Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Съб 11 Юли 2020, 05:52
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Технически въпроси!
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 28 от 32 [480 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 Следваща
Автор Съобщение
BALKAN

Регистриран на: 29 Апр 2005
Мнения: 79

МнениеПуснато на: Чет 10 Авг 2006, 12:57    Заглавие:  

Можете ли да ми посочите някакви линкове с авиационна техническа литература (Free разбира се) ? Става въпрос за авиониката и електриката на Boeing и Airbus! Ще съм много благодарен !
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
toni75

Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 434
Местожителство: Щутгарт, Германия

МнениеПуснато на: Чет 10 Авг 2006, 12:58    Заглавие:  

Какви са изискванията за минималният брой стюардеси/стюарди на борда на даден самолет? До колкото зная той зависи от броя на местата за пътници, но какви са конкретните числа?
_________________
http://planepictures.net/netsearch4.cgi?stype=name&srng=1&srch=Toni+Georgiev&offset=0&range=25
http://www.jetphotos.net/showphotos.php?userid=8462
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
dimovlz

Регистриран на: 14 Дек 2005
Мнения: 306

МнениеПуснато на: Чет 10 Авг 2006, 13:20    Заглавие:  

toni75 написа:
Какви са изискванията за минималният брой стюардеси/стюарди на борда на даден самолет? До колкото зная той зависи от броя на местата за пътници, но какви са конкретните числа?

Задължително е броя на кабинния състав да бъде най-малко равен на броя на аварийните изходи в самолета. При Ту-154 - 6 аварийни изхода = 6 души кабинен състав.

_________________
In Tupolev veritas!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
toni75

Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 434
Местожителство: Щутгарт, Германия

МнениеПуснато на: Чет 10 Авг 2006, 13:34    Заглавие:  

Това, ако е така, явно не важи за всички самолети, защото съм летял с ERJ 145, които беше с 48 места, 4 аварийни изхода, но имаше само една стюардеса... Exclamation
_________________
http://planepictures.net/netsearch4.cgi?stype=name&srng=1&srch=Toni+Georgiev&offset=0&range=25
http://www.jetphotos.net/showphotos.php?userid=8462
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Toni

Регистриран на: 09 Яну 2004
Мнения: 102

МнениеПуснато на: Чет 10 Авг 2006, 14:47    Заглавие:  

dimovlz написа:
toni75 написа:
Какви са изискванията за минималният брой стюардеси/стюарди на борда на даден самолет? До колкото зная той зависи от броя на местата за пътници, но какви са конкретните числа?

Задължително е броя на кабинния състав да бъде най-малко равен на броя на аварийните изходи в самолета. При Ту-154 - 6 аварийни изхода = 6 души кабинен състав.

Ту-154Б/Б-1/Б-2/М има 10 аварийни изхода - 6 в задния салон, един в кухнята, един в предния салон и двете врати на ляв борд.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Boss154

Регистриран на: 18 Мар 2006
Мнения: 16
Местожителство: нямам

МнениеПуснато на: Пет 11 Авг 2006, 00:32    Заглавие:  

Изискването е да има по един човек от екипажа на всеки авариен изход, а не само от каб. състав
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя AIM Адрес Yahoo Messenger MSN Messenger 
toni75

Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 434
Местожителство: Щутгарт, Германия

МнениеПуснато на: Пет 11 Авг 2006, 09:54    Заглавие:  

И така не е. Smile Дадох пример с ERJ 145: 2 пилоти + 1 стюардеса = 3 души екипаж, а самолета има 4 аварийни изхода.
Освен това няма логика пилотите да участват в аварийно евакуиране, защото няма да има кой да приземи самолета. Wink От друга страна изискванията са пътниците да могат да бъдат евакуирани през половината от наличните аварийните изходи, т.е. няма нужда на всеки един изход да стои някои от екипажа. Smile
Трябва да има някакви други изисквания за броя на кабинния състав...

_________________
http://planepictures.net/netsearch4.cgi?stype=name&srng=1&srch=Toni+Georgiev&offset=0&range=25
http://www.jetphotos.net/showphotos.php?userid=8462
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
harrier


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1594
Местожителство: София/Nuernberg

МнениеПуснато на: Пет 11 Авг 2006, 10:06    Заглавие:  

Изискванията са за определен брой хора кабинен състав за определен брой пасажери. Ще потърся точно колко трябва да са.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
NorthWest

Регистриран на: 06 Юни 2006
Мнения: 279

МнениеПуснато на: Пет 11 Авг 2006, 15:45    Заглавие:  

Зависи от броя на креслата ,независимо дали са свободни или заети.
До 19 не е задължително да се лети с FA.
От 20 поне 1 FA.След това от всеко 50-тото място понататъка по един FA.
Това са минималните условия. Ако авиокомпанията желае да вози по 3 FA на PAX то си е техна работа.

info Wikipedia
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
NorthWest

Регистриран на: 06 Юни 2006
Мнения: 279

МнениеПуснато на: Пет 11 Авг 2006, 16:00    Заглавие:  

BALKAN написа:
Можете ли да ми посочите някакви линкове с авиационна техническа литература (Free разбира се) ? Става въпрос за авиониката и електриката на Boeing и Airbus! Ще съм много благодарен !

тези не ги ли знаеш
http://www.smartcockpit.com/
http://www.b737.org.uk/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Boss154

Регистриран на: 18 Мар 2006
Мнения: 16
Местожителство: нямам

МнениеПуснато на: Съб 12 Авг 2006, 00:53    Заглавие:  

toni75 написа:
И така не е. Smile Дадох пример с ERJ 145: 2 пилоти + 1 стюардеса = 3 души екипаж, а самолета има 4 аварийни изхода.
Освен това няма логика пилотите да участват в аварийно евакуиране, защото няма да има кой да приземи самолета. Wink От друга страна изискванията са пътниците да могат да бъдат евакуирани през половината от наличните аварийните изходи, т.е. няма нужда на всеки един изход да стои някои от екипажа. Smile
Трябва да има някакви други изисквания за броя на кабинния състав...

В България до миналото лято по чартерните полети (за другите не съм сигурен) бяха такива изискванията - на авариен изход по едни член на екипажа. За Ту5 - 10 изхода = 2-ма пилоти+1борд.инж+2техн.лица+5 стюардеси.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя AIM Адрес Yahoo Messenger MSN Messenger 
niko_balkanski


Регистриран на: 15 Авг 2005
Мнения: 48
Местожителство: Hamburg

МнениеПуснато на: Съб 12 Авг 2006, 23:21    Заглавие:  

NorthWest написа:
BALKAN написа:
Можете ли да ми посочите някакви линкове с авиационна техническа литература (Free разбира се) ? Става въпрос за авиониката и електриката на Boeing и Airbus! Ще съм много благодарен !

тези не ги ли знаеш
http://www.smartcockpit.com/
http://www.b737.org.uk/

А случайно да има нещо подобно за вертолети Very Happy
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
niko_balkanski


Регистриран на: 15 Авг 2005
Мнения: 48
Местожителство: Hamburg

МнениеПуснато на: Съб 12 Авг 2006, 23:39    Заглавие:  

Boss154 написа:
toni75 написа:
И така не е. Smile Дадох пример с ERJ 145: 2 пилоти + 1 стюардеса = 3 души екипаж, а самолета има 4 аварийни изхода.
Освен това няма логика пилотите да участват в аварийно евакуиране, защото няма да има кой да приземи самолета. Wink От друга страна изискванията са пътниците да могат да бъдат евакуирани през половината от наличните аварийните изходи, т.е. няма нужда на всеки един изход да стои някои от екипажа. Smile
Трябва да има някакви други изисквания за броя на кабинния състав...

В България до миналото лято по чартерните полети (за другите не съм сигурен) бяха такива изискванията - на авариен изход по едни член на екипажа. За Ту5 - 10 изхода = 2-ма пилоти+1борд.инж+2техн.лица+5 стюардеси.

Мисля че отговора на въпроса,е тук-"НАРЕДБА № 1 от 16.01.2003 г. за свидетелствата за правоспособност на авиационния персонал", ако наистина отговора е важен ,около 300 страници е с приложенията. Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy ,има я на www.caa.bg.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
NorthWest

Регистриран на: 06 Юни 2006
Мнения: 279

МнениеПуснато на: Нед 13 Авг 2006, 14:03    Заглавие:  

Имам този линк в списъка. Само общи знания по аеродинамика на хеликоптера и подобно.Не влиза в детайл. На немски е, ама това едва ли ти пречи Wink
http://www.hubschrauber.li/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
niko_balkanski


Регистриран на: 15 Авг 2005
Мнения: 48
Местожителство: Hamburg

МнениеПуснато на: Нед 13 Авг 2006, 18:29    Заглавие:  

Благодаря много за сайта.Някой неща вече ги знам ,но има и много нови и интересни . Laughing
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 28 от 32 [480 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.1042s ][ Queries: 12 (0.0092s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker