Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Внезапна проверка в Централния военен окръг · Иранският външен министър: "Тръмп е прав, американските военни нямат работа в Персийския залив" · При сблъска на двата немски изтребителя Eurofighter единият пилот е загинал · МИСИЯТА Е ВЪЗМОЖНА: САМОЛЕТИ ПИЛАТУС PC-7, PC-9 И PC-12 В СЛУЖБА НА ГРАЖДАНСКАТА АВИАЦИЯ · Тръмп постави две "много прости" условия на Иран · Германски изтребители се сблъскаха в небето на 120 км от Берлин ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
The time now is Mon 24 Jun 2019, 23:24
All times are UTC + 2
 Forum index » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Българските военни самолети
МиГ-19 в България
Post new topic   Reply to topic View previous topic :: View next topic
Page 1 of 12 [178 Posts]   Goto page: 1, 2, 3, ..., 10, 11, 12 Next
Author Message
eagle1


Joined: 02 Jan 2004
Posts: 1696
Location: Габрово

PostPosted: Fri 10 Sep 2004, 13:11    Post subject:  МиГ-19 в България  

42. Миг 19 ПМ

Click to see if image is larger

Да си призная много се чудих тая тема тук или в Ретросалона да я пусна... Ако сметнете че е по подходяща за там, моля преместете я. За първият роден свръхзвуков изтребител не се говори много. Осен общоизвестното - много авариен, никаква автоматизация и други такива. Даже службата си прекратява далеч преди МиГ-17 примерно... Някой може ли да разкаже повече по въпроса за експлоатацията му у нас? От какво естество са били трудностите при експлоатацията? Колко смолета и от кои модификации сме имали? На снимки най ще съм доволен щото съм решил да си направя един за колекцията...

_________________
Click to see if image is larger
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
ICQ Number 
me4o_puhh


Joined: 12 Jan 2004
Posts: 1325
Location: Sofia

PostPosted: Fri 10 Sep 2004, 16:58    Post subject:  

До колкото си спомням в два или три последователни броя на криле има статии по темата за експлоатацията на МиГ-19 в България. Ще погледна довечера и утре ще ви съобщя броевете
_________________
AviationListOnLine Photographer
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Fighterland


Joined: 02 Jan 2004
Posts: 1246
Location: София

PostPosted: Fri 10 Sep 2004, 20:32    Post subject: Re: МиГ-19 в България  

eagle1 wrote:
...никаква автоматизация...

А-а-а, не е така! Той е първият съветски сериен изтребител с иначе така модерният днес ABS. Не знам руското му наименование.
Получаваме от 3 варианта - С, П и ПМ. ПМ са 12 на брой и служат само в графа. С и П служат в Доброславци, Узунджово, графа и Габровница (само първа ИАЕ на 11 ИАП, другите са на МиГ-17). За експлоатацията трябва да си кажат думата по-компетентните.

_________________
На десет мили от Монтана,
в посока Дунавския бряг
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger 
ICQ Number 
Moss


Joined: 11 Jan 2004
Posts: 509

PostPosted: Fri 10 Sep 2004, 22:13    Post subject:  

Изветно е че известен брой самолети са загубени при аварии и катастрофи... Rolling Eyes Към трийсетина + парчета.
Въпроса е, дали някоя Кралска Особа, няма някое число за общия нальот на прекрасния МиГ-19 в България?

_________________
Истината е противоречива (с)
Back to top
View user's profile Send private message 
King_Rat


Joined: 01 Jan 2004
Posts: 3183
Location: Пазарджик

PostPosted: Sat 11 Sep 2004, 15:07    Post subject:  

http://krile.net/viewtopic.php?t=341
_________________
mostly harmless
Click to see if image is larger
Back to top
View user's profile Send private message 
ICQ Number 
onufrii


Joined: 02 Jan 2004
Posts: 13226
Location: вилает Боляристан

PostPosted: Sat 11 Sep 2004, 20:54    Post subject:  

За МиГ-19 у нас наистина се е изговорило много, и колкото и да е бил авариен този самолет, си остава принципно нова машина в изтребителната ни авиация - бърза, маневрена /по-маневрен е от МиГ-21/ и добре въоръжена /за няколко години МиГ-19П стават най-тежко въоръжените изтребители у нас - в България им се интегрират 2хР-3С, носят още 2хУБ-16-57 и вградените 2х30-мм/. За МиГ-19 в Криле имаше 2-3 поредни статии, имаше такава и в Аеросвят. А това, че МиГ-17 го надживя у нас - нормално. 19-ката работи при съвсем различни условия и натоварвания, които съчетани с новите технологии амортизират техниката по-бързо. А и МиГ-17 остана на служба със задача която не изискваше толкова високи технологии, колкото използваше добрите му страни /добър обзор, висока маневреност, мощно въоръжение, и голямо количество доставени машини/.
_________________
Отказах се да ставам космонавт - вече видях земята през предното стъкло!

Si vis pacem, para bellum - 26030

Прайм червени шишета на бели!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Octagon

Joined: 02 Jan 2004
Posts: 1286
Location: LBPD

PostPosted: Sun 12 Sep 2004, 08:32    Post subject:  

Списъка с катастрофите на МиГ-19 в нашите ВВС четох много внимателно в онези броеве на Криле. Впечатлението ми беше, че нашите сериозно са подценили машината. И сума нарушения на дисциплината.
Back to top
View user's profile Send private message 
Fox Mulder


Joined: 01 Jan 2004
Posts: 3301
Location: София/Димитровград

PostPosted: Mon 13 Sep 2004, 03:26    Post subject:  

Ще преместя по-ценните мнения от онази тема (тя ще остане за обсъждания около МиГ-19 въобще), а тази тук ще е посветена на МиГ-19 в България.

King_Rat wrote:
МиГ-19С - 59
МиГ-19П - 18
МиГ19ПМ - 12
Общо - 89
Аварииност около 35%

Тва е по памет. Ако има конкретен въпрос - питай!
Very Happy


борден wrote:
МиГ-19 летят в България до 1978-1979 г.
Голяма част от оцелелите самолети са разхвърляни по села и паланки из цялата Родина - да личи, че сме нация техническа. Доколкото ми е известно нито един от тях не е продаден в чужбина. Стоят в консервация на Графа ориентировъчно до 1983 г., след това сигурно тихо са нарязани.

В България са ремонтирани много арабски самолети, обаче за купуване на някакви машини, ремонт и препродаване - за първи път чувам. Което не е изключено и да е вярно, но според мен не е много вероятно.

_________________
In My Humble Opinion
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
ICQ Number 
eagle1


Joined: 02 Jan 2004
Posts: 1696
Location: Габрово

PostPosted: Mon 13 Sep 2004, 07:37    Post subject:  

Аз все си мисля че върху съдбата на МиГ-19 у нас влияние оказва освен високата аварийност и сравнително бързо навлизащия МиГ-21... Не мисля обаче че когато са извели МиГ-19 от въоръжение всички са с изтекъл ресурс.
_________________
Click to see if image is larger
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
ICQ Number 
onufrii


Joined: 02 Jan 2004
Posts: 13226
Location: вилает Боляристан

PostPosted: Mon 13 Sep 2004, 09:57    Post subject:  

Няколко години, мисля, в Графа летят успоредно МиГ-19 и МиГ-21.
_________________
Отказах се да ставам космонавт - вече видях земята през предното стъкло!

Si vis pacem, para bellum - 26030

Прайм червени шишета на бели!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
борден*
Guest


PostPosted: Mon 13 Sep 2004, 10:21    Post subject:  

16 години...
Back to top
Сашо

Joined: 03 Jan 2004
Posts: 1879
Location: София

PostPosted: Mon 13 Sep 2004, 10:21    Post subject:  

За МиГ-19С - има част от машините дето са си изкрали ресурса - 20 години. Всичките ПМ и повечето от непадналите П-та са си взели пълно часовете и годините - 20, но за точни цифри трябва да погледна в бумагите.
Back to top
View user's profile Send private message 
eagle1


Joined: 02 Jan 2004
Posts: 1696
Location: Габрово

PostPosted: Mon 13 Sep 2004, 11:04    Post subject:  

А в номерацията на различните модификации има ли разлика? Като поредност на номерата, цвят на бордния номер и т.н.?
_________________
Click to see if image is larger
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
ICQ Number 
King_Rat


Joined: 01 Jan 2004
Posts: 3183
Location: Пазарджик

PostPosted: Tue 14 Sep 2004, 19:02    Post subject:  

Бордните номера на П и ПМ са последните 3 от заводския номер.
С-овете са с поредни номера от 01 до 60 (има и 69), но по-късно някой от тях също минават на системата на П и ПМ.

_________________
mostly harmless
Click to see if image is larger
Back to top
View user's profile Send private message 
ICQ Number 
Моss
Guest


PostPosted: Tue 14 Sep 2004, 22:08    Post subject:  

Тоя интернет съвсем Ви побърка!
Не линкове, а цифри! Rolling Eyes
Щото да се изчислява аварийността, като брой загубени, към брой доставени е типичен царски номер. Много вера требе!
Back to top
Display posts from previous:   Sort by:   
Page 1 of 12 [178 Posts]   Goto page: 1, 2, 3, ..., 10, 11, 12 Next
Post new topic   Reply to topic View previous topic :: View next topic
 Forum index » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Българските военни самолети
Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

[ Time: 0.1026s ][ Queries: 12 (0.0121s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker