Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Тръмп е разрешил отпускането на петрол от стратегическия резерв · Русия разположи в Арктика модерни системи за противовъздушна отбрана · Саудитският Пърл Харбър · Мобилните части са в готовност при евентуален бежански натиск, увери военният министър · САЩ към сърбите: Гледайте по-широко към бомбардировките на НАТО · Руският газ за Европа ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Вто 17 Сеп 2019, 08:41
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Технически въпроси!
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 3 от 32 [480 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, ..., 30, 31, 32 Следваща
Автор Съобщение
Гост
Гост


МнениеПуснато на: Съб 17 Юли 2004, 19:40    Заглавие:  

Това е една от най известните катастрофи на Еърбъс ... А320 ако не се лъжа. Мсец юни '88, Мюлуз, Елзас - демонстрационен полет на новата тогава машина. И до ден днешен тази катастрофа е се дава като птимер за катастрофа причинена от бордовите компютри.

Накратко - самолета прави демонстративен заход за кацане, като идеята след това е да набере височина (без да допира пистата) и да фаша пътя за париж... обаче, електрониката решава друго - тъй като самолета е бил в конфигурация за кацане (колесник, задкрилки, предкрилки, двигатели), бордовия компютър просто игнорира командата на пилота за "пълна газ" на двигателите и за набор на височина. Командира успява да мине "премости" компютъра и в грайна сметка подава "пълна газ" на двигателите, но е твърде късно и самолета "каца" в гората в края на пистата.

Първоначалната версия беше, че просто двигателите не са развили пълна мощност достатъчно бързо (по стандарт от idle до full трябва да стане за 2 сек.), по-късно се разбрало, че в този случай двигателите са излезли на пълна мощност за 1 сек. но и това е било много.
Върнете се в началото
King_Rat


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3183
Местожителство: Пазарджик

МнениеПуснато на: Съб 17 Юли 2004, 19:52    Заглавие:  

Anonymous написа:
...(по стандарт от idle до full трябва да стане за 2 сек.), по-късно се разбрало, че в този случай двигателите са излезли на пълна мощност за 1 сек. но и това е било много....


Брей! Rolling Eyes

_________________
mostly harmless
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ICQ Номер 
delyan

Регистриран на: 28 Мар 2004
Мнения: 362

МнениеПуснато на: Съб 17 Юли 2004, 22:23    Заглавие:  

Дори имаше някакво самоубийство по този случай (ако не са лъжа)!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
delyan

Регистриран на: 28 Мар 2004
Мнения: 362

МнениеПуснато на: Съб 17 Юли 2004, 22:27    Заглавие:  

FULCRUM написа:

Виждам ако не се лъжа Боинг 757


Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked


The one and only A320!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Гост
Гост


МнениеПуснато на: Съб 17 Юли 2004, 22:28    Заглавие:  

тия секунди за преместването на РУД-овете ли се отнасят, щото ако се имат предвид оборотите на двигателите ми се струват грешни с един порядък.
Върнете се в началото
скипаджията

Регистриран на: 22 Яну 2004
Мнения: 382

МнениеПуснато на: Нед 18 Юли 2004, 10:10    Заглавие:  

CFM-ите и изобщо сегашното поколение двигатели реагират на тягови команди много бързо!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
King_Rat


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3183
Местожителство: Пазарджик

МнениеПуснато на: Нед 18 Юли 2004, 10:47    Заглавие:  

Роторите на двуконтурните двигатели с висока степен на двуконтурност са доста масивни-->доста инертни.
2 секунди ми се виждат малко.

_________________
mostly harmless
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ICQ Номер 
борден


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 2881
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Нед 18 Юли 2004, 14:59    Заглавие:  

Вентилаторът има много голям диаметър Arrow много голям инерционен момент. Абсурдно ми се вижда да се постигне приемственост от малък газ до максимал за 1 секунда Exclamation
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
скипаджията

Регистриран на: 22 Яну 2004
Мнения: 382

МнениеПуснато на: Нед 18 Юли 2004, 19:36    Заглавие:  

Не разполагам с данни, но по приемствеността (благодаря за хубавия термин!) се работеше много усилено при създаването на десеттонните двигатели (CFM56, PW2000) преди 25-30 г. и знам, че в сравнение с RB211, CF6, JT9 са изключително "пъргави". Нещо като 5-6 сек за двигател в средата на ресурса си ми се мотае в главата, но може да е протеза, а не теза...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
harrier


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1594
Местожителство: София/Nuernberg

МнениеПуснато на: Пон 19 Юли 2004, 18:00    Заглавие:  

Tova e devetiqt proizveden A320-100 (v slu4aq -111). To4no tri dni sled dostavkata stava toq rezil. Film4eto sym go gledal i e napravo stra6no, gleda6 go, ima6 4uvstvoto 4e samoleta e na kosym ot sriv, a to kakvo stava nakraq...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
slice


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1801
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 25 Авг 2004, 15:38    Заглавие:  

Я вижте това:
http://www.rolls-royce.com/education/schools/journey/flash.html

_________________
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
HORNISE


Регистриран на: 05 Яну 2004
Мнения: 855
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 25 Авг 2004, 16:19    Заглавие: banned!  

DELETED!
_________________
I take pictures, Photographic pictures...

http://airliners...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
Stoyan
[Moderator]


Регистриран на: 03 Май 2004
Мнения: 2400
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 25 Авг 2004, 16:24    Заглавие:  

Kef4e.com!!!!!! Very Happy Very Happy Very Happy
_________________
a.k.a airmanbg


Click to see if image is larger Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
NorhtWest
Гост


МнениеПуснато на: Пон 30 Авг 2004, 22:35    Заглавие:  

slice написа:
Я вижте това:
http://www.rolls-royce.com/education/schools/journey/flash.html


страхотна анимация


Ето ви още един линк за устройството на модерните реактивни двигатели. За съжаление е на немски ама много информативен и пълен с gif-ове от които почти се подразбират дейноста и свойствата на големите прахосмукачки.
http://www.ltc.lu/enseignants/claude.jander/fly/triebwerk/triebwerk.htm

Общо взето много примитивно работят няма много движести се по отделно джаджи което ги прави многократно по устойчиви от цилиндровите, проблема е най вече в издражливоста на материала, и поради това стават безбожно скъпи, една от малките лопаки от титан струвала 8000$


Click to see if image is larger
Върнете се в началото
speedbird

Регистриран на: 22 Юли 2004
Мнения: 12

МнениеПуснато на: Чет 23 Сеп 2004, 01:14    Заглавие: Може ли първото ти менение във форума да е такова?  

Rolls Royce stands for "Rolling Rubbish"! Laughing

--------------------
Може ли първото ти менение във форума да е такова? (бел.мод.)

Може, защото ги познавам доста добре - и RR RB 211 TRENT 700 на А330-200 и RR RB 211 TRENT 500 на А340-500. Не може да се сравни по надежност на експлатацията с General Electric. Виждам,че си се обявил като "ученик; авиационен журналист?!?". Та за да ти стане ясно, все едно сравняваш английските и американски коли! Got it?

Последната промяна е направена от speedbird на Сря 31 Авг 2005, 11:53; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 3 от 32 [480 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, ..., 30, 31, 32 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0749s ][ Queries: 12 (0.0040s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker