Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн

Select Forum Language:

 
Hot topics:
The time now is Sun 05 Apr 2020, 22:02
All times are UTC + 2
 Forum index » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Българските военни летища
Авиобаза Узунджово (4 ИАБ)
Post new topic   Reply to topic View previous topic :: View next topic
Page 3 of 22 [326 Posts]   Goto page: Previous 1, 2, 3, 4, 5, ..., 20, 21, 22 Next
Author Message
Иван.G

Joined: 15 Jul 2005
Posts: 19
Location: deutschland

PostPosted: Tue 26 Jul 2005, 23:42    Post subject:  

Бис благодарности за текста.
Last edited by Иван.G on Sat 04 Feb 2006, 23:19; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message 
stambe_mig


Joined: 28 Feb 2004
Posts: 1228
Location: England Birmingham

PostPosted: Sun 31 Jul 2005, 13:26    Post subject:  

Quote:
Служил съм в базата 3г.(от1987-1990) като л-т. и са ми наи хубавите години в моя богат на събития живот! Заплатите бяха супер и имах апартамент в Глупаците.Колегите бяха страхотни!
Back to top
View user's profile Send private message 
JeLo`


Joined: 24 May 2005
Posts: 504
Location: някъде на изток

PostPosted: Wed 03 Aug 2005, 15:17    Post subject:  

http://www.arrow-aviation.nl/bvvs_mig21m.html
Back to top
View user's profile Send private message 
stambe_mig


Joined: 28 Feb 2004
Posts: 1228
Location: England Birmingham

PostPosted: Sun 07 Aug 2005, 02:18    Post subject: Узунджовски рай!  

След като има отворена такава страница съм длъжен да напомня на всички които са служили в 21-и полк.....Помните ли как бай Тодор Чорбаджийски минаваше на 2 метра над полосата със 800 км/ч когато облиташе времето.Ние се качвахме на укритията да гледаме този голям пилот как минаваше по ниско от нас!!!
Back to top
View user's profile Send private message 
Fighterland


Joined: 02 Jan 2004
Posts: 1246
Location: София

PostPosted: Tue 09 Aug 2005, 15:10    Post subject:  

Последствия не е ли имало?
Спомням си един случай с МиГ-23, когато Дюлгерски потроши прозорците, ама неговите уреди не беха отчели свръхзвукова скорост. Тука (ако въобще е възможно това) би трябвало да стане нещо подобно на тая скорост... Rolling Eyes

_________________
На десет мили от Монтана,
в посока Дунавския бряг
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger 
ICQ Number 
stambe_mig


Joined: 28 Feb 2004
Posts: 1228
Location: England Birmingham

PostPosted: Tue 09 Aug 2005, 17:45    Post subject:  

Последствия нямаше защото около полосата беше доста пусто.Интересно ставаше лятото когато хасковлиите запо4ваха да си берят корнишоните(нивата беше непосредствено между полосата и пътя Хасково Димитровград)Помня 4е имаше оплаквания , но до ни6то сериозно не се е стигало.Колкото до това дали е вярно , той го правеше 2-3 пъти в месеца и ако има някои в този форум които е служил през този период в базата може да го потвърди.
Back to top
View user's profile Send private message 
борден


Joined: 01 Jan 2004
Posts: 2881
Location: София

PostPosted: Wed 10 Aug 2005, 19:52    Post subject:  

Въпрос към служилите в Узунджово.
Може ли някой да потвърди или отрече, че в началото на 90-те години (веднага след превъоръжаването с МиГ-21бис) останалите налични МиГ-21ПФ (изд. 76) са били пребазирани в разузнавателния полк в Толбухин (Добрич)?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
JeLo`


Joined: 24 May 2005
Posts: 504
Location: някъде на изток

PostPosted: Sat 01 Oct 2005, 13:28    Post subject:  

Узунджово....... Confused
На нищо не прилича това място,поне това,което видях там.Не много.....
Абсолютен пущинак.
Кога беше закрито поделението?
Back to top
View user's profile Send private message 
биса

Joined: 02 Jan 2005
Posts: 271

PostPosted: Sat 01 Oct 2005, 14:04    Post subject:  

2000-2001 год. Там се проведоха част от етапите на спец. силите по време на СК-2005.
Back to top
View user's profile Send private message 
Иван.G

Joined: 15 Jul 2005
Posts: 19
Location: deutschland

PostPosted: Wed 21 Dec 2005, 21:26    Post subject:  

На 04.12 се проведе традиционната среща на служилите в Узунджово...
Back to top
View user's profile Send private message 
Иван.G

Joined: 15 Jul 2005
Posts: 19
Location: deutschland

PostPosted: Wed 21 Dec 2005, 22:33    Post subject:  

Борден,относно МиГ21ПФ- летя в Узунджово до лятото на1990,когато и преминахме на бис-а.В този момент имаше достатъчно самолети от другите модификации за да се разреши експлоатация на ПФ.За мен си остана най-добрата от всички модификации.Всичките му недостатъци-липса на АП,с-ма СПС,САРПП,СРД бяха и предимство ,но лошата спирачна с-ма съчетана с мястото на спирачния парашут и невъзможност за катапултиране под 420 км/ч и150м. височина не се харесваше на мнозина.Това наложи 1988 за Астрахан за стратосферните стрелби да се готвим с ПФ,а до там и обратно с ПФМ. Взехме от Балчик 4 самолета тогава.След стрелбите се наложи да им върнем ПФМ-ите.Балчишката полоса я ремонтираха и всъщност пребазирането беше до Толбухин.Разказвам това в памет на Валери Лилов Богданов- един от многото забравени пилоти.Беше в единия ПФМ,който не се приземи никога...
Back to top
View user's profile Send private message 
биса

Joined: 02 Jan 2005
Posts: 271

PostPosted: Thu 22 Dec 2005, 18:06    Post subject:  

Иван.G wrote:
На 04.12 се проведе традиционната среща на служилите в Узунджово...

И що не се обадихте или то е само за големи началници? Що си мисля, че 7 години в Узунджово не са никак малко.
Back to top
View user's profile Send private message 
Jolly Roger.

Joined: 15 Oct 2005
Posts: 21

PostPosted: Fri 06 Jan 2006, 10:08    Post subject:  

***

________________
Не е по темата!!! Evil or Very Mad
Fox
Back to top
View user's profile Send private message 
Иван.G

Joined: 15 Jul 2005
Posts: 19
Location: deutschland

PostPosted: Sat 04 Feb 2006, 23:13    Post subject:  

информацията за традиционната среща получих от Ю.Р Петков .извършил последния полет на а.б. Узунджово юли 1998.Всяка година на 04.12. си се срещат и без покана,за съжаление и аз пропуснах.
Back to top
View user's profile Send private message 
Octagon

Joined: 02 Jan 2004
Posts: 1286
Location: LBPD

PostPosted: Mon 06 Feb 2006, 11:31    Post subject:  

Иван.G wrote:
Борден,относно МиГ21ПФ- летя в Узунджово до лятото на1990,когато и преминахме на бис-а.В този момент имаше достатъчно самолети от другите модификации за да се разреши експлоатация на ПФ.За мен си остана най-добрата от всички модификации.Всичките му недостатъци-липса на АП,с-ма СПС,САРПП,СРД бяха и предимство ,но лошата спирачна с-ма съчетана с мястото на спирачния парашут и невъзможност за катапултиране под 420 км/ч и150м. височина не се харесваше на мнозина.

Може ли малко обяснение по недостатъците-предимства? По-специално за СПС.
Back to top
View user's profile Send private message 
Display posts from previous:   Sort by:   
Page 3 of 22 [326 Posts]   Goto page: Previous 1, 2, 3, 4, 5, ..., 20, 21, 22 Next
Post new topic   Reply to topic View previous topic :: View next topic
 Forum index » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Българските военни летища
Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

[ Time: 0.0836s ][ Queries: 13 (0.0146s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker