Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Сря 20 Яну 2021, 17:53
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
За стюардесите: изисквания, курсове, обяви за работа
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 4 от 99 [1471 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, 6, ..., 97, 98, 99 Следваща
Автор Съобщение
AiBOJ


Регистриран на: 16 Авг 2004
Мнения: 348
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Чет 19 Яну 2006, 18:51    Заглавие:  

Цитат:
Западноевропейските авиокомпании изобщо не взимат българи защото нямаме EU паспорти

Това,кой ти го каза?
Цитат:
Едва ли ще набират нови хора тази година.Все пак махат 154 и взимат само А320.Вече така и така си уволниха голяма част от персонала и според мен няма да има набиране на нови.

И аз чух че имало някакви съкращения на персонал,но мисля че на технически.През лято 2005 няма начин Виа да лети с по малко от 5 самолета,което означава че най-малкото ще им трябва персонал като бройка,като този от миналата година.
През тази година ще летят най-малко с 2 Ту5 + 3 А320-200,а даже по не потвърдена информация е възможно за този сезон да летят всичките им 5 самолета Ту154 М + Еърбъсите,което означава че им трябва персонал.Зависи от обема на чартърната програма,която са поели.
А че за зимната си чартърна програма не разчитат на целият си персонал е ясно и явно това имаш предвид пд уволнение на персонал.Но според мен,ще приемат нов персонал за лятото!
Не знам как стоят нещата при Бългериан Еър Чартър,Болкан Холидейс Еър и България Еър.За тези а/к също ще има нужда от персонал.
Wink

_________________
AiBOJ

Jump in the cockpit and start up the engines
Remove all the wheel blocks
there's no time to waste
Gathering speed as we head down the runway
Gotta get airborne before it's too late
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
harrier


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1594
Местожителство: София/Nuernberg

МнениеПуснато на: Пет 20 Яну 2006, 10:36    Заглавие:  

AiBOJ написа:

През тази година ще летят най-малко с 2 Ту5 + 3 А320-200,а даже по не потвърдена информация е възможно за този сезон да летят всичките им 5 самолета Ту154 М + Еърбъсите,което означава че им трябва персонал.

Informaciqta si e potvardena Wink
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
Tina
Гост


МнениеПуснато на: Пет 20 Яну 2006, 14:38    Заглавие: Kak da stana stiuardesa????  

Zdraveite,
iskam da se probvam kato stiuardesa, no niamam nikakuv opit, ne sum karala nikakvi kursove. Znaete li dali moga da kandadtstvam primerno po obiavata na Bulgaria Air, pri tova polojenie. Ima li variant da me vzemat i da me pratiat da izkaram tozi kurs? Ili pri vsi4ki polojenia triabva da izkaram kurs predi da kandidatstvam niakude? Pls, pomognete, 4e nishto ne mi e iasno v sistemata na shibanata aviacia!!
Върнете се в началото
AiBOJ


Регистриран на: 16 Авг 2004
Мнения: 348
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Пет 20 Яну 2006, 15:58    Заглавие: Re: Kak da stana stiuardesa????  

Tina написа:
Zdraveite,
iskam da se probvam kato stiuardesa, no niamam nikakuv opit, ne sum karala nikakvi kursove. Znaete li dali moga da kandadtstvam primerno po obiavata na Bulgaria Air, pri tova polojenie. Ima li variant da me vzemat i da me pratiat da izkaram tozi kurs? Ili pri vsi4ki polojenia triabva da izkaram kurs predi da kandidatstvam niakude? Pls, pomognete, 4e nishto ne mi e iasno v sistemata na shibanata aviacia!!

Devoiko,nedei taka s tozi izraz nakraq ,nali v aviaciqta iskash da hodish Wink
Pro4eti vsi4ko koeto e nad tvoqt post i smqtam 4e ste pridobiesh predstava Wink

_________________
AiBOJ

Jump in the cockpit and start up the engines
Remove all the wheel blocks
there's no time to waste
Gathering speed as we head down the runway
Gotta get airborne before it's too late
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Гост
Гост


МнениеПуснато на: Пет 20 Яну 2006, 18:48    Заглавие:  

Преди всичко ще ти трябва желание... Rolling Eyes От поста ти разбрах ,че не държиш мн на авиацията.. Wink
Върнете се в началото
Гост
Гост


МнениеПуснато на: Пет 20 Яну 2006, 19:09    Заглавие:  

Тина, без изкаран курс е много малка вероятността да те назначат където и да е и после те да ти плащат курса, освен ако имаш много дебели връзки!
Върнете се в началото
Гост
Гост


МнениеПуснато на: Пет 20 Яну 2006, 19:17    Заглавие:  

бих искала още веднъж да си кажа мнението- видях, че AiBOJ пита по колко полета прави една стюардеса за месец през лятото и е предположил,че са 100-ина. направо щях да падна! Как си представяте, че е възможно за 30 дни да се направят 100 полета? ние да не сме роботи!
Върнете се в началото
AiBOJ


Регистриран на: 16 Авг 2004
Мнения: 348
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Пет 20 Яну 2006, 20:16    Заглавие:  

Anonymous написа:
бих искала още веднъж да си кажа мнението- видях, че AiBOJ пита по колко полета прави една стюардеса за месец през лятото и е предположил,че са 100-ина. направо щях да падна! Как си представяте, че е възможно за 30 дни да се направят 100 полета? ние да не сме роботи!


Ами не знам,ти кажи,ако работиш във Виа ти си тази която трябва да каже!Аз предположих!Обаче сега като се замисля нещо не съм уцелил числата на клавиатура,може и да съм бил почерпан Wink .
Значи сега сериозно,смятам 4е са около 20-25 работни дни в месеца,по 1 курс(отиване и връщане на ден),което прави между 20-25 полета.Сега прав ли съм Wink ? Confused

_________________
AiBOJ

Jump in the cockpit and start up the engines
Remove all the wheel blocks
there's no time to waste
Gathering speed as we head down the runway
Gotta get airborne before it's too late
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Гост
Гост


МнениеПуснато на: Пет 20 Яну 2006, 20:34    Заглавие:  

да, това е друго нещо. не работя във VIA,няма значение къде. лятото се правят около 20 полета месечно. предполагам и във VIA првят толкова
Върнете се в началото
Гост
Гост


МнениеПуснато на: Пет 20 Яну 2006, 20:58    Заглавие:  

Anonymous написа:
да, това е друго нещо. не работя във VIA,няма значение къде. лятото се правят около 20 полета месечно. предполагам и във VIA првят толкова


В BH са средно кам 13-14 полета на месец
Върнете се в началото
Гост
Гост


МнениеПуснато на: Пет 20 Яну 2006, 21:02    Заглавие:  

да, и аз така знам. там не са затрупани от работа.
Върнете се в началото
AiBOJ


Регистриран на: 16 Авг 2004
Мнения: 348
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Пет 20 Яну 2006, 22:16    Заглавие:  

Anonymous написа:
Anonymous написа:
да, това е друго нещо. не работя във VIA,няма значение къде. лятото се правят около 20 полета месечно. предполагам и във VIA првят толкова


В BH са средно кам 13-14 полета на месец

Сигурен/на ли си?Те имат доста полети през лятото,предполагам не по малко от Виа....?!
А знаеш ли какво е заплащането в BH Air и дали ще наемат персонал(имам предвид стюарди и стюардеси) за това лято?

_________________
AiBOJ

Jump in the cockpit and start up the engines
Remove all the wheel blocks
there's no time to waste
Gathering speed as we head down the runway
Gotta get airborne before it's too late
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
lilkata

Регистриран на: 20 Яну 2006
Мнения: 77

МнениеПуснато на: Пет 20 Яну 2006, 22:23    Заглавие:  

Моя приятелка звъня в BH да пита дали 6те има интервю и и отговориха да се обади към края на месеца, защото още няма яснота. Но предполагам, че ще има, както всяка година.
_________________
lilkata
не всичко, което хвърчи се ядеSmile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ICQ Номер 
harrier


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1594
Местожителство: София/Nuernberg

МнениеПуснато на: Съб 21 Яну 2006, 13:18    Заглавие:  

Ima si norma za prekarani letatelni 4asove vav vazduha, 25 poleta na mesec nqma kak da stanat osven ako ne sa Sofia-Varna. Mislq 4e normata beshe 16 4asa, neznam dali se otnasq samo za pilotite ili i za stuardite/stuardesite, no predpolagam 4e da.
Po dlygi poleti letqt obiknoveno dva ekipaja, koito se smenqt po vreme na poleta (z.B. HKG-LAX ili HKG-EWR).
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
борден


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 2881
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб 21 Яну 2006, 15:08    Заглавие:  

Максималната работа на член на екипажа за месец не трябва да надвишава 100 летателни часа - може да бъдат 15 кацания, може и 50. Естествено има и дневно ограничение - до 8 часа полетно време и 12 часа работно (за начало на работното време са счита половин час преди явяване на летището, а за край - час след последното кацане, ако не се лъжа). Има и разни други ограничения, които общо взето се спазват строго.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 4 от 99 [1471 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, 6, ..., 97, 98, 99 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0738s ][ Queries: 12 (0.0094s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker