Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Китайската плаваща БМП WZ-551 ("Тип 92") · ЕС отпуска още 30 милиона евро на Колумбия за справяне с мигрантската вълна от Венецуела · Първа флотилия от бойни дронове ще започне да действа от 2020 · Русия: Има опасност от ядрена война · Дипломатическият вятър на промяната: Доналд Тръмп готов за нова среща с Ким Чен -ун · Йорданка Фандъкова: София се промени и продължава да се променя ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Сря 18 Сеп 2019, 11:09
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » ФОРУМИ ЗА МОДЕЛИЗЪМ » Действащи модели
За тези, дето тепърва почват...RC авиация
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 17 от 20 [297 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 15, 16, 17, 18, 19, 20 Следваща
Автор Съобщение
foxyflyer

Регистриран на: 23 Дек 2005
Мнения: 100
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 25 Яну 2006, 12:17    Заглавие:  

Драги ми aap_corp,

Като смениш опашката на самолетчето първо го „научи“ да лети без мотор. И така - с новата здрава опашка първо проверяваш къде е центъра но тежестта. Трябва да е на 1/3 от предния ръб на крилото (но не е задължително, защото има и други варианти). Хвърли моделчето с леко и с наведен малко надолу нос. Ако лети по права с постоянен наклон надолу линия - всичко е наред.
1.Ако вирва нос, губи след това губи скорост и се забива - тогава има нужда да му дадеш малко „долна“ - просто огъваш заднта четвъртинка на опашката леко надолу и така докато получиш равна летателна траектория.
2. Ако веднага забива нос надолу - то подгъваш заднта четвъртинка на опашката леко нагоре докато получиш желаната траектория.
3. Същия ефект можеш да получиш ако:
1а. прибавиш малко тежест в носа на моделчето
2а. прибавиш малко тежест в опашката.
Не е препоръчително за начинаещ пилот да кара със задна центровка - в смисъл центърът на тежестта да бъде зад първата трета от предния ръб на крилото.

Сега опитай с моторния полет.
Желая ти меки кацания!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Aragorn


Регистриран на: 08 Окт 2004
Мнения: 951
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 25 Яну 2006, 15:20    Заглавие:  

Точно така.
По принцип крилото има малък положителен ъгъл на поставяне (ъгъла на хордата на крилото спрямо оста на самолета), а хоризонталният опашен стабилизатор - 0 или отрицателен. При тези самолетчета ъгълът на поставяне на крилото е дори по-голям, а с това и ъгълът на оста на двигателите. Целта е като са включени двигателите то да се издига. Това дали потока създаван от двигателите отваря или затваря опашката е без никакво значение. Важен е ъгълът и на поставяне и центровката на самолета (Виж какво ти е написал Foxyflyer! ).

_________________
Изгори, за да светиш!
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ICQ Номер 
koce66

Регистриран на: 17 Сеп 2005
Мнения: 31
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 27 Яну 2006, 16:50    Заглавие:  

За RC FishBone и за тези на които ще е интересно

http://www.bgphoto.net/Photos.aspx?UserId=9120&AlbumId=23629
Правите калъп / аз го направих от дърво/мисля че е от чам//, моя дърводелец е мн. дорър. Знаете че полиуретановата пяна раздува т. е. по здравичко да е! Залагате фурнира или балзата вътре. Добре е да използувате двоино залепващо тиксо за фиксиране на фурнира. Страниците на вече затворения калъп затваряте с шперплат / 6 винта примерно/, като направите 2 - 3 отвора по 10 мм поне за да излезе излишната пяна.Двете части на калъпа също да се притиснат поне на 2 места. Незнам дали се намира достатъчно широк фурнир, аз моя съм го снаждал на 3 места.
Това на снимката е резултата.
http://www.bgphoto.net/Photos.aspx?UserId=9120&AlbumId=23629
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Aragorn


Регистриран на: 08 Окт 2004
Мнения: 951
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 27 Яну 2006, 17:12    Заглавие:  

Ок, само че според мен става доста тежко. Дай размери и тегло ако може.
_________________
Изгори, за да светиш!
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ICQ Номер 
koce66

Регистриран на: 17 Сеп 2005
Мнения: 31
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 27 Яну 2006, 20:16    Заглавие:  

Без елероните, крилото е широко 26 см, дълго - 170 см, в най високата точка е 4 см. Фурнира е ясен или дъб. Всично тежи 890 грама. Има вградена планка от шперплат 8 мм х 2.5см х 40см. Определено е много здраво!
Калъпа ми е с дължина 1 м., и затова ги слепвам по две.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
FOCKE


Регистриран на: 20 Яну 2006
Мнения: 179
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 27 Яну 2006, 20:33    Заглавие:  

Добре ти се получават крилата,но не разбирам как издьлба кальпа,на фреза,на рька.Иначе е доста чист и лесен метод
_________________
FOCKE
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
RC FishBone

Регистриран на: 09 Фев 2005
Мнения: 216
Местожителство: Хасково

МнениеПуснато на: Пет 27 Яну 2006, 20:46    Заглавие:  

koce66 мерси за обяснението. Wink
_________________
Да продължим съществуването на моделизма Mr. GreenДа се запалиш е лесно, а да се откажеш е невъзможноMr. Green
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Aragorn


Регистриран на: 08 Окт 2004
Мнения: 951
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 27 Яну 2006, 20:56    Заглавие:  

900 грама?!?! Уау!!! С какво смяташ да го вдигнеш във въздуха?
_________________
Изгори, за да светиш!
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ICQ Номер 
FOCKE


Регистриран на: 20 Яну 2006
Мнения: 179
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 27 Яну 2006, 21:03    Заглавие:  

Според мен 30см.на 170см. и 900гр. е добре за моторен самолет Rolling Eyes
_________________
FOCKE
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ristis


Регистриран на: 27 Май 2005
Мнения: 76
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 27 Яну 2006, 23:32    Заглавие:  

Тези снимки съм ги виждал преди доста време тук, та направи ли самолет с това крило? Интересно ми е дали го пуска, пече ли го слънцето, кое държи крилата да не се изчанчат след време, мерил ли си ги пак на кантара?
Аз имам само горчив опит с пяната и никога вече, по никакъв повод Rolling Eyes
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
koce66

Регистриран на: 17 Сеп 2005
Мнения: 31
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб 28 Яну 2006, 09:44    Заглавие:  

Несъм довършил самолета. Останало ми е да го събера т.е. да монтирам опашката и преден колестник. Самоче имам проблем с колесника- как да го захвана? И да го облека с фолио/самолета /.
Крилото сам го правил преди 3 години и не е мръднало. На слънце несъм го държал ама невярвам да му има нещо. Даже има едно което си возя в багажника от тогава - него съм го мокрил даже но е ок!
Офиса ми е на ъгала на Л. Каравелов и Паренсов, някой ако има път нека ми се обади на 9262635 и ще му го покажа Very Happy
Може да се олекоти с 150 -200 грама ако е с балса.
Технологията може да се подобри още но нямам каде да работя Rolling Eyes
Калъпа е правен на фреза. Ако се прави на хубава машина пак ще е прекрасно.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Aragorn


Регистриран на: 08 Окт 2004
Мнения: 951
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб 28 Яну 2006, 10:35    Заглавие:  

Цитат:
Аз имам само горчив опит с пяната и никога вече, по никакъв повод

И аз така. Твърде тежко, не достатъчно здраво, неравномерно като тегло и плътност...

_________________
Изгори, за да светиш!
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ICQ Номер 
koce66

Регистриран на: 17 Сеп 2005
Мнения: 31
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб 28 Яну 2006, 10:41    Заглавие:  

Напротив, МНОГО здраво, прилично тежко, по- равномерно няма накъде. Приемам облози!
Ела да го видиш.RC FishBone ти си го виждал бре кажи кво е. И Станимир дето държи магазина в Овча купел го видя и го хареса.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ristis


Регистриран на: 27 Май 2005
Мнения: 76
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб 28 Яну 2006, 11:39    Заглавие:  

Пяната, е като гъба - попива вода (дори и от въздуха) и след време натежава. В същност, за да засъхне и трябва вода. То мани, че попива вода, ма попива и гориво и всякви мазньочи. Та ако има някъде пролука или счупено от удар, се сещате какво следва, а после няма ремонтиране щото лепилото не лепне. Не е и толкова здрава, колкото изглежда - в процеса на съхнене съм я грял с пистолет за горещ въздух, от което тя добива много здрав повърхностен слой от 2-3мм и въпреки това не издържа на удар.
И още нещо - като се пръсне в затворено пространство, на места остават големи мехури от въздух или по-лошо незасъхнала пяна. За да се избегне явлението, може да се притиска и тъпче докато съхне или се пръска по-малко и по-често, но и в двата случая става тежко (неравномерно).

Това при корабите де, за самолети може и да няма проблем. Ползвал съм пяна от флакон (хенкел или фишер).
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
koce66

Регистриран на: 17 Сеп 2005
Мнения: 31
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб 28 Яну 2006, 11:58    Заглавие:  

Несъм съгласен с теб ristis, ела го виж и тогава приказвай. За 3 години не е трепнало. Е имаше 10-тина неуспешни опита най напред но вече му хванах цаката.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 17 от 20 [297 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 15, 16, 17, 18, 19, 20 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » ФОРУМИ ЗА МОДЕЛИЗЪМ » Действащи модели
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0889s ][ Queries: 12 (0.0059s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker