|
В момента е: Нед 24 Яну 2021, 05:42 Часовете са според зоната UTC + 2 |
Су-25 в България
|
Предишната тема :: Следващата тема |
Страница 67 от 69 [1030 Мнения] | Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 65, 66, 67, 68, 69 Следваща |
Автор | Съобщение | ||||
---|---|---|---|---|---|
Preslav
[Admin] ![]() Регистриран на: 19 Яну 2006 Мнения: 42507 |
Баси якия клип - направо ми е неестествено да го гледам така отгоре... малък, малък, и изведнъж изскача голям пред теб и ти настръхваш. ![]() |
||||
|
|||||
![]() |
|||||
torta
![]() Регистриран на: 27 Окт 2007 Мнения: 481 |
че какво е станало с тоя номер 243 през 89та... катастрофа ли е или е авария? _________________ ![]() |
||||
|
|||||
![]() |
|||||
Preslav
[Admin] ![]() Регистриран на: 19 Яну 2006 Мнения: 42507 |
ПЪРВИ САМОСТОЯТЕЛНИ ПОЛЕТИ НА СУ-25 НА ДВАМА МЛАДИ ПИЛОТИ В БЕЗМЕР! (снимки) http://www.pan.bg/view_article-1-355837-Pyrvi-samostoyatelni-poleti-na-Su25-na-dvama-mladi-piloti-piloti-v-Bezmer.html |
||||
|
|||||
![]() |
|||||
Preslav
[Admin] ![]() Регистриран на: 19 Яну 2006 Мнения: 42507 |
ЧЕСТ И СЛАВА: 23 ОКТОМВРИ 1986 Г... 30 ГОДИНИ ОТ ПЪРВИЯ ПОЛЕТ НА СУ-25 В БЪЛГАРСКИТЕ ВВС! http://www.pan.bg/view_article-1-356414-ChEST-I-SLAVA-26-OKTOMVRI-1986-G-30-GODINI-OT-PYRVIYA-POLET-NA-SU-25-V-BY.html ![]() |
||||
|
|||||
![]() |
|||||
Fuzzy_Logic
Регистриран на: 08 Юли 2006 Мнения: 2379 |
http://www.pan.bg/view_article-1-443592-showimg5-morska-podgotovka-na-letcite-ot-baza-za-predno-razpolagane-bezmer.html#showimg ![]() http://www.pan.bg/view_article-49-443734-showimg8-snimki-ot-shabla-bylgarskite-su-25-v-dejstvie-na-shabla.html#showimg |
||||
|
|||||
![]() |
|||||
Flankerivo
[Admin] ![]() Регистриран на: 19 Апр 2005 Мнения: 11125 Местожителство: София |
https://bmpd.livejournal.com/3328375.html?utm_referrer=https:%2F%2Fzen.yandex.com Объявлен тендер на ремонт и малую модернизацию болгарских штурмовиков Су-25К и Су-25УБК ![]() |
||||
|
|||||
![]() |
|||||
Super Flanker
[Admin] ![]() Регистриран на: 21 Дек 2004 Мнения: 6360 |
Руснаците са ясни - имат сериозна серийна модернизация, а 558-ми авиоремонтен завод, също имат опит. |
||||
|
|||||
![]() |
|||||
Super Flanker
[Admin] ![]() Регистриран на: 21 Дек 2004 Мнения: 6360 |
Публикувано във факти.бг: МО: Ремонтът на "Су-25" няма да е за 310 млн. лева! Публикувано във факти.бг: Ремонтът на самолети "Су-25" няма да е на стойност 310 милиона лева, както се твърди в медийни публикации. Това беше официалният отговор на Министерството на отбраната във връзка с публикации в медиите, визиращи процедурата за сключване на рамково споразумение за осигуряване на летателната годност на самолети "Су-25К/УБК", в които се твърди, че самолетите ще бъдат ремонтирани за 310 милиона лева. От министерството посочват още, че щурмовите самолети "Су-25" е възможно да бъдат ремонтирани, но не за 310 млн. лв с ДДС, каквото е внушението в публикациите, а за 41 млн. лв. без ДДС. Ако Министерският съвет реши, сумата по рамковото споразумение може да нарасне до 82,5 млн. лв. без ДДС. Но само ако правителството реши! Процедурата за ремонта на самолетите всъщност е по договаряне. Според проучване на експерти от Военновъздушните сили единствено заводи в Беларус и Русия могат да извършват такива ремонти. Затова са поканени и представители на двете страни. Оферта е подала само една – беларуският авиоремонтен завод „558“. В нея е включен пълният набор от услуги за ремонт и модернизация на този тип самолети, от които Министерството на отбраната да избере най-необходимите за нашите машини. Така че сумата от 310 млн. лв., която се появява в публикациите, изобщо не е договаряна“, подчертават от Министерството на отбраната и уточняват, че процедурата, обявена от министерството с решение от 17 август 2018 г., е за сключване на рамково споразумение за осигуряване на летателна годност на самолети "Су-25К/УБК", което означава, че конкретни ремонтни дейности ще се поръчват само при необходимост и при финансова възможност. Според министерството ремонтирането на самолетите "Су-25" е належащо, защото техният технически и междуремонтен ресурс е изтекъл преди повече от 10 години. https://fakti.bg/bulgaria/338814-mo-remontat-na-su-25-nama-da-e-za-310-mln-leva Интересно каква модернзация ще минат. |
||||
|
|||||
![]() |
|||||
Mig-28
![]() Регистриран на: 17 Апр 2009 Мнения: 981 Местожителство: Pld |
Еми може някоя радиостанция да сменят най много и нов GPS да сложат. |
||||
|
|||||
![]() |
|||||
Super Flanker
[Admin] ![]() Регистриран на: 21 Дек 2004 Мнения: 6360 |
Беларусите имат също серийна модернизация, но не е ясно дали нашите ще преминат такава. |
||||
|
|||||
![]() |
|||||
Flankerivo
[Admin] ![]() Регистриран на: 19 Апр 2005 Мнения: 11125 Местожителство: София |
Вече 20 години нашите, говорейки за модернизация, имат предвид възможно най-бюджетния ремонт. Цехът в Барановичи кат разбере намеренията ни и ще откаже оферта. |
||||
|
|||||
![]() |
|||||
hotblooded
Регистриран на: 01 Яну 2004 Мнения: 109 Местожителство: гр.Бургас |
Като цяло, понятията модернизация и ремонт (дали планов, периодичен, КВР или пичкинмумайнинремонт) без описание на дейностите, включени в мероприятието са чисто чесане на езици. За съжаление в България, тези мероприятия (модернизация, ремонт, рехабилитация) са просто далавера с козметичен ефект върху предмета на мероприятието (дали техника, дали инфраструктура - няма голямо значение) Модернизация на ударен самолет, или в случая самолет за непосредствена подръжка на сухопътни войски, без модернизация на прицелнонавигациония комплекс е чиста мастурбация, и за съжаление не говорим за дълбока, или радикална модернизация, включваща освен горното - и подмяна на двигатели, с цел (основна) намаляване на ИЧ забележимост на самолета и/или увеличаване на междуремонтния интервал..... |
||||
|
|||||
![]() |
|||||
Flankerivo
[Admin] ![]() Регистриран на: 19 Апр 2005 Мнения: 11125 Местожителство: София |
Така е. Като с ремонта на онова на МиГ-29 в Полша, ама само двигателите, ама секънд хенд, ама нелицензиран ремонт. Компромиси, компромиси, компромиси. Цяло чудо е, че няма катастрофи. Благодарение на инженерния състав. |
||||
|
|||||
![]() |
|||||
hotblooded
Регистриран на: 01 Яну 2004 Мнения: 109 Местожителство: гр.Бургас |
За двигателите от Полша - имам малко по особено мнение. Полските МиГ 29 си летят с ремонтирани и подържани от тях машини и двигатели, и летят сигурно 3 повече от нашите. При нас за съжаление, освен подготовката на летателния състав - страда и подготовката на инженерно-техническия персонал. Не подлагам на съмнение квалификацията им, но инженер или техник се става с опит, а като няма полети - как да се трупа опит в експлоатацията. Последните инженери и техници, който "хванаха" времето на сериозно летенене вече са в запаса.. |
||||
|
|||||
![]() |
|||||
Mig-28
![]() Регистриран на: 17 Апр 2009 Мнения: 981 Местожителство: Pld |
Да вземат и да купят няколко комплекта от тия белоруските РЕБ'аджийски контейнери Стават и за МиГ-29 Талисман |
||||
|
|||||
![]() |
|||||
Страница 67 от 69 [1030 Мнения] | Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 65, 66, 67, 68, 69 Следваща |
Предишната тема :: Следващата тема |
Не Можете да пускате нови теми Не Можете да отговаряте на темите Не Можете да променяте съобщенията си Не Можете да изтривате съобщенията си Не Можете да гласувате в анкети |
[ Time: 0.0912s ][ Queries: 12 (0.0207s) ][ Debug on ] |