Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Протест в Сливен: Присъдата на убиеца на Криси не трябва да бъде намалявана · Над 13 000 полицаи и жандармеристи мобилизирани за срещата на Г-7 · Борисов с извънредно решение след хакерския скандал · Софиянец стана внезапно крупен длъжник заради "НАП-лийкс" · ЗАМЕСТНИК-КОМАНДИРЪТ НА ВОЕННОМОРСКИТЕ СИЛИ ФЛОТИЛЕН АДМИРАЛ ГЕОРГИ ПЕНЕВ ПРАЗНУВА 50-ГОДИШЕН ЮБИЛЕЙ (ГАЛЕРИЯ) · Искри между Лондон и Брюксел за предоговаряне на сделката за Брекзит ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Вто 20 Авг 2019, 20:13
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Събития и Коментари
Инциденти в българските ВВС
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 1 от 35 [525 Мнения]   Иди на страница: 1, 2, 3, ..., 33, 34, 35 Следваща
Автор Съобщение
bari

Регистриран на: 25 Фев 2007
Мнения: 463

МнениеПуснато на: Пон 26 Фев 2007, 22:22    Заглавие:  Инциденти в българските ВВС  

Колеги,нека в тази нова тема всеки разполагащ с информация за конкретни инциденти ,да я сподели както направихме с су-25. Може да ги анализираме с мнения.По този начин ще си спомним и за нашите момчета които са си дали живота в името на авиацията.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
grim realm


Регистриран на: 17 Мар 2006
Мнения: 1111

МнениеПуснато на: Пон 26 Фев 2007, 22:28    Заглавие:  

аз съм съгласен и бих помолил за повече яснота около инцидента с 29-ката

Вечна памет на загиналите !!!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
SHIKO

Регистриран на: 03 Мар 2005
Мнения: 957
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Пон 26 Фев 2007, 22:36    Заглавие:  

Ами по-назад в темите се раглеждаше случаят с 29-ката,ако ти се рови ще го намериш.Има много случаи с наши 29-ки, които за щастие са само особени ситуации.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
grim realm


Регистриран на: 17 Мар 2006
Мнения: 1111

МнениеПуснато на: Пон 26 Фев 2007, 22:41    Заглавие:  

и аз се надявам да не се налага да пишем за нови катастрофи в тази тема
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
bari

Регистриран на: 25 Фев 2007
Мнения: 463

МнениеПуснато на: Пон 26 Фев 2007, 22:50    Заглавие:  

наистина е описано в тема Иван Даев
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
grim realm


Регистриран на: 17 Мар 2006
Мнения: 1111

МнениеПуснато на: Пон 26 Фев 2007, 22:53    Заглавие:  

мерси, че ме опъти Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
bari

Регистриран на: 25 Фев 2007
Мнения: 463

МнениеПуснато на: Пон 26 Фев 2007, 23:29    Заглавие:  

Някои да има инфо за инцидент в Равнец през 80-те ,при който Миг-21 загубва скорост непосредствено преди кацане,пилота катапултира.Интересното е че машината пада върху зградата на близката приводна,а пилота попада в пламъците на взривилия се самолет.Спасява се благодарение на намиращ се наблизо войник.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
M-4


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 516

МнениеПуснато на: Вто 27 Фев 2007, 18:19    Заглавие:  

bari написа:
Някои да има инфо за инцидент в Равнец през 80-те ,при който Миг-21 загубва скорост непосредствено преди кацане...

Аз за пръв път чувам за тоя случай. Нека някой да разкаже, моля!

_________________
...ПРОДЪЛЖАВАЙ ДА ВЪРВИШ НАПРЕД!!! -> ...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
TreX

Регистриран на: 19 Апр 2006
Мнения: 187

МнениеПуснато на: Сря 28 Фев 2007, 00:21    Заглавие:  

Общо взето голем късмет са имали войниците че били на обяд или нещо такова.
Взривната вълна спасява пилота като му отваря парашута. Динамичния удър при отварянето е намалило рязко скороста на падащия пилот, макар че след това парашута моментално е изгорял. Това става вече на няколко метра. Пилота пада до горящия самолет. Един от войниците го издърпва от пламъците. След първа помощ, откарват пилота в София и там го оперират и т.н.
До скоро авиаторът работеше в воеено окръжие Бургас.

Причините за инцидента не са ми известни........ за сега Twisted Evil

_________________
Каквато държавата, такава ни и армията...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ICQ Номер 
bari

Регистриран на: 25 Фев 2007
Мнения: 463

МнениеПуснато на: Сря 28 Фев 2007, 22:58    Заглавие:  

Благодарско TreX! Интересна информация!Доколкото аз знам,причината за катастрофата е била тзи,че пилота е бил приучен на друга модификация на 21-цата и не бил включил някакъв превключвател.Но това е информация която не е много сигурна.Нека професионалистите да кажат има ли нещо такова.Според мен за отбелязване е човека се е отървал при катапултиране под 500 метра. Доколкото знам в инструкцията на този самолет е казано че катапултиране под 1500 метра е равносилно на самообиство.Така ,че този случай е направо рекорд.Според мен причината е лош разчет за кацане.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
King_Rat


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3183
Местожителство: Пазарджик

МнениеПуснато на: Чет 01 Мар 2007, 08:26    Заглавие:  

Ако не се лъжа, за кресло КМ-1М, сборът от скорост и височина при катапултиране от хоризонтален полет трябва да е 230.

През 98-а един лейтенант или ст. лейтенант се катапултира от МиГ-21МФ (борд 58 ) при кацане след първия си самостоятелен полет в 26-та авиобаза - Добрич. Те там си е било нисичко! Laughing

_________________
mostly harmless
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ICQ Номер 
SD-95

Регистриран на: 03 Сеп 2006
Мнения: 39

МнениеПуснато на: Чет 01 Мар 2007, 10:30    Заглавие:  

Относно аварията на Миг-21 в Равнец (падането върху сградата на БПРС):
Причината е в неправилното регулиране на двигателя на режим СПС.

Относно КМ-1М:
минималната висо4ина на успешно катапултиране е 0м но при минимална скорост 140 км/ч
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
onufrii


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 13226
Местожителство: вилает Боляристан

МнениеПуснато на: Чет 01 Мар 2007, 13:11    Заглавие:  

King_Rat написа:
През 98-а един лейтенант или ст. лейтенант се катапултира от МиГ-21МФ (борд 58 ) при кацане след първия си самостоятелен полет в 26-та авиобаза - Добрич. Те там си е било нисичко! Laughing


Май беше сгазил пернато на захода Laughing !

_________________
Отказах се да ставам космонавт - вече видях земята през предното стъкло!

Si vis pacem, para bellum - 26030

Прайм червени шишета на бели!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
King_Rat


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3183
Местожителство: Пазарджик

МнениеПуснато на: Чет 01 Мар 2007, 13:34    Заглавие:  

Сгазил той Laughing

Малко преди това 21МФ "55" гълта пиле и летецът (Пламен Денков, ако не се лъжа) катапултира, самолетът пада в поделението.

_________________
mostly harmless
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ICQ Номер 
onufrii


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 13226
Местожителство: вилает Боляристан

МнениеПуснато на: Чет 01 Мар 2007, 14:05    Заглавие:  

Може и 55 - бъркам ги явно Wink !
_________________
Отказах се да ставам космонавт - вече видях земята през предното стъкло!

Si vis pacem, para bellum - 26030

Прайм червени шишета на бели!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 1 от 35 [525 Мнения]   Иди на страница: 1, 2, 3, ..., 33, 34, 35 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Събития и Коментари
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0764s ][ Queries: 13 (0.0070s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker