Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
ВОЕННА КЛЕТВА В АВИОБАЗА БЕЗМЕР · Пленум на БСП определя правилата за избор на лидер · Великият магистър на Малтийския орден: Създадени сме, за да служим на хората в нужда · Мъж се яви на шофьорски изпит вместо майка си · Обмисля се монтиране на видеонаблюдение в колите на службата за охрана · Неизвестен откри стрелба по пешеходци ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Съб 14 Дек 2019, 11:58
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Българските военни самолети
Су-25 в България
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 68 от 68 [1018 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 66, 67, 68
Автор Съобщение
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 10336
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 09 Ное 2018, 15:01    Заглавие:  

Не мога да приема за нормално да се ремонтират двигатели или каквито и да е други компоненти от фирма, която няма лиценз за ремонт на чужди изделия. Това означава, че производителят е в правото си да откаже последващи ремонтни дейности, доставки и други услуги. Рискът е голям, решението е недалновидно. Това е полския случай.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
hotblooded

Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 109
Местожителство: гр.Бургас

МнениеПуснато на: Пет 09 Ное 2018, 18:49    Заглавие:  

Flankerivo написа:
Не мога да приема за нормално да се ремонтират двигатели или каквито и да е други компоненти от фирма, която няма лиценз за ремонт на чужди изделия. Това означава, че производителят е в правото си да откаже последващи ремонтни дейности, доставки и други услуги. Рискът е голям, решението е недалновидно. Това е полския случай.

Нашите машини отдавна не са в каквато и да е гаранция и производителя го боли "соплото". Въпроса е пак каква поръчка е пусната и какво включва въпросния ремонт на едното и другото място, и съответно какви гаранции предлагат. По стар български обичай - въпросът се политизира, и политеческите лайнометки заместиха техническите и финансови аргументи...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 10336
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 09 Ное 2018, 19:44    Заглавие:  

Не става дума за гаранция в буквалния смисъл, а за това, че е недобре да ремонтираш машини на място, което може да ти довлече неприятности в бъдеще. Ясно е, че решението е силно политизирано.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
hotblooded

Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 109
Местожителство: гр.Бургас

МнениеПуснато на: Пет 09 Ное 2018, 21:09    Заглавие:  

Flankerivo написа:
Не става дума за гаранция в буквалния смисъл, а за това, че е недобре да ремонтираш машини на място, което може да ти довлече неприятности в бъдеще. Ясно е, че решението е силно политизирано.

Какви неприятности имат поляците с техните машини? Май са загубили по малко машини от нас, напук че летят в пъти повече, и половината им машини са втора ръка, екс ГДРейски, които пък са 29тките с най голям нальот в света...
Не става дума за заяждане, или политизиране или спор Полша Русия, но все пак говорим за техника на над 20 години, в който отдавна няма никакви секрети и таини известни само на производителя - и за въпроси, които може да ги зададе всеки средно интелигентен данъкоплатец, искащ с неговите пари - да има повече изправна техника, и съответно повече подготвени пилоти.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Super Flanker
[Admin]


Регистриран на: 21 Дек 2004
Мнения: 5590

МнениеПуснато на: Пет 09 Ное 2018, 21:23    Заглавие:  

Поинтересувай се за полската експлоатация на типа, преди така да даваш категорично мнение.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Super Flanker
[Admin]


Регистриран на: 21 Дек 2004
Мнения: 5590

МнениеПуснато на: Съб 29 Дек 2018, 13:37    Заглавие:  

МО сключи договор с ОАО „558 Авиационный ремонтный завод“ от Беларус за ремонт и поддръжката на Су-25


ОАО „558 Авиационный ремонтный завод“ от Беларус поема поддръжката на щурмовите самолети Су-25 до 2022 година. Вчера Министерството на отбраната е докладвало пред Агенцията за обществени поръчки сключения договор за рамково споразумение. X Договорът с беларуската фирма е на стойност 42 186 693 евро без ДДС, което значи 82,5 млн. лв. без ДДС и съответно 99 млн. лв. с включен ДДС. Възстановяване на летателната годност на самолети Су-25 ще се извършва за период от 48 месеца. Ангажиментът обхваща 12 самолета Су- 25К и два самолета Су-25УБК, заедно с добавяне на ново оборудване и доставка на авиотехническо имущество. Министър Красимир Каракачанов бе отправил покана за участие в поръчката до двама кандидати – беларуската „558 Авиационен ремонтен завод“ и руската Обединена авиостроителна корпорация. В посочения от възложителя срок обаче бе постъпила само една оферта. Общата стойност на всички договори е в размер до 41 млн. лева без ДДС, но е заложена опция по смисъла на чл.116, ал.1, т.1 от Закона за обществените поръчки - при възникнала необходимост и изрично приет с решение на Министерския съвет проект за инвестиционен разход, възложителят да има право да сключва договори към рамковото споразумение до максималния размер на обществената поръчка от 82,5 млн. лв. За тази цел е сключено допълнително рамково споразумение, в което е посочено, че общата стойност на всички сключени в периода на рамковото споразумение договори не може да надвишават сумата от 42 186 693 евро. Първоначалната предложена от беларуското дружество цена за изпълнение на поръчката за 14 самолета Су-25 е била на стойност 132 485 980 евро без ДДС. След проведени два кръга преговори между страните сумата е била значително свалена до необходимост от 73 665 500 евро без ДДС за изпълнение на поръчката, а тази цена ще важи за ремонт на целия самолет, не за доставка на конкретни възли и елементи. При поръчка на отделни компоненти, агрегати, възли и др. доставките ще се изчисляват според ценовото предложение на компанията. Ангажиментът на страните е да няма оскъпяване до края на 2019-тая година по договорите от рамковото споразумение. След ремонта всеки Су-25К/УБК ще има общ технически ресурс от 40 години, с опция да бъде удължен до 50 г. с изпълнение на още един ремонт. През месец октомври от Министерство на отбраната излязоха със специално прессъобщение във връзка с публикации в медиите, визиращи тази процедура, в които се твърди, че самолетите ще бъдат ремонтирани за 310 милиона лева. „Щурмовите самолети Су-25 е възможно да бъдат ремонтирани, но не за 310 млн. лв с ДДС, каквото е внушението в публикациите, а за 41 млн. лв. без ДДС. Ако Министерският съвет реши, сумата по рамковото споразумение може да нарасне до 82,5 млн. лв. без ДДС. Но само ако правителството реши! Процедурата за ремонта на самолетите всъщност е по договаряне. Според проучване на експерти от Военновъздушните сили единствено заводи в Беларус и Русия могат да извършват такива ремонти. Затова са поканени и представители на двете страни. Оферта е подала само една – беларуският авиоремонтен завод „558“. В нея е включен пълният набор от услуги за ремонт и модернизация на този тип самолети, от които Министерството на отбраната да избере най-необходимите за нашите машини“, се казваше в съобщението. От там уточниха, че сумата от 310 млн. лв., която се появява в публикациите, изобщо не е договаряна. „Процедурата, обявена от Министерството на отбраната с решение от 17 август 2018 г., е за сключване на рамково споразумение за осигуряване на летателна годност на самолети Су-25К/УБК, което означава, че конкретни ремонтни дейности ще се поръчват само при необходимост и при финансова възможност. Ремонтирането на самолетите Су-25 е належащо, защото техният технически и междуремонтен ресурс е изтекъл преди повече от 10 години“, се сочи още в официалната информация. Редактор: Анита Чолакова

Прочети още : https://www.actualno.com/bulgaria/firma-ot-belarus-shte-remontira-su-25-news_713633.html
© Actualno.com


http://www.pan.bg/view_article-1-458310-mo-skljuchi-dogovor-s-oao-558-aviacionn%D1%8Bj-remontn%D1%8Bj-zavod-ot-belarus-za-re.html


Ако всичко е ок, ще получим ескадрила съвременни щурмовици с удължен ресурс и поддръжка.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Fuzzy_Logic

Регистриран на: 08 Юли 2006
Мнения: 1767

МнениеПуснато на: Съб 29 Дек 2018, 15:38    Заглавие:  

Предложението на беларусците за модернизация на Су-25 изглежда доста добро, но какво включва договорът Rolling Eyes.

Повышение боевых возможностей самолета Су-25 достигается путем:

Расширения номенклатуры применяемых авиационных средств поражения;
Модернизации информационно-управляющего поля кабины и установки системы отображения СОИ-25;
Установки системы навигации СН-25;
Введения режима "навигационное бомбометание";
Установки прицельной системы ПС-25;
Установки систем объективного контроля;
Установки системы радиосвязи СР-25;
Установки аппаратуры радиотехнической защиты.

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

https://www.558arp.by/ru/products-and-services-rus/services-rus/modernization-aviation-materiel-rus/su-25-aircraft-rus
***
Покана, изискванията, техническа спецификация:
https://pp.mod.bg/sites/pp.mod.bg/files/dio/pokana_10.pdf
https://pp.mod.bg/osiguryavane-na-letatelnata-godnost-na-samoleti-su-25kubk
https://pp.mod.bg/sites/pp.mod.bg/files/specifikacii/ts_l_22.3028.18-uvo.pdf

Изглежда ще се интегрира Р-73 и РЕБ система, като май няма да има телевизори (не се предевяват изисквания към ергономичността).
Освен това, така записано в изискванията (приложение 1) не става ясно дали ще се извършват изменения или замени на съответната апаратура. И ако се направят замени какви ще са те - със същата апаратура, но нова или с напълно ново изделие, изпълняващо същата функция.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Super Flanker
[Admin]


Регистриран на: 21 Дек 2004
Мнения: 5590

МнениеПуснато на: Съб 29 Дек 2018, 15:48    Заглавие:  

Ще има и дисплеи, не си видял явно.

Иначе - модернизацията е прилична, а заводът работи с оригиналния конструктор и получава също и всички бюлетини и документи, също има и добра репутация.

Е, няма да стават Су-25СМ3 в АРЗ в Кубинка, но на фона на сегашното състояние тая новина е супер!

В перспектива е добре да се интегрира прицелна система в контейнер...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Fuzzy_Logic

Регистриран на: 08 Юли 2006
Мнения: 1767

МнениеПуснато на: Чет 09 Май 2019, 18:36    Заглавие:  

Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Super Flanker
[Admin]


Регистриран на: 21 Дек 2004
Мнения: 5590

МнениеПуснато на: Пет 24 Май 2019, 12:03    Заглавие:  

Санкции ЕС не позволили начать капитальный ремонт 14 штурмовиков Су-25 болгарских ВВС в Белоруссии

Финансовые проблемы возникли при капитальном ремонте Су-25 болгарских ВВС.

В ноябре 2018 года 558-м авиационным ремонтным заводом в Барановичах (Беларусь) был подписан контракт на капитальный ремонт четырнадцати самолетов Су-25 с ВВС Болгарии. Стоимость контракта составила 85,5 млн. долларов США (73,6 млн. евро) без НДС.

В декабре 2018 года министерство обороны Болгарии перевело сумму в размере 45,7 млн. долларов США (41 млн. евро), но эти деньги не дошли до Беларуси. Заместитель министра обороны Болгарии Анатолий Валичков сказал: «Министерство обороны выплатило средства в декабре, но они были возвращены из-за политики банка-корреспондента, который должен был сделать перевод».

В феврале 2019 года Европейский союз продлил эмбарго на этот год на поставки оружия и средств в Беларусь, которые могут быть использованы для внутренних репрессий. Банки довольно щепетильны в вопросах, связанных с санкциями и ограничениями. Согласно болгарскому Министерству обороны, это дело не имеет ничего общего с нарушением санкций и/или ограничений, потому что вооружение экспортируется временно. В настоящее время этот вопрос прорабатывается на уровне министерств иностранных дел.

Уже в течение нескольких месяцев 558-й авиационный ремонтный завод в Барановичах готов приступить к капитальному ремонту болгарских Су-25, но ждет перевода денег.

https://bmpd.livejournal.com/3652148.html


Кофти новина, дано все пак да се осъществи проекта за ремонт и модернизация.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Fuzzy_Logic

Регистриран на: 08 Юли 2006
Мнения: 1767

МнениеПуснато на: Сря 28 Авг 2019, 17:33    Заглавие:  

Сп. „Клуб КРИЛЕ“, Н.Димов

"Във Фейсбук се появи информация от жители на Ямбол за кацащ транспортен самолет Ил-76 на летище Безмер.

По-късно в сайт за проследяване на полети в реално време се откри, че това е Ил-76ТД с р.н. EW-412TH на белоруската авиокомпания Ruby Star,изпълняващ полет RSB7640. Авиокомпанията е специализирана в карго полети и разполага с 6 Ан-12БП, 6 Ил-76 и един Boeing 747-412BCF.

По клаузите на договора транспортирането на „Су“-та до и от ремонтния авиозавод 558 е отговорност на белоруската страна.

Така, най-вероятно, днес е един хубав ден за българските ВВС – първият Су-25 замина за ремонт и модернизация!

Очакваме официално потвърждение за добрата новина и от страна на МО. "

Click to see if image is larger

http://www.pan.bg/view_article-1-491506-pyrviyat-su-25-zamina-za-remont-i-modernizaciya-v-belarus-.html

***
"Водеща новина за Българските Военновъздушни сили е заминаването на първия от общо осем самолета Су-25, с регистрационен знак 002 на 28 август 2019 г. за ремонт в „558-ми авиоремонтен завод“ в град Барановичи, Беларус.
Там на машините ще се извърши основен ремонт, увеличаване на ресурса и преоборудване.
Самолетът беше разглобен и натоварен на самолет Ил-76, след което успешно транспортиран до ремонтния завод."
http://www.pan.bg/view_article-1-491658-nov-zhivot-i-resurs-za-bylgarskite-su-25.html

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Super Flanker
[Admin]


Регистриран на: 21 Дек 2004
Мнения: 5590

МнениеПуснато на: Пет 30 Авг 2019, 23:38    Заглавие:  

Първият борд е заминал за ремонт и модернизация в Белорусия:

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger



https://477768.livejournal.com/6386350.html
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 10336
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 10 Окт 2019, 10:12    Заглавие:  

Восьмой ( по счету ) Су-25К ВВС Болгарии (погрузка в транспортный самолёт Ил-76ТД белорусской авиакомпании Rubystar Airways) отправляется в Барановичи (558-й Авиационный ремонтный завод , респ.Беларусь) для проведения КВР.

07-10-2019 / Авиабаза Безмер, Ямбол / Болгария

Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 68 от 68 [1018 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 66, 67, 68
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Българските военни самолети
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0928s ][ Queries: 12 (0.0134s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker