Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Индия възнамерява да закупи американските високоточни снаряди Excalibur · Корветата KD Pahang 172 от ВМС на Малайзия · ФОТО-ГАЛЕРИЯ: ДЖУДЖЕТА И ГИГАНТИ. КОРАБИ В БУЛЯРД, КРЗ ОДЕСОС И КАНАЛА... · Хърватският патрулен катер RTOP-21 ibenik · Едва 1% от българите вярват, че политиците работят за обществото · 16 огнища на чума по свинете са установени у нас до този момент ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Сря 17 Юли 2019, 20:41
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » ФОРУМИ ЗА МОДЕЛИЗЪМ » Действащи модели
как една красота се разби в земята
Създайте нова тема   Тази тема е заключена - не можеш да отговаряте или да променяте мнения Предишната тема :: Следващата тема
Страница 1 от 3 [31 Мнения]   Иди на страница: 1, 2, 3 Следваща
Автор Съобщение
BgAf.::**SOKOL**::.

Регистриран на: 22 Окт 2005
Мнения: 7

МнениеПуснато на: Съб 11 Мар 2006, 22:43    Заглавие:  как една красота се разби в земята  

преди 2 години реших да си направя хеликоптер и започнах да събирам заготовки!целият хеликоптер го събрах от стъклена вата залепена с апоксидна смола!моторът е електрически-550W 35000rpm и тежи 2,3кг. единия!целият хеликоптер тежи 28кг и е дълъг 2,5м. широк 1.4м. и висок 2.3м лети стабилно и в него е пълно с електроника-жироскоп;индикатор за състоянието на батерията(4*3.5V 10000mAh)има генератор за зареждане на батерията по време на полет;витлата бяха саморъчно направени от карбон;в него имаче 45 броя ПИК16Ф84А и 8 ПИК16Ф877!изградих невероятно сложна система за управление-50 канална с 32 битов код и обхват 50км;ултразвуково сканиране на пътят пред него за да избягва автоматично потенциални препядсвия-птици,летящи наилонови торбички,дървета и др.дистанционното беше с един 8 инчов ТФТ дисплей и 2 малки графични!те показваха какво отчитат сензорите,напрежение на батерията,височина,температура на въздуха,скорост(достигнах 95км/ч)и в един момент цялата система отказва-сензорите полудяха,не приемаше никаква команда от дистанционното и както си летеше с 65км/ч тръгва да лети с пълна скорост към земята и тряс Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad -резултатът-11000 лева в коша за смет;една невероятно красива машина изгубена безвъзвратно и платките разсипани в радиус от 50м.не желая на никого да изпита това което изпитах аз при катастрофата!снимки имам само на готовия геликоптер и ще ги кача при първа възможност!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
kazey


Регистриран на: 05 Яну 2006
Мнения: 249
Местожителство: Bulgaria, за съжаление

МнениеПуснато на: Съб 11 Мар 2006, 23:06    Заглавие:  

Съчуствам ти. Радвай се, че хелито не е убило някой човек.
_________________
Click to see if image is larger
... 80 knots ... V1 ... Rotate ... V2 ... Gear - up ... Flaps - up ...
Иван Казмин, гр. Бургас
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
dedal4o

Регистриран на: 27 Фев 2005
Мнения: 564
Местожителство: Sofia

МнениеПуснато на: Съб 11 Мар 2006, 23:54    Заглавие: Re: как една красота се разби в земята  

BgAf.::**SOKOL**::. написа:
...

Съчувствам ти приятелю! Както казват арабите /били най-независтливата нация/ - това са само куп железа. Вярно, те са съпътствали живота ти последните няколко години, понесли са част от душата ти във въздуха..., но са си само един куп железа.
По лошия вариант би било да нямаш възможността да повториш направеното. Сега разполагаш и с опита който си придобил покрай първия. Ще стане и по-бързо и по-добре. Smile
Успех!

_________________
Я ЯК! Изстребитель. Мотор мой звенит...
Небо моя обитель...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
FOCKE


Регистриран на: 20 Яну 2006
Мнения: 179
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Нед 12 Мар 2006, 00:53    Заглавие:  

Здравейте всички,липсвах за малко от форума ,но се вьрнах.Жалко за машинта Sad Много сьм любопитен да видя снимки на тази машина ,защото звучи фантастично с толкова датчици и контролери и особено размерите Shocked
_________________
FOCKE
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
kazey


Регистриран на: 05 Яну 2006
Мнения: 249
Местожителство: Bulgaria, за съжаление

МнениеПуснато на: Нед 12 Мар 2006, 01:57    Заглавие:  

А пък хвърлените пари ... въх каква кола е можел да си вземе човека... Shocked
_________________
Click to see if image is larger
... 80 knots ... V1 ... Rotate ... V2 ... Gear - up ... Flaps - up ...
Иван Казмин, гр. Бургас
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
p_bakardjiev

Регистриран на: 08 Дек 2005
Мнения: 114

МнениеПуснато на: Нед 12 Мар 2006, 12:42    Заглавие:  

Извинявам се много но не вярвам въобще на тази история.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
kazey


Регистриран на: 05 Яну 2006
Мнения: 249
Местожителство: Bulgaria, за съжаление

МнениеПуснато на: Нед 12 Мар 2006, 12:53    Заглавие:  

има защо да се съмняваш, но аз реших да повярвам. Нека да даде снимки; ако не даде, да речем, че историята е измислица Laughing
_________________
Click to see if image is larger
... 80 knots ... V1 ... Rotate ... V2 ... Gear - up ... Flaps - up ...
Иван Казмин, гр. Бургас
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
Гого55

Регистриран на: 15 Сеп 2004
Мнения: 1023

МнениеПуснато на: Нед 12 Мар 2006, 13:44    Заглавие:  

550вата да дигнат 28кг и на мене ми е малко чудно как става?иначе звучи супер фантастично по тази логика с 2-3кв мотор ще се дига 100-200кг тежест Laughing и всички видове летала щеха да летат с ел. моторчета примерно един стартер от москвич е 5 к.с. ехееее с него може тогав да се вдига наи малкото сигурно 500кг. Question Very Happy
_________________
Click to see if image is larger
=BgAF= Bulgarian Air Force
http://gogo55.narod.ru/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
kazey


Регистриран на: 05 Яну 2006
Мнения: 249
Местожителство: Bulgaria, за съжаление

МнениеПуснато на: Нед 12 Мар 2006, 13:57    Заглавие:  

хахаххахахах тук се набляга на хумора Razz
_________________
Click to see if image is larger
... 80 knots ... V1 ... Rotate ... V2 ... Gear - up ... Flaps - up ...
Иван Казмин, гр. Бургас
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
MMFSR

Регистриран на: 20 Авг 2005
Мнения: 11
Местожителство: pleven

МнениеПуснато на: Нед 12 Мар 2006, 18:36    Заглавие:  

Ама и вие яката се надлъгвате - стартера на Москвич не е 5к.с. , а само киловат и нешо си, тоест не повече от 2к.с. Маи сте го ударили на лавче Question Idea
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Гого55

Регистриран на: 15 Сеп 2004
Мнения: 1023

МнениеПуснато на: Нед 12 Мар 2006, 18:57    Заглавие:  

ами чешем си езиците Very Happy и пръстите по клавиатурата,иначе ми е много интересно при 35 хил. оборота и 550вата как и с какъв ротор,брой на лопатите, профила им изработката и другите подробности може да се вдигнат 28кг.тоест да се получи статична тяга на място повече от 28кг.-това е много труден и изключително важен въпрос,аз например загубих повече от два месеца само да смятам едно витло за мотопара което даде 16кг тяга при 3,6киловата мотор и то през редуктор с 2800 оборота.По принцип от дебелите книги се вижда и доказва с формули че средно се вади 3 пъти мощноста на двигателя в кг.тяга и максимално се стига до 8 пъти, но при супер технологии на витлото или ротора и никви загуби от редукция.Тъи като от време на време сядам и изчислявам различни витла, и след това ги правя, ми е много интересна тази част от темата.
_________________
Click to see if image is larger
=BgAF= Bulgarian Air Force
http://gogo55.narod.ru/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
chwor
Гост


МнениеПуснато на: Нед 12 Мар 2006, 19:41    Заглавие:  

Според моята груба сметка по формулата за смятане тягата на вертолети:
2/3
F=(20*D*M)
където
F - тягата в колограми
D - диаметър на витлото в метри
М - мощност на двигателя в конски сили(1к.с.=736 Вт.)

При М = 736/550=1.338 к.с ; D=2,5 м. се получава тяга F = 16,504 кг.

Диаметърът съм го взел в предвид размерите на цялата машина.
И това е в идеалния случай без да се вземат в предвид загубите.
Всеки може да съ направи изводите.
Върнете се в началото
chwor
Гост


МнениеПуснато на: Нед 12 Мар 2006, 19:43    Заглавие:  

Уф нещо не се получи с изобразяването на формулата:
ЗАБЕЛЕЖКА: Заграденото в скобки е на степен 2/3.
Върнете се в началото
p_bakardjiev

Регистриран на: 08 Дек 2005
Мнения: 114

МнениеПуснато на: Нед 12 Мар 2006, 19:56    Заглавие:  

По твоят формула е мощността е 0.75к.с. И тягата излиза близо 11кг
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ristis


Регистриран на: 27 Май 2005
Мнения: 76
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Нед 12 Мар 2006, 23:29    Заглавие:  

Евала, много добро!
Това и колците за домати на Линукс ще ги пазя за поколенията!
Дори и да е истина, просто няма такова обяснение, уникално е!
Евалата бате, още веднъж сите ни качи на джанката!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 1 от 3 [31 Мнения]   Иди на страница: 1, 2, 3 Следваща
Създайте нова тема   Тази тема е заключена - не можеш да отговаряте или да променяте мнения Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » ФОРУМИ ЗА МОДЕЛИЗЪМ » Действащи модели
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0860s ][ Queries: 12 (0.0062s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker