Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Русия ще достави плаващи бронетранспортери на Индонезия · Американски генерал: НАТО да скрие "слабото си място" от руснаците · Двама братя от богато семейство в основата на атаките в Шри Ланка · Коя държава е по-голяма от Плутон и още изумителни факти за пътешественици · Нетаняху готов да кръсти еврейско селище от Голанските възвишения на Тръмп · След 24 години: Спипаха пилот, че не може да пилотира ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
Aktuelles Datum und Uhrzeit: Mi 24 Apr 2019, 03:57
Alle Zeiten sind UTC + 2
 Forum-Index » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Българските военни самолети
Су-25 в България
Neues Thema erцffnen   Neue Antwort erstellen Vorheriges Thema anzeigen :: Nдchstes Thema anzeigen
Seite 68 von 68 [1013 Beitrдge]   Gehe zu Seite: Zurьck 1, 2, 3, ..., 66, 67, 68
Autor Nachricht
Flankerivo
[Admin]


Anmeldedatum: 19.04.2005
Beitrдge: 9755
Wohnort: София

BeitragVerfasst am: Fr 09 Nov 2018, 15:01    Titel:  

Не мога да приема за нормално да се ремонтират двигатели или каквито и да е други компоненти от фирма, която няма лиценз за ремонт на чужди изделия. Това означава, че производителят е в правото си да откаже последващи ремонтни дейности, доставки и други услуги. Рискът е голям, решението е недалновидно. Това е полския случай.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden Yahoo Messenger 
hotblooded

Anmeldedatum: 01.01.2004
Beitrдge: 109
Wohnort: гр.Бургас

BeitragVerfasst am: Fr 09 Nov 2018, 18:49    Titel:  

Flankerivo hat Folgendes geschrieben:
Не мога да приема за нормално да се ремонтират двигатели или каквито и да е други компоненти от фирма, която няма лиценз за ремонт на чужди изделия. Това означава, че производителят е в правото си да откаже последващи ремонтни дейности, доставки и други услуги. Рискът е голям, решението е недалновидно. Това е полския случай.

Нашите машини отдавна не са в каквато и да е гаранция и производителя го боли "соплото". Въпроса е пак каква поръчка е пусната и какво включва въпросния ремонт на едното и другото място, и съответно какви гаранции предлагат. По стар български обичай - въпросът се политизира, и политеческите лайнометки заместиха техническите и финансови аргументи...
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
Flankerivo
[Admin]


Anmeldedatum: 19.04.2005
Beitrдge: 9755
Wohnort: София

BeitragVerfasst am: Fr 09 Nov 2018, 19:44    Titel:  

Не става дума за гаранция в буквалния смисъл, а за това, че е недобре да ремонтираш машини на място, което може да ти довлече неприятности в бъдеще. Ясно е, че решението е силно политизирано.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden Yahoo Messenger 
hotblooded

Anmeldedatum: 01.01.2004
Beitrдge: 109
Wohnort: гр.Бургас

BeitragVerfasst am: Fr 09 Nov 2018, 21:09    Titel:  

Flankerivo hat Folgendes geschrieben:
Не става дума за гаранция в буквалния смисъл, а за това, че е недобре да ремонтираш машини на място, което може да ти довлече неприятности в бъдеще. Ясно е, че решението е силно политизирано.

Какви неприятности имат поляците с техните машини? Май са загубили по малко машини от нас, напук че летят в пъти повече, и половината им машини са втора ръка, екс ГДРейски, които пък са 29тките с най голям нальот в света...
Не става дума за заяждане, или политизиране или спор Полша Русия, но все пак говорим за техника на над 20 години, в който отдавна няма никакви секрети и таини известни само на производителя - и за въпроси, които може да ги зададе всеки средно интелигентен данъкоплатец, искащ с неговите пари - да има повече изправна техника, и съответно повече подготвени пилоти.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
Super Flanker
[Admin]


Anmeldedatum: 21.12.2004
Beitrдge: 4959

BeitragVerfasst am: Fr 09 Nov 2018, 21:23    Titel:  

Поинтересувай се за полската експлоатация на типа, преди така да даваш категорично мнение.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
Super Flanker
[Admin]


Anmeldedatum: 21.12.2004
Beitrдge: 4959

BeitragVerfasst am: Sa 29 Dez 2018, 13:37    Titel:  

МО сключи договор с ОАО „558 Авиационный ремонтный завод“ от Беларус за ремонт и поддръжката на Су-25


ОАО „558 Авиационный ремонтный завод“ от Беларус поема поддръжката на щурмовите самолети Су-25 до 2022 година. Вчера Министерството на отбраната е докладвало пред Агенцията за обществени поръчки сключения договор за рамково споразумение. X Договорът с беларуската фирма е на стойност 42 186 693 евро без ДДС, което значи 82,5 млн. лв. без ДДС и съответно 99 млн. лв. с включен ДДС. Възстановяване на летателната годност на самолети Су-25 ще се извършва за период от 48 месеца. Ангажиментът обхваща 12 самолета Су- 25К и два самолета Су-25УБК, заедно с добавяне на ново оборудване и доставка на авиотехническо имущество. Министър Красимир Каракачанов бе отправил покана за участие в поръчката до двама кандидати – беларуската „558 Авиационен ремонтен завод“ и руската Обединена авиостроителна корпорация. В посочения от възложителя срок обаче бе постъпила само една оферта. Общата стойност на всички договори е в размер до 41 млн. лева без ДДС, но е заложена опция по смисъла на чл.116, ал.1, т.1 от Закона за обществените поръчки - при възникнала необходимост и изрично приет с решение на Министерския съвет проект за инвестиционен разход, възложителят да има право да сключва договори към рамковото споразумение до максималния размер на обществената поръчка от 82,5 млн. лв. За тази цел е сключено допълнително рамково споразумение, в което е посочено, че общата стойност на всички сключени в периода на рамковото споразумение договори не може да надвишават сумата от 42 186 693 евро. Първоначалната предложена от беларуското дружество цена за изпълнение на поръчката за 14 самолета Су-25 е била на стойност 132 485 980 евро без ДДС. След проведени два кръга преговори между страните сумата е била значително свалена до необходимост от 73 665 500 евро без ДДС за изпълнение на поръчката, а тази цена ще важи за ремонт на целия самолет, не за доставка на конкретни възли и елементи. При поръчка на отделни компоненти, агрегати, възли и др. доставките ще се изчисляват според ценовото предложение на компанията. Ангажиментът на страните е да няма оскъпяване до края на 2019-тая година по договорите от рамковото споразумение. След ремонта всеки Су-25К/УБК ще има общ технически ресурс от 40 години, с опция да бъде удължен до 50 г. с изпълнение на още един ремонт. През месец октомври от Министерство на отбраната излязоха със специално прессъобщение във връзка с публикации в медиите, визиращи тази процедура, в които се твърди, че самолетите ще бъдат ремонтирани за 310 милиона лева. „Щурмовите самолети Су-25 е възможно да бъдат ремонтирани, но не за 310 млн. лв с ДДС, каквото е внушението в публикациите, а за 41 млн. лв. без ДДС. Ако Министерският съвет реши, сумата по рамковото споразумение може да нарасне до 82,5 млн. лв. без ДДС. Но само ако правителството реши! Процедурата за ремонта на самолетите всъщност е по договаряне. Според проучване на експерти от Военновъздушните сили единствено заводи в Беларус и Русия могат да извършват такива ремонти. Затова са поканени и представители на двете страни. Оферта е подала само една – беларуският авиоремонтен завод „558“. В нея е включен пълният набор от услуги за ремонт и модернизация на този тип самолети, от които Министерството на отбраната да избере най-необходимите за нашите машини“, се казваше в съобщението. От там уточниха, че сумата от 310 млн. лв., която се появява в публикациите, изобщо не е договаряна. „Процедурата, обявена от Министерството на отбраната с решение от 17 август 2018 г., е за сключване на рамково споразумение за осигуряване на летателна годност на самолети Су-25К/УБК, което означава, че конкретни ремонтни дейности ще се поръчват само при необходимост и при финансова възможност. Ремонтирането на самолетите Су-25 е належащо, защото техният технически и междуремонтен ресурс е изтекъл преди повече от 10 години“, се сочи още в официалната информация. Редактор: Анита Чолакова

Прочети още : https://www.actualno.com/bulgaria/firma-ot-belarus-shte-remontira-su-25-news_713633.html
© Actualno.com


http://www.pan.bg/view_article-1-458310-mo-skljuchi-dogovor-s-oao-558-aviacionn%D1%8Bj-remontn%D1%8Bj-zavod-ot-belarus-za-re.html


Ако всичко е ок, ще получим ескадрила съвременни щурмовици с удължен ресурс и поддръжка.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
Fuzzy_Logic

Anmeldedatum: 08.07.2006
Beitrдge: 1332

BeitragVerfasst am: Sa 29 Dez 2018, 15:38    Titel:  

Предложението на беларусците за модернизация на Су-25 изглежда доста добро, но какво включва договорът Rolling Eyes.

Повышение боевых возможностей самолета Су-25 достигается путем:

Расширения номенклатуры применяемых авиационных средств поражения;
Модернизации информационно-управляющего поля кабины и установки системы отображения СОИ-25;
Установки системы навигации СН-25;
Введения режима "навигационное бомбометание";
Установки прицельной системы ПС-25;
Установки систем объективного контроля;
Установки системы радиосвязи СР-25;
Установки аппаратуры радиотехнической защиты.

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

https://www.558arp.by/ru/products-and-services-rus/services-rus/modernization-aviation-materiel-rus/su-25-aircraft-rus
***
Покана, изискванията, техническа спецификация:
https://pp.mod.bg/sites/pp.mod.bg/files/dio/pokana_10.pdf
https://pp.mod.bg/osiguryavane-na-letatelnata-godnost-na-samoleti-su-25kubk
https://pp.mod.bg/sites/pp.mod.bg/files/specifikacii/ts_l_22.3028.18-uvo.pdf

Изглежда ще се интегрира Р-73 и РЕБ система, като май няма да има телевизори (не се предевяват изисквания към ергономичността).
Освен това, така записано в изискванията (приложение 1) не става ясно дали ще се извършват изменения или замени на съответната апаратура. И ако се направят замени какви ще са те - със същата апаратура, но нова или с напълно ново изделие, изпълняващо същата функция.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden 
Super Flanker
[Admin]


Anmeldedatum: 21.12.2004
Beitrдge: 4959

BeitragVerfasst am: Sa 29 Dez 2018, 15:48    Titel:  

Ще има и дисплеи, не си видял явно.

Иначе - модернизацията е прилична, а заводът работи с оригиналния конструктор и получава също и всички бюлетини и документи, също има и добра репутация.

Е, няма да стават Су-25СМ3 в АРЗ в Кубинка, но на фона на сегашното състояние тая новина е супер!

В перспектива е добре да се интегрира прицелна система в контейнер...
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
Beitrдge der letzten Zeit anzeigen:   Sortieren nach:   
Seite 68 von 68 [1013 Beitrдge]   Gehe zu Seite: Zurьck 1, 2, 3, ..., 66, 67, 68
Neues Thema erцffnen   Neue Antwort erstellen Vorheriges Thema anzeigen :: Nдchstes Thema anzeigen
 Forum-Index » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Българските военни самолети
Gehe zu:  

Du kannst keine Beitrдge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beitrдge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beitrдge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beitrдge in diesem Forum nicht lцschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht teilnehmen.

[ Time: 0.0707s ][ Queries: 12 (0.0127s) ][ Debug Ein ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker