Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Пентагонът потвърди смъртта на сина на Осама бин Ладен · Иран мисли да освободи танкера "Стена Имперо" · Две турски военни колони са пресекли границата и са се отправили към Идлиб · Зловещи подробности за мъжа, убит в леглото до любовницата си · Борис Джонсън ще е една от звездите на предстоящата среща на Г-7 · Зеленски зове Канада да не допуска Русия обратно в Г-8 ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Пет 23 Авг 2019, 00:20
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиокомпании и самолети
България Ер и Хемус Ер
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 2 от 45 [662 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, ..., 43, 44, 45 Следваща
Автор Съобщение
engineer

Регистриран на: 27 Яну 2004
Мнения: 10
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 27 Яну 2004, 19:41    Заглавие:  

Явно им трябват BAe 146. Това е тяхната пазарна ниша. Регионалните слотове и чартър.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
engineer

Регистриран на: 27 Яну 2004
Мнения: 10
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 27 Яну 2004, 19:43    Заглавие:  

engineer написа:
Явно им трябват BAe 146. Това е тяхната пазарна ниша. Регионалните слотове и чартър.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Toni

Регистриран на: 09 Яну 2004
Мнения: 102

МнениеПуснато на: Вто 27 Яну 2004, 19:48    Заглавие:  

Вярно е, първият трябваше да доиде този месец, но може и малко да се забави.
Влез във форума на bgspotters.net, там сме я обсъдили тематаSmile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
bsb

Регистриран на: 05 Яну 2004
Мнения: 237
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 27 Яну 2004, 20:00    Заглавие:  

Toni написа:
Не мисля, че някой е имал предвид, че самолет по-стар от 10 г. е опасен.
Става въпрос за чисто икономическа логика. Какъв е смисъла да инвестираш в закупуването на една 15 годишна машина? Нима идеята е да я експлоатираш още 15. Освен това колкото са по стари, толкова повече се отдалечават от съвремените стандарти и им се увеличават разходите за поддръжка. Какво ще стане, ако наистинапрез 2006 въведат Stage IV? Да не говорим, че всеки пътник би предпочел да се вози на 7, а не 17 годишен самолет.
Ако продължаваме да взимаме стари самолети, след 3-4 години нашите летища ще приличат на авиационни гробища.
Крайно време е да се изчистим от всички Ан-24/26, Ту-134/154, Як-40 и Ан-12. Не искам да кажа нищо лошо за тези самолети. Те просто са си изслужили службата и нямат бъдеще.


Абсолютно съм съгласен, че логиката е икономическа. Точно заради това не смятам, че държавата в лицето на Министерството на транспорта може да се намесва. Да установява правилата за безопасност и екологичност - и толкова. Ако някой превозвач смята, че може да ги покрие с Ан-24 и ако пътниците искат да пътуват с такъв самолет, да пътуват. И аргументите, които ти изтъкваш за ползата от новите машини, да си ги мислят превозвачите. Те дават парите, те да си правят сметката.
А пътникът че би предпочел да се вози на нов самолет - да, стига да знае. Ти на колко от самолетите, на които си се возил, си им знаел възрастта? Или пък си избирал авиокомпанията според това дали самолетите са по-нови от тези на конкуренцията?
Общо взето, мисля като теб, само че от малко по-различен ъгъл :)
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Toni

Регистриран на: 09 Яну 2004
Мнения: 102

МнениеПуснато на: Вто 27 Яну 2004, 20:47    Заглавие:  

Зная година на производство на всички самолети, на които съм летял и на много други също! Много отдавна следя регистрите...Smile

Не мога да се съглася изобщо за логиката ти и примера с Ан-24. Ако не държавата кой да налага еконормите? Нека да си пушат и шумят щом им е на сметка? Може българинът да не се интересува колко са стари самолетите, но чужденците отделят много внимание на това. Преди всеки летен чартърен сезон немските списания излизат със специални притурки с всички компании, които ще обслужват предстоящия сезон и там има една графа "средна възраст на флотата", която се следи много внимателно. Много пъти съм чувал как си говорят, че Ту5 вози добре, че пилотите са супер, аме е стар и не се чувстват спокоино. Белите хора са се научили да внимават за какво си дават парите....зашо да летят на 15 годишен Ту, при положение че на същата цена могат да се возят на 4 годишен Б738???
Ако си мислиме, че ще прокопсаме само с българи като пътници, много бъркаме.
Между другото наште лъжат: миналата година пишеше, че средната възраст на BAC/BUC е 8 години...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Toni

Регистриран на: 09 Яну 2004
Мнения: 102

МнениеПуснато на: Вто 27 Яну 2004, 20:56    Заглавие:  

Още малко като допълнение към горния ми постинг.
Ако не ги ограничи нашата държава, това ще свършат другите. Вече се подготвят забранителните списъци, Хемус вече попадна в Швейцарския.
Не можем да живеем като щрауси и да не ни интересува какво става около нас.
Като докараха LZ-BOJ, тогавашния директор на България еър отказа да отговори на жърналистите за годината на производство...разбираемо, 1987.

Жив не можеш да ме качиш на Ан-24 пролетял 40000 часа....или на 30 годишен Як-40.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
harrier


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1594
Местожителство: София/Nuernberg

МнениеПуснато на: Вто 27 Яну 2004, 22:57    Заглавие:  

Toni написа:
Не мисля, че някой е имал предвид, че самолет по-стар от 10 г. е опасен.
Става въпрос за чисто икономическа логика. Какъв е смисъла да инвестираш в закупуването на една 15 годишна машина? Нима идеята е да я експлоатираш още 15. Освен това колкото са по стари, толкова повече се отдалечават от съвремените стандарти и им се увеличават разходите за поддръжка. Какво ще стане, ако наистинапрез 2006 въведат Stage IV? Да не говорим, че всеки пътник би предпочел да се вози на 7, а не 17 годишен самолет.
Ако продължаваме да взимаме стари самолети, след 3-4 години нашите летища ще приличат на авиационни гробища.
Крайно време е да се изчистим от всички Ан-24/26, Ту-134/154, Як-40 и Ан-12. Не искам да кажа нищо лошо за тези самолети. Те просто са си изслужили службата и нямат бъдеще.

Първо, те не ги копуват а ги вземат на оперативен лизинг(това ще рече наем).
Второ, 95% от пътниците не знаят колко е годишен самолета, на които летят.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
Гост
Гост


МнениеПуснато на: Вто 27 Яну 2004, 23:09    Заглавие:  

Хемус купуват!
Само с машини на оперативен лизинг сериозна авиокомпания не се прави. Плащаш 10 години и накрая нямаш нищо - тази попара вече сме я сърбали.
По-горе казах, че ние може и да не се интересуваме колко са ни стари самолетите, но хората по света внимават за средната възраст на флотата, което се среща във всички рекламни списания и брошури, заедно със средния разход на пътник на 100км. И има с какво да се гордеят...

Тава, че ние не се интересуваме за пореден път доказва колко ни е изкривено мисленето. Иначе сме голями разбирачи. Същото е и с автобусните превози, където всеки се качва на някаква гробница в неясно състояние. Возенето прав в маршрутката не ели цъщото и още 1000ди примери...на никои не му пука и затова сме се докарали до тук.
Върнете се в началото
Toni

Регистриран на: 09 Яну 2004
Мнения: 102

МнениеПуснато на: Вто 27 Яну 2004, 23:13    Заглавие:  

омръзна ми да ме изхвърля този форум, горното мнение е мое
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
slice


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1801
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 27 Яну 2004, 23:17    Заглавие:  

те не знаят ама като го видят и усетят добиват ясна представа....
както всичко на света в тоя бизнес имиджа е много важен...

повечето хора не са наясно, че самолета може да е на 100 години и ако е модернизиран и потдържан пак си лети.... те правят аналог с автобус... там ако след 5 години не го смениш става таратайка....

а хората не искат да летят в таратайка... друг е проблема, че в момента ко им покажеш един стар бойнг и толкова стара ту-петица ще изберат бойна защото мислят, че не е толкова стар... а именно защото всички знаят що е туй Ту154 и че е летял преди сто години, но това нещо Бойнг е ново... то е на около 10 годинки...

дриг е момента когато и нови ербъси да вземат няма пак да получат вяра защото има едно неписано правило (за някои оператори вярно) че щом е българско значи е бедно, а щом е бедно значи не си потдържа самолетчетата и те валят като пролетна градушка....

това нещо се подсили и от последните случки над червено море... тия толкова не се грижат за хърчилата си, че цял месец търсят едното във водата... а то горкото било пълно с бедни френски мравки, които са се жертвали да летят със компания от третия свят.... ауууу горките... аре сега режем всичко и гласуваме доверие на родния ер франс...

от другата страна... българчетата... знаят че чергата им стига само до носа на България ер, ама не... опасно е и по-заможните пак избират чужденците... питаш: що бе джанъм? викат: по сигурно, по вкусно, по чисто!

и пак опираме до имиджа... та нали като е по-вкусно, чисто и т.н. значи има пари... и нали парите за обикновенния юзър са мерило за това колко сигурен им е самолета....

еми това е...

_________________
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
Гост
Гост


МнениеПуснато на: Вто 27 Яну 2004, 23:34    Заглавие:  

Бе не съм съгласен, че повечето пътници не знаят колко годишни са самолетите на които се возят.... просто трябва да си много тъп да не си направиш някаква равносметка по външният и вътрешен вид на самолета.... вярно никой не може да каже самолета на колко години е точно но все пак.
Иначе не съм съгласен с Тони...
Цитат:
Преди всеки летен чартърен сезон немските списания излизат със специални притурки с всички компании, които ще обслужват предстоящия сезон и там има една графа "средна възраст на флотата", която се следи много внимателно. Много пъти съм чувал как си говорят, че Ту5 вози добре, че пилотите са супер, аме е стар и не се чувстват спокоино. Белите хора са се научили да внимават за какво си дават парите....зашо да летят на 15 годишен Ту, при положение че на същата цена могат да се возят на 4 годишен Б738???


Просто защото това да се лети с изтърбушени самолети при чартарните полети не е само запазена марка на българските авиокомпании.... просто те всички авиокомпании по линията "чартър за БГ" летят с продънени самолети. А швабите или общо чужденците знаят за тая работа, знаят какво да очакват от една евтина почивка в България (и не само) почти всички такива "schnäpchen"-ни на ниски цени до където и да било не предлагат особен комфорт и обслужване то за това са и евтини.
Верно е че повечето чужди компании изпълняват гореспоменатите чартъри не с Ту а с братът му по-старост Б737...
Миналото лято летях с авиокомпанията LTU с Б737-300 и бях удивен от мизерията и лошото обслужване. Отделно след кацането на Бургас пилота си търси два часа колесниците по пистата но това е друга тема...
[/quote]
Върнете се в началото
Toni

Регистриран на: 09 Яну 2004
Мнения: 102

МнениеПуснато на: Вто 27 Яну 2004, 23:44    Заглавие:  

Много странно звучи това за 737-300 на LTU, при положени че единствения тип Boeing с които разполагат е 757-200. Други хвърчила са им А320-200, А321, А330-200/300
AirBerlin и Germania летят с 737NG. а цената е същата !
За наше(на авиофеновете) съжаление дните на ТУ5 са преброени, ще се случи същото като с ТУ3....но така е редно да се стане.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
toni75

Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 434
Местожителство: Щутгарт, Германия

МнениеПуснато на: Сря 28 Яну 2004, 00:01    Заглавие:  

България ер загуби търга за авиотехническата база на Балкан
"България ер" загуби търга за авиотехническата база на авиокомпания "Бълкан", съобщиха отн министерството на транспорта и съобщенията. Синдикът на "Балкан" Станислав Лютов каза пред mediapool.bg, че базата е спечелена от българска компания извън авиационния бизнес на цена от 11 млн.лв. при начална цена на търга от 3.3 млн.лв.
Утре предстои публични изпълнители на АДВ да проведат търг за два самолета на Балкан. Досега ведомството е събрало около 9,4 млн. лв. за покриване на задължения на превозвача към бюджета.
От "България ер" считат, че няма пречки да бъдат продължат работата си и с новия собственик на базата.
http://www.mediapool.bg/site/business/2004/01/27/06_270104bu.shtml

_________________
http://planepictures.net/netsearch4.cgi?stype=name&srng=1&srch=Toni+Georgiev&offset=0&range=25
http://www.jetphotos.net/showphotos.php?userid=8462
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Toni

Регистриран на: 09 Яну 2004
Мнения: 102

МнениеПуснато на: Сря 28 Яну 2004, 00:16    Заглавие:  

Българската компания "Булсофагро", която се занимава с растителна защита и продажба на сортови семена, спечели наддаването, като предложи цена от 11 млн. лв. Капиталът на "Булсофагро" е 668 хил. лв. Победителят трябва да плати цената в петдневен срок, обясни синдикът на авиокомпания "Балкан" Радослав Тонев пред "Дневник".
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Слушател

Регистриран на: 12 Яну 2004
Мнения: 52
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Сря 28 Яну 2004, 01:56    Заглавие:  

Toni написа:
Много странно звучи това за 737-300 на LTU, при положени че единствения тип Boeing с които разполагат е 757-200. Други хвърчила са им А320-200, А321, А330-200/300
AirBerlin и Germania летят с 737NG. а цената е същата !
За наше(на авиофеновете) съжаление дните на ТУ5 са преброени, ще се случи същото като с ТУ3....но така е редно да се стане.


Ми не знам, приличаше ми много на 737-300 (не че знам как изглежда 757-200). Просто с такова впечатление останах....
Бе верно че на страницата им информацията показва само 757-200, но мога да се закълна че самолета не беше толкова дълъг нито с толкова места....
Бе не знам, майната му...

_________________
С пистолет и добра дума се постига много повече отколкото само с добра дума. Ал Капоне
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 2 от 45 [662 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, ..., 43, 44, 45 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиокомпании и самолети
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0726s ][ Queries: 12 (0.0058s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker