Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Китайските медии публикуваха материали за възможностите на руските РЕБ-комплекси · ЕКСКЛУЗИВНИ СНИМКИ: СТРОЕЖЪТ НА НОВОТО ПРИСТАНИЩЕ В КРАЙМОРИЕ Е В ЗАКЛЮЧИТЕЛЕН ЕТАП! · В близко бъдеще перуанският флот ще получи първия самолет за радиоелектронно разузнаване Fokker- 50 · Съединените щати предадоха два контрабатарейни радара AN / TPQ-36 на Украйна · Одобрено е еврофинансирането за възстановяването на синагогата във Видин · Русия разширява военното присъствие и предприема офанзива. Дания я чака с бойни самолети ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
The time now is Thu 23 May 2019, 06:49
All times are UTC + 2
 Forum index » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Българските военни самолети
PC-9M и PC-12 в България
Post new topic   Reply to topic View previous topic :: View next topic
Page 2 of 28 [408 Posts]   Goto page: Previous 1, 2, 3, 4, ..., 26, 27, 28 Next
Author Message
борден


Joined: 01 Jan 2004
Posts: 2881
Location: София

PostPosted: Sat 24 Apr 2004, 20:11    Post subject:  

В България действително няма. Откъде да знаят те, че ние сме получили едва 36 от над 2000 произведени L-39?!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
hotblooded

Joined: 01 Jan 2004
Posts: 109
Location: гр.Бургас

PostPosted: Sun 25 Apr 2004, 13:54    Post subject:  

Колко катапултирания има от Л-39 в България и от каква височина и скорост са станали? и да сравним с характеристиките на седалката ! Така маи ще се разбере дали е виновна тя. Руските Л-39 не са ли с техни (руски от типа на К-36) седалки?
В Добрич един пилот на МиГ-21 не оцеля ли по чудо като се катапултира от около 30 метра при нулева скорост и самолет изправен право нагоре ? слу4ая беше към края на '90те
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
борден


Joined: 01 Jan 2004
Posts: 2881
Location: София

PostPosted: Sun 25 Apr 2004, 13:57    Post subject:  

В България има едно (двойно) катапултиране от L-39ZA, при което не са спазени ограниченията на седалката. В резултат единият летец попада в зоната на взрива от самолета, а другият май напуска машината практически в момента на удара. Crying or Very sad
Руските елки са със същите кресла и като нашите - чешки некви.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Shilo


Joined: 01 Jan 2004
Posts: 1202
Location: Плевен

PostPosted: Sun 25 Apr 2004, 14:26    Post subject:  

Sad В АБ Каменец. Тъжна история.
До колкото си спомням, катапултирането не става в хоризонтален полет на самолета, на малка височина. Останалото е ясно.

От едно катапултиране не може да се дават заключения за качеството на катапултната седалка.


Темата беше друга...

_________________
Dream on
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Fighterland


Joined: 02 Jan 2004
Posts: 1246
Location: София

PostPosted: Sun 25 Apr 2004, 15:08    Post subject:  

Shilo, съгласен съм с теб, но въпросът ми е друг. Нали там се обучават начинаещи пилоти, с никакъв или почти никакъв опит. Именно затова би трябвало, според мен, да са с максимално най-добрите седалки. В една ситуация, рутинна за по-опитните, те много по-лесно биха се затруднили и за спазването на инстинкта за самосъхранението да издърпа ръчките. По-добре е да се спаси пилота и да се загуби пилота, отколкото да идат и двамата. А Пилатусите ще бъдат (уж) използвани интензивно и за "много добра подготовка още при излизане от военното училище", Arrow нараства вероятността за аварии, където катапулта ще е единствения изход. А на Пилотусите са с по-ограничени възможности...
_________________
На десет мили от Монтана,
в посока Дунавския бряг
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger 
ICQ Number 
борден


Joined: 01 Jan 2004
Posts: 2881
Location: София

PostPosted: Sun 25 Apr 2004, 15:19    Post subject:  

Чел съм, че по принцип младите и неопитни пилоти в тежки случаи забравят, че съществува и варианта катапултиране, или се възползват късно от него.
Не в катапултните седалки е проблема на Пилатусите.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Fighterland


Joined: 02 Jan 2004
Posts: 1246
Location: София

PostPosted: Sun 25 Apr 2004, 15:21    Post subject:  

А, аз не съм твърдял, че там им е проблема...
_________________
На десет мили от Монтана,
в посока Дунавския бряг
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger 
ICQ Number 
malio


Joined: 27 Mar 2004
Posts: 53
Location: Ямбол

PostPosted: Sun 25 Apr 2004, 16:30    Post subject:  

борден wrote:
Чел съм, че по принцип младите и неопитни пилоти в тежки случаи забравят, че съществува и варианта катапултиране, или се възползват късно от него.


Zashto? Az vinagi sym milsil obratnoto Embarassed Da ne bi zashtoto se panirat Question
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger 
ICQ Number 
борден


Joined: 01 Jan 2004
Posts: 2881
Location: София

PostPosted: Wed 05 May 2004, 17:50    Post subject:  

Ето така ще изглеждат след няколко месеца самолетите PC-9M на българските ВВС:
Click to see if image is larger

PS: Вероятно бордният номер на крилото и на опашката ще е един и същ. Wink
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Сашо

Joined: 03 Jan 2004
Posts: 1879
Location: София

PostPosted: Wed 05 May 2004, 18:24    Post subject:  

Тоест така ще изглежда първата българска машина през октомври 2004 г. В момента всички планери и крила са в етап на сглобяване. Финално сглобяване почва юни-юли, а първи полети - началото на октомври на самолети 663 и 664.
Самолетите ще са с бордни номера 663-668, тоест ще носят серийния номер на фирмата-производител, а окраската ще бъде това дето го има в предишния постиг. На живо изглежда далеч по-добре от тази рисунка. Тоест последната мода в окраската на УТС, като тази възприетав Кралските ВВС за Хоук и Тукано.
Back to top
View user's profile Send private message 
Fox Mulder


Joined: 01 Jan 2004
Posts: 3301
Location: София/Димитровград

PostPosted: Thu 06 May 2004, 03:02    Post subject:  

Сашо, я вземи да я разесниш тази мода, че нещо несхващам къде е функционалността. Тази окраска нито на камуфлаж ми прилича, нито има кой знае какви художествени достойнства.
Надпис поне на български няма ли да има? Български ВВС вместо BuAF.
Емблема на ескадрилата?

P.S. Сега се сещам, че ще имаме самолет с борден номер 666. Laughing Laughing Laughing
P.S. 2 Всъшност сме имали вече такова чудо - доброславски МиГ-23МФ

_________________
In My Humble Opinion
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
ICQ Number 
Shilo


Joined: 01 Jan 2004
Posts: 1202
Location: Плевен

PostPosted: Thu 06 May 2004, 10:30    Post subject:  

През слънчевите дни ще бъде ужас обслужването на РС-9-ките, заради черния им цвят. Някой замислял ли се е затова?
_________________
Dream on
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Сашо

Joined: 03 Jan 2004
Posts: 1879
Location: София

PostPosted: Thu 06 May 2004, 12:37    Post subject:  

За черното и нагряването - това беше споменато при обсъждането на предимства и недостатъци на цвета. По принцип словенците, чиито самолети не са черни, но са много тъмно камуфлирани, не се оплакваха от прекомерно нагряване. Но все пак лятото ще има трудности.
За функционалността на тази окраска - опитите в Кралските ВВС показват, че черния самолет най-добре се забелязва в небето при всякакви условия на осветеност. Тоест най-добри условия за предотвратяване на сблъсък.
Самолетите имат емблема на авиобаза Каменец в носовата част. надписите на английски бяха одобрени от ГлЩ на ВВС.
Лично аз бих харесал повече зелено-кафяв камуфлаж, но въпрос на вкус...
Back to top
View user's profile Send private message 
harrier


Joined: 01 Jan 2004
Posts: 1594
Location: София/Nuernberg

PostPosted: Thu 06 May 2004, 21:02    Post subject:  

Ето една снимка от кокпита на PC-12 (ама не нашия):
http://www.airliners.net/open.file/558098/L/
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website 
ICQ Number 
Fox Mulder


Joined: 01 Jan 2004
Posts: 3301
Location: София/Димитровград

PostPosted: Fri 07 May 2004, 04:15    Post subject:  

Сашо, жълто-червената окраска не е ли по-ефективна от чисто черната?
Всъшност самолета на снимката от рекламата на последната страница на "Криле" има същата окраска. Само му липсват кокардите.
А кога може да очакваме подписването на сделката за другите шест РС-9М?

_________________
In My Humble Opinion
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
ICQ Number 
Display posts from previous:   Sort by:   
Page 2 of 28 [408 Posts]   Goto page: Previous 1, 2, 3, 4, ..., 26, 27, 28 Next
Post new topic   Reply to topic View previous topic :: View next topic
 Forum index » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Българските военни самолети
Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

[ Time: 0.0607s ][ Queries: 12 (0.0037s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker