Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Фрогоко: Кой и как избира началника на училището за летци в Долна Митрополия? · САЩ готови да стоварят 14 000 войници срещу Иран · Експулсирането на български дипломат от Москва: има ли връзка и с изявлението на Путин за "Турски поток" · Задържаха екзекутора с "Калашников", разстрелял млад мъж край Бургас · В Германия определиха новия основен противник на НАТО · Украйна плаши да отцепи със стена Донбас, ако няма договорка с Русия ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Чет 05 Дек 2019, 16:27
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Лека авиация и любителско летене
Двигатели (Dvigateli)
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 40 от 41 [601 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 38, 39, 40, 41 Следваща
Автор Съобщение
zmeia

Регистриран на: 15 Фев 2005
Мнения: 28
Местожителство: Генерал Тошево

МнениеПуснато на: Пет 16 Юни 2006, 10:50    Заглавие:  

Ивайло сам видя как работи двигателя и как лети делтата.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ViragoXV
Гост


МнениеПуснато на: Пон 19 Юни 2006, 20:05    Заглавие:  

Малко се позабавих с телефоните :
0887 78 78 11
Светлозар
..................

0888 211 968
Емил
.............
Това в София

Търси 250 сс двигатели двуцилиндрови -за четеритактови.Те са около 20 -30 коня .

ПРИМЕРНО
Suzuki
GSX 250 L 1982 година
Engine type: Air-cooled 249 cc inline-2, DOHC, 8 valves. 29 hp / 10,000 rpm, 2,2 kg-m/ 8,000 rpm.



Двутактовите , са над 30 -35 коня за същата кубатура.
Suzuki
RMX 250 1991 година
Engine type: Water-cooled 249 cc 1-cylinder 2-stroke. 40 hp/ 8,000 rpm, 3,8 kg-m/ 6,500 rpm.


............

По принцип марката няма значение, в тези диапазони се движи мощноста на двигателите за тази кубатура

Успех и дано не попаднеш на дръвце Very Happy
Върнете се в началото
coloninbus

Регистриран на: 19 Юли 2008
Мнения: 16

МнениеПуснато на: Пон 28 Юли 2008, 14:35    Заглавие:  

какви ли не измишлиотини съм виждал .даже измишлиотини не е то4ната дума .какви ли не гениални решения . например Валио бошнаков изумил ме е този човек, чест и оважение . Кат се почне от трабант и се стигне до ЗАЗ което трудно се побира в разбиранията ми за авиация .Виждал съм колеги и с ИЖ (благои ) и с варбург и с шкода .
така че наи важно е желанието .
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
fantom


Регистриран на: 28 Ное 2005
Мнения: 111

МнениеПуснато на: Вто 29 Юли 2008, 09:25    Заглавие:  

..
Последната промяна е направена от fantom на Нед 06 Мар 2011, 18:29; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
fantom


Регистриран на: 28 Ное 2005
Мнения: 111

МнениеПуснато на: Вто 29 Юли 2008, 09:51    Заглавие:  

Например феновете на Лада могат да използват и нещо такова. ВАЗ 2108. Laughing

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
stgr

Регистриран на: 27 Авг 2007
Мнения: 21

МнениеПуснато на: Сря 30 Юли 2008, 09:24    Заглавие:  

Това ми се вижда голяма глупост.Особено на делта
където прекалено голямата мощност и въртящ момент
по скоро пречат отколкото помагат.........Мисля че
основното предимство е ниския разход на гориво, но
това далеч не най-важното.
Мнения всякакви но дори по едни елементарни
двутактови двигатели които уж са авиационни има
непрекъснато какво да се подменя, а пък за конвертиран
автомобилен с какви ли на джаджи не ми се мисли.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
KrasimirVD

Регистриран на: 13 Юли 2006
Мнения: 32
Местожителство: vidin

МнениеПуснато на: Пон 18 Апр 2011, 11:13    Заглавие:  

Да не излезе, че споря и не съм съгласен. Но може ли да ми обясниш защо по-голямата мощност и момент пречат. Струва ми се че повече мощност = повече тяга и от там всичко се подобрява... Защото съм говорил с по-стар мотоделтаджия - казва, че по-лесно се кара с мощен мотор, да се науча на слаб двигател, там е сложното.
Да, безпорно по-тежки са (аз съм с ЕА-81), ама 200+ кг тяга... с един човек подскача за 20 м. и е във въздуха.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
izifly


Регистриран на: 19 Окт 2004
Мнения: 123
Местожителство: Стара Загора

МнениеПуснато на: Вто 19 Апр 2011, 19:26    Заглавие:  

Красьо - гледам колегата stgr е писал в темата последно преди близо 3 години - нали не очакваш да се разпали отново със жар спора по риторичната ти забележка.

Very Happy

_________________
Ако затегне - напъни го!
Ако се счупи ... значи му е било време да се смени !!!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ICQ Номер 
Марко Марков


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 2200

МнениеПуснато на: Вто 24 Май 2011, 09:43    Заглавие:  

izifly написа:
Красьо - гледам колегата stgr е писал в темата последно преди близо 3 години - нали не очакваш да се разпали отново със жар спора по риторичната ти забележка.
Very Happy

Да, но някой упорито чете по темата. Rolling Eyes
Моята тема "Направи си сам" я беше достигнала. Разликата беше 1000 преглеждания, сега гледам отново е към 2000 ..... Very Happy

_________________
Родените да пълзят, не могат да летят!

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
izifly


Регистриран на: 19 Окт 2004
Мнения: 123
Местожителство: Стара Загора

МнениеПуснато на: Съб 28 Май 2011, 17:17    Заглавие:  

Марков и аз чат-пат попреглеждам Форума на "Криле" - но с огромно огорчение констатирам как опустя форума за ултралеката. Сам съм свидетел колко разгорещени диспути имаше тук преди 4-5 години! Уви всичко е история - Защо - отговора е комплексен - не ,че има алтернативни форуми в България - явно или ентусиазма секна или форума бе зле модериран и прогони повечето компетенти , можещи и строящи.

"Да, но някой упорито чете по темата. Rolling Eyes" - дано - Амин.


_________________
Ако затегне - напъни го!
Ако се счупи ... значи му е било време да се смени !!!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ICQ Номер 
Георги Кънев

Регистриран на: 21 Авг 2012
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Сря 22 Авг 2012, 13:31    Заглавие:  

Интересни са нови турбореактивни двигатели в миниатюрно изпълнение за действащи модели....дали бихме могли да направим един?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
vlad-rus

Регистриран на: 31 Мар 2013
Мнения: 34

МнениеПуснато на: Нед 31 Мар 2013, 20:59    Заглавие: Subaru
Описание на темата: и любой редуктор
 

Кто хочет дешевый авиадвигатель, пожалуйста.....редуктора из россии по 800 долларов шестеренчатые или ременные можем сделать в Болгарии!
схема и детали изготовления ременного редуктора здесь

http://www.reaa.ru/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?num=1322994229


или купите в америке такой))))))) из фольксвагена

http://www.vikingaircraftengines.com/Technical/Tech.html
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
vlad-rus

Регистриран на: 31 Мар 2013
Мнения: 34

МнениеПуснато на: Вто 02 Апр 2013, 05:55    Заглавие: Subaru 2,5 L 173 hp
Описание на темата: варианты для самолета и автожира
 

Цена такой силовой установки не более 3500 евро
устанавливают на самолеты СН701, пайперы и автожиры





Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
vlad-rus

Регистриран на: 31 Мар 2013
Мнения: 34

МнениеПуснато на: Вто 02 Апр 2013, 06:02    Заглавие: редуктор на Субару  

редуктор Уфимского авиазавода на Субару
крутящий момент до 350 н/м

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
izifly


Регистриран на: 19 Окт 2004
Мнения: 123
Местожителство: Стара Загора

МнениеПуснато на: Вто 04 Юни 2013, 08:47    Заглавие:  

оф ! стига си засирал и ти всяка възможна тема бе "vlad-rus" - или поне от уважение си направи трудът да пишеш на Български. То това вече не е форум ами кочина Mad
Баси !!!

_________________
Ако затегне - напъни го!
Ако се счупи ... значи му е било време да се смени !!!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ICQ Номер 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 40 от 41 [601 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 38, 39, 40, 41 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Лека авиация и любителско летене
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0916s ][ Queries: 12 (0.0125s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker