Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
ИЗРАЕЛ УДАРИ АВИОБАЗА В ПРЕДГРАДИЯТА НА ДАМАСК · КОЛКО РАКЕТИ И ТОРПЕДА СА НЕОБХОДИМИ, ЗА ДА СЕ ПОТОПИ ЕДИН САМОЛЕТОНОСАЧ · ВИДЕО: XВ-70 "ВАЛКИРИЯ" - НАЙ-БЪРЗИЯТ БОМБАРДИРОВАЧ НЕ ВЛИЗА В УПОТРЕБА · Вижте кои хрнани поевтиняват драстично · Факти и мистерии от величествената Амазонска джунгла · Най-големият производител на домати у нас задържан и пуснат под гаранция срещу 100 000 лв. ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Нед 25 Авг 2019, 11:42
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Военна авиация - ПО СВЕТА
F-117A
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 4 от 14 [206 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, 6, ..., 12, 13, 14 Следваща
Автор Съобщение
piko1


Регистриран на: 01 Фев 2004
Мнения: 710
Местожителство: sofia(червеното село)

МнениеПуснато на: Чет 29 Юли 2004, 21:44    Заглавие:  

Laughing Laughing Laughing
наи грозният самолет във света
наи голямата аиеродинамична издънка на света
самолетът които като му откаже компа пада като тухла четворка
на земята

_________________
Click to see if image is larger
Луд Съм Бате Бегаи със ЖЪлто книжко у пощенску банку съм язе
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ICQ Номер 
Fox Mulder


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3301
Местожителство: София/Димитровград

МнениеПуснато на: Пет 30 Юли 2004, 02:33    Заглавие:  

Интересно ми е какви ли хвалби щеше да има от последните трима изказа ли се потребители, ако самолета се казваше не F-117, МиГ-117... Laughing Laughing Laughing

Самолета е забележителен за времето в което е създаден - края на 70-те. През 1983 г., когато го приемат на въоръжение никой няма такова нещо. До 1988 г. успяват да го запазят в пълна тайна. ПРез "Пустинна Буря" самолета постига меко казано забележителни резултати.
През първата нощ именно F-117 прониква над Багдат и удря важни командни пуктове и други особенно важни цели. При това града е пазен по това време от над 3000 зенитни оръдия и картечници и 60 броя ЗРК.
Вярно сега през 2004 г. самолета може би не е кой знае какво, но през 1984 г. си е бил извънземна технология.

Click to see if image is larger

_________________
In My Humble Opinion
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
Fighterland


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 1246
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 30 Юли 2004, 09:09    Заглавие:  

Няма значение как му е наименованието, аз ти говоря за рекламата му и действителността.
Много ЗРК-ата, ама по мнение на самите американци - лошо организирани.

_________________
На десет мили от Монтана,
в посока Дунавския бряг
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
ICQ Номер 
onufrii


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 13226
Местожителство: вилает Боляристан

МнениеПуснато на: Съб 31 Юли 2004, 17:47    Заглавие:  

Fox Mulder, може и да не ти е приятно, но предните трима са прави - F-117 наистина не е нищо особенно. Аз лично го приемам повече като междинно звено към истинското проявление на заложената концепция - нещо като Ме-163. Вярно че е голяма работа за времето си, но и да не забравяме, че СТЕЛТ-идеята е руска разработка Wink . А и F-117 достига идеологизирания си облик само благодарение на рекламата. Вярно че постига нелоши резултати на бойното поле, но покрай него винаги има по един личен ЕА-6В, а и винаги се е действало срещу по-слаб и неорганизиран противник, на много по-ниско техническо ниво /Панама, Ирак, Сърбия не я цитирам, щото се знае кво стана/. А и ако беше толкова незабележим, американците нямаше да вдигат толкова шум срещу чешките Тамара. Въпреки че ЕОП=0,1м2 не е чак толкова малко, че да не се засича и от обикновен РЛС. Наистина машината заслужено ще остане в историята като уникална и първа по рода си, но да не го прехвалваме чак толкова.
_________________
Отказах се да ставам космонавт - вече видях земята през предното стъкло!

Si vis pacem, para bellum - 26030

Прайм червени шишета на бели!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Airfan


Регистриран на: 03 Яну 2004
Мнения: 389
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Съб 31 Юли 2004, 23:41    Заглавие: banned!  

DELETED!
_________________
www.airforce-bg.com
Аз в jetphotos.net
Аз в airliners.net
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
Moss


Регистриран на: 11 Яну 2004
Мнения: 509

МнениеПуснато на: Вто 03 Авг 2004, 23:27    Заглавие:  

Цитат:
Fox Mulder, може и да не ти е приятно, но предните трима са прави - F-117 наистина не е нищо особенно.


Абе ти колко самолета си направил?

_________________
Истината е противоречива (с)
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Сашо

Регистриран на: 03 Яну 2004
Мнения: 1879
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 04 Авг 2004, 13:29    Заглавие:  

Определено днес, след като имаме В-2 масово да се ползва, F-117 не е нищо особено, особено като летало.
Но през 80-те и началото на 90-те - дой е една доста революционна бойна система (не самолет сам по себе си), съзадедена с тясно определени задачи - скрито проникване и доставяне на две 907-кг бомби в ерата на Студената война - срещу особено важни обекти.
Но от друга страна, ако не беше нещо особено, щяха ли ВВС на САЩ да го държат толкова време, без и днес да махат строгата секретност, обвиваща операциите му. При положение, че там броят много по-строго разходите, и не се поколебаха "да хвърлят на боклука" дори такъв сериозен нисковисочинен бомбардировач като Ф-111.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
LooneyFlyer


Регистриран на: 21 Мар 2004
Мнения: 473
Местожителство: Dallas, TX

МнениеПуснато на: Сря 04 Авг 2004, 19:12    Заглавие:  

За тези които предпочитат да четат.

Idea http://www.aiaa.org/store/storeproductdetail.cfm?ID=228

_________________
Tempt me not!
I can do it myself!
_________________
N19174
N11VD (Reserved)
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя AIM Адрес 
ICQ Номер 
Super Flanker
Гост


МнениеПуснато на: Съб 04 Сеп 2004, 16:13    Заглавие:  

Abe chestno kazano dori za kray na 80-te i nachaloto na 90-te godini f-117 ne e nishto osobeno,dane govorim za dneshno vrene.
Samoleta e pulna skrub v aerodinamichno otnoshenie,a stealth-vuzmojnostite mu sa poveche reklama-be svalen v Ugoslaviy ot ZRK ot kray na 70-te godini[C-125] i ot edin sravnitelno dobre podgotven ekipaj na tozi ZRK.Izlishno e moje bi da kazvam kakvo shteshe da stane v nebeto nad SSSR prez 1990g. naprimer-ZRK C-300P i dobre podgotveni ekipaji,osven tova pri ataka na celi v SSSR ne vyrvam da mojeshe da razchita na E-3 i E-6 i na samoleti-cisterni.Osven tova leti samo noshtem i e boydisan v cherno za da nego otkrivat vizualno,zashtoto ako tova stane i MiG-21 moje da go svali bez problem.
Върнете се в началото
Рунтавия Рапан
Гост


МнениеПуснато на: Нед 05 Сеп 2004, 07:17    Заглавие: Какво би било Ако...!?  

Сашо F-111 GRUMAN не е ниско летящ
F-111 GRUMAN е Среден Стратегически Бомбардировач
Понятията ниско летящ и среден стратегически са взаимо изключващи се
Това е все едно да си в тройка а пък котенцата да са в другата стая не че не става но трябва въображение
Върнете се в началото
BACKFIRE


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1522
Местожителство: Северен Далекоизточен военен окръг

МнениеПуснато на: Нед 05 Сеп 2004, 08:15    Заглавие:  

Изобщо не се изклюват. През 70-те и 80-те години осовния начин за преодоляване на ПВО е на ниска височина. F-111 е предназначен да действа на Европейския ТВД, а там по това е бъкано с ЗРК. Дори и бог да управлява системите му за РЕБ няма да оцелее.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
калло

Регистриран на: 09 Яну 2004
Мнения: 7710
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Нед 05 Сеп 2004, 08:52    Заглавие:  

Ф-117 за времето си има най-големи щансове за промъкване през ПВО, но е съмнително как ще стане това при ПВО на СССР в края на 80-те, когато то е подготвяно да се справи дори с вълни от крилати ракети, които май са по-трудна цел от Ф-117. не ми се вярва самолетът с подобна аеродинамика да е способен на продължителен полет на малка височина както прави това Ф-111, а и въоръжението му не е за употреба от ПМВ.
като идея самолетът е може би революционен, като изпълнение е посредствен (първото му използване в Панама е кошмар). Конструкцията му куца доста, след като има един-два случая (поне един съм гледал) на разпадане във въздуха при сравнително нормално претоварване (пилотът оцеля, отчупи се крилото)
а и използването на средства за РЕБ май противоречи на цялата концепция за употреба на Стелт-машини
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
eagle1


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 1696
Местожителство: Габрово

МнениеПуснато на: Нед 05 Сеп 2004, 10:04    Заглавие:  

Може и да са били подготвени в СССР, ама получиха кацане на червения площад Rolling Eyes ...
_________________
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
калло

Регистриран на: 09 Яну 2004
Мнения: 7710
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Нед 05 Сеп 2004, 10:05    Заглавие:  

е, с кацането на Руст нещата отдавна бяха изяснени, цялата работа май беше заради страх у някои командири
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
eagle1


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 1696
Местожителство: Габрово

МнениеПуснато на: Нед 05 Сеп 2004, 10:11    Заглавие:  

Което ще рече че на каквото и ниво да е техниката, каквито и възможности да има, пак нещата опират и до човешки фактор. Вярно че Ф-111/117 никък н приличат на малък частен самолет, но ако мине безбожно много време докато някой на политическо ниво даде разрешение, работата може сериозно да се заплете. Това ако се сравни с легендата че по време на хитлеристката инвазия от 41 не са отговаряли на провокации... Е не сравнявам буквално 41 и 80-те но пък това е пример за бюрокрация в действие... Често пъти (почти винаги) страхът за собствената кожа надделява пред дълга...
_________________
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 4 от 14 [206 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, 6, ..., 12, 13, 14 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Военна авиация - ПО СВЕТА
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0821s ][ Queries: 12 (0.0040s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker