Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Египет ще си създаде сателитна групировка в Космоса · Видео: "Локхийд Мартин" предложи на Индия съвсем нов F-21, който да се сглобява на място · Естония се готви за война · Експерти: Оставка няма, защото не вярват, че могат да спечелят изборите · БСП бойкотира пускането на Македония в НАТО (обзор) · Починаха седемте близнаци, родени наведнъж, едва 8 дни след появата им на бял свят ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Чет 21 Фев 2019, 10:30
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » ОБЩА СТАЯ » ОБЩ АРХИВ » Криле
CSA
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 1 от 3 [31 Мнения]   Иди на страница: 1, 2, 3 Следваща
Автор Съобщение
Kx
Гост


МнениеПуснато на: Сря 21 Яну 2004, 16:35    Заглавие:  CSA  

Вижте какво правят чехите
http://news.airwise.com/stories/2004/01/1074675761.html

17% ръст за миналата година ...

Балкан можеше да прави същото ако имаха свестно управление
Върнете се в началото
slice


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1801
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 21 Яну 2004, 16:40    Заглавие:  

и ако имаше Балкан!
_________________
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
harrier


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1594
Местожителство: София/Nuernberg

МнениеПуснато на: Сря 21 Яну 2004, 22:02    Заглавие:  

Абе проблема на Балкан си беше че е държавна. Нямаше друг изход за тази авиокомпания, дори да беше приватизирана още в ранните години на демокрацията.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
Сашо

Регистриран на: 03 Яну 2004
Мнения: 1879
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 21 Яну 2004, 22:27    Заглавие:  

Дъжавното у нас е символ на нещо от което се краде с две ръце. Да видим сега как ще се променят нещата например в Хемус, където от миналата година има 100% частна собственост - варненската групировка ТИМ.
От наблюдението на друга частна фирма ЕрВИА имам впечатление, че честниците си гледат работата да имат печалба, да контролират разходите и дасе нагласяват спрямо неблагоприятната икономическа ситуация. Което е задължително за оцеляване.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
delyan

Регистриран на: 28 Мар 2004
Мнения: 362

МнениеПуснато на: Пет 18 Юни 2004, 16:28    Заглавие:  

В началото на Септември ще летя на Czech Airlines по EWR-PRG-SOF и SOF-PRG-JFK. Ще видиме! Ще направиме малко снимки!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
toni75

Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 434
Местожителство: Щутгарт, Германия

МнениеПуснато на: Пет 18 Юни 2004, 22:54    Заглавие:  

А каква е цената на удоволствието, ако не е тайна ? Smile
_________________
http://planepictures.net/netsearch4.cgi?stype=name&srng=1&srch=Toni+Georgiev&offset=0&range=25
http://www.jetphotos.net/showphotos.php?userid=8462
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
delyan

Регистриран на: 28 Мар 2004
Мнения: 362

МнениеПуснато на: Пет 18 Юни 2004, 22:57    Заглавие:  

$650 с всички видове такси.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
toni75

Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 434
Местожителство: Щутгарт, Германия

МнениеПуснато на: Пет 16 Юли 2004, 13:38    Заглавие:  

Kx написа:
Чехите се канят да купят 12 нови самолета и да вземат още 4 на оперативен лизинг
http://news.airwise.com/stories/2004/07/1089923305.html

_________________
http://planepictures.net/netsearch4.cgi?stype=name&srng=1&srch=Toni+Georgiev&offset=0&range=25
http://www.jetphotos.net/showphotos.php?userid=8462
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
gogog
Гост


МнениеПуснато на: Съб 18 Сеп 2004, 20:16    Заглавие:  

Тази година успях да видя В737-800 на бургаското летище първият самолет от този тип на Britannia а втория на Malev.Този самолет просто е изумителен с качествата си ако CSA не бъде принудена да избере А320 заради членството си в евросъюза.REUTERS изрази мнение че промяната на В737 с А320 би означавало огромни разходи.
Върнете се в началото
harrier


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1594
Местожителство: София/Nuernberg

МнениеПуснато на: Съб 18 Сеп 2004, 20:59    Заглавие:  

Аз лично не съм забелязал тенденция европейските авиокомпании да купуват само европейски самолети. Първият пример, за който се сещам веднага е Малев. British Airways заменят поетапно своите B737-300/500 с A318/319/320 и донякъде с A321, което е достатъчно красноречив факт.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
gogog
Гост


МнениеПуснато на: Нед 19 Сеп 2004, 09:42    Заглавие:  

Ако трябва да се сме честни CSA ще получи през есента своя пети В737-400 за тази година.Това от своя страна би трябвало да наклони везните в полза на В737-800.CSA поставя избора си между А321 и В737-800 но А321 не сред най-предпочитаните самолети в света А321 е поръчан от около 250 броя докато В737-800 има над 1200 поръчки според ATW.
В737-800 е невероятен самолет който доста добре би се вписал в CSA.
Върнете се в началото
harrier


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1594
Местожителство: София/Nuernberg

МнениеПуснато на: Нед 19 Сеп 2004, 10:32    Заглавие:  

Обаче B737-800 е от класа на A320, а A321 е конкурент на B757 и донкъде на B737-900. CSA избира между A320 и B737-800, но предполагам че ще поръчат малко самолети и от по-малките A319 или B737-700.
Последната промяна е направена от harrier на Нед 19 Сеп 2004, 10:49; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
harrier


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1594
Местожителство: София/Nuernberg

МнениеПуснато на: Нед 19 Сеп 2004, 10:48    Заглавие:  

Сега за да ти обясня, че семейството на A320 е доста по-успешно от това на B737NG, ето ти малко факти:

Доставени B737NG: 1581
Доставени A318/319/320/321: 2412

Като погледнем, то само произведените А320 (1377 бр) са почти колкото произведените B737NG (1581 бр).

За А321 незнам какво имаш предвид под поръчан (поръчан, доставен, тепърва очакван да бъде доставен) обаче бройката е 357 доставени до този момент. И това при положение че за този клас самолети по-трудно се намира пазарна ниша.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
борден


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 2881
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Нед 19 Сеп 2004, 16:08    Заглавие:  

Абе NG не е ли създаден (и съответно започнат да се доставя) с 3-4 години по-късно от A320? Ако е така - сравнението ти не е съвсем коректно, IMHO.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
harrier


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1594
Местожителство: София/Nuernberg

МнениеПуснато на: Нед 19 Сеп 2004, 20:01    Заглавие:  

Да борден, прав си, обаче в една предишна тема, човека който се изказа по-горе обяви че едва ли не A32S изобщо не се продават, докато B737NG точно обратното и това сравнение беше само за да докажа своето твърдение, че това не е така.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 1 от 3 [31 Мнения]   Иди на страница: 1, 2, 3 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » ОБЩА СТАЯ » ОБЩ АРХИВ » Криле
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0595s ][ Queries: 12 (0.0044s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker