Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Египет ще си създаде сателитна групировка в Космоса · Видео: "Локхийд Мартин" предложи на Индия съвсем нов F-21, който да се сглобява на място · Естония се готви за война · Експерти: Оставка няма, защото не вярват, че могат да спечелят изборите · БСП бойкотира пускането на Македония в НАТО (обзор) · Починаха седемте близнаци, родени наведнъж, едва 8 дни след появата им на бял свят ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Чет 21 Фев 2019, 07:27
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Българските военни самолети
PC-9M и PC-12 в България
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 2 от 28 [408 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, ..., 26, 27, 28 Следваща
Автор Съобщение
борден


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 2881
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб 24 Апр 2004, 20:11    Заглавие:  

В България действително няма. Откъде да знаят те, че ние сме получили едва 36 от над 2000 произведени L-39?!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
hotblooded

Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 109
Местожителство: гр.Бургас

МнениеПуснато на: Нед 25 Апр 2004, 13:54    Заглавие:  

Колко катапултирания има от Л-39 в България и от каква височина и скорост са станали? и да сравним с характеристиките на седалката ! Така маи ще се разбере дали е виновна тя. Руските Л-39 не са ли с техни (руски от типа на К-36) седалки?
В Добрич един пилот на МиГ-21 не оцеля ли по чудо като се катапултира от около 30 метра при нулева скорост и самолет изправен право нагоре ? слу4ая беше към края на '90те
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
борден


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 2881
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Нед 25 Апр 2004, 13:57    Заглавие:  

В България има едно (двойно) катапултиране от L-39ZA, при което не са спазени ограниченията на седалката. В резултат единият летец попада в зоната на взрива от самолета, а другият май напуска машината практически в момента на удара. Crying or Very sad
Руските елки са със същите кресла и като нашите - чешки некви.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Shilo


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1202
Местожителство: Плевен

МнениеПуснато на: Нед 25 Апр 2004, 14:26    Заглавие:  

Sad В АБ Каменец. Тъжна история.
До колкото си спомням, катапултирането не става в хоризонтален полет на самолета, на малка височина. Останалото е ясно.

От едно катапултиране не може да се дават заключения за качеството на катапултната седалка.


Темата беше друга...

_________________
Dream on
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Fighterland


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 1246
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Нед 25 Апр 2004, 15:08    Заглавие:  

Shilo, съгласен съм с теб, но въпросът ми е друг. Нали там се обучават начинаещи пилоти, с никакъв или почти никакъв опит. Именно затова би трябвало, според мен, да са с максимално най-добрите седалки. В една ситуация, рутинна за по-опитните, те много по-лесно биха се затруднили и за спазването на инстинкта за самосъхранението да издърпа ръчките. По-добре е да се спаси пилота и да се загуби пилота, отколкото да идат и двамата. А Пилатусите ще бъдат (уж) използвани интензивно и за "много добра подготовка още при излизане от военното училище", Arrow нараства вероятността за аварии, където катапулта ще е единствения изход. А на Пилотусите са с по-ограничени възможности...
_________________
На десет мили от Монтана,
в посока Дунавския бряг
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
ICQ Номер 
борден


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 2881
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Нед 25 Апр 2004, 15:19    Заглавие:  

Чел съм, че по принцип младите и неопитни пилоти в тежки случаи забравят, че съществува и варианта катапултиране, или се възползват късно от него.
Не в катапултните седалки е проблема на Пилатусите.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Fighterland


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 1246
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Нед 25 Апр 2004, 15:21    Заглавие:  

А, аз не съм твърдял, че там им е проблема...
_________________
На десет мили от Монтана,
в посока Дунавския бряг
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
ICQ Номер 
malio


Регистриран на: 27 Мар 2004
Мнения: 53
Местожителство: Ямбол

МнениеПуснато на: Нед 25 Апр 2004, 16:30    Заглавие:  

борден написа:
Чел съм, че по принцип младите и неопитни пилоти в тежки случаи забравят, че съществува и варианта катапултиране, или се възползват късно от него.


Zashto? Az vinagi sym milsil obratnoto Embarassed Da ne bi zashtoto se panirat Question
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
ICQ Номер 
борден


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 2881
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 05 Май 2004, 17:50    Заглавие:  

Ето така ще изглеждат след няколко месеца самолетите PC-9M на българските ВВС:
Click to see if image is larger

PS: Вероятно бордният номер на крилото и на опашката ще е един и същ. Wink
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Сашо

Регистриран на: 03 Яну 2004
Мнения: 1879
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 05 Май 2004, 18:24    Заглавие:  

Тоест така ще изглежда първата българска машина през октомври 2004 г. В момента всички планери и крила са в етап на сглобяване. Финално сглобяване почва юни-юли, а първи полети - началото на октомври на самолети 663 и 664.
Самолетите ще са с бордни номера 663-668, тоест ще носят серийния номер на фирмата-производител, а окраската ще бъде това дето го има в предишния постиг. На живо изглежда далеч по-добре от тази рисунка. Тоест последната мода в окраската на УТС, като тази възприетав Кралските ВВС за Хоук и Тукано.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Fox Mulder


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3301
Местожителство: София/Димитровград

МнениеПуснато на: Чет 06 Май 2004, 03:02    Заглавие:  

Сашо, я вземи да я разесниш тази мода, че нещо несхващам къде е функционалността. Тази окраска нито на камуфлаж ми прилича, нито има кой знае какви художествени достойнства.
Надпис поне на български няма ли да има? Български ВВС вместо BuAF.
Емблема на ескадрилата?

P.S. Сега се сещам, че ще имаме самолет с борден номер 666. Laughing Laughing Laughing
P.S. 2 Всъшност сме имали вече такова чудо - доброславски МиГ-23МФ

_________________
In My Humble Opinion
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
Shilo


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1202
Местожителство: Плевен

МнениеПуснато на: Чет 06 Май 2004, 10:30    Заглавие:  

През слънчевите дни ще бъде ужас обслужването на РС-9-ките, заради черния им цвят. Някой замислял ли се е затова?
_________________
Dream on
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Сашо

Регистриран на: 03 Яну 2004
Мнения: 1879
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 06 Май 2004, 12:37    Заглавие:  

За черното и нагряването - това беше споменато при обсъждането на предимства и недостатъци на цвета. По принцип словенците, чиито самолети не са черни, но са много тъмно камуфлирани, не се оплакваха от прекомерно нагряване. Но все пак лятото ще има трудности.
За функционалността на тази окраска - опитите в Кралските ВВС показват, че черния самолет най-добре се забелязва в небето при всякакви условия на осветеност. Тоест най-добри условия за предотвратяване на сблъсък.
Самолетите имат емблема на авиобаза Каменец в носовата част. надписите на английски бяха одобрени от ГлЩ на ВВС.
Лично аз бих харесал повече зелено-кафяв камуфлаж, но въпрос на вкус...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
harrier


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1594
Местожителство: София/Nuernberg

МнениеПуснато на: Чет 06 Май 2004, 21:02    Заглавие:  

Ето една снимка от кокпита на PC-12 (ама не нашия):
http://www.airliners.net/open.file/558098/L/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
Fox Mulder


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3301
Местожителство: София/Димитровград

МнениеПуснато на: Пет 07 Май 2004, 04:15    Заглавие:  

Сашо, жълто-червената окраска не е ли по-ефективна от чисто черната?
Всъшност самолета на снимката от рекламата на последната страница на "Криле" има същата окраска. Само му липсват кокардите.
А кога може да очакваме подписването на сделката за другите шест РС-9М?

_________________
In My Humble Opinion
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 2 от 28 [408 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, ..., 26, 27, 28 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Българските военни самолети
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0585s ][ Queries: 12 (0.0036s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker