Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
АМЕРИКАНСКИЯТ БОМБАРДИРОВАЧ B1 Lancer ДЕМОНСТРИРА МОЩ ВИДЕО · ДАМИ КАНЯТ : СЪБОТА, СЪБОТА ВЕЧЕР... · Сърбин подал фалшив сигнал за бомба в самолет, за да излезе със стюардеса · Танк стреля по джип Hummer, ето какво се случи (ВИДЕО) · Иран промени курса на втори алжирски танкер · НАПРЕЖЕНИЕ: Виетнам обвини Китай в нарушаване на морската граница ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
The time now is Sun 21 Jul 2019, 04:48
All times are UTC + 2
 Forum index » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Българските военни самолети
PC-12 в България
Post new topic   Reply to topic View previous topic :: View next topic
Page 1 of 7 [92 Posts]   Goto page: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Next
Author Message
R-77_Adder


Joined: 01 Jan 2004
Posts: 205
Location: гр. Бургас

PostPosted: Thu 01 Jan 2004, 22:20    Post subject:  PC-12 в България  

Click to see if image is larger

_____________________
Раделянето е мое.
Fox
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website 
ICQ Number 
Fox Mulder


Joined: 01 Jan 2004
Posts: 3301
Location: София/Димитровград

PostPosted: Thu 01 Jan 2004, 23:13    Post subject:  

PC-12 пристигна на 19 Декември 2003 г. Първият западен военен самолет в нашите ВВС от много, много години насам. Давидим какво ще ни донесе той. Wink
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
ICQ Number 
slice


Joined: 01 Jan 2004
Posts: 1801
Location: София

PostPosted: Fri 02 Jan 2004, 18:04    Post subject:  

http://www.airliners.net/open.file/473359/M/
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website 
ICQ Number 
eagle1


Joined: 02 Jan 2004
Posts: 1696
Location: Габрово

PostPosted: Fri 02 Jan 2004, 20:34    Post subject:  

В случея май това са основните му функции, но и в това няма нищо кой знае колко лошо мисля...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
ICQ Number 
BACKFIRE


Joined: 01 Jan 2004
Posts: 1522
Location: Северен Далекоизточен военен окръг

PostPosted: Fri 02 Jan 2004, 21:49    Post subject:  

Язък, изтървахме колда. Някой си гътват "свинката" с 9 гр олово.
А че ще се използва борда за такси няма и съмнение. На Свиски, Колев и сие не им се друат кокалите в Антоновката. Тя е за пушечното месо
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
ICQ Number 
Guest
Guest


PostPosted: Sat 03 Jan 2004, 20:05    Post subject:  

A непознавам някои дето е да му е приятно да се вози в Ан-24/26 3 часа.... се пак на всякаде по света началниците пътуват 1класа. а и не са го взели за тях си - като си отидат (дано да е по скоро) самолетите остават. И още все пак е по -икономи4но да се разхождат с РС-12 от колкото с Ан-26 а за пушечното месо Гошо Пернишки можеше да прати LZ-BTZ
Back to top
Fighterland


Joined: 02 Jan 2004
Posts: 1246
Location: София

PostPosted: Sat 03 Jan 2004, 23:23    Post subject:  

Anonymous wrote:
A непознавам някои дето е да му е приятно да се вози в Ан-24/26 3 часа.... се пак на всякаде по света началниците пътуват 1класа. а и не са го взели за тях си - като си отидат (дано да е по скоро) самолетите остават. И още все пак е по -икономи4но да се разхождат с РС-12 от колкото с Ан-26 а за пушечното месо Гошо Пернишки можеше да прати LZ-BTZ

Добре, госте, ясно е това. За "стандарта" приказката е ясна и напълно разбираема. Но кажи ми какво друго може това, освен да вози хора. Товар ли? Спецоборудване ли? Десант ли? ... И на фона на всеобщата трагедия на българската военна авиация, някакси ази не го възприемам като плюс. Да, след една нормална ескадрила МиГ-29 - модернизиран, Су-тата и Ми-тата също, напълно окомплектована по най-новите изисквания учебна авиобаза, тогава съм горещо "за", но...

_________________
На десет мили от Монтана,
в посока Дунавския бряг
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger 
ICQ Number 
Fox Mulder


Joined: 01 Jan 2004
Posts: 3301
Location: София/Димитровград

PostPosted: Fri 23 Jan 2004, 14:57    Post subject:  

Чудя се нещо.
Ако погледнем статията за РС-12 в брой 1/2004 на "Криле" ще видим следното.
Първо. Машината ни пристигна с швейцарска гражданска регистрация - HB-FPH /или нещо такова/. Защо?
Второ. Според статията тя има нальот от 82 часа и 113 кацания. Вярно ,че облитат новопроизведените машини, но този нальот ми се струва множко. Rolling Eyes

_________________
In My Humble Opinion
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
ICQ Number 
Сашо

Joined: 03 Jan 2004
Posts: 1879
Location: София

PostPosted: Fri 23 Jan 2004, 15:17    Post subject:  

По документ до пристигането на самолета в страната-клиент той има швейцарска временна регистрация и след офицалното приемане от клиента регистрацията се заличава. Така е по правило с всички доставки - беловете например също дойдоха с временна американска регистрация, с РС-9М също ще е така.
Нальотът - по-голямата част е от курса на приучване на бългрските пилоти в Швейцария в продължение на две седмици - той е изпълнен на същия самолет.
Back to top
View user's profile Send private message 
King_Rat


Joined: 01 Jan 2004
Posts: 3183
Location: Пазарджик

PostPosted: Fri 23 Jan 2004, 16:59    Post subject:  

Сашо, тоя нашия работен кон има ли метеорадар, защото гледам че е опция.
_________________
mostly harmless
Click to see if image is larger
Back to top
View user's profile Send private message 
ICQ Number 
BACKFIRE


Joined: 01 Jan 2004
Posts: 1522
Location: Северен Далекоизточен военен окръг

PostPosted: Fri 23 Jan 2004, 17:08    Post subject:  

В статията за Пилатусите в Криле-2004/1 нещо не мога да разбера. Има маса стоячна, маса при излитане и празен. Стоячната - зареден с гориво ли е? Ако е така като съберем празен + масата за горивото се получава поне с половин тон отгоре (пиша по спомени).
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
ICQ Number 
King_Rat


Joined: 01 Jan 2004
Posts: 3183
Location: Пазарджик

PostPosted: Fri 23 Jan 2004, 17:13    Post subject:  

Може би стоянъчна е без екипаж и товар.
_________________
mostly harmless
Click to see if image is larger
Back to top
View user's profile Send private message 
ICQ Number 
Fox Mulder


Joined: 01 Jan 2004
Posts: 3301
Location: София/Димитровград

PostPosted: Fri 23 Jan 2004, 18:33    Post subject:  

King_Rat wrote:
Сашо, тоя нашия работен кон има ли метеорадар, защото гледам че е опция.


Борд 020 има метеорадар. На снимката на на стр. 7 от 1/2004 си личи доста добре.

За масите, точно така е както го казва BACKFIRE. Макс. Стояначна е 4520 kg. Макс. без гориво е 4100 kg., a макс. на горивото е 1226 kg.

Сашо, как е изпълнен българският РС-12. Имам предвид салонът. Ясно ,че може да се преработва в различни варианти бързо, но имаме ли един вид нужните аксесоари да го преработваме във всичките възможно. Имам предвид вероятно седалките във ВИП варианта са по-различни, а за медицинският трябват някакви носилки и друго спец оборудване. И последен въпрос. Колко "стъклена" е кабината на 020?

_________________
In My Humble Opinion
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
ICQ Number 
Survivor

Joined: 07 Jan 2004
Posts: 13
Location: Sofia

PostPosted: Fri 23 Jan 2004, 21:27    Post subject:  

Oborudvaneto mu e ob6to vzeto S-klasa. Kojen salon i tempodobni glezoriiki. Ka4va se na 9000m. Leti 4000km. bez prezarejdane. E samo s trima pasajeri na borda, (za smetka na gorivoto) no leti. Avionikata mu e "posleden model". Smeq da tvyrdq 4e e nai-modernoto ne6to koeto imame!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Елемаг
[Moderator]


Joined: 01 Jan 2004
Posts: 27533
Location: София

PostPosted: Fri 23 Jan 2004, 21:38    Post subject:  

Cool Cool Cool
Да напълно излишен скъп боклук.Ще го използват колкото Бел430 и Фалкона.Още един безумно скъп паметник.

_________________
ЕДИНСТВЕНОТО ПРАВО НА ВРАГА Е ДА БЪДЕ УНИЩОЖЕН!
Click to see if image is larger
Да бъдеш добър е лесно. Трудно е да бъдеш справедлив!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Display posts from previous:   Sort by:   
Page 1 of 7 [92 Posts]   Goto page: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Next
Post new topic   Reply to topic View previous topic :: View next topic
 Forum index » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Българските военни самолети
Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

[ Time: 0.0716s ][ Queries: 12 (0.0041s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker