Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Старт на програмата MICA NG · Путин е гост сватбата на външния министър на Австрия Карин Кнайсл · Реновация на самолет C-32A "Air Force Two" · 70 години Българската военнотранспортна авиация · Почина бившият генерален секретар на ООН Кофи Анан · До 2021 г. Blue Angels вече със Super Hornet ·

Select Forum Language:

 
Hot topics: hot СНИМКИ: УЧЕНИЕ БРИЗ 2018 С УЧАСТИЕТО НА ВМС, ВВС И СВ(21)
В момента е: Пон 20 Авг 2018, 11:11
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » ФОРУМИ ЗА МОДЕЛИЗЪМ » Действащи модели
Радиоуправляем ЯК-18Т
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 8 от 9 [122 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 6, 7, 8, 9 Следваща
Автор Съобщение
Гост
Гост


МнениеПуснато на: Съб 04 Мар 2006, 19:33    Заглавие:  

Тефлон се използва вече и за водопроводни тръби (или за подобни зглобки-вместо калчища)наистина е доста по-добро.Представлява тясна, тънка лента навита на малка пластмасова ролка с размерите на изолирбанд или малко тиксо. Продава се в почти всеки магазин за ВиК. Wink
Върнете се в началото
Гого55

Регистриран на: 15 Сеп 2004
Мнения: 1023

МнениеПуснато на: Нед 12 Мар 2006, 13:59    Заглавие:  

днес продължавам с елероните за начало пантите които бех залепил за самите елерони разбира се по закона за подлоста се бяха напълнили с смола и карфицата не влизаше-нагрях я до червено и взе че си влезна като в масло и извади смолата ,лепнах с каноколит една капка към задния лонжерон и след леко изкривяване на карфицата за да не излезне баш когато не трябва от пантата й клъцнах излишната дължина-получи се това:
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
пробвах ги елероните дали се движат свободно и достатъчно, особено надоло тъи като надоло опират в задния лонжерон и тои им служи като ограничител така че когато се реже ъгъла/скосението/ на елерона това трябва да се взима под внимание-имаха си доста повече ход от нужния ,така че вече със спокоина съвест и чуство за изпълнен дълг тръгвам по близки и познати да си търся свредло фи1мм. с което да пробия отвор в пантата и задния лонжерон и да ги закова с 5мм дълга карфица към задния лонжерон,също ще ми трябва и планка от 1-2мм гетинакс или текстолит която планка да лепна на елероните и да служи за закрепване на тягата която ще ги движи,ако намеря днес гетинакса и свредлото ще постна още снимки ,ако не ще остане за другата събота и неделя.

_________________
Click to see if image is larger
=BgAF= Bulgarian Air Force
http://gogo55.narod.ru/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
Гого55

Регистриран на: 15 Сеп 2004
Мнения: 1023

МнениеПуснато на: Нед 12 Мар 2006, 18:20    Заглавие:  

намерих си и малко текстолит дето се правят платките от него едностранно фолиран с медно фолио и дебелина 1,5мм.след като сметнах колко трябва да стърчи отгоре елерона планката се получи 14мм., и 10мм. дебелина на елерона в средната му част общо 24мм. до центъра на отвора за тягата която ще го движи ,прибавих още 4мм и планката стана с размери 10Х28мм,направих и отвор фи2мм за тягата която е от пружинна стомана 65Г с диаметър 1,9мм и я лепнах в направения прорез на елерона обилно намацана с епоксидна смола.
след това с свредло 1мм. направих отвори през пантите и дървения лонжерон и заковах пантите с карфица към лонжерона и отгоре с по една капка смола за още по сигурно).
Click to see if image is larger
получи се това и елероните са вече готови.

_________________
Click to see if image is larger
=BgAF= Bulgarian Air Force
http://gogo55.narod.ru/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
Гого55

Регистриран на: 15 Сеп 2004
Мнения: 1023

МнениеПуснато на: Съб 18 Мар 2006, 13:49    Заглавие:  

трябва ми идея за нещо което да изпълнява функцията на амортисъор и да е с приблизителни размери -диаметър около 6 до 12мм и дължина около 80 до 150мм.,да издържа минимум 10кг напън-ударно натоварване демек,да бъде по възможност готов агрегат или възел от нещо си,което да може да се намери лесно,или да иска съвсем малко корекции???
_________________
Click to see if image is larger
=BgAF= Bulgarian Air Force
http://gogo55.narod.ru/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
MMFSR- гост
Гост


МнениеПуснато на: Съб 18 Мар 2006, 19:06    Заглавие:  

Може да ползваш стандартна 2-5 куб. спринцовка. Сам реши дали да го направиш въздушен или маслен. Друг е въпроса дали ще е едно или двоино действаш. Може да го съчетаеш (вътрешно) с пружини.Затеб това няма да е проблем. Или ползвай от автомодели( с преправка). Ако имаш въпроси по изработката с радост ще ти помогна ,но ърябва да зададеш по конкретни начални параметри.
Върнете се в началото
dedal4o

Регистриран на: 27 Фев 2005
Мнения: 564
Местожителство: Sofia

МнениеПуснато на: Съб 18 Мар 2006, 19:27    Заглавие: Имам идея  

Гого55 написа:
трябва ми идея за нещо което да изпълнява функцията на амортисъор и да е с приблизителни размери -диаметър около 6 до 12мм и дължина около 80 до 150мм.,да издържа минимум 10кг напън-ударно натоварване демек,да бъде по възможност готов агрегат или възел от нещо си,което да може да се намери лесно,или да иска съвсем малко корекции???

за амортисьори от пералня, но естествено трябва да им прибавиш пружините. Сравнително тънки и леки са.

_________________
Я ЯК! Изстребитель. Мотор мой звенит...
Небо моя обитель...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
Гого55

Регистриран на: 15 Сеп 2004
Мнения: 1023

МнениеПуснато на: Съб 18 Мар 2006, 20:24    Заглавие:  

благодаря за отговорите, нямам проблем нито да го сметна нито да си го направя от - до ,но има малка доза мързел в мене/особено днес Very Happy /, и затова си викам ако има нещо което е готово и сравнително достъпно, да не си губя времето да смятам, струговам и т.н. Smile ,спринцовката беше един от първите варианти, но отпадна щото е слаба и вместо да се подсилва по лесно идва да се направи наново от дурал и 65Г и да се ползва само гуменото уплътнение от буталото например,тези амортисъори от пералня ще потърся да ги видя тези дни какво представляват и ако се спря на тях добре,ако не ще мислим още.
_________________
Click to see if image is larger
=BgAF= Bulgarian Air Force
http://gogo55.narod.ru/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
ММФСР-ГОСТ
Гост


МнениеПуснато на: Съб 18 Мар 2006, 21:34    Заглавие:  

Като четях отговорите и ми светна . На дизеловите двигатели на Мерцедес на ГНП-то се монтира амортизатор с тия размрри (маслен) - имах ,но го изхвърлих. Хода му е около 60 мм. и двата края са ябълки (женски ) за свера 6мм. Много са компактни. Мисля ,че в магазин Бош за авто части ,ще го намериш - прогнозна цена 25-40 лв. - скъпо , но качествено .
Върнете се в началото
dedal4o

Регистриран на: 27 Фев 2005
Мнения: 564
Местожителство: Sofia

МнениеПуснато на: Съб 18 Мар 2006, 21:39    Заглавие: Сега и аз  

ММФСР-ГОСТ написа:
Като четях отговорите и ми светна . На дизеловите двигатели на Мерцедес на ГНП-то се монтира амортизатор с тия размрри (маслен) - имах ,но го изхвърлих. Хода му е около 60 мм. и двата края са ябълки (женски ) за свера 6мм. Много са компактни. Мисля ,че в магазин Бош за авто части ,ще го намериш - прогнозна цена 25-40 лв. - скъпо , но качествено .

се светнах! Амортисьори готови от задния капак на кола. Обаче са доста дълги и яки - ще трябва да се поокастрят и намали и разтегне пружината /ще станат за нещо като "Щорх" примерно../.
Обаче пък са маслени! Би трябвало да станат супер.

_________________
Я ЯК! Изстребитель. Мотор мой звенит...
Небо моя обитель...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
ММФСР-ГОСТ
Гост


МнениеПуснато на: Съб 18 Мар 2006, 21:59    Заглавие:  

нА КАПАКА НА КОЛАТА ОТЗАД ВСИЧКО Е ГАЗОВО И НЕ МОЖЕ ДА ГИ КОРИГИРАШ - СОРИ. Просто са големи и не стават. Само от гориво нагнетателната помпа на Мечок ( на лоста на реиката ( газта ) Cool Arrow
Върнете се в началото
rcd


Регистриран на: 17 Яну 2006
Мнения: 20
Местожителство: Козлодуй

МнениеПуснато на: Нед 09 Апр 2006, 06:47    Заглавие:  

Я кажи в какъв мащаб правиш самолета, защото нещо съм луднал по Як-овете. Търся си чертеж на Як-18Т, готов направо да се работи 1:1, някъде мащаб 1:5. Ако можеш помогни.
Предварително благодаря
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Гого55

Регистриран на: 15 Сеп 2004
Мнения: 1023

МнениеПуснато на: Нед 09 Апр 2006, 09:43    Заглавие:  

в началото на темата са всичките данни за ЯКА,чертеж голям колкото си искаш можеш да извадиш с няква програма за принтер и после да слепваш листовете А4 както се лепят фототапетите.Аз специално използвам ръководството за летна експлоатация на ЯК-18Т където има доста чертежи и скици както на разрези така и на детаили и ги намалявам или увеличавам.
_________________
Click to see if image is larger
=BgAF= Bulgarian Air Force
http://gogo55.narod.ru/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
kazey


Регистриран на: 05 Яну 2006
Мнения: 249
Местожителство: Bulgaria, за съжаление

МнениеПуснато на: Пет 25 Авг 2006, 15:23    Заглавие:  

какво стана с този самолет отдавна не си го барал. Няма ли да го продължаваш; беше започнало да изглежда много добре!
_________________
Click to see if image is larger
... 80 knots ... V1 ... Rotate ... V2 ... Gear - up ... Flaps - up ...
Иван Казмин, гр. Бургас
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
Гого55

Регистриран на: 15 Сеп 2004
Мнения: 1023

МнениеПуснато на: Пет 25 Авг 2006, 17:42    Заглавие:  

пуста работа, нема никво време за хобита.надявам се да му дойде времето някога.
_________________
Click to see if image is larger
=BgAF= Bulgarian Air Force
http://gogo55.narod.ru/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
kazey


Регистриран на: 05 Яну 2006
Мнения: 249
Местожителство: Bulgaria, за съжаление

МнениеПуснато на: Пет 25 Авг 2006, 18:50    Заглавие:  

Не го зарязвай, струва си да го завършиш! Smile
_________________
Click to see if image is larger
... 80 knots ... V1 ... Rotate ... V2 ... Gear - up ... Flaps - up ...
Иван Казмин, гр. Бургас
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 8 от 9 [122 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 6, 7, 8, 9 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » ФОРУМИ ЗА МОДЕЛИЗЪМ » Действащи модели
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0698s ][ Queries: 14 (0.0051s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker