събития, което налагаше пребазиране и носене на дежурство във Варна и София, морска подготовка, участие в допълнителни учения и т.н. В тази динамика обаче бих откроил няколко основни постижения. Най-важен е фактът, че успяхме да постигнем висока подготовка при високо ниво на безопасност на полетите. Личният състав на авиобазата извози, подготви и изразходва хиляди тонове керосин. Бяха осигурени хиляди летателни часове на застаряващата вече авиационна техника. Бяха изстреляни хиляди патрони. Беше осигурена охраната на скъпо имущество и на редица важни събития. Изминати бяха стотици хиляди километри на автомобилната, самолетообслужваща и инженерна техника. Налетени бяха хиляди часове в пълния спектър от условия и от бойни възможности на самолета - от денем в прости условия до нощем в сложни метеорологически условия на минимума, както и от обучение в най-елементарното - излитане и кацане, до реалистичен маневрен въздушен бой с F-15. Усвоихме нови стандарти и подготовки при високо ниво на реализъм и противоборство. И при всичко това не допуснахме загуба на човешки живот и на техника. Ето това е най-важното, което стана през изминалата година. Това е едно огромно постижение и е заслуга на всички, които са поели призванието и предизвикателството да работят в авиобаза "Граф Игнатиево".



Командирът на авиобаза "Граф Игнатиево" полковник Румен Радев посреща полковник Том Шийс, командир на 173-о авиокрило на Националната гвардия на САЩ от щата Орегон в началото на учението "Стражеви лъв 2006".

- Каква оценка правите на носенето на бойното дежурство? То като че ли е една от характеристиките на авиобазата.

- Това е друго основно постижение за годината. Осигурихме изключително надеждно носене на бойното дежурство. Без абсолютно никакво прекъсване, с пълно влагане във всички срокове и действия съгласно процедурите! Това бе потвърдено от множеството проверки на национално равнище и по линия на НАТО. Летателният и осигуряващият състав се справиха отлично и отново доказаха, че базата е надежден гарант в сложната задача по защита на националния суверенитет и интегрираната система за ПВО на НАТО.

- Базата е с многочислен състав. Това очевидно създава допълнителни затруднения?

- Всичко, казано дотук, ставаше в една обстановка на непрекъснато повишаване грижата за човека. Тук се включват много неща. Не става дума само за усъвършенстването на инфраструктурата, която по традиция продължава да се разгръща в Граф Игнатиево с труда на целия личен състав. Подобряваше се непрекъснато организацията на работа, така че дейността да стане по-приятна, по-безопасна и в крайна сметка - по-ефективна.



Разчитаме най-вече на хората от авиобазата, казва полковник Радев.


- Всичко това не може да не се отрази на самата подготовка. Каква е равносметката в това отношение?

- Постигането на реализъм в подготовката е едно от най-големите ни постижения. То е естествен резултат от активната политика на ръководството на ВВС за прогресивно усвояване на нови процедури и стандарти, за едно прогресивно нарастване на оперативната ни съвместимост и в крайна сметка - на оперативните способности на авиацията. Бих казал, че в това отношение изминалата година е преломна за изтребителната ни авиация. Стъпили здраво на доказаната, развивана и усъвършенствана от поколения български летци методика на бойна подготовка, намерихме сили и кураж да възстановим най-сложните видове подготовки от началото на 90-те и за двата типа самолети. Вземайки максимума от постигнатото, ние продължихме решително напред и минахме в ново измерение - реализъм в подготовката, адекватен на съвременните заплахи и изисквания. Постигнат беше по решителен и категоричен начин, с високо ниво на безопасност. Недвусмислено доказателство за това са ученията "Стражеви лъв" и "Незабавен отговор". От командването на ВВС ни бе гласувано огромно доверие да летим на тактически прехват и маневрен въздушен бой по нови процедури и тактики с висока степен на противоборство. Нашите момчета не само оправдаха това доверие, но и придобиха знания и опит, формираха мироглед, който ще им помага в новите задачи и отговорности.

В тази връзка в авиобазата се работи активно по поставената ни задача от командващия на ВВС за разработка на нови регламентиращи документи и процедури. Това, което се направи, наистина е значително като обем и като вложени мисъл, експертиза и творчество. Работата в тази посока продължава изключително интензивно и в пълно съответствие с визията на ВВС за изграждане на съвременни способности. Убеден съм, че поставената задача ще бъде изпълнена на ниво, гарантиращо работата на базата в съвременни условия.



През годината бяха подготвени още летци на МиГ-29.

- Все пак кое е най-важното, благодарение на което постигнахте всичко това през годината?

- Това е традиционно високият дух и морал на хората, които работят в базата. Те са нашата основа за постигане на стабилност в изпълнение на поставените задачи и за движение напред. Залог за успехите ни бяха естествено и отпусканите приоритетно за авиобазата ресурси, помощта от старшото командване, усъвършенстването на организацията и интензификацията на летателната дейност.

- Да се върнем отново към бойното дежурство. В какво може да се измери неговият ръст?

- Има значителен ръст и в качеството и в количеството на параметрите, определящи носенето на бойното дежурство. На първо място, усъвършенствахме и доразвихме стандартните оперативни процедури, регламентиращи дейностите по самото дежурство. Повиши се подготовката на хората. Значително нарасна броят на класните летци и на водачите на двойки. Подготвихме още съществен брой нови летци за дежурство, приучихме успешно и летци на МиГ-29. Това не е просто един огромен успех. То гарантира надеждност при най-важната задача пред авиобазата, създава една много по-благоприятна среда и осигурява приемственост между поколенията. Ресурсите, необходими за подготовка и изпълнение на задача от такъв ранг, са крайно недостатъчни, но личният състав прояви висок професионализъм в тяхното приоритизиране. С много воля, съзнателно отношение и стоицизъм резултатите днес са налице.



F-15, МиГ-29 и МиГ-21 летят заедно


- В началото на декември бе огласено от министъра на отбраната Веселин Близнаков и командващия ВВС генерал-майор Симеон Симеонов отличното представяне на базата при проверка от страна на НАТО във връзка с бойното дежурство. Как трябва да се разбира това?

- Проверката беше сложна и внезапна за авиобазата задача. Тя показа, че всичко това, което се върши във ВВС като организиране на системата за командване и управление, сработи по блестящ начин. Действията на летците и на осигуряващите от авиобазата при тази проверка бяха всъщност крайният успешен завършек на усилията на всички инстанции за осигуряване на надеждно бойно дежурство. Те показаха, че можем да излитаме в срок, да приемаме точно поставената задача, да изпълняваме точно указанията, да проявяваме необходимия професионализъм и мигновена ориентация в обстановката и да работим по стандартите на НАТО. В края на краищата показахме, че българските ВВС са един надежден съюзник в изпълнение на задачата по охрана на интегрираното въздушно пространство на алианса. Тази проверка бе важен показател и венец на това, което ежедневно, ежечасно, бих казал, ежеминутно, се върши в базата. Тя показа, че всички хора, защото цялата база е въвлечена в нейното изпълнение, работят като един сглобен механизъм за безпроизшественото й решаване.

- Как преодолявате проблемите с техниката? Това е сериозен въпрос за всяка авиобаза.

- Всички знаем какво е реалното състояние на техниката и няма да го коментирам. Инженерно-техническият състав през тази година наистина извърши подвиг. В условия на значителна неосигуреност с резервни части и консумативи се налагаше да се прехвърлят непрекъснато агрегати от един самолет на друг. Налагаше се, когато полетите приключат, съставът да остава и да работи до късно за отстраняване на откази, за да има на другия ден изправни самолети на старта. Най-важното е, че инженерно-техническият състав успя правилно да подреди приоритетите и от тази застаряваща вече техника да изтръгне максимума. Благодарение на това успяхме да налетим задачи в най-различни условия без съществени откази, които да застрашават безопасността. Това е сериозен атестат за тяхната работа. Не мога в никакъв случай да подмина и това, че ескадрилата за летищно техническо и битово осигуряване, ескадрилата КИНС и секциите, успяха да осигурят необходимото за полети в едни крайно неблагоприятни метеорологични условия. Летателната подготовка никога не спря, дори в най-тежките снеговалежи, в заледявания и горещи дни не спряхме да летим.



Всеки полет е предшестван от конкретна и изключително сериозна подготовка на земята.

- В какво се изразява интензивността на летателната подготовка?

- През тази година сме рекордьори. Имаме над 160 летателни смени, което не се е случвало много отдавна. Това показва с какво напрежение и с какъв интензитет са работили хората. Положителното е, че все повече нараства самоинициативата на кадровия войнишки състав. Последният работи без подканване, знае си задълженията и ги изпълнява с високо чувство на отговорност и самодисциплина, което е атестат за ефективна командирска работа и гарант за все по-успешно изпълнение на задачите. На практика през тази година останахме без подкрепата на наборните войници и създадохме такава организация, че да правим всичко с кадровия войнишки състав. Успяхме да преодолеем този проблем и в момента машината работи гладко.

- Доста празнични дни се събраха около Коледа и настъпващата Нова година. Какви задачи изпълнявате в този период?

- Продължава планирането на следващата година - и като летателен план-график, и като изготвяне на всички разчети, заповеди и тематични планове, с което се създава организацията за следващата учебна година. Продължава работата по поставената задача за разработването на новите документи и процедури. На практика тази високоотговорна дейност е бъдещето на нашата изтребителна авиация. В това отношение има пълно осъзнаване и разбиране на отговорността и се работи във всички направления. Базата никога не остава без работа. Дори в момента да няма полети, натоварването продължава.



По време на българско-американските полети хората в няколко близки села бяха прегледани и получиха безплатно очила.

Снимки Александър Червенков и архив на базата


- Продължава и носенето на бойното дежурство?

- То никога не е спирало. Когато цяла България се весели напълно заслужено, ние носим бойно дежурство.

- Правите ли определен подбор на хората, които по време на такива празници носят бойно дежурство?

- Не, няма такова нещо. Мога да кажа, че всички - и летци, и инженери, и логистици, и КИН-специалисти, и военнослужещи от щаба, ангажирани в носенето на бойно дежурство, са доказали своята надеждност. Няма специален подбор. Всеки един допуснат до момента към дежурство е минал необходимата подготовка, проверен е и е доказал своята надеждност и ефективност. Случайни хора до бойно дежурство не се допускат. Аз съм абсолютно спокоен за качеството на изпълнение на тази задача. В края на краищата това е охраната на въздушното пространство на България.

- Какво си пожелавате през 2007 г.?

- Пожелаваме си много неща. На първо място, при цялата сложност и динамика на следващата година да изпълним поставените ни от Щаба на ВВС задачи по летателния план без произшествия. Разбира се, от не по-малко значение ще са усилията ни да продължаваме да осигуряваме надеждно бойно дежурство. Ще подобряваме работната среда, защото тя е гарант за по-нататъшните ни успехи. Вече споменах, че дейността ни е свързана с разработването на нова нормативна база, която ще ни гарантира необходимите бойни способности и интеграция с другите държави от алианса. Пожелаваме си да продължим с реалистичната подготовка. Ясно е, че път назад няма. Такива са съвременните изисквания и до момента динамично и непреклонно изграждаме необходимите способности. Предизвикателство ще бъде и бързото и правилно ориентиране в задачите и приоритизирането на ресурсите с цел най-рационалното им оползотворяване. И не на последно място, ще продължаваме да съхраняваме и развиваме високите морални ценности на военнослужещите от авиобазата, защото успехите ни днес са естествена еволюция на постигнатото от всички поколения преди нас.

- Очаквате ли през 2007 г., както бе през 2006 г., на летището в авиобазата да пристигат толкова много и различни самолети от други държави?

- Още не мога да кажа. Ние имаме огромно желание както за двустранни, така и за многонационални учения, защото те са гарант за бързо придобиване на способности. Благодарни сме на всичко, което прави командването на ВВС за осигуряване на повече възможности за работа в такава среда. Там е бъдещето. Всички от базата са показали своя професионализъм. Натрупаха огромен опит в подготовката, организацията и провеждането на такива учения. С удоволствие ще се включим отново. Готови сме на всякакви предизвикателства!

Акценти


Най-важен е фактът, че успяхме да постигнем висока подготовка при високо ниво на безопасност на полетите.


Осигурихме изключително надеждно носене на бойното дежурство. Без абсолютно никакво прекъсване, с пълно влагане във всички срокове и действия съгласно процедурите! Това бе потвърдено от множеството проверки на национално равнище и по линия на НАТО.


Изминалата година е преломна за изтребителната ни авиация. Стъпили здраво на доказаната, развивана и усъвършенствана от поколения български летци методика на бойна подготовка, намерихме сили и кураж да възстановим най-сложните видове подготовки от началото на 90-те и за двата типа самолети. Вземайки максимума от постигнатото, ние продължихме решително напред и минахме в ново измерение - реализъм в подготовката, адекватен на съвременните заплахи и изисквания.


В условия на значителна неосигуреност с резервни части и консумативи се налагаше да се прехвърлят непрекъснато агрегати от един самолет на друг. Налагаше се, когато полетите приключат, съставът да остава и да работи до късно за отстраняване на откази, за да има на другия ден изправни самолети на старта. Най-важното е, че инженерно-техническият състав успя правилно да подреди приоритетите и от тази застаряваща вече техника да изтръгне максимума.


Продължава работата по поставената задача за разработването на новите документи и процедури. На практика тази високоотговорна дейност е бъдещето на нашата изтребителна авиация.


Случайни хора до бойно дежурство не се допускат. Аз съм абсолютно спокоен за качеството на изпълнение на тази задача. В края на краищата това е охраната на въздушното пространство на България.

Разговора води полковник Спирдон Спирдонов
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
DEFENDER


Регистриран на: 28 Юли 2004
Мнения: 37
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 05 Яну 2007, 21:53    Заглавие:  

Амин!!! Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Han Solo
[Moderator]

Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3207
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб 06 Яну 2007, 01:17    Заглавие:  

DEFENDER написа:
Амин!!! Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
В смисъл?
_________________
May the Force be with You
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
DEFENDER


Регистриран на: 28 Юли 2004
Мнения: 37
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб 06 Яну 2007, 14:22    Заглавие:  

Цитат:
В смисъл?

В смисъл, толкова много летища и самолети пенсионираха и хубава работа да не се справят с поставените задачи ...
Цитат:
от Щаба на ВВС, както и задачите в интегрираната система за ПВО на НАТО
....
Това, че Г.И. отчитат успехи звучи малко като молитва преди лягане за всички останали "знайни и незнайни воини"...
Да не забравяме все пак другите, които бяха жертвани в името на БАЗА#1, реформата, стратегията, доктрината и тем-подобни...
Ако мога да се поправя, бих казал БРАВООООООО!!!! Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Han Solo
[Moderator]

Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3207
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб 06 Яну 2007, 14:39    Заглавие:  

Е , имайки предвид стила на вестника от който предполагам че е цитирано интервюто друго не може и да се очаква - все пак той е официоз... А и аз щах да съм далеч по-щастлив ако бяха останали Миг-23 МЛД варианта особено да бранят небето на България
_________________
May the Force be with You
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ibrev

Регистриран на: 09 Сеп 2006
Мнения: 164
Местожителство: kazanlak

МнениеПуснато на: Съб 06 Яну 2007, 17:11    Заглавие:  

Незная дали е вярно,но бях чул ,че когато миг 29 бяха с изтекал ресурс, в Чешнегирово две 23-ки са давали дежурство.Вазможно ли е такова нещо,все пак там бяха ударен вариант и са излезли от въоражение.
_________________
Л-39
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
DEFENDER


Регистриран на: 28 Юли 2004
Мнения: 37
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб 06 Яну 2007, 17:39    Заглавие:  

Laughing
АБСОЛЮТНИ ГЛУПОСТИ !!!
По време на ремонтите на полосата в Г.И., летящите бяха на Садово, дежурство се даваше от Доброславци, дори оня СУЯК - С.Поп. на 16.10.2000 поздрави специално дежурните на Г.И. при положение, че там нямаше никой...
Тази година на 21-то му се изпънаха шортите до юни месец...
Сигурно на Садово пенсионерите от охраната са давали дежурства и то с повече самолети...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
SHIKO

Регистриран на: 03 Мар 2005
Мнения: 957
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Съб 06 Яну 2007, 18:44    Заглавие:  

ibrev написа:
Незная дали е вярно,но бях чул ,че когато миг 29 бяха с изтекал ресурс, в Чешнегирово две 23-ки са давали дежурство.Вазможно ли е такова нещо,все пак там бяха ударен вариант и са излезли от въоражение.


Тове не е вярно! Да не се бъркаш с 2000г., когато в Чешнегирово имаше курс и БН-и и МЛД-та бяха събрани там.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Lullaby

Регистриран на: 20 Юни 2006
Мнения: 192

МнениеПуснато на: Съб 06 Яну 2007, 21:08    Заглавие:  

DEFENDER написа:
Laughing
АБСОЛЮТНИ ГЛУПОСТИ !!!
По време на ремонтите на полосата в Г.И., летящите бяха на Садово, дежурство се даваше от Доброславци, дори оня СУЯК - С.Поп. на 16.10.2000 поздрави специално дежурните на Г.И. при положение, че там нямаше никой...
Тази година на 21-то му се изпънаха шортите до юни месец...
Сигурно на Садово пенсионерите от охраната са давали дежурства и то с повече самолети...

Глупостите ги говориш ти! Интересното е, че това мнение се споделя от доста широк кръг. Дежурството се носеше И от Садово (2001 между другото). Впрочем, на Графа (независимо от кое летище) не се е носило дежурство всичко 10 седмици, по една на месец, когато Узунджаксън беше 3-та ескадрила и летците там още поддържаха подготовка. Тъй че по-полека с "нямаше никой". Аз такова нещо не съм виждал от 10 години. По-скоро, виждал съм многократно да се дежури от две летища едновременно. И не плюйте Графа за ресурси - точно след съкращенията започнаха да осигуряват по 30% от необходимото гориво. Та до днес. Но, на въпроса - наполовина е истина - от Садово се носеше дежурство, но с МиГ-21. Садовци носеха дежуртво на Графа през 85. С бомби. Сещате се защо.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 14 от 58 [867 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 12, 13, 14, 15, 16, ..., 56, 57, 58 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Българските военни летища
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0826s ][ Queries: 13 (0.0099s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker