Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Пет 10 Юли 2020, 21:32
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Лека авиация и любителско летене
Новини-ЛЮБИТЕЛСКО ЛЕТЕНЕ
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 1 от 15 [224 Мнения]   Иди на страница: 1, 2, 3, ..., 13, 14, 15 Следваща
Автор Съобщение
Елемаг
[Moderator]


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 27539
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 24 Сеп 2004, 17:21    Заглавие:  Новини-ЛЮБИТЕЛСКО ЛЕТЕНЕ  

Cool Cool Cool
Лили от дует "Ел Ей" първа се престраши да полети с двуместния самолет СТ2К от летище Лесново по време на рекламното шоу на вносителите на марковото шотландско уиски "Феймъз грауз" вчера. След като отново стъпи на земята, младата дама сподели, че преживяването й било невероятно, но не можело да се сравни с далеч по-страховитата тръпка от дебюта й на попсцената. Примера й последваха Стефан Вълдобрев, Коцето Калки, момчетата от БТР, братя Мандасарат, Део, Дими от "Сленг" и други представители на родния артистичен елит. Преди първия си урок по летене със самолета, който може да вдигне скорост 230 км и да достигне височина 5000 м, те се подкрепиха с по глътка от уискито, чийто символ е яребица. За доказателство, че са гледали столицата от яребичи поглед, организаторите на авиошоуто им издадоха "Свидетелство за първи полет".

_________________
ЕДИНСТВЕНОТО ПРАВО НА ВРАГА Е ДА БЪДЕ УНИЩОЖЕН!
Click to see if image is larger
Да бъдеш добър е лесно. Трудно е да бъдеш справедлив!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Елемаг
[Moderator]


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 27539
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб 04 Дек 2004, 18:23    Заглавие:  

Cool Cool Cool
СОФИЯ. Полетите с леки въздухоплавателни средства - пара, делта и мотопланери, самолети и вертолети, се забраняват от 0,00 ч на 5 до 24 ч на 8 декември. Ограничението е заради посещението на държавния секретар на САЩ Колин Пауъл и 40-те външни министри за форума на ОССЕ, обясниха от Главна дирекция "Гражданска въздухоплавателна администрация". Забраната обхваща района между билото на Стара планина, язовир "Огняново", билото на Витоша и линията Драгичево-Банкя-Божурище.

_________________
ЕДИНСТВЕНОТО ПРАВО НА ВРАГА Е ДА БЪДЕ УНИЩОЖЕН!
Click to see if image is larger
Да бъдеш добър е лесно. Трудно е да бъдеш справедлив!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Елемаг
[Moderator]


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 27539
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 16 Май 2005, 09:40    Заглавие:  

Cool Cool Cool
Частен самолет кацна на автомагистрала "Хемус"

аварийно в събота около 11.00 часа. Машината се приземила близо до пътния възел за Ветрино-Провадия. Самолетът е ултралек "Cessna" AVB, в който е пътувал само пилотът. Той е излетял от летище Стара Загора, но установил впоследствие, че горивото му е на привършване и приземил самолета след разрешение на контролната кула във Варна. Самолетът веднага е бил изместен от пътното платно и движението по магистралата не е било спирано.

_________________
ЕДИНСТВЕНОТО ПРАВО НА ВРАГА Е ДА БЪДЕ УНИЩОЖЕН!
Click to see if image is larger
Да бъдеш добър е лесно. Трудно е да бъдеш справедлив!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Гост
Гост


МнениеПуснато на: Пон 16 Май 2005, 11:20    Заглавие:  

Smile
ami da - na choveka mu namalial drastichno benza Smile
v "trud" pisaxa che bil s ruska mashina na PO" aviatika"
...
dali shte bere iadove pilota ?!? - patna politsia se bila pishtisala kato i se obadili che avariino katsnal " S A M O L E T" Smile)




izifly
Върнете се в началото
Елемаг
[Moderator]


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 27539
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 20 Юли 2005, 12:59    Заглавие:  

Cool Cool Cool
Калифорнийский суд обвинил 40 пилотов в мошенничестве, связанном с подделкой медицинских заключений. Пилоты подделывали медицинские документы, чтобы скрывать тяжелые болезни, с которыми им бы не разрешили подняться в воздух.

Летчики признали, что они в состоянии водить самолеты, но в то же время они получали от государства пособие по инвалидности, т.е. по состоянию здоровья их можно было дисквалифицировать, говорится в отчете прокуратуры северного округа Калифорнии. Другие фигуранты дела скрыли факт наличия судимостей, говорится в документе.

В документе говорится, что в числе обвиняемых есть пилоты, занимающиеся грузовыми перевозками, подробностей не сообщалось.

Власти заявили, что они обнаружили пилотов, которые продолжали летать, несмотря на то, что они страдали такими серьезными заболеваниями, как шизофрения, расстройствами, наркотической и алкогольной зависимостью, у некоторых были боли в спине и тяжелые сердечные заболевания, передает Reuters.

Обвинения последовали за 18-месячной проверкой 40 тысяч имеющих лицензию калифорнийских пилотов, проведенную федеральными транспортными службами, Управлением социальной безопасности и прокуратурой.

Пилоты совершили преступление, не указав состояние своего здоровья, делающего их недееспособными, в медицинских сертификатах Управления федеральной авиации. Этот сертификат является главным документом, дающим право на получение лицензии пилота Управления федеральной авиации.

Управление федеральной авиации лишило 14 пилотов лицензий и отобрало сертификаты, от службы могут быть отстранены еще 26 пилотов.

_________________
ЕДИНСТВЕНОТО ПРАВО НА ВРАГА Е ДА БЪДЕ УНИЩОЖЕН!
Click to see if image is larger
Да бъдеш добър е лесно. Трудно е да бъдеш справедлив!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Елемаг
[Moderator]


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 27539
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 10 Авг 2005, 08:44    Заглавие:  

Cool Cool Cool
Малка реклама от "Стандарт":

Ако искате са се придвижвате бързо и да не се блъскате в навалицата, по-добре си купете самолет. Поне това е съветът на инструктора по летене Стефан Шиваров, който обучава в изкуството на пилотажа нашенците, заделили достатъчно пари, за да си позволят малко частно аеропланче. Засега хората, които прелитат там, горе, са само 20. Това е количеството на любителите пилоти, получили тапия за правоуправление на самолет, разказва Шиваров. "Повечето от тях имат амбицията да сбъднат детската си мечта. Мнозина дори не са известни личности, а просто хора, заделили средства с къртовски труд, за да изпълнят мечтите си", обяснява той.
Клубът, в който Шиваров и колегата му Свилен Иванов обучават летци, се слави с дискретност и не разпространява имената на известните нашенци, които искат да се обучат за пилоти. "Преди време излезе информация за това, че Васил Божков си е купил "Чесна". Знаехме за това отпреди месец, но не го оповестихме", гордеят се собствениците с дискретността, с която опазват тайните на клиентите си.
У нас в момента повечето мераклии да получат тапия за любител летец не притежават свои аероплани. Те обаче могат да наемат самолети на час срещу стотина евро.
При покупка дори малък самолет първа ръка варира от 10 000 до 15 000 евро. По-големите са по-скъпи. Затова сънародниците ни, които искат да се придвижват бързо, предпочитат да платят наем, вместо да си купят частен самолет. Дори и ако го направят, ще си наемат пилот и няма да го управляват сами, пояснява Шиваров. Повечето от сънародниците ни, предпочитащи да си купят самолет, без да го пилотират, са подвластни по-скоро на гъдела на парите, отколкото на удоволствието от подобно авиовозило.
Обучението в пилотаж за аматьорите струва около 700 лева за 26 летателни часа. По-скъпо е около 2-3 пъти от шофьорския курс, но пък ти създава сериозна тръпка, признава Стоян Шиваров.
За по-сериозни мераклии има 64-часови курсове, които са близо 2000 лева. В тях обаче се включват по-малко мераклии. Все още жена не се е записвала в занятията по висш пилотаж, признават специалистите.
Елементарната тапия за летец се получава след 10 полета. Тя обаче ти дава правото да пилотираш само малолитражна двуместна "Чесна", не и сериозен самолет. За него учебните часове могат да достигнат бройката 45 при четириместно авиовозило.
Все пак България още е далеч от държави като САЩ, където притежанието на частен самолет и придвижването с него е част от лайфстайла на богатите. За повечето собственици авиовозилото е по-скоро детска мечта или демонстрация на превъзходство, а не средство за бързо придвижване. И без това повечето частни аероплани са учебни, а не от вида, при който сервират омари на борда.
Стела Иванова

_________________
ЕДИНСТВЕНОТО ПРАВО НА ВРАГА Е ДА БЪДЕ УНИЩОЖЕН!
Click to see if image is larger
Да бъдеш добър е лесно. Трудно е да бъдеш справедлив!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
slice


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1801
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 10 Авг 2005, 10:03    Заглавие:  

че за Божков се знаеше половин година преди това Wink

мен ми е интересно Алиса Софианска при вас ли летя и изобщо мина ли психото, че като я гледах беше много зле...

_________________
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
Sniper!


Регистриран на: 25 Сеп 2004
Мнения: 200
Местожителство: България, Правец

МнениеПуснато на: Сря 10 Авг 2005, 13:39    Заглавие:  

Елемаг написа:
Cool Cool Cool
Малка реклама от "Стандарт":


... Обучението в пилотаж за аматьорите струва около 700 лева за 26 летателни часа. По-скъпо е около 2-3 пъти от шофьорския курс, но пък ти създава сериозна тръпка, признава Стоян Шиваров.
За по-сериозни мераклии има 64-часови курсове, които са близо 2000 лева...

Стела Иванова



Твърде хубаво, за да е истина! Не знам как е станало, но се е получило като в онзи виц за компютрите и компотите. На сайта на "AirSport " цифрите са доста по-различни. Дано някога станат като тези от статията в "Стандарт".

http://airsport.bg/bg/PPLSABeginnersTraining.htm написа:

Начален курс за любители пилоти на свръхлеки самолети

Курсът включва 64 часа теоретична подготовка, 12 часа наземна подготовка и минимум от 26 часа летателна подготовка.

Разгледаите простите стъпки за достигане на целта и актуалните цени
Първа стъпка:

За записване позвънете на GSM 0888 123 123 или изпратете e-mail на info@airsport.bg
Стъпка втора:

Изпращаме Ви в КАМО (Комисия за Авиационно Медицинско Освидетелстване) за преминаване на медицински преглед. Медицинската годност важи 2 години за лица до 40 годишна възраст и 1 година за останалите. Медицинските критерии за пилотите любители са занижени в сравнение с тези за професионалните пилоти, така че не се притесняваите -не е необходимо да имате "здраве на космонавт”. Комисията е тази която ще прецени дали диоптрите или вашите заболявания са реална пречка да изпълнявае функциите на любител пилот. Пригответе се за една серия от обстоини прегледи която отнема две последователни сутрини.
Трета стъпка:

След като притежавате документа за медицинска годност подписваме договор за обучение на любител пилот на СлС.
Четвърта стъпка:

Изпраща ме Ви в група за провеждане на теоретичен курс в Института по Въздушен Транспорт (с който имаме договорни отношения за провеждането им). Курсът отнема около 8 -10 учебни дни. След завършването му полагате изпит и получавате свидетелство за професионална квалификация - първоначален курс за любители летци пилоти на СлС.
Стъпка пет (най-накрая полети):

След успешното завършване на теоретичния курс, в удобно за вас време ви включваме в група за летателно обучение. Съставя ви се индивидуален график на полетите. По закон максималното полетно време на ученика пилот е не повече от 2 часа на ден с необходимите почивки между полетите при петдневна летателна седмица. Полетите зависят и от атмосверните условия, така че подгответе се за учебен период от около месец и половина. В този период ще ви се случат много вълнуващи неща – първа среща с небето, първи самостоятелен полет, първи самостоятелен полет по маршрут. Законния минимум от 26 летателни часа включва 10 часа самостоятелни полети!
Шеста стъпка:

След като сме се убедили, че сте придобили необходимите знания и умения, ние ще ви представим пред ГВА (Гражданска Въздухоплавателна Администрация) за полагане на изпит.
Седма стъпка (най-после):

ГВА Ви издава Свидетелство за Любител Пилот на СлС
Цени и плащания

Медицинско освидетелсване в КАМО – 95 лева, заплаща се на КАМО

Договорът за обучение включва 64 часа теоретичен курс,12 часа наземна подготовка и минимум от 26 часа летателно обучение (включващо 10 часа самостоятелни полети).

Цената на договора е 2980 Евро, което включва:

Сумата от 120 Евро за теоретичен курс провеждан в ИВТ, 2860 Евро за 26 летателни часа (при цена 110 Евро на час на самолет CT2K) и 12 часа безплатна наземна подготовка.

При подписване на договора трябва да се внесе 10% от общата сума на договора, след завършване на теоретичния курс, но преди започване на летателното обучение трябва да бъдат внесени още 40% от сумата. Последните 50% от сумата се внасят до пролитането на 10 летателни часа от обучаемия.

_________________
73 de LZ5FM
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
HORNISE


Регистриран на: 05 Яну 2004
Мнения: 855
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 12 Авг 2005, 09:36    Заглавие: banned!  

DELETED!
_________________
I take pictures, Photographic pictures...

http://airliners...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
harrier


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1594
Местожителство: София/Nuernberg

МнениеПуснато на: Пет 12 Авг 2005, 10:04    Заглавие:  

За Алиса Софиянска има интересни истории около нейното шофиране и пилотиране Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
slice


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1801
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 12 Авг 2005, 12:02    Заглавие:  

ен ме интересува пилотирането, че на психото определено не се справяше
_________________
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
Sniper!


Регистриран на: 25 Сеп 2004
Мнения: 200
Местожителство: България, Правец

МнениеПуснато на: Съб 13 Авг 2005, 08:51    Заглавие:  

HORNISE написа:
Джурналистите за пореден път не са разбрали. Бях до Стефан в момента който даваше интервюто по телефона, единственното от което се интересуваше тая овца от Стандарт беше дали някоя известна личност кара курс в ЕърСпорт. И все пак е успяла да замеси В. Божков. ..


HORNISE, благодаря за разяснението.

Всъщност, онзи ден, докато пътувах за работа, и в колата си слушах едно локално радио. А там една девойка/водещата/, говори за любителска авиация. Shocked Ама толкова ентусиазирано, че направо да и повярва човек. Въпреки, че отвсякъде си личеше, че най-вероятно е виждала самолет само на картинка и дрънка ли, дрънка простотии.
Та като стигнах на работата и видях тази тема. Оказа се, че "девойката" е ползвала въпросния материал, като си беше естествено спестила имената на източника и интервюирания.

К'во да ги правиш - журналисти! Wink

_________________
73 de LZ5FM
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Skydancer


Регистриран на: 10 Яну 2004
Мнения: 150
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 15 Авг 2005, 12:00    Заглавие:  

Да, с тия журналисти оправия няма...
Ще се наложи от сега нататък да им изискваме матерала преди печат или да мълчим като риби Smile
За съжаление много хора са прочели статията.........
С две думи - свободно съчинение на тема "той каза", в което има около 10 думи които наистина съм казал и то цитирани погрешно и извън контекста...
Просто забравете че сте прочели тази статия ...

Колкото да Алиса - ще се обучава при Скорпионите, повече информация по случая нямам. Като вземе тапия медиите със сигурност ще го отбележат.....

_________________
Стефан - Skydancer
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Papagal

Регистриран на: 21 Май 2005
Мнения: 264
Местожителство: Stara Zagora

МнениеПуснато на: Пон 15 Авг 2005, 13:39    Заглавие:  

Тая статия е пълна трагедия.
Объркали са разценките , прекръстили са Стефан Шиваров и за вътрешността на Честна са сложили някаква снимка , наподобяваща на вътрешността на Лиър Джет , може би за да изглежда по- луксозно.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Елемаг
[Moderator]


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 27539
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 23 Авг 2005, 09:43    Заглавие:  

Cool Cool Cool
21-годишният парапланерист Иван Костов загина нелепо край пернишкото село Расник. Столичанинът паднал от около 20 метра по време на тренировка. Младежът се изплъзнал от машината, защото не е бил прикачен със седалка към нея. Летецът се спуснал от връх, висок 1100 метра, във Вискяр планина към 14 ч в неделя. След около 300 метра пилотът изведнъж паднал. Около 15 състезатели са били по това време в подножието на склона, където е теренът за начинаещи. Всички се втурнали да спасяват младежа. Извикали линейка, но раненият издъхнал на път за Спешния център в Перник. Софиянецът е бил с тежка коремна травма, разкъсани вътрешности и раздробен гръден кош - казаха лекарите. Смъртта е предизвикана от обилна загуба на кръв. Момчето е отскоро в спорта и е тренирало в столичния клуб "Синьо небе", каза вчера председателят на пернишките планеристи Димитър Ралев. Той не е присъствал на фаталния полет в неделя, но помагал в спасителната акция. Според Ралев младежът се опитал да изправи парапланера, без да се привърже към него със седалка. Не е очаквал крилото да се вдигне и машината да тръгне надолу по склона. Държал се е няколко минути с ръце за ремъците на парашута, но явно силите не са му стигнали и се е изплъзнал. Планеристите имат своя база в Ресник повече от петилетка. Те ползват ветровитите склонове на Вискяр планина за тренировки за международни състезания.

_________________
ЕДИНСТВЕНОТО ПРАВО НА ВРАГА Е ДА БЪДЕ УНИЩОЖЕН!
Click to see if image is larger
Да бъдеш добър е лесно. Трудно е да бъдеш справедлив!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 1 от 15 [224 Мнения]   Иди на страница: 1, 2, 3, ..., 13, 14, 15 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Лека авиация и любителско летене
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.1072s ][ Queries: 12 (0.0058s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker