Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Нед 07 Мар 2021, 00:38
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » КРИЛЕ - РЕТРО АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Ретросалон
Чукчите пак са тук!
Модератори: Penio
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 13 от 16 [238 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 11, 12, 13, 14, 15, 16 Следваща
Автор Съобщение
Thunderchief

Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 6311
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 10 Окт 2007, 21:28    Заглавие:  

Пичове, да споредля нещо дето научих днес в горецитирания форум - далекобойното оръдие е с дълъг и дебел ствол. Laughing Laughing Laughing Laughing
_________________
Кървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
pgp000
Гост


МнениеПуснато на: Сря 10 Окт 2007, 21:36    Заглавие:  

Thunderchief написа:
Пичове, да споредля нещо дето научих днес в горецитирания форум - далекобойното оръдие е с дълъг и дебел ствол.


демек мен трябва да ме затворят за притежаване на "далекобойно оръдие" (каквото и да значи това), което разнасям непрекъснати със себе си. Тъндъре, надявам се престоят там от над 3 мин не е опасен?

инак в темата за бронираните машини са се обадили 1-2 души с явно познание по темата, но според единия мненията му са трити (напомня ми на един друг частен форум - който аз вече не посещавам по собствено желание, в който "модераторът история" се опита да пробие и не успя; но стилът на администриране е 100% от този, който няма да назовавам - поне туй е взел със себе си). в тия за самолетите направо ме е страх да погледна като чета пейстнатото за Ме 163.
Върнете се в началото
Thunderchief

Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 6311
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 10 Окт 2007, 21:42    Заглавие:  

Цитат:
демек мен трябва да ме затворят за притежаване на "далекобойно оръдие"

Е де. А по скромно Laughing Laughing Laughing Laughing

Цитат:
Тъндъре, надявам се престоят там от над 3 мин не е опасен?

Не знам. Тия дни ще покаже Laughing

_________________
Кървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
German


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 2680
Местожителство: Шуменщайн

МнениеПуснато на: Вто 21 Апр 2009, 19:42    Заглавие:  

"Нощен труд", 18-24 февруари 2009 г.

Дават луди пари за стар самолет в Пловдив
Италиански и френски конструкторски бюра предлагат хиляди долари или бартер, за да купят оригиналния "Арадо 196-А3" от 1937 г., който се пази в Музея на авиацията в Пловдив, научи "НТ" от Ваньо Костадинов, историк-уредник. Въпросният самолет, наречен "акулата", защото се е приводнявал, е единствения оцелял от тази серия.
Самолетът е бил на въоръжение в британската 161-ва ескадрила във Варна от есента на 1942 г. до лятото на 1944 година.
"Акулата" оцеляла случайно - селяни от Пловдивско запазили чарковете в плевниците си. Реставраторът Минчо Лилов през 1978-а случайно открил ценните парчета и лесно ги сглобил, защото бил работел като техник на военно летище. В експозиция "акулата" е изложена от 1994-та. Освен "акулата" , в музея се пазят още седем ценни антики. Между тях първият български самолет, конструиран от Георги Божинов, капсулата на "Союз 33", в която летяха Георги Иванов и НИколай Рукавишников, изтребител "Як-9у" и два уникални щурмовика от Втората световна война, запазени само у нас.

Автор: ДИАНА СТАВРЕВА


Отказах се да слагам емотикони.. Няма смисъл... Единственото, което ми иде да направя, е като срещна въпросната "авторка", да й зашия два яки шамара, без изобщо да ме е еня за пола й, и без да й обяснявам защо! Такива само трябва да се лобутят без обяснения, ей тъй, за кеф на останалите! Evil or Very Mad

_________________
Сред полето цъфти малко цветенце и то се казва: Ерика.
Рояк от хиляди пчелички кръжи около Ерика,
защото нейното сърце е изпълнено със сладост,
а от пъстрото ѝ одеяние струи нежен аромат.

Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
me4o_puhh


Регистриран на: 12 Яну 2004
Мнения: 1325
Местожителство: Sofia

МнениеПуснато на: Вто 21 Апр 2009, 19:48    Заглавие:  

Колко мъка има по тоя свят ...колко мъка.
_________________
AviationListOnLine Photographer
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Simeon


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 705

МнениеПуснато на: Вто 21 Апр 2009, 21:29    Заглавие:  

German написа:
"Нощен труд", 18-24 февруари 2009 г.

Дават луди пари за стар самолет в Пловдив
Италиански и френски конструкторски бюра предлагат хиляди долари или бартер, за да купят оригиналния "Арадо 196-А3" от 1937 г., който се пази в Музея на авиацията в Пловдив, научи "НТ" от Ваньо Костадинов, историк-уредник. Въпросният самолет, наречен "акулата", защото се е приводнявал, е единствения оцелял от тази серия.
Самолетът е бил на въоръжение в британската 161-ва ескадрила във Варна от есента на 1942 г. до лятото на 1944 година.
"Акулата" оцеляла случайно - селяни от Пловдивско запазили чарковете в плевниците си. Реставраторът Минчо Лилов през 1978-а случайно открил ценните парчета и лесно ги сглобил, защото бил работел като техник на военно летище. В експозиция "акулата" е изложена от 1994-та. Освен "акулата" , в музея се пазят още седем ценни антики. Между тях първият български самолет, конструиран от Георги Божинов, капсулата на "Союз 33", в която летяха Георги Иванов и НИколай Рукавишников, изтребител "Як-9у" и два уникални щурмовика от Втората световна война, запазени само у нас.

Автор: ДИАНА СТАВРЕВА


Отказах се да слагам емотикони.. Няма смисъл... Единственото, което ми иде да направя, е като срещна въпросната "авторка", да й зашия два яки шамара, без изобщо да ме е еня за пола й, и без да й обяснявам защо! Такива само трябва да се лобутят без обяснения, ей тъй, за кеф на останалите! Evil or Very Mad

Вай,вай,вай!!!! Laughing
Вместо два шамара яки, ако девойчето си го бива дай да й "зашием" нещо друго. Предполагам, че мераклии лесно ще бъдат събрани. Wink
Ако въпросната репортерка има имейл да й пишем. Very Happy

_________________
"Тези, които изковаха от мечовете си рала, сега орат за онези, които си запазиха мечовете"
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
BDG


Регистриран на: 11 Сеп 2006
Мнения: 657
Местожителство: Плевен

МнениеПуснато на: Сря 22 Апр 2009, 10:19    Заглавие:  

Цитат:

... да й "зашием" нещо друго.

Устата и двете й ръце за да не може да пише глупости. Wink
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
onufrii


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 13226
Местожителство: вилает Боляристан

МнениеПуснато на: Сря 22 Апр 2009, 11:02    Заглавие:  

Абсолютно същото заглавие щъкаше по ежедневните парцали преди 2-3 години когато имаше не/здрави интереси към Арадото отвън, и явно се подготвяше общественото мнение как може да пробутаме на хамавите западняци тая дърта бричка за невероятни суми от порядъка на 150 000 долара.
_________________
Отказах се да ставам космонавт - вече видях земята през предното стъкло!

Si vis pacem, para bellum - 26030

Прайм червени шишета на бели!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
CATCH 22


Регистриран на: 02 Сеп 2006
Мнения: 424

МнениеПуснато на: Сря 22 Апр 2009, 18:31    Заглавие:  

German написа:
Самолетът е бил на въоръжение в британската 161-ва ескадрила във Варна от есента на 1942 г. до лятото на 1944 година.


Това изречение бие "по точки" всички глупости и дивотии, които са били пускани тук. Ако реши човек да му направи анализ, сигурно ще открие, че несъответствията са повече от думите.
Ей само тоя емотикон ми пасва на "чувствата"
Това отляво е Дианчето...

_________________
"Имаше само една засечка и това беше Catch 22."
Джоузеф Хелър
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Иван
[Moderator]


Регистриран на: 27 Юни 2004
Мнения: 1930
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 22 Апр 2009, 18:42    Заглавие:  

Тая госпойца има ли си хабер от Втора световна война и кой къде е бил през войната? Вече по вестниците и в кабеларките започнаха да ги вземат, ако имат гръбначен мозък и малко малък мозък за равновесие. Направо паднах от стола, като прочетох за 161-ва ескадрила на RAF във Варна през 1942 г. Shocked Rolling Eyes Laughing
Малко е стара информацията, иначе щях да ги натикам на кучето, там, дето не огрява слънце Twisted Evil .

_________________
КОЙТО МОЖЕ - ПРАВИ! КОЙТО НЕ МОЖЕ - ДАВА АКЪЛ...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
onufrii


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 13226
Местожителство: вилает Боляристан

МнениеПуснато на: Чет 23 Апр 2009, 11:37    Заглавие:  

То не пречи и на патерица!
_________________
Отказах се да ставам космонавт - вече видях земята през предното стъкло!

Si vis pacem, para bellum - 26030

Прайм червени шишета на бели!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42509

МнениеПуснато на: Чет 11 Мар 2010, 22:54    Заглавие:  

България ще проучи възможността специализиран кораб на EMSA да бъде базиран в наше пристанище

http://novini.dir.bg/2010/03/10/news6018869.html


EMSA се включи с два специализирани кораба, оборудвани с най-съвременни средства за борба с нефтените разливи (M/VI/GSP Orion) и моторен танкер Santa Maria. Военноморските сили имаха готовност да се включат също с вертолет Ми-4 и моторен танкер. Българският морски квалификационен център участва със свои наблюдатели.


Very Happy Laughing Ми-4 Laughing
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
popay_the_sailor
[Admin]


Регистриран на: 06 Яну 2004
Мнения: 10243
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пет 12 Мар 2010, 08:40    Заглавие:  

Що не бе? В музеите няма ли достатъчно? Rolling Eyes
_________________
Rolling, turning, diving
Rolling, turning, diving, going in again
Run, live to fly, fly to live, do or die
Run, live to fly, fly to live, Aces high.
--------------------------------------------
Есть ложь, наглая ложь и советская историография
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
slavi_i1977

Регистриран на: 07 Сеп 2006
Мнения: 178

МнениеПуснато на: Съб 24 Апр 2010, 21:34    Заглавие:  

Случая май беше друг!Web Page Name
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
German


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 2680
Местожителство: Шуменщайн

МнениеПуснато на: Нед 09 Май 2010, 11:28    Заглавие:  

Оправдано е да си невежа в нещо, от което не се интересуваш, ама чак пък да не правиш разлика между едномоторен изтребител и 4м бомбардировач..., това вече....

БНТ - НОВИНИТЕ

Забравен герой от войната
09.05.2010 / 11:57

По време на Втората световна война няколко български летци се открояват в отбраната на въздушното пространство на България. Един от тях е майор( Shocked тогава е бил поручик, а умира като генерал-майор, какво искат да кажат тук не е ясно) Стоян Стоянов, който само в един ден през 1943 година побеждава 2 вражески изтребителя. След края на войната обаче, името му потъва в забрава.

Наричат го още страшилището за американските летящи крепости. С тежка съдба, която обаче не го отказва да следва мечтата си. 1 август 1943 година. Тогава огромна армада от над 170 американски бомбардировача преминават над България. Те летят към базата си в Северна Африка, след като са нанесли удар по петролните рафинерии в Плоещ, Румъния. Изпълняват операция "Приливна вълна", чиято цел е нарушаване на снабдяването на германската армия с гориво от Румъния.

Десислава Стоичкова, Национален военноисторически музей:
- Това е изключително важен ден за Стоян Стоянов, тогава той бележи първата си бойна победа. Той излита от летището във Враждебна и поразява една летяща крепост. Прави интересна маневра, като се извърта и обстрелва пилота на въздушната крепост фронтално, което не е приет прийом Shocked във воденето на въдушни бойни действия. В този ден има свалена летяща крепост "Либърейтър" и още една, която е в много тежко състояние, и му се признава за победа.

В 35 бойни полета участва Стоян. Отбелязва 15 победи срещу вражески изтребители при бомбардировките на София и страната. Затова и Цар Борис Трети го награждава с орден за храброст. Стоянов е единственият в авиацията с подобна награда. Малко след края на Втората световна война обаче животът му изведнъж се преобръща. Уволнен е от армията.

Десислава Стоичкова, Национален военноисторически музей:
- Той работи като строителен работник, работи като статист в театър, след това става уредник в Рилския манастир и там живее дълги години.

И макар да се е доказал като велик въздушен отбранител, бързо бива забравен. И трябва да минат много години, за да бъдe признато отново, че е спасявал небето на България.




А бе тия миловидни девойчета от НВИМ, що не си гледат младостта, любовта и секса, ами са се заврели там, дето никак не се вписват?!

_________________
Сред полето цъфти малко цветенце и то се казва: Ерика.
Рояк от хиляди пчелички кръжи около Ерика,
защото нейното сърце е изпълнено със сладост,
а от пъстрото ѝ одеяние струи нежен аромат.


Последната промяна е направена от German на Нед 09 Май 2010, 11:34; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 13 от 16 [238 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 11, 12, 13, 14, 15, 16 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » КРИЛЕ - РЕТРО АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Ретросалон
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.1350s ][ Queries: 12 (0.0070s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker