Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Lockheed Martin разработва необитаем подводен апарат · Le Bourget 2019 MBDA ПРЕДСТАВЛЯВА ВИЖДАНИЯТА СИ ЗА БЪДЕЩИТЕ ВЪЗДУШНИ СИСТЕМИ · Полската тактическа ББМ LPU-4 WIRUS · ВКС на Русия получиха първите изтребители МиГ-35 · Контраадмирал Митко Петев дари на ЦВК книги за флота · Впечатляваща демонстрация на Специалните сили ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Пон 17 Юни 2019, 13:15
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Българските военни самолети
Българските БЛА
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 1 от 6 [83 Мнения]   Иди на страница: 1, 2, 3, 4, 5, 6 Следваща
Автор Съобщение
MiG-23


Регистриран на: 10 Мар 2004
Мнения: 214
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Сря 29 Сеп 2004, 14:47    Заглавие:  Българските БЛА  

Отварям тази тема за да поразискваме българските безпилотни апарати - мишени, разузнавателни.... Нека някой ако може да даде информация за технически характеристки, историята на съдаването им, използването им и сегашното състояние.
_________________
За всеки пилот си има хълм, друг е въпроса дали ще го уцели!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
mg42


Регистриран на: 01 Мар 2004
Мнения: 417
Местожителство: Burgas

МнениеПуснато на: Сря 29 Сеп 2004, 16:18    Заглавие: Re: Българските безпилотни  

MiG-23 написа:
Отварям тази тема за да поразискваме българските безпилотни апарати - мишени, разузнавателни.... Нека някой ако може да даде информация за технически характеристки, историята на съдаването им, използването им и сегашното състояние.


http://www.airwar.ru/enc/bpla/yastreb.html
а моите впечатления по късно Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
MiG-23


Регистриран на: 10 Мар 2004
Мнения: 214
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Сря 29 Сеп 2004, 20:49    Заглавие:  

Малиии и аз от толкова търсене само до това достигнах. Руснаци да ми обясняват за български изделия Wink !
_________________
За всеки пилот си има хълм, друг е въпроса дали ще го уцели!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
mg42


Регистриран на: 01 Мар 2004
Мнения: 417
Местожителство: Burgas

МнениеПуснато на: Сря 29 Сеп 2004, 21:17    Заглавие:  

MiG-23 написа:
Малиии и аз от толкова търсене само до това достигнах. Руснаци да ми обясняват за български изделия Wink !

ами за съжаление е такаSmile
малко повече за ястребчето.
Тъй като след 10 ноември си резнахме кранчето и нямаше начин да ходим да стреляме на Ашулук нашите кухи шапки решиха че може да се стреля със ЗРК и от шабла..
И по какво? ми естествено по ястребчето дето е с двигател на чезеSmile) и бръмчи със скоростта на блерио от балканската война./ттд ги пише../
Речено сторено.
Първите експериментални стрелби с ястребчето правиха долкотото си спомням Бояновския полк...
Пълна порнография естествено.
После стреляха новозагорчани и естествено дойде наш ред.
Изнесохме на шабла втори зенитноракетен дивизион.
Луди кушии, аза мангите дето ги хвърлихме, да не говорим/ цял жп ешелон../
Та пристигна дивизиона там, направиха си настройките, качиха ракетите на пусковите и зачакаха.
чезето подпали с облаци дим, изстреляха го с нещо като прашка за каменни ядраSmile)))))))) и благополучно литна към морето
батарейците седяха в машините наточени да му светят маслото обаче проклетото чезе не се показваше на индикаторите... минута две три пет десет няма и няма...пичовете взеха да нервничат по една време единия батареен изрева водя цел азимут.. разстояние 35 височина под 100 скорост 50.
бах мааму викам си аз, има нещо гнило.
не може чезето за мин да се изнесе на 35 км.
Обадих се - оказа се някакъв тъп рибарски кораб който прдаши въпреки забраните а скоростта не е 50 а към 0.. абе в какафонията без малко да го думнат колегите с две думиSmile)
ПОяви се най сетне и ястребчето което се мъкнеше едва едва.
Обаче.
Лети на около 150 200 метра височина и тъй като е с малка ЕПР на фона на вълните съпровождането е неустойчиво, още повече че се получава огледален ефект.
Та лесната наглед задачка се оказа не чак толкова лесна..
Удариха първото ястребче на 17 км.
После пуснаха още едно. Удариха и него.
Ефекта от стрелбите беше почти нулев, като се изключат върлите кушии по товарене, разтоварване смъкване и поставяне на антенни колонки, нощни маршове, настройки и още неизброими гърчове..
Просто ястребчето за Круга беше стрелба по врабче с гаубица.
какво стана по нататък ?
после, че има мачове за гледане
Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
MiG-23


Регистриран на: 10 Мар 2004
Мнения: 214
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Сря 29 Сеп 2004, 21:28    Заглавие:  

Чак си го представих Very Happy
_________________
За всеки пилот си има хълм, друг е въпроса дали ще го уцели!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
mg42


Регистриран на: 01 Мар 2004
Мнения: 417
Местожителство: Burgas

МнениеПуснато на: Сря 29 Сеп 2004, 22:44    Заглавие:  

MiG-23 написа:
Чак си го представих Very Happy

Very Happy Very Happy
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
Buk
Гост


МнениеПуснато на: Чет 30 Сеп 2004, 11:04    Заглавие:  

до mg-то :
Извинявай за открития въпрос ама ти по кое време си служил в старозагорското под. 26180 и с какъв чин?
Върнете се в началото
mg42


Регистриран на: 01 Мар 2004
Мнения: 417
Местожителство: Burgas

МнениеПуснато на: Чет 30 Сеп 2004, 12:04    Заглавие:  

Buk написа:
до mg-то :
Извинявай за открития въпрос ама ти по кое време си служил в старозагорското под. 26180 и с какъв чин?

86 до 96:)
капитан Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
Buk
Гост


МнениеПуснато на: Чет 30 Сеп 2004, 12:24    Заглавие:  

Името подполковник Петър Петков (бай Петко май са го знаели) да ти говори нещо ? Искам да науча малко повече за него за това питам ?
Върнете се в началото
mg42


Регистриран на: 01 Мар 2004
Мнения: 417
Местожителство: Burgas

МнениеПуснато на: Чет 30 Сеп 2004, 16:35    Заглавие:  

Buk написа:
Името подполковник Петър Петков (бай Петко май са го знаели) да ти говори нещо ? Искам да науча малко повече за него за това питам ?

Koй по точно, от орнр?
И кога е бил там?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
mg42


Регистриран на: 01 Мар 2004
Мнения: 417
Местожителство: Burgas

МнениеПуснато на: Чет 30 Сеп 2004, 17:11    Заглавие:  

Та да продължим разказа за великите ни БПЛА.
Няколко умни глави за които порното с ястребчето беше ясно от самото начало дадоха свежа идея. Да се използват изработили ресурса си по часове ракети от ЗРК С75 като мишени и след едногодишен труд на полигона в Шабла бе налице една що годе добра радиоуправляема мишена на базата на Волхов.
Това беше крачка напред за извършване на що годе нормални стрелби със ЗРК на ПВО на страната и войските.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
bsb

Регистриран на: 05 Яну 2004
Мнения: 237
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 30 Сеп 2004, 17:39    Заглавие:  

А трудно ли е да се направи радиоуправляем самолет мишена от обикновен изтребител? Например от МиГ-15, -17, -21? Или зависи от конкретния самолет? Все пак се предполага, че този самолет само ще излита и няма да каца, значи се избягва един от най-трудните, ако не и най-трудният елемент от полета.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Buk
Гост


МнениеПуснато на: Чет 30 Сеп 2004, 17:56    Заглавие:  

до МГ-то:

По твое време май е бил Началник АВ служба (не съм сигурен), след това пак по непотвърдени данни е бил и началник дивизион. До колкото знам са били в една канцелария с Абаджиев и Брайков. Май е пенсиониран вече.
Върнете се в началото
Octagon

Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 1286
Местожителство: LBPD

МнениеПуснато на: Чет 30 Сеп 2004, 18:03    Заглавие:  

Чувал съм за планове да направят Р-60 от Луна-М (дето умните журналя й викат Фрог-7) в мишена, ама нещо не станало.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Елемаг
[Moderator]


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 27532
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 30 Сеп 2004, 18:44    Заглавие:  

Cool Cool Cool
Има си напълно разработен проект за превръщане на свалените от въоръжение самолети в безпилотни мишени (в основната си част преписан от руска разработка) но МО не даде пари. Нямало да има за коктейли и командировки.

_________________
ЕДИНСТВЕНОТО ПРАВО НА ВРАГА Е ДА БЪДЕ УНИЩОЖЕН!
Click to see if image is larger
Да бъдеш добър е лесно. Трудно е да бъдеш справедлив!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 1 от 6 [83 Мнения]   Иди на страница: 1, 2, 3, 4, 5, 6 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Българските военни самолети
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0882s ][ Queries: 12 (0.0058s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker