Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Британските изтребител-бомбардировачи Tornado се изваждат от оперативно използване (видео) · Naval Group ще достави на Аржентина 4 леки корвети/OPV, първият кораб ще е бившия LAdroit · Google Earth 3D разкри секретна военна база · Лондон призова Германия да преосмисли забраната за износ на оръжие за Саудитска Арабия · Полицаят, застрелял съпруга на любовницата си на Крит, ще лежи доживот · България ще привлича инвестиции от Саудитска Арабия чрез съвместно дружество с кралството ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Сря 20 Фев 2019, 16:05
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Българските военни самолети
PC-12 в България
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 1 от 7 [92 Мнения]   Иди на страница: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Следваща
Автор Съобщение
R-77_Adder


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 205
Местожителство: гр. Бургас

МнениеПуснато на: Чет 01 Яну 2004, 22:20    Заглавие:  PC-12 в България  

Click to see if image is larger

_____________________
Раделянето е мое.
Fox
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
Fox Mulder


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3301
Местожителство: София/Димитровград

МнениеПуснато на: Чет 01 Яну 2004, 23:13    Заглавие:  

PC-12 пристигна на 19 Декември 2003 г. Първият западен военен самолет в нашите ВВС от много, много години насам. Давидим какво ще ни донесе той. Wink
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
slice


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1801
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 02 Яну 2004, 18:04    Заглавие:  

http://www.airliners.net/open.file/473359/M/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
eagle1


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 1696
Местожителство: Габрово

МнениеПуснато на: Пет 02 Яну 2004, 20:34    Заглавие:  

В случея май това са основните му функции, но и в това няма нищо кой знае колко лошо мисля...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
BACKFIRE


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1522
Местожителство: Северен Далекоизточен военен окръг

МнениеПуснато на: Пет 02 Яну 2004, 21:49    Заглавие:  

Язък, изтървахме колда. Някой си гътват "свинката" с 9 гр олово.
А че ще се използва борда за такси няма и съмнение. На Свиски, Колев и сие не им се друат кокалите в Антоновката. Тя е за пушечното месо
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
Гост
Гост


МнениеПуснато на: Съб 03 Яну 2004, 20:05    Заглавие:  

A непознавам някои дето е да му е приятно да се вози в Ан-24/26 3 часа.... се пак на всякаде по света началниците пътуват 1класа. а и не са го взели за тях си - като си отидат (дано да е по скоро) самолетите остават. И още все пак е по -икономи4но да се разхождат с РС-12 от колкото с Ан-26 а за пушечното месо Гошо Пернишки можеше да прати LZ-BTZ
Върнете се в началото
Fighterland


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 1246
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб 03 Яну 2004, 23:23    Заглавие:  

Anonymous написа:
A непознавам някои дето е да му е приятно да се вози в Ан-24/26 3 часа.... се пак на всякаде по света началниците пътуват 1класа. а и не са го взели за тях си - като си отидат (дано да е по скоро) самолетите остават. И още все пак е по -икономи4но да се разхождат с РС-12 от колкото с Ан-26 а за пушечното месо Гошо Пернишки можеше да прати LZ-BTZ

Добре, госте, ясно е това. За "стандарта" приказката е ясна и напълно разбираема. Но кажи ми какво друго може това, освен да вози хора. Товар ли? Спецоборудване ли? Десант ли? ... И на фона на всеобщата трагедия на българската военна авиация, някакси ази не го възприемам като плюс. Да, след една нормална ескадрила МиГ-29 - модернизиран, Су-тата и Ми-тата също, напълно окомплектована по най-новите изисквания учебна авиобаза, тогава съм горещо "за", но...

_________________
На десет мили от Монтана,
в посока Дунавския бряг
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
ICQ Номер 
Fox Mulder


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3301
Местожителство: София/Димитровград

МнениеПуснато на: Пет 23 Яну 2004, 14:57    Заглавие:  

Чудя се нещо.
Ако погледнем статията за РС-12 в брой 1/2004 на "Криле" ще видим следното.
Първо. Машината ни пристигна с швейцарска гражданска регистрация - HB-FPH /или нещо такова/. Защо?
Второ. Според статията тя има нальот от 82 часа и 113 кацания. Вярно ,че облитат новопроизведените машини, но този нальот ми се струва множко. Rolling Eyes

_________________
In My Humble Opinion
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
Сашо

Регистриран на: 03 Яну 2004
Мнения: 1879
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 23 Яну 2004, 15:17    Заглавие:  

По документ до пристигането на самолета в страната-клиент той има швейцарска временна регистрация и след офицалното приемане от клиента регистрацията се заличава. Така е по правило с всички доставки - беловете например също дойдоха с временна американска регистрация, с РС-9М също ще е така.
Нальотът - по-голямата част е от курса на приучване на бългрските пилоти в Швейцария в продължение на две седмици - той е изпълнен на същия самолет.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
King_Rat


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3183
Местожителство: Пазарджик

МнениеПуснато на: Пет 23 Яну 2004, 16:59    Заглавие:  

Сашо, тоя нашия работен кон има ли метеорадар, защото гледам че е опция.
_________________
mostly harmless
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ICQ Номер 
BACKFIRE


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1522
Местожителство: Северен Далекоизточен военен окръг

МнениеПуснато на: Пет 23 Яну 2004, 17:08    Заглавие:  

В статията за Пилатусите в Криле-2004/1 нещо не мога да разбера. Има маса стоячна, маса при излитане и празен. Стоячната - зареден с гориво ли е? Ако е така като съберем празен + масата за горивото се получава поне с половин тон отгоре (пиша по спомени).
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
King_Rat


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3183
Местожителство: Пазарджик

МнениеПуснато на: Пет 23 Яну 2004, 17:13    Заглавие:  

Може би стоянъчна е без екипаж и товар.
_________________
mostly harmless
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ICQ Номер 
Fox Mulder


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3301
Местожителство: София/Димитровград

МнениеПуснато на: Пет 23 Яну 2004, 18:33    Заглавие:  

King_Rat написа:
Сашо, тоя нашия работен кон има ли метеорадар, защото гледам че е опция.


Борд 020 има метеорадар. На снимката на на стр. 7 от 1/2004 си личи доста добре.

За масите, точно така е както го казва BACKFIRE. Макс. Стояначна е 4520 kg. Макс. без гориво е 4100 kg., a макс. на горивото е 1226 kg.

Сашо, как е изпълнен българският РС-12. Имам предвид салонът. Ясно ,че може да се преработва в различни варианти бързо, но имаме ли един вид нужните аксесоари да го преработваме във всичките възможно. Имам предвид вероятно седалките във ВИП варианта са по-различни, а за медицинският трябват някакви носилки и друго спец оборудване. И последен въпрос. Колко "стъклена" е кабината на 020?

_________________
In My Humble Opinion
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
Survivor

Регистриран на: 07 Яну 2004
Мнения: 13
Местожителство: Sofia

МнениеПуснато на: Пет 23 Яну 2004, 21:27    Заглавие:  

Oborudvaneto mu e ob6to vzeto S-klasa. Kojen salon i tempodobni glezoriiki. Ka4va se na 9000m. Leti 4000km. bez prezarejdane. E samo s trima pasajeri na borda, (za smetka na gorivoto) no leti. Avionikata mu e "posleden model". Smeq da tvyrdq 4e e nai-modernoto ne6to koeto imame!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Елемаг
[Moderator]


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 27529
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 23 Яну 2004, 21:38    Заглавие:  

Cool Cool Cool
Да напълно излишен скъп боклук.Ще го използват колкото Бел430 и Фалкона.Още един безумно скъп паметник.

_________________
ЕДИНСТВЕНОТО ПРАВО НА ВРАГА Е ДА БЪДЕ УНИЩОЖЕН!
Click to see if image is larger
Да бъдеш добър е лесно. Трудно е да бъдеш справедлив!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 1 от 7 [92 Мнения]   Иди на страница: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Българските военни самолети
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0671s ][ Queries: 12 (0.0055s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker