Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
В ПОСЛЕДНАТА МИНУТА: СЛАВИ ИЗБУХНА - НЯМА ДА НИ СПРЕТЕ, ДА ЖИВЕЕ ДЕМОКРАЦИЯТА!!! · ЛОШО, МАЙ СЕ РАЗМИНАВАМЕ И С "ТУРСКИ ПОТОК", ПУТИН ГО ПУСКА НА 8 ЯНУАРИ БЕЗ НАС!!! · ВОЕННИ: ИСКАМЕ РАВНИ ПРАВА ЗА ВСИЧКИ ОФИЦЕРИ С 27 ГОДИНИ СТАЖ! · ЩЕ ЗАИГРАЕ ЛИ МЕТЛАТА В АРМИЯТА?! · ИЗВЪНРЕДНО: ВОЙНИЦИТЕ И СЕРЖАНТИТЕ С 11 ПРОЦЕНТА УВЕЛИЧЕНИЕ НА ЗАПЛАТАТА, ОФИЦЕРИТЕ С 5-6 · САЩ продават най-много оръжие в света ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Пон 09 Дек 2019, 22:30
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Технически въпроси!
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 5 от 32 [480 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, ..., 30, 31, 32 Следваща
Автор Съобщение
борден*
Гост


МнениеПуснато на: Пон 07 Фев 2005, 12:15    Заглавие:  

За кое точно "ако така правеха..."? Rolling Eyes
Върнете се в началото
Vojda

Регистриран на: 03 Апр 2004
Мнения: 17
Местожителство: sofia,bulgaria

МнениеПуснато на: Пон 07 Фев 2005, 15:13    Заглавие:  

Да спреш самолет от полети само заради драскотини по корпуса ми се струва малко прекалено. Повечето самолети на възраст които съм виждал са си бая одраскани и летят...
_________________
"Пътят до сърцето на мъжа минава през корема му"-Казал куршумът с изместен център на тежестта.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Vojda

Регистриран на: 03 Апр 2004
Мнения: 17
Местожителство: sofia,bulgaria

МнениеПуснато на: Пон 07 Фев 2005, 15:21    Заглавие:  

"Очень надежна и система аварийного выпуска шасси, позволяющая в крайнем случае с помощью объемистой штанги, находящейся в кабине, и мускулатуры бортинженера выпустить их полностью вручную"
Как точно става аварийното пускане на колесника при Ил-86? Насрещния въздушен поток не е ли достатъчен за да се спусне напълно и закючи?
Май бордния инженер като част от подготовката за полети трябва да отделя и по час-два за фитнес Very Happy

_________________
"Пътят до сърцето на мъжа минава през корема му"-Казал куршумът с изместен център на тежестта.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
борден*
Гост


МнениеПуснато на: Пон 07 Фев 2005, 17:11    Заглавие:  

Vojda написа:
Насрещния въздушен поток не е ли достатъчен за да се спусне напълно и закючи?

Ако погледнеш [url]тая[/url] снимка, би трябвало да разбереш, че тая работа няма как да стане. Wink
Върнете се в началото
Гост
Гост


МнениеПуснато на: Пон 07 Фев 2005, 17:12    Заглавие:  

Е тая.
Върнете се в началото
борден*
Гост


МнениеПуснато на: Пон 07 Фев 2005, 17:13    Заглавие:  

Горното - аз.
Върнете се в началото
Vojda

Регистриран на: 03 Апр 2004
Мнения: 17
Местожителство: sofia,bulgaria

МнениеПуснато на: Пон 07 Фев 2005, 18:50    Заглавие:  

Прав си, с щтанга ще е по-лесно Razz
_________________
"Пътят до сърцето на мъжа минава през корема му"-Казал куршумът с изместен център на тежестта.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
NorthWest
Гост


МнениеПуснато на: Пон 07 Фев 2005, 19:46    Заглавие:  

Системата за прибирането и изкарването на колесника е доста сложна. Принципно и общо казано, колесникът се прибира хидравлично и се заключва, след като се е заключил(контролните ламички изгаснати)
се слага ръчката на OFF, та да отпусне хидравликата в един от актуаторите там. В случая че се наложи, поради липса на хидравлична тяга, да се задвижи тази система от капаци и колесник, има механично отключване на всеки колесник по отделно(често на пода зад седалката на копилота) При 737 http://www.b737.org.uk/manualgearextendropes.jpg И те изпадат от собствената си тежест навън като избутват капаците и се заключват в външно положение от само себеси .Връщане няма. http://www.airliners.net/open.file/165335/M/ Как това се прави по руски, си нямам представа.
Цитат:
Насрещния въздушен поток не е ли достатъчен за да се спусне напълно и закючи?

Камо ли. Освен това главните колесници падат странично ,а не против потока. Това сигурно искаше да намекне с снимката борден.

http://www.airliners.net/open.file/770499/M/
http://www.luftfahrt.net/galerie/showpix.php?id=7655 без капак
Върнете се в началото
NorthWest
Гост


МнениеПуснато на: Пон 07 Фев 2005, 19:58    Заглавие:  

Това ли имате предвид http://www.airliners.net/open.file/193143/M/
Mr. Green това е наистина по руски
Върнете се в началото
7J7
Гост


МнениеПуснато на: Пон 07 Фев 2005, 20:06    Заглавие:  

Ей Northwest, точно тази снимка със щангата исках и аз да сложа. Тя ми е любимаSmile
Върнете се в началото
King_Rat


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3183
Местожителство: Пазарджик

МнениеПуснато на: Пон 07 Фев 2005, 20:35    Заглавие:  

Абе как се заключват на РС-12?? Laughing
_________________
mostly harmless
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ICQ Номер 
Гост
Гост


МнениеПуснато на: Вто 19 Юли 2005, 06:48    Заглавие:  

//////////////////////////
модерирано, не е по темата, АД
Върнете се в началото
FULCRUM


Регистриран на: 18 Яну 2004
Мнения: 150
Местожителство: Панагюрище

МнениеПуснато на: Съб 30 Юли 2005, 16:26    Заглавие:  

Разглеждам си тука от сателита разни летища Wink и на това на Сан Диего ме озадачава следното:
Click to see if image is larger
Защо му е на някой да каца на по-късата писта чак на 1/3 от дължината и и то плътно в лявата половина? Shocked (Отбелязаното със стрелка и при увеличение се вижда и маркировката)
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ICQ Номер 
bsb

Регистриран на: 05 Яну 2004
Мнения: 237
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб 30 Юли 2005, 19:26    Заглавие:  

Много любителски самолети с пилоти със средни умения? Хората си летят добре, но при подхода за кацане леко се подлъгват и подминават началото на пистата? А поради отместването на пилотското място се набутват встрани от средната линия? Или пък просто когато на тази писта се каца при източен до североизточен вятър, не успяват да компенсират плъзгането и се изместват встрани от оста?
По-големи догадки (wild guess) от това - здраве му кажи. Интересно ми е каква е действителната причина. Всъщност има и цяла йерархия на нюзгрупи rec.aviation.*, така че може би там някой знае.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
FULCRUM


Регистриран на: 18 Яну 2004
Мнения: 150
Местожителство: Панагюрище

МнениеПуснато на: Нед 31 Юли 2005, 16:34    Заглавие:  

bsb написа:
Много любителски самолети с пилоти със средни умения? Хората си летят добре, но при подхода за кацане леко се подлъгват и подминават началото на пистата? А поради отместването на пилотското място се набутват встрани от средната линия? Или пък просто когато на тази писта се каца при източен до североизточен вятър, не успяват да компенсират плъзгането и се изместват встрани от оста?

Не бе, човече! Ето виж зуум:
Click to see if image is larger

Има си маркировка да кацат ТАМ. Но кои?!? Shocked
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ICQ Номер 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 5 от 32 [480 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, ..., 30, 31, 32 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0750s ][ Queries: 12 (0.0046s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker