Private Colleger of transportation
image image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Грандиозен проект за 17 млрд. евро свързва Дунав с Егейско море, но заобикаля България · Коалиционото споразумение се спазва много стриктно, обяви Борисов · В САЩ отмениха принципа интернет да е еднакво достъпен за всички · Daily Mail:NASA направи огромен пробив в търсенето на извънземни, попадна на нещо неочаквано! · Иран: Доказателствата на САЩ относно йеменската ракета са изфабрикувани · ООН: Ракетата на хутите, изстреляна към Саудитска Арабия, е била направена в Иран ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Чет 14 Дек 2017, 23:04
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиосимулатори
Виртуални AIRLINERS.NET Снимки
Модератори: SHMITZA_BG, Stoyan, su27
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 127 от 129 [1934 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 125, 126, 127, 128, 129 Следваща
Автор Съобщение
Velin Andreev


Регистриран на: 09 Окт 2007
Мнения: 160
Местожителство: Sofia

МнениеПуснато на: Вто 25 Яну 2011, 10:09    Заглавие:  

Level-D 767 Winglets Update

Click to see if image is larger
Condor/Thomas Cook / D-ABUH / LPMA
Click to see if image is larger

_________________
Velin Andreev IVAO BG Training Coordinator
Click to see if image is larger Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
SkyEurope

Регистриран на: 24 Юни 2007
Мнения: 171

МнениеПуснато на: Вто 25 Яну 2011, 17:56    Заглавие:  

dimitrov.vassil написа:

На една от снимките, където си на финален за 27 на София, симулатора е блърнал текстурите и всичко е размазано, това се получава от някакви нощни текстури на летището. Същото се получава и с Варна, Бургас, Пловдив.. за всичките съм качил фикс на flightsim.com още преди няколко години.


Пък ако дадеш и линк цена няма да имаш Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Velin Andreev


Регистриран на: 09 Окт 2007
Мнения: 160
Местожителство: Sofia

МнениеПуснато на: Вто 25 Яну 2011, 19:44    Заглавие:  

Поздрав за BG-AOAC
Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

_________________
Velin Andreev IVAO BG Training Coordinator
Click to see if image is larger Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Velin Andreev


Регистриран на: 09 Окт 2007
Мнения: 160
Местожителство: Sofia

МнениеПуснато на: Сря 26 Яну 2011, 12:35    Заглавие:  

Level-D 767WL / G-OBYD / LOWS

Click to see if image is larger

_________________
Velin Andreev IVAO BG Training Coordinator
Click to see if image is larger Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
dimitrov.vassil

Регистриран на: 13 Ное 2010
Мнения: 31

МнениеПуснато на: Сря 26 Яну 2011, 16:27    Заглавие:  

пробвайте сега..

http://flightsim.com/kdl.php?fid=153226 - Пловдив

http://flightsim.com/kdl.php?fid=153229 - София

http://flightsim.com/kdl.php?fid=153227 - Варна

Последната промяна е направена от dimitrov.vassil на Сря 26 Яну 2011, 18:21; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
dimitrov.vassil

Регистриран на: 13 Ное 2010
Мнения: 31

МнениеПуснато на: Сря 26 Яну 2011, 17:20    Заглавие:  

Velin Andreev написа:
Ето го и новия най-добър продукт за FS9 - QualityWings 757
Невероятен е !

Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger


За QualityWings 757 не съм много съгласен, че е кой знае каква симулация.. като модел не е нищо особено, като авионика- също. Иначе е много приятен за летене, като динамика също е лек и приятен, но за един домашен симулатор, това не е от особено голямо значение. Всеки който е пилотирал самолет може да усети разликата. Неприятно бях изненадан от факта, че на MCP-то има и бутон NAV/GPS, че голяма част от важните бутони не работят т.е. много от системите не са симулирани и вкл и първото нещо, което видях е, че не работи авт/ръч управление на нав рад т.е. корекцията на IRS-a изобщо не е вкл в системите. По-добър е от CS, който си купих преди години, но е много под нивото на PMDG, LDS, че дори и Wilco...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Velin Andreev


Регистриран на: 09 Окт 2007
Мнения: 160
Местожителство: Sofia

МнениеПуснато на: Сря 26 Яну 2011, 19:08    Заглавие:  

Васко, от 4 години ползвам PSS 757 (версия 1 и после версия 3) и това ми е любимия самолет за FS9 въпреки, че съм хели пилот по принцип. И като си инсталирах QW 757 ми направи добро впечатление, защото досега все се разочаровах от неуспешни опити като CS 757 и POSKY 757. Но след известно наблюдение установих, че QW 757 има доста повече проблеми и недостатъци даже и от CS 757. Дразни ме, че не му работи bank angle selector-а на MCP, FMC-то е доста подкастрено, полвината системи на overhead-a не работят, единствено му добро качество наистина е, че си лети прилично на manual flight и иглежда добре. Просто PSS 757 си остава номер едно за 757.
_________________
Velin Andreev IVAO BG Training Coordinator
Click to see if image is larger Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
dimitrov.vassil

Регистриран на: 13 Ное 2010
Мнения: 31

МнениеПуснато на: Сря 26 Яну 2011, 20:56    Заглавие:  

Velin Andreev написа:
Васко, от 4 години ползвам PSS 757 (версия 1 и после версия 3) и това ми е любимия самолет за FS9 въпреки, че съм хели пилот по принцип. И като си инсталирах QW 757 ми направи добро впечатление, защото досега все се разочаровах от неуспешни опити като CS 757 и POSKY 757. Но след известно наблюдение установих, че QW 757 има доста повече проблеми и недостатъци даже и от CS 757. Дразни ме, че не му работи bank angle selector-а на MCP, FMC-то е доста подкастрено, полвината системи на overhead-a не работят, единствено му добро качество наистина е, че си лети прилично на manual flight и иглежда добре. Просто PSS 757 си остава номер едно за 757.


Съгласен! Или може би и двамата ползваме една и съща недобре кракната версия Very Happy

P.S.

А пробвал ли си самолет или само хеликоптер?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Velin Andreev


Регистриран на: 09 Окт 2007
Мнения: 160
Местожителство: Sofia

МнениеПуснато на: Сря 26 Яну 2011, 22:12    Заглавие:  

Ако питаш дали съм пробвал самолет в реалния живот - да, пробвал съм CT2K, RANS-12 и С172, но до мен е имало и друг пилот. Голям самолет едва ли ще пробвам някога - няма как Wink ориентирал съм се към хеликоптерната авиация и в самолет не ми е интересно Smile .
Относно версията на Qualitywings 757 си мисля, че той просто си е такъв. В документацията си е описано и там е лоша работата. Прилича ми на лошо копие на CS757, който също е зле, но този е зле изкопиран от него според мен. Пак казвам PSS 757 си остава номер 1, а за Qualitywings 757 се заблудих.

_________________
Velin Andreev IVAO BG Training Coordinator
Click to see if image is larger Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
dimitrov.vassil

Регистриран на: 13 Ное 2010
Мнения: 31

МнениеПуснато на: Чет 27 Яну 2011, 01:00    Заглавие:  

Velin Andreev написа:
Ако питаш дали съм пробвал самолет в реалния живот - да, пробвал съм CT2K, RANS-12 и С172, но до мен е имало и друг пилот. Голям самолет едва ли ще пробвам някога - няма как Wink ориентирал съм се към хеликоптерната авиация и в самолет не ми е интересно Smile .
Относно версията на Qualitywings 757 си мисля, че той просто си е такъв. В документацията си е описано и там е лоша работата. Прилича ми на лошо копие на CS757, който също е зле, но този е зле изкопиран от него според мен. Пак казвам PSS 757 си остава номер 1, а за Qualitywings 757 се заблудих.


Ами ако почна в Луфтханза от следващата година, звънни ми, ще уредим нещата за големия самолет Very Happy А иначе сериозно никога не съм се качвал и като пасажер на хели, знам че е много трудно и скъпо, а и да си призная не ми и харесва мн, мн.. В тази тема да кажа, че веднъж в Германия на едно малко летище беше аварирал на ЮТЕр един Ми-26.. Беше по-голям от перона и лопатите на ротора му бяха по-широки от самолета, на който летях (PA28) Smile , та идеята ми е да те попитам, защото тогава се замислих.. Имат ли някаква стабилизация на полета, автопилот по-големите хеликоптери, защото няколко часа полет да го балансираш постоянно трябва да е брутално. Самолета като го тримираш дори без автопилот е супер, няма нужда дори да държиш щурвала, само го направляваш леко с ръдера и той си е ок при не много променливо време.

Click to see if image is larger

Да не каже някой, че правим офтопик. Wink
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Stoyan
[Moderator]


Регистриран на: 03 Май 2004
Мнения: 2400
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 27 Яну 2011, 07:36    Заглавие:  

Ами вие почнахте лека полека. Ползвайте скайп за чат. Wink
_________________
a.k.a airmanbg


Click to see if image is larger Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
pilot013


Регистриран на: 01 Фев 2005
Мнения: 1079
Местожителство: Aarhus, Denmark

МнениеПуснато на: Чет 27 Яну 2011, 09:45    Заглавие:  

Velin Andreev написа:
Ако питаш дали съм пробвал самолет в реалния живот - да, пробвал съм CT2K, RANS-12 и С172, но до мен е имало и друг пилот. Голям самолет едва ли ще пробвам някога - няма как Wink ориентирал съм се към хеликоптерната авиация и в самолет не ми е интересно Smile .
Относно версията на Qualitywings 757 си мисля, че той просто си е такъв. В документацията си е описано и там е лоша работата. Прилича ми на лошо копие на CS757, който също е зле, но този е зле изкопиран от него според мен. Пак казвам PSS 757 си остава номер 1, а за Qualitywings 757 се заблудих.


По мое мнение, CS Pro Line 757, е доста качествен като продукт и смея да кажа, че са симулирани почти всички системи. Едионственото, което намирам като недостатък, е че е малко тежък, но това го обяснявам с текстурите с висока резолюция, ефекти и т.н. Предполагам говорите за "окастрения" пакет на CaptainSim 757 Block B ?!

Поздрави!

_________________
Flying soul!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
Velin Andreev


Регистриран на: 09 Окт 2007
Мнения: 160
Местожителство: Sofia

МнениеПуснато на: Чет 27 Яну 2011, 10:09    Заглавие:  

pilot013 написа:

По мое мнение, CS Pro Line 757, е доста качествен като продукт и смея да кажа, че са симулирани почти всички системи. Едионственото, което намирам като недостатък, е че е малко тежък, но това го обяснявам с текстурите с висока резолюция, ефекти и т.н. Предполагам говорите за "окастрения" пакет на CaptainSim 757 Block B ?!

Поздрави!


Така е, CS757 е доста по-истински от QW757 и почти всичко си му работи, но ака си летял на PSS757 - няма да ползваш CS757 или още по-малко QW757. Няколко пъти съм се "пробвал" да сменя PSS-a, но все се връщам към него и сега пак така стана. Той просто няма бъгове и всичко си му работи перфектно (е няма хубав 3D cockpit, на това мен не ме бърка). Истината е, че в онзи златен период преди 4 години бяха произведени 2-3 хубави продукта : Level-D 767, Wilco 737 и PSS 757, които и до днес са си номер 1 и по-добри няма (говорим само за 767, 737 класик и 757). Естествено се понаправиха някакви Еърбъси, но аз не се интересувам от тях и не съм компетентен.

_________________
Velin Andreev IVAO BG Training Coordinator
Click to see if image is larger Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Velin Andreev


Регистриран на: 09 Окт 2007
Мнения: 160
Местожителство: Sofia

МнениеПуснато на: Чет 27 Яну 2011, 11:20    Заглавие:  

dimitrov.vassil написа:

Ами ако почна в Луфтханза от следващата година, звънни ми, ще уредим нещата за големия самолет Very Happy А иначе сериозно никога не съм се качвал и като пасажер на хели, знам че е много трудно и скъпо, а и да си призная не ми и харесва мн, мн.. В тази тема да кажа, че веднъж в Германия на едно малко летище беше аварирал на ЮТЕр един Ми-26.. Беше по-голям от перона и лопатите на ротора му бяха по-широки от самолета, на който летях (PA28) Smile , та идеята ми е да те попитам, защото тогава се замислих.. Имат ли някаква стабилизация на полета, автопилот по-големите хеликоптери, защото няколко часа полет да го балансираш постоянно трябва да е брутално. Самолета като го тримираш дори без автопилот е супер, няма нужда дори да държиш щурвала, само го направляваш леко с ръдера и той си е ок при не много променливо време.


Сигурно пак ще ми кажат, че съм офтопик, но ще ти отговоря, а и screenshot си имам ..... Wink

Някои хеликоптери имат SAS (Stability Augmentation Systems) за стабилизация по време на полета, а и при висене. Най-простата такава например е със force trim (съединител и пружини, които задържат лоста на цикличната стъпка в положението, в което го е пуснал пилота). Има и по-хубав вариант, но и по-скъп и обемен - електрическо серво и компютър, който отчита поведението на вертолета и даже има и обратна връзка (движи лостовете за управление). При SAS обаче говорим само за динамична стабилизация и то в краткосрочен план.
AFCS (Automatic Flight Control System) - тук имаме basic функция hdg hold и в зависимост дали е inner loop или outer loop AFCS, в първия случай сигнаите се предават на автомат-наклонителя без обратна връзка в лостовете, а при outer loop имаме и едновременно движение на лоста и на автомат-наклонителя от системата и пилота може да усети отклоненията. При по-хубавите автопилоти имаме възможност за автоматично висене и преход към него, в случай, че автопилота може да стабилизира/управлява едновременно pitch, roll, yaw & speed (4-axis autopilot), иначе има и само 2-axis (pitch & roll) и 3-axis (pitch, yaw & roll). Големите и модерни вертолети като AS332, EC225, S92, A139 и т.н. имат FMS-и ( с CDU ) по-модерни и от на някои самолети.
Малките хеликоптери за обучение като Enstrom 280 или Schweizer 300 си имат само 4 или 8 точков тример, който е напълно достатъчен. При висене или в полет след добро тримиране можеш да го придържаш даже само с 2 пръста и не се уморява ръката, така имаш и възможност да погледнеш картата или GNS-a (става дума само за дясната ръка на лоста за цикличната стъпка, защота лявата държи непрекъснато лоста за управление на общата съпка - collective, а в този ред на мисли и краката ти са непрекъснато на педалите).


PSS 757-200RR inbound EHAM
Click to see if image is larger

_________________
Velin Andreev IVAO BG Training Coordinator
Click to see if image is larger Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
dimitrov.vassil

Регистриран на: 13 Ное 2010
Мнения: 31

МнениеПуснато на: Чет 27 Яну 2011, 12:47    Заглавие:  

pilot013 написа:
Velin Andreev написа:
Ако питаш дали съм пробвал самолет в реалния живот - да, пробвал съм CT2K, RANS-12 и С172, но до мен е имало и друг пилот. Голям самолет едва ли ще пробвам някога - няма как Wink ориентирал съм се към хеликоптерната авиация и в самолет не ми е интересно Smile .
Относно версията на Qualitywings 757 си мисля, че той просто си е такъв. В документацията си е описано и там е лоша работата. Прилича ми на лошо копие на CS757, който също е зле, но този е зле изкопиран от него според мен. Пак казвам PSS 757 си остава номер 1, а за Qualitywings 757 се заблудих.


По мое мнение, CS Pro Line 757, е доста качествен като продукт и смея да кажа, че са симулирани почти всички системи. Едионственото, което намирам като недостатък, е че е малко тежък, но това го обяснявам с текстурите с висока резолюция, ефекти и т.н. Предполагам говорите за "окастрения" пакет на CaptainSim 757 Block B ?!

Поздрави!


Да де, същата про-версия говорим. Купих си -200 преди 2 години и беше много евтина, а това обикновено не е знак за качество. Като модел е страхотно, има много системи (вкл. Weather Radar), даже тоалетна си има, но хич не го бива. Много ме дразни, че не можеш да го пуснеш 'cold and dark', IRS-а зарежда няколко мин и не можеш да го промениш на реално дълго. Имам чувството, че load manager-a не работи, управлението е изкл неприятно, нереално. ФМС-а ти дава Vref при пълно натоварване- около 110 възела и по страшното е не само, че го дава ами и трябва с толкова да го летиш Very Happy и го лети. И най-гадното, че не можеш да ъпдейтваш AIRAC-a на версията за ФС9. Интересното е, че единствените 2 самолета, които съм си купувал за всички 8 год в които ползвам ФС (др е Ерсимър) не работят добре и не ги ползвам. Smile

Velin Andreev написа:
Сигурно пак ще ми кажат, че съм офтопик, но ще ти отговоря, а и screenshot си имам .....

Някои хеликоптери имат SAS (Stability Augmentation Systems) за стабилизация по време на полета, а и при висене. Най-простата такава например е със force trim (съединител и пружини, които задържат лоста на цикличната стъпка в положението, в което го е пуснал пилота). Има и по-хубав вариант, но и по-скъп и обемен - електрическо серво и компютър, който отчита поведението на вертолета и даже има и обратна връзка (движи лостовете за управление). При SAS обаче говорим само за динамична стабилизация и то в краткосрочен план.
AFCS (Automatic Flight Control System) - тук имаме basic функция hdg hold и в зависимост дали е inner loop или outer loop AFCS, в първия случай сигнаите се предават на автомат-наклонителя без обратна връзка в лостовете, а при outer loop имаме и едновременно движение на лоста и на автомат-наклонителя от системата и пилота може да усети отклоненията. При по-хубавите автопилоти имаме възможност за автоматично висене и преход към него, в случай, че автопилота може да стабилизира/управлява едновременно pitch, roll, yaw & speed (4-axis autopilot), иначе има и само 2-axis (pitch & roll) и 3-axis (pitch, yaw & roll). Големите и модерни вертолети като AS332, EC225, S92, A139 и т.н. имат FMS-и ( с CDU ) по-модерни и от на някои самолети.
Малките хеликоптери за обучение като Enstrom 280 или Schweizer 300 си имат само 4 или 8 точков тример, който е напълно достатъчен. При висене или в полет след добро тримиране можеш да го придържаш даже само с 2 пръста и не се уморява ръката, така имаш и възможност да погледнеш картата или GNS-a (става дума само за дясната ръка на лоста за цикличната стъпка, защота лявата държи непрекъснато лоста за управление на общата съпка - collective, а в този ред на мисли и краката ти са непрекъснато на педалите).


Благодаря за изчерпателния отговор. Един може би малко глупав въпрос.. Има ли IFR за хеликоптер? Тва трябва да си факир да го летиш само по прибори, как ще го зависнеш?

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger
Репейнт за Wilco, който направих за един приятел преди време. Грозното Wilco-то изглежа малко по-добре така.

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 127 от 129 [1934 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 125, 126, 127, 128, 129 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиосимулатори
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.2885s ][ Queries: 14 (0.0229s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker