Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Океанолог от БАН: В Черно море прииждат невиждани досега риби · Една от гордостите на Русия се разби на парчета · САЩ провокират Руската федерация за военни операции в Арктика · Американските медии прогнозират поражение на САЩ при война с Русия · Китай може да спре тока на Филипините, буквално · Бъдещият президент на Русия трупа пари за либерален държавен преврат ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Чет 21 Ное 2019, 20:47
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Българските военни самолети
Bell-206 и Bell-430 в България
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 1 от 16 [236 Мнения]   Иди на страница: 1, 2, 3, ..., 14, 15, 16 Следваща
Автор Съобщение
Fox Mulder


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3301
Местожителство: София/Димитровград

МнениеПуснато на: Сря 15 Сеп 2004, 21:30    Заглавие:  Bell-206 и Bell-430 в България
Описание на темата: На въоръжение във ВВС и след 2010 г.
 

Click to see if image is larger


Такава тема липсваше, а би трябвало да има.
Ето нещо интересно от утрешния брой на "Българска Армия":

В авиобаза Крумово отново летят Бел-206

След година и половина престой на земята всичките 6 вертолета Бел-206 отново са във въздуха. Представителят на фирмата "Бел" - Кенет Гъркин изрази възхищение от извършената работа.

Според него от всички клиенти на фирмата, включително и в САЩ, поддръжката на вертолетите у нас е най-добрата. "Благодарни сме на ГлЩ на ВВС, че осигуриха доставката на резервните части и особено на началника - генерал-лейтенант Димитър Георгиев...", каза командирът на авиобаза Крумово полковник Стефан Петров. Възлов проблем досега бяха т. нар. "ти-ти-срап" (TTS), доставени на 18 август.

Още на следващия ден техническите служби започват работа и в началото на септември вертолетите Бел-206 бяха с подменени части, показателите им в норми и облетени. Оттогава летят при пълно натоварване. Техническият състав на авиобазата успя да създаде перфектна организация. Освен ТТS частите, за времето на престой трябваше да се направят месечни и годишни инспекции, което е голям обем работа.

Оценката е, че сега качеството на експлоатация дори е по-добро от момента, в който вертолетите пристигнаха като нови от САЩ. Заслугата е най-вече на командира по техниката и въоръжението на авиобазата подполковник Сергей Белкинов, на капитан Володя Николов, лейтенант Евгени Николов и група офицерски кандидати, които непосредствено работиха по вертолетите.

Те са наградени с грамоти от командира на авиобазата. Заслугата им е, че успяха да се справят с прецизните настройки на подменените агрегати и носещия винт.

Работи се с компютърна система по начин, коренно различен от този, за руските вертолети.

Лъчезар Лозанов

_________________
In My Humble Opinion
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger

Последната промяна е направена от Fox Mulder на Чет 23 Сеп 2004, 00:54; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
Сашо

Регистриран на: 03 Яну 2004
Мнения: 1879
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 16 Сеп 2004, 08:09    Заглавие:  

А ето и част от интервюто на командира на абазата, което ще се публикува през октомври в Криле:

------
Първите вертолети останаха на земята през март 2003 г. И до днес този въпрос не беше решен заради процедурни пречки. Благодарение на това, че неведнъж генерал-лейтенант Георгиев е поставял остро въпроса за доставка на резервни части, нещата сега са оптимистични. Бяха доставени детайли и елементи за лопатите. Освен монтажа им те трябваше да преминат през прецизна настройка, за да се избегнат бъдещи вибрации. Тази проверка нашите техници и инженери проведоха сами с компютър. Смея да кажа, че хората се справиха блестящо. Доколкото знам в другите държави тези процедури изискват специални протоколни мероприятия с присъствието на представители и комисии от производителя. А ние се справихме сами и сега очакваме само специалистите от фирмата да дойдат и да проверят направеното. Доброто е, че успяхме да съхраним подготовката на десетте инструктори, макар и с една летяща машина. Това са първите пилоти от авиобазата, които преминаха курс на обучение в САЩ.Защото ако полетите бяха прекъснати тотално, това днес би създало изключителни трудности. В момента с шестте вертолета летят всички планирани за полети на този вертолет през годината.
-----
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
piko1


Регистриран на: 01 Фев 2004
Мнения: 710
Местожителство: sofia(червеното село)

МнениеПуснато на: Чет 16 Сеп 2004, 08:20    Заглавие:  

много е интересен джет реинджъра
на мен ми е интересно доре ли си върши работата като учебен
хеликоптер Confused

_________________
Click to see if image is larger
Луд Съм Бате Бегаи със ЖЪлто книжко у пощенску банку съм язе
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ICQ Номер 
Сашо

Регистриран на: 03 Яну 2004
Мнения: 1879
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 16 Сеп 2004, 08:29    Заглавие:  

за учебен - нали за това е правен - няма претенции, стига части да има... или поне не съм чувал за претенции от страна на хората дето летят на него
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
TIG


Регистриран на: 31 Мар 2004
Мнения: 456
Местожителство: София България

МнениеПуснато на: Чет 16 Сеп 2004, 08:43    Заглавие:  

А за лаиците като мене : какво е Ти-Ти-Срап? Някакви нитове или?
_________________
Който не иска да направи нещо намира причини, а който иска - начини!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ICQ Номер 
Fox Mulder


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3301
Местожителство: София/Димитровград

МнениеПуснато на: Пет 17 Сеп 2004, 01:06    Заглавие:  

На мен просто не ми се вярва, че ей така и шестте Bell 206 вече летят... Толкова ли са били дребни проблемите по тях.
_________________
In My Humble Opinion
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
борден*
Гост


МнениеПуснато на: Пет 17 Сеп 2004, 07:59    Заглавие:  

Абе май на някакви лагери за опашния вал им беше изтекъл ресурса по време. Сигурно това са тези срапове. Ще попитаме. Rolling Eyes
Върнете се в началото
MiG-23


Регистриран на: 10 Мар 2004
Мнения: 214
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Пет 17 Сеп 2004, 08:05    Заглавие:  

А на мен ми е интересно дали някои от тях е използван и за медицински транспорт? Доколкото знам два от Беловете са в такава модификация Rolling Eyes
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
Сашо

Регистриран на: 03 Яну 2004
Мнения: 1879
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 17 Сеп 2004, 08:23    Заглавие:  

За медицински транспорта са пригодени двата бели вертолета. Поне съм виждал как става това на учение - но носилката едва влиза, и ако е някой по-дебел старшина пострадалия - може и да не влезе.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
harrier


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1594
Местожителство: София/Nuernberg

МнениеПуснато на: Пет 17 Сеп 2004, 08:36    Заглавие:  

Награждават хората с награди, просто защото си вършат работата. Техническият състав създал перфектна организация, от Bell били много доволни, егати проститията... Сякаш не беше нашето министерство виновно че не летяха беловете незнам си колко време, поради простата причина че искаша да направят държавна поръчка (да се разбира да приберат комисионна) за онези лагери с изтекъл ресурс.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
борден*
Гост


МнениеПуснато на: Пет 17 Сеп 2004, 10:16    Заглавие:  

TIG написа:
А за лаиците като мене : какво е Ти-Ти-Срап? Някакви нитове или?

TTS - Tension-Torsion Spring.
Това е втулка (гумена?) на носещия винт, която поема усилията на опън и усукване. Май.
Върнете се в началото
Fox Mulder


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3301
Местожителство: София/Димитровград

МнениеПуснато на: Съб 18 Сеп 2004, 02:25    Заглавие:  

Белите или червените бяха приспособени за медицинска авакуация?
_________________
In My Humble Opinion
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
Елемаг
[Moderator]


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 27533
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб 18 Сеп 2004, 11:14    Заглавие:  

Fox Mulder написа:
Белите или червените бяха приспособени за медицинска авакуация?

Very Happy Very Happy Very Happy
Червени няма.
Има сини и бели!

_________________
ЕДИНСТВЕНОТО ПРАВО НА ВРАГА Е ДА БЪДЕ УНИЩОЖЕН!
Click to see if image is larger
Да бъдеш добър е лесно. Трудно е да бъдеш справедлив!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Сашо

Регистриран на: 03 Яну 2004
Мнения: 1879
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб 18 Сеп 2004, 21:23    Заглавие:  

Беше казано същото и в няколко постинга по-горе, ама кой ли чете....
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Елемаг
[Moderator]


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 27533
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб 18 Сеп 2004, 21:30    Заглавие:  

Cool Cool Cool
Май не всички бели защото имам снимки на 02 и той няма ламарината на коята да лягат.

_________________
ЕДИНСТВЕНОТО ПРАВО НА ВРАГА Е ДА БЪДЕ УНИЩОЖЕН!
Click to see if image is larger
Да бъдеш добър е лесно. Трудно е да бъдеш справедлив!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 1 от 16 [236 Мнения]   Иди на страница: 1, 2, 3, ..., 14, 15, 16 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Българските военни самолети
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0679s ][ Queries: 12 (0.0037s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker