Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Подводен дрон за ВМС на САЩ · Германска система за защита от БЛА · Нетаняху: Връзките със САЩ никога не са били толкова силни! Тръмп ще приеме Нетаняху в Белия дом · Усещането за щастие в България е като в Камерун и Гана · Каракачанов с горещ коментар за договорката между ГЕРБ и СДС за евровота · Полицейски робот открил трупа на убиеца на Камелия ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Сря 20 Мар 2019, 22:14
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиокомпании и самолети
България Ер и Хемус Ер
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 3 от 45 [662 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, ..., 43, 44, 45 Следваща
Автор Съобщение
harrier


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1594
Местожителство: София/Nuernberg

МнениеПуснато на: Сря 28 Яну 2004, 02:56    Заглавие:  

slice написа:
те не знаят ама като го видят и усетят добиват ясна представа....
както всичко на света в тоя бизнес имиджа е много важен...

Е какво виждат и усещат бе?! Нали като завие рязко или попадне във въздушна яма, обикновения пътник си няма идея какво става - турбуленция или кофти маневри от страна на екипажа - не е ясно. Пример: майка ми(голяма е паника). Подхождаме да кацаме с RJ85 към София и някъде вече след Байлово като пусна колесника и тя:"А, какъв беше тоя шум?!".
На мен ми пука с какво ще летя само от спотърска гледна точка или понякога от гледна точка на Miles and more. С Балкан имам общо 4 полета и като се абстрахираме от закъсненията, то от тях имам далеч по-добри спомени отколкото от Луфтханза(6 полета и няколко ужасни захода).
Иначе е верно че имиджа е нещо важно ама у нас кой ти гледа изобщо?! Повечето хора не могат да си позволят голям лукс и затова гледат просто да им е комфортно. А между другото познавам и хора, които могат да си позволят по-висок стандарт във въздуха и от тях само един лети в Бизнес класа. И то от "съображения за снобария". Имаше и още един, който като му казах че съм дошъл до Франкфурт с икономична класа съвсем очудено ме попита"Че що не дойде с бизнес?!" Ама беше яко учуден ти казвам.
Иначе не се безпокойте, след 2007 като се либерализира авиопазара в България и като вече може да се лети свободно а не само чрез междуправителствени спогодби, тогава ще стане интересно. И ако тогава Българиа Ер е още държавна я отписвайте!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
harrier


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1594
Местожителство: София/Nuernberg

МнениеПуснато на: Сря 28 Яну 2004, 02:58    Заглавие:  

Слушател написа:
Toni написа:
Много странно звучи това за 737-300 на LTU, при положени че единствения тип Boeing с които разполагат е 757-200. Други хвърчила са им А320-200, А321, А330-200/300
AirBerlin и Germania летят с 737NG. а цената е същата !
За наше(на авиофеновете) съжаление дните на ТУ5 са преброени, ще се случи същото като с ТУ3....но така е редно да се стане.


Ми не знам, приличаше ми много на 737-300 (не че знам как изглежда 757-200). Просто с такова впечатление останах....
Бе верно че на страницата им информацията показва само 757-200, но мога да се закълна че самолета не беше толкова дълъг нито с толкова места....
Бе не знам, майната му...

Може да си го объркал с А320-200. Поне до Варна това лято с А320 летяха.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
bsb

Регистриран на: 05 Яну 2004
Мнения: 237
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 29 Яну 2004, 16:29    Заглавие:  

Toni написа:
Зная година на производство на всички самолети, на които съм летял и на много други също! Много отдавна следя регистрите...:)


Е, това не ме учудва. Но не 95, а 99% от хората не знаят.

Цитат:
Не мога да се съглася изобщо за логиката ти и примера с Ан-24. Ако не държавата кой да налага еконормите?


Не си чел внимателно какво съм написал. Смятам, че държавата трябва да налага ЕДИНСТВЕНО нормите. А не да насилва някого да си купува нов самолет - не че в момента се е засилилла, де, просто пример.
А иначе вчера по Euronews споменаха RyanAir. В репортажа дадоха излитащ техен самолет. Беше си B737-200, който поне по външния вид на двигателите е връстник на Ту-154. А като гледам
http://www.ryanair.com/about/aboutfleet.html
този тип самолет е докарал основните им приходи. Така че за нови и стари самолети много може да се спори. Аз пак смятам, че икономиката трябва да реши.

Боян
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Toni

Регистриран на: 09 Яну 2004
Мнения: 102

МнениеПуснато на: Чет 29 Яну 2004, 17:49    Заглавие:  

Островитяните са единичен случай.
В континентална Европа от 2 години не можеш да срещнеш 737-200Adv, 727, 707, Ил-62, Ту-134А, Ту-154Б, BAC 1-11 ... мястото им е в музеяSmile
STAGE III !!! Скоро ще де появи и STAGE IV....
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Гост
Гост


МнениеПуснато на: Чет 05 Фев 2004, 16:25    Заглавие:  

На британския пазар са пуснали оферта до края на март -- Лондон-София-Лондон за 120 лири включително данъци и такси (тАкси, не таксИ -- в София сам си уреждаш масрафа с окейците или с онея чичовци дето кават "ахъм... такси нещо да ви трябва? Ало? Такси?".

Това вече е тарифа в стил НТА! Автобусът струва 110 лири, ама трябва да даяниш над едно денонощие. За сравнение БА взима къде 280 лири, а МАЛЕВ и други екс-соц авиокомпании с прекачвания взимат 250-260 лири. Иска ли питане, "българите-при-ербега" са пълни до шушка до сами края на март. При пет седмични ротации това дава къде 1300 пътника седмично, 5600 месечно и близо 300 000 годишно!

На свой ред това обуславя нуждата от допълнителни полети. Пазарът е в състояние да ги оправдае. В Лондон имало между 160 хил. (неофициални данни на МВнР) и 300 хил. (неофициални данни на повечето останали) българи. Това прави стълбицата на българските градове да изглежда по този начин: София, Пловдив, Варна, Лондон, Русе... Да не говорим, че вече съвсем не е необичайно да чуеш български из улиците на всички главни британски градове... Един 737 (А320) спокойно може да действа само между София и Лондон и да прави по три ротации на денонощие -- и пак ще е затоварен наднормено.

Ха дано ербега изкара прилични маржове от упражнението -- от всеки десет евро оборот Раянер прави две-три лири печалба, докато традиционните авиокомпании правят по... 30 цента.
Върнете се в началото
harrier


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1594
Местожителство: София/Nuernberg

МнениеПуснато на: Чет 05 Фев 2004, 16:49    Заглавие:  

Не си прав за цените на Бългериа ер и за BA. Летях с БА преди два месеца за цена от 250USD без летищните такси(тях не ги помня колко бяха). Bulgaria air летят и те за толкова някъде, къде повече, къде по-малко, ама при тях летищните такси са малко по-ниски(все пак Гетуик е по-слабо затоварено).
А само неразбрах от кого идва тая оферта за 120-те лири?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
Thunderchief

Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 6311
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 05 Фев 2004, 18:01    Заглавие:  

скипаджията написа:
Остриан са станали много циганска работа. Вече не сервират нищо освен по една кифла стил Смаки и едно питие. Ако си поискаш второ питие те карат да се чувстваш гузен като безмълвно ти сочат празната чашка от първото. Е, вода дават... Персоналът е супер-надменен спрямо българите и раболепно-топящ се спрямо британци и други Йеврупейци -- супер-странно трансплантирана Балкан-ска черта. Върхът бе полет с Остриан от Виена до София с ЕРДж-145 нает от Райнталфлуг, който бе каран от пиян пилот, и който не успя да кацне отраз в София, ами изпълни особено неуверен втори кръг над Кремиковци, с коронен номер окончателен прехват на курса на полоса 27 чак след Околовръстното... Такива номера довеждат черни мисли, че скорошният случай с Фокера си има причините...


Скип позволи ми да не се съглася с тебе. Тези дни летях с Остриан до Виена(и оттам до Кишинев). Верно че не хранят като света(тука за мене ВА са шампионите вовек и веков - след последното си връщане от Лондон не ядох един ден щото нямаше къде да сместя още храна!), но оттук към Виена три създания с крака дълги до хоризонта/да не се размечтавам/ буквално пърхаха около мене(верно, че с никой не говорех на български, а с английския са ми казвали че се оправям добре) по целият път. Пилота си водеше МД-87 просто перфектно. Кацна във Виена като на дюшек.
Преди да се оплаквате от когото и да е ви съветвам да се повозите на ЕМВ-120 на Еър Молдова/известен като Ембраерът щото няма друг!/. Ако оставим факта, че шума от двата двигателя и вибрациите ме караха да се чувствам като немски парашутист в Ju-52/яденето пътува само по масичката от вибрациите/, там кабинния персонал/кисела тъпа патка на която и беше крив света.../ шест пъти се гримира, три пъти си смени ботушите, на молбата за още захар за кафе отговори с ясно и отривисто "Сахара нету!". Също така перфектно се чувствах на борда на CRJ на Тиролските авиолинии по обратния път от Кишинев до Виена. Тамошната руса грация въобще не отказваше още питиета - напротив. А най-добрата част като кетъринг и возене беше последната отсечка с един 737-700 на Лауда. Абе всичко си имаше - прилично ядене, пиене колкото поискаш....
А що се касае до Балкан - ами там е като в Конеър. Като тръгнах към WC ми казаха "Седнете си. Не виждате ли че сме с колича!"

А това дето трябва на нашенци е да се научат да обслужват с усмивка, да готвят по-добре и да са вежливи.

Е и три 767-300ER, три 757-200(за Близкия Изток, Африка и чартъри), пет А320 или 737NG Very Happy

_________________
Кървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
Гост
Гост


МнениеПуснато на: Чет 05 Фев 2004, 18:14    Заглавие:  

Офертата е официална, на ербега, и важи от 1 януари до 31 март. Възможно е да е само за британския пазар (подобни неща са практикуват цялото време; звучи нелогично, но откъде накъде да дадем на логиката да пречи!?). Полетите били пълни -- единствената възможност да си намериш място била да чакаш в резервния списък. Имам и рекламка от тукашен български вестник.

Те правят много оферти, но тази е фрапантно ниска. През октомври рекламираха под 200 лири за до края на ноември и по 180 лири за през февруари и март. Предполагам, една трета от желаещите са купили билети на тия цени, друга една трета са платили по-високи тарифи и сега останалите свободни места се разпродават на вересия -- добре дошли в света на Yield Management!
Върнете се в началото
борден


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 2881
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 05 Фев 2004, 18:33    Заглавие:  

Абе аз в пътнически самолет не съм се возил от близо десет години... Confused
По кръчмите обаче ходя що-годе редовно. Прави ми впечатление, че през последните няколко години има съществен напредък в "обслужването с усмивка". Верно е, че още има (и то немално) заведения, в които като видиш изражението на очевидно неспалата, бита и пре..... сервитьорка с черно червило на устата, може да се уплаши и заклет рецидивист, ама сякаш те намаляват. Особено в София има доста заведения, където да ти е кеф да гледаш веселите и жизнерадостни сервитьорки.
Еми авиацията като е водещ отрасъл - к'во пречи и там да е така?! Или шуробаджанащината е толкова вездесъща, че стюардесите са с осигурени местенца до навършване години за пенсия?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Гост
Гост


МнениеПуснато на: Чет 05 Фев 2004, 18:58    Заглавие:  

Thunderchief -- радвам се, че си летял добре с Остриан. Знам само как летях аз в неделя 8 юни с . За да хванеш софийския им полет от Лондон трябва да станеш в три и да си на Хийтроу в пет за полета до Виена в седем. Трябва ти закуска, ама ти дават миниатюрна кифличка без плънка и без масло -- и чашка кафе или чай. Друго нищо, освен вода. Знам, защото помолих стюардесата за нещо башка да си поразквася устата.

На Швехат имаш само три четвърти час да се прехвърлиш на софийския полет -- няма време за ядене и пиене, особено с аерогарата в доста усилен ремонт с променени маршрути и временни надписи. В гадния Ембраер на Райнталфлуг пак същото изпълнение -- троха и вода.

Върнах се в събота 12 юли. Пак троха и вода до Виена, но вече си бях научил урока и се бях наял и напил. И от Виена до Хийтроу -- пак ремонти, нерви и бързане и пак същата троха и вода.

Седмица по-късно на 17 юли пътувах ан-фамий с МАЛЕВ, горе-долу по същото разписание. Хората дават много вкусна и обилна закуска -- омлет, домати, шунки и салами, сиренца в станиол и хебни земелчета със и без мак и сусам. От Будапеща до София пък дадоха обед -- нещо с кайма, домати и чушки, покрито с препечено пюре, със саладка и после плодово кисело мляко. Сокове, вина, бири и води се леят навред преди и по време на плюскането, кафе или чай подир туй (с люспица чер шоколад тункван с мента да ти махне вкуса от пиперя!), както и второ предлагане на кафета и чайове.
Върнете се в началото
Гост
Гост


МнениеПуснато на: Чет 05 Фев 2004, 19:02    Заглавие:  

тоя гост съм аз...
Върнете се в началото
борден


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 2881
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 05 Фев 2004, 19:03    Заглавие:  

Абе разбрахме те кой си, макар да си все гост. Very Happy
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
toni75

Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 434
Местожителство: Щутгарт, Германия

МнениеПуснато на: Чет 25 Мар 2004, 13:53    Заглавие:  

76 млн.лв. са приходите на "България ер" за 2003 г.

76 млн.лв. са приходите на националния превозвач България ер за 2003 г. Това е с близо 20% повече от заложеното в бизнес плана на компанията, съобщи Дарик радио. Ръководството на България ер обяви финансовите резултати в Рим, където преговаря с Ал Италия по различни форми на сътрудничество.

Очакваната печалба на компанията за периода януари - декември 2003 г. е около 1.5 млн.лв. За 2004 се очаква 82% ръст спрямо резултатите за 2003-та, прогнозата се основава на разширяване на дейността на компанията и увеличаване на честотите на полетите, откриването на нови линии, както и на динамичната чартърна програма.

В момента "България ер" оперира по 13 директни линии. От 3 май авиопревозвачът ще лети директно и до Прага, а през юни ще започне да извършва полети и по линията София - Милано - София.

"Ал Италия" също ще увеличи полетите си до България, заради нарастващия поток от бизнесмени и туристи, стана ясно след среща на ръководството на компанията с транспортния министър Николай Василев в Рим. Сега полетите на "Ал Италия" по дестинацията Милано - София - Милано са 11 пъти седмично, а до края на годината ще стана 15. "България ер" лети до Рим 7 пъти в седмицата.
http://www.mediapool.bg/site/business/2004/03/25/01_250304bu.shtml

_________________
http://planepictures.net/netsearch4.cgi?stype=name&srng=1&srch=Toni+Georgiev&offset=0&range=25
http://www.jetphotos.net/showphotos.php?userid=8462
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
harrier


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1594
Местожителство: София/Nuernberg

МнениеПуснато на: Чет 25 Мар 2004, 14:04    Заглавие:  

Тази иначе толкова динамична чартърна програма включваше (най-много) един полет на три дни, като от време на време даже с наети самолети Confused
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
gogog
Гост


МнениеПуснато на: Пет 26 Мар 2004, 16:43    Заглавие:  

Според мен това разширяване е възможно най-добрия вариант за развитие на Bulgaria air.Лично моя избор за самолети е
Воеing 737-400 за чартърни полети и за по-натоварени полети през зимния сезон като Лондон, Мадрид ,а Boeing 737-500 за
по-слабо натоварени линии като Копенхаген и Рим.Тази система работи добре в CSA.
Върнете се в началото
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 3 от 45 [662 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, ..., 43, 44, 45 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиокомпании и самолети
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0673s ][ Queries: 12 (0.0053s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker