Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
От мястото на катастрофата: Лек самолет се разби до стадиона на пловдивското село Оризари · Сръбските въоръжени сили със самоходна гаубица собствено производство · Армията на Узбекистан купува мини-БЛА RQ-11 · 27 души пострадаха от пожар в Забайкалския край на Русия · Отделиха 727,4 млн. долара за изграждане на нова ядрена подводница · 20 април 1984 г. Христо Проданов изкачва връх Еверест! ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Съб 20 Апр 2019, 14:17
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » ОБЩА СТАЯ » ОБЩ АРХИВ » Криле
Ъгъл на атака! Що е то?
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 4 от 7 [100 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Следваща
Автор Съобщение
LooneyFlyer


Регистриран на: 21 Мар 2004
Мнения: 473
Местожителство: Dallas, TX

МнениеПуснато на: Нед 27 Юни 2004, 21:29    Заглавие:  

Zabravih da spomena che sushto se izpolzva i edin drug trik. Namesto twist v kraia na kriloto se promenia procetan na camber, taka se predotvratiava tip stall.
A Deliane ne si mnogo za oplakvane zashtoto az znam za aviacionni engineri deto rabotiat shift maneger na McDonald's Crying or Very sad Crying or Very sad

_________________
Tempt me not!
I can do it myself!
_________________
N19174
N11VD (Reserved)
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя AIM Адрес 
ICQ Номер 
King_Rat


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3183
Местожителство: Пазарджик

МнениеПуснато на: Нед 27 Юни 2004, 21:31    Заглавие:  

На български - аеродинамично усукване на крилото. Промяна на профила по разпереността.
_________________
mostly harmless
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ICQ Номер 
LooneyFlyer


Регистриран на: 21 Мар 2004
Мнения: 473
Местожителство: Dallas, TX

МнениеПуснато на: Нед 27 Юни 2004, 21:36    Заглавие:  

Ne usukvane, a samo promiana v profila na kriloto. Smile
_________________
Tempt me not!
I can do it myself!
_________________
N19174
N11VD (Reserved)
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя AIM Адрес 
ICQ Номер 
King_Rat


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3183
Местожителство: Пазарджик

МнениеПуснато на: Нед 27 Юни 2004, 21:41    Заглавие:  

Терминът е такъв.
_________________
mostly harmless
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ICQ Номер 
LooneyFlyer


Регистриран на: 21 Мар 2004
Мнения: 473
Местожителство: Dallas, TX

МнениеПуснато на: Нед 27 Юни 2004, 21:44    Заглавие:  

Sorry, nikakuv me niama v bulrarska i suvetska terminologia Embarassed
_________________
Tempt me not!
I can do it myself!
_________________
N19174
N11VD (Reserved)
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя AIM Адрес 
ICQ Номер 
toni75

Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 434
Местожителство: Щутгарт, Германия

МнениеПуснато на: Нед 27 Юни 2004, 21:45    Заглавие:  

борден написа:
Началото на свързаната координатна система е центъра на маса на самолета. Остта ОХ е надлъжната ос на самолета (положителни стойности - по посока на полета), OY лежи в плоскостта на симетрия на самолета, перпендикулярна е на ОХ (положителни стойности - "нагоре"), а OZ е перпендикулярна на останалите две (положителни стойности - към дясно полукрило). Така че всички разсъждения и схемата на Слайс са вярни.

Щом при дефиницията е прието, че вертикалната ос е Оy (вектора на скоростта се проектира в равнината на симетрия на самолета), естествено съм съгласен с него. Very Happy В моите книжки вертикалната ос винаги е Оz и затова се стигна до това „недоразумение“. В ТУ-то ни учеха, че началните условия са много важни и наистина са имали право. Smile Трябваше първо да ги уточним, а тогава да дислутираме. Но важното е, че накрая се разбрахме. Wink
---

Към FoulBay:
Как да гледам само единия вектор, като искам да СРАВНЯВАМ ъглите на атака в ДВАТА случая ? Smile
Ако в скицата на slice размениш осите Y и Z, ще видиш, че според определението, ъгълът на атака остава постоянен, стига вектора на скоростта да лежи в равнината на симетрия на самолета (равинината Oxy според скицата на slice). Вярно е, че това е частен случай, но както вече казах, едно определение трябва да покрива ВСИЧКИ частни случаи, така че за целите на нашата дискусия няма проблем да приемем, че вектора на скоростта лежи в равнината на симетрия на самолета Smile (което в ОБЩИЯ случай не е така).

_________________
http://planepictures.net/netsearch4.cgi?stype=name&srng=1&srch=Toni+Georgiev&offset=0&range=25
http://www.jetphotos.net/showphotos.php?userid=8462
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Stoyan
[Moderator]


Регистриран на: 03 Май 2004
Мнения: 2400
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Нед 27 Юни 2004, 21:47    Заглавие:  

А аз малко ще изменя тмата на разговор като попитам какво е "Крах шаси в неутрално"?
Ясно, че е доста съкратено понятие и е свързано с шасито, но не разбирам за какъв кран става дума! Laughing
Просветлете ме, млоя! Very Happy

_________________
a.k.a airmanbg


Click to see if image is larger Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
LooneyFlyer


Регистриран на: 21 Мар 2004
Мнения: 473
Местожителство: Dallas, TX

МнениеПуснато на: Нед 27 Юни 2004, 21:50    Заглавие:  

Ne moga da razbera zashto tolkova oslojniavate temata za AOA!
Nai-prosto tova moje da se formulira kato ugul mejdu vektor na skorosta i cord na kriloto! Idea

_________________
Tempt me not!
I can do it myself!
_________________
N19174
N11VD (Reserved)
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя AIM Адрес 
ICQ Номер 
борден


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 2881
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Нед 27 Юни 2004, 21:56    Заглавие:  

Stoyan написа:
А аз малко ще изменя тмата на разговор като попитам какво е "Крах шаси в неутрално"?
Ясно, че е доста съкратено понятие и е свързано с шасито, но не разбирам за какъв кран става дума! Laughing
Просветлете ме, млоя! Very Happy

Повечето руски самолети имат три положения на крана за шасито - прибиране, спускане и неутрално. Щом се прибере колесника летеца премества крана от положение "прибиране" на "неутрално".
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
борден


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 2881
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Нед 27 Юни 2004, 21:58    Заглавие:  

LooneyFlyer написа:
Ne moga da razbera zashto tolkova oslojniavate temata za AOA!
Nai-prosto tova moje da se formulira kato ugul mejdu vektor na skorosta i cord na kriloto! Idea

Защото това е частен случай. Wink
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
LooneyFlyer


Регистриран на: 21 Мар 2004
Мнения: 473
Местожителство: Dallas, TX

МнениеПуснато на: Нед 27 Юни 2004, 22:00    Заглавие:  

Koe tochno e chastnia sluchai che az se zagubih tuk?! Question Exclamation
_________________
Tempt me not!
I can do it myself!
_________________
N19174
N11VD (Reserved)
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя AIM Адрес 
ICQ Номер 
борден


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 2881
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Нед 27 Юни 2004, 22:02    Заглавие:  

Зашото твърдението е вярно само при полет без плъзгане. То най-вече за това бяха дискусиите.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
LooneyFlyer


Регистриран на: 21 Мар 2004
Мнения: 473
Местожителство: Dallas, TX

МнениеПуснато на: Нед 27 Юни 2004, 22:07    Заглавие:  

Ta kakvo tochno stava kato si v pluzgane s ugula na ataka?
_________________
Tempt me not!
I can do it myself!
_________________
N19174
N11VD (Reserved)
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя AIM Адрес 
ICQ Номер 
борден


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 2881
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Нед 27 Юни 2004, 22:09    Заглавие:  

Ами нищо не става. Ама ако го измерваш по начина, по който ти го дефинира - винаги ще получаваш по-голяма величина от реалната.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
King_Rat


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3183
Местожителство: Пазарджик

МнениеПуснато на: Нед 27 Юни 2004, 22:14    Заглавие:  

LooneyFlyer написа:
Ta kakvo tochno stava kato si v pluzgane s ugula na ataka?


Мести се вектора на скоростта и оттам проекцията му и тя фаща пътя.

_________________
mostly harmless
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ICQ Номер 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 4 от 7 [100 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » ОБЩА СТАЯ » ОБЩ АРХИВ » Криле
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0739s ][ Queries: 12 (0.0051s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker