Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Русия разгръща противовъздушен купол със С-400 над Арктика · БМФ с нов 45 500-тонен моторен кораб. Той носи името Бузлуджа и е част от проекта Bluetech 45 (Снимка, ВИДЕО) · В ПОСЛЕДНАТА МИНУТА: СЛАВИ ИЗБУХНА - НЯМА ДА НИ СПРЕТЕ, ДА ЖИВЕЕ ДЕМОКРАЦИЯТА!!! · ЛОШО, МАЙ СЕ РАЗМИНАВАМЕ И С "ТУРСКИ ПОТОК", ПУТИН ГО ПУСКА НА 8 ЯНУАРИ БЕЗ НАС!!! · ВОЕННИ: ИСКАМЕ РАВНИ ПРАВА ЗА ВСИЧКИ ОФИЦЕРИ С 27 ГОДИНИ СТАЖ! · ЩЕ ЗАИГРАЕ ЛИ МЕТЛАТА В АРМИЯТА?! ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Вто 10 Дек 2019, 06:26
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Технически въпроси!
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 29 от 32 [480 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 27, 28, 29, 30, 31, 32 Следваща
Автор Съобщение
BALKAN

Регистриран на: 29 Апр 2005
Мнения: 79

МнениеПуснато на: Пон 14 Авг 2006, 08:01    Заглавие:  

NorthWest написа:
BALKAN написа:
Можете ли да ми посочите някакви линкове с авиационна техническа литература (Free разбира се) ? Става въпрос за авиониката и електриката на Boeing и Airbus! Ще съм много благодарен !

тези не ги ли знаеш
http://www.smartcockpit.com/
http://www.b737.org.uk/

Хиляди благодарности !!! Very Happy Very Happy Very Happy
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
nch


Регистриран на: 15 Юни 2006
Мнения: 97
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Чет 17 Авг 2006, 19:36    Заглавие:  

Click to see if image is larger

Въпросът ми е какво представляват тези издължени като пилони "части" под задкрилките (4 или 5 на брой). До сега не бях обръщал внимание но днес един приятел ми показа една снимка която е направил от самолета (за сажаление не мога да я поставя) и
като ги видях доста се учудих за какво служат.

Последната промяна е направена от nch на Пет 18 Авг 2006, 06:14; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
niko_balkanski


Регистриран на: 15 Авг 2005
Мнения: 48
Местожителство: Hamburg

МнениеПуснато на: Чет 17 Авг 2006, 20:54    Заглавие:  

Това са "опакоовки" .Вътре се намират системи,които задвижват задкрилките.Това обикновенно са хидравлични помпи,т. нар актуатори.На големите граждански самолети има общо три отделни линии ,на които са навързани хидравличните системи.В случай,че едната откаже ,да има резрва.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
slice


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1801
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 18 Авг 2006, 09:39    Заглавие:  

мда, обтекатели, под които се намират обикновенно винтогаечни предавки
_________________
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
nch


Регистриран на: 15 Юни 2006
Мнения: 97
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Пет 18 Авг 2006, 12:37    Заглавие:  

Точно за това си помислих още първия път като ги видях, но ме разколеба това,че са доста дълги и да си призная чесно изобщо нямах представа, че задкрилките се задвижват с винтогаечни предавки Confused Поне аз си ги представах с тяги и хидроцилиндри, но наистна е по-логично да е така както казвате поне като механизъм е по съвършен, защото верно че те се изтеглят назад ,а не само да се спускат, а и кинематично погледнато е по добре
(малее а тази година ще съм 4-ти курс в ТУ, АТТ и не бях чуал за такова нещо)

slice май всичко е въпрос на самоподготовка Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
slice


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1801
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 18 Авг 2006, 13:58    Заглавие:  

nch написа:
Точно за това си помислих още първия път като ги видях, но ме разколеба това,че са доста дълги и да си призная чесно изобщо нямах представа, че задкрилките се задвижват с винтогаечни предавки Confused Поне аз си ги представах с тяги и хидроцилиндри, но наистна е по-логично да е така както казвате поне като механизъм е по съвършен, защото верно че те се изтеглят назад ,а не само да се спускат, а и кинематично погледнато е по добре
(малее а тази година ще съм 4-ти курс в ТУ, АТТ и не бях чуал за такова нещо)

slice май всичко е въпрос на самоподготовка Smile


ами не е самоподготовка ами са тестовете при Илиев... колега Rolling Eyes
истината е, че е комбинация между винтовата предавка и хидроцилиндри...

справка за теб - стр. 168 от учебника на Илиев

_________________
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
NorthWest

Регистриран на: 06 Юни 2006
Мнения: 279

МнениеПуснато на: Съб 19 Авг 2006, 15:07    Заглавие:  

Наричат се по-точно "Flap Track Fairing"
на А320
http://www.acetek.ca/app/system/galleries/download/Resources/A320_Flap_Track_Fairing.pdf
не се вижда добре
или тука на 747
http://elib.uni-stuttgart.de/opus/volltexte/2000/712/pdf/Diss_Mueller_25.01.2000.pdf
от страница 23
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/72/Undercarriage.b747.arp.jpg
При повечето големи самолети се задвижват задкрилките хидравлично, ама имат и електрически Backup в случай че хидравликата откаже.

П.П. Предкрилките( krueger,edge slaps...) в повечето случаи пневматично.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
slice


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1801
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб 19 Авг 2006, 16:21    Заглавие:  

NorthWest написа:
Наричат се по-точно "Flap Track Fairing"


...по-точно на английски!

_________________
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
NorthWest

Регистриран на: 06 Юни 2006
Мнения: 279

МнениеПуснато на: Съб 19 Авг 2006, 16:38    Заглавие:  

Няма значение slice
Ама ако търсите техническа литература или подобно към темата
трябва да го познавате и под Flap Track Fairing.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
King_Rat


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3183
Местожителство: Пазарджик

МнениеПуснато на: Нед 20 Авг 2006, 07:07    Заглавие:  

Хидроцилиндри, винтогаечни (винтосъчмени) предавки задвижвани от хидромотор или ел. двигател... Варианти дал господ Laughing

Абе, NorthWest къде си срещал пневнатично управление на Клапа на Крюгер или предкрилки? Дай някой линк по темата!

_________________
mostly harmless
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ICQ Номер 
NorthWest

Регистриран на: 06 Юни 2006
Мнения: 279

МнениеПуснато на: Нед 20 Авг 2006, 12:52    Заглавие:  

Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
NorthWest

Регистриран на: 06 Юни 2006
Мнения: 279

МнениеПуснато на: Нед 20 Авг 2006, 14:18    Заглавие:  

Нещо по-официално. От АОМ на Боеинг 747
Click to see if image is larger
Цитат:
Flaps
Increased lift and decreased stall speed for takeoff and landing are provided by
leading and trailing edge flaps. There are three groups of leading edge flaps on
each wing: outboard flap section, midspan section, and inboard section. The
leading edge flaps are normally pneumatically powered from the bleed air duct.
The trailing edge flaps consist of an inboard group normally powered by hydraulic
system 1 and an outboard group normally powered by hydraulic system 4.
Opposite trailing edge flaps are mechanically connected to maintain symmetry.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
King_Rat


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3183
Местожителство: Пазарджик

МнениеПуснато на: Нед 20 Авг 2006, 18:20    Заглавие:  

Интересно!
Тия американци имат афинитет към "pneumatically powered" чукачки Laughing

_________________
mostly harmless
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ICQ Номер 
trakon

Регистриран на: 19 Авг 2006
Мнения: 97

МнениеПуснато на: Вто 22 Авг 2006, 15:21    Заглавие: AFM/POH  

Приятели , откъде мога да намеря AFM/POH -Airkraft Flight Manual /Pilot Operate Handbook , които са оригиналните от пройзводителя -за самолетите Cessna 172 SP , Piper and Beenckraft Baron или за някой друг класически модел самолет . Дали въобще могат да се намерят в интернет .
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Rottor_X
[Moderator]


Регистриран на: 23 Яну 2006
Мнения: 608
Местожителство: LBSF

МнениеПуснато на: Вто 22 Авг 2006, 17:15    Заглавие: Re: AFM/POH  

trakon написа:
Приятели , откъде мога да намеря AFM/POH -Airkraft Flight Manual /Pilot Operate Handbook , които са оригиналните от пройзводителя -за самолетите Cessna 172 SP , Piper and Beenckraft Baron или за някой друг класически модел самолет . Дали въобще могат да се намерят в интернет .

Едва ли ще намериш приятелю!Ако някой се намери да помогне това е иначе такова нещо в нета едва ли! Confused

_________________
Има един глас-гласът на водача!
_______________________________
Има един ден-денят на дълга!

Click to see if image is larger

http://world5.monstersgame.co.uk/?ac=vid&vid=59211580
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя AIM Адрес Yahoo Messenger 
ICQ Номер 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 29 от 32 [480 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 27, 28, 29, 30, 31, 32 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0980s ][ Queries: 12 (0.0129s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker