Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Майк Пенс: Армията на САЩ е приведена в бойна готовност · Три дни обсъждат дали спирането на парламента е законно · Етичната комисия: Гешев притежава моралните и нравствени качества · 48 загинaли при атентатите в Афганистан · Най-вулканичният обект в Слънчевата система обърка учените · Няколко души загинаха при сблъсъци на границата на Киргизстан и Таджикистан (ВИДЕО) ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Сря 18 Сеп 2019, 02:48
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Военна авиация - ПО СВЕТА
F-15 - изтребителни варианти
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 16 от 18 [269 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 14, 15, 16, 17, 18 Следваща
Автор Съобщение
Foxy

Регистриран на: 25 Апр 2004
Мнения: 417
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Пон 07 Авг 2006, 15:47    Заглавие:  

lion_su25 написа:
- но на кому е нужно да се влиза в абсолютни подробности


Има хора в този форум който доста трябва да ровят за да намерят някой подробности дето живо ги интересуват !
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
Fox Mulder


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3301
Местожителство: София/Димитровград

МнениеПуснато на: Вто 08 Авг 2006, 11:29    Заглавие:  

Новите радари за F-15C:

Raytheon Delivers Next-Generation F-15 AESA Radar to Boeing Ahead of Schedule

EL SEGUNDO, Calif., Aug. 7, 2006 /PRNewswire/ -- Raytheon Company
delivered ahead of schedule to The Boeing Company the first next-generation
active electronically scanned array (AESA) radar for the F-15C.
The delivery, in late June, closely followed a series of successful
flight tests on a Raytheon test asset that began in May. Completion work on
the antenna and final verification of the system in Raytheon's Radar System
Integration Lab, prior to flight test, were achieved in a record seven
weeks when six-to-12 months is usually the norm.
The APG-63(V)3 AESA radar exceeded all performance expectations in
air-to-air modes during flight test. At least 10 more flights, intended to
further demonstrate enhanced air-to-air capability, are expected to begin
at Eglin Air Force Base, Fla., this fall.
"The (V)3 AESA radar's ability to act as the core sensor backbone of
the aircraft by providing accurate and timely information makes it a true
force multiplier for the F-15," said Erv Grau, vice president for air
combat avionics at Raytheon Space and Airborne Systems. "Its ability to
provide increased situational awareness across multiple assets will provide
the Air Force and Air National Guard a low-cost, low-risk and proven
capability to ensure homeland defense requirements are fully met."
The (V)3 radar combines the revolutionary technology of the Navy's
APG-79 AESA radar program, already in production, with improvements to the
APG-63(V)2, currently operational with a squadron at Elmendorf Air Force
Base, Alaska.
With advanced radar technology that F-15 pilots can trust from take-off
to landing on every mission, the APG-63(V)3 will enhance aircrew
survivability and connectivity with other allied forces, according to Ramon
Estrada, manager of F-15 AESA programs for Raytheon.
"The Navy is already experiencing the benefits of the JSF (Joint Strike
Fighter)-generation technology through the APG-79 AESA radar on its F/A-18
Super Hornets," Estrada said. "We are now looking forward to providing the
Air National Guard with its next-generational capability through the
APG-63(V)3. Raytheon's radar will provide powerful, adaptable technology,
proven performance, and the tactical flexibility that F-15 pilots require
and our nation's defense demands."
Raytheon Space and Airborne Systems (SAS) is the leading provider of
sensor systems giving military forces the most accurate and timely
information available for the network-centric battlefield. With 2005
revenues of $4.2 billion and 13,000 employees, SAS is headquartered in El
Segundo, Calif. Additional facilities are in Goleta, Calif.; Forest, Miss.;
Dallas, McKinney and Plano, Texas; and several international locations.
Raytheon Company (NYSE: RTN), with 2005 sales of $21.9 billion, is an
industry leader in defense and government electronics, space, information
technology, technical services, and business and special mission aircraft.
With headquarters in Waltham, Mass., Raytheon employs 80,000 people
worldwide.


http://www.prnewswire.com/cgi-bin/micro_stories.pl?ACCT=149999&TICK=RTN&STORY=/www/story/08-07-2006/0004411412&EDATE=Aug+7,+2006

_________________
In My Humble Opinion
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
onufrii


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 13226
Местожителство: вилает Боляристан

МнениеПуснато на: Вто 08 Авг 2006, 12:41    Заглавие:  

V3 май преди две години още ги вкараха първо в Аляска.
_________________
Отказах се да ставам космонавт - вече видях земята през предното стъкло!

Si vis pacem, para bellum - 26030

Прайм червени шишета на бели!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Fox Mulder


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3301
Местожителство: София/Димитровград

МнениеПуснато на: Вто 08 Авг 2006, 21:06    Заглавие:  

Lullaby написа:
nick_wolf1 написа:
Леле, каква дискусияSmile Жалко само, че има толкова коментари по очевидно монтираните кадри от филмчето: това кормило било н'ам накъде си, соплата били еди-как си. Все едно да коментираме филма за Клеопатра по Discovery. Ясно е, че драматизацията е направена в последствие. Очевидно и снимки от кацането и самолета в полет няма. Наивно е да се мисли, че някой баш тогава е бил там да щрака с апарата. Smile


Снимки може и да няма, но има две автентични филмчета - от VCR през HUDа на въпросния самолет и от самолет, който го прехваща след подаването на сигнала за бедствие. Наистина си е страшничко. Освен този случай има още един подобен - F-15 блъска F-15. Последсвията за единия са същите, като от крилото е останала по-голяма част. Вторият каца аварийно с отрязан до кабината нос. Този сблъсък също е заснет на камера и е още по-ужасяващ. Двата двигателя на втория самолет хвърлят за около 10 сек 30 метра огън и парчета ламарина. Този филм почти ме отказа от ВБИ. А на всяко летище в САЩ има нарочен човек да снима всичко ставащо на полосата с камера. Това е откъм ръководството на полетите. Освен това от ВО има цял екип професионални фотографи и оператори, на които това им е работата по цял ден. Към тях се включват и една армада нещатни помощници, лица от фотографския клуб на ТНТМ и пр и пр. Много се съмнявам, че въобще някой може да кацне без да бъде отразен в нечий обектив.


http://609.hit.bg/F15_midair.wmv

_________________
In My Humble Opinion
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
Елемаг
[Moderator]


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 27533
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб 24 Ное 2007, 19:41    Заглавие:  

Cool Cool Cool
ВВС США отозвали запрет на полеты истребителей F-15, введенный после крушения F-15 в штате Миссури 2 ноября. Об этом сообщает в субботу France Presse.
15 ноября в строй вернули самую новую модификацию истребителя F-15E, применяющуюся в Ираке и Афганистане. По словам генерала Джона Корли (John Corley), 219 из 224 самолетов типа E и 294 из 442 моделей A-D, имеющихся на вооружении США, прошли инспекцию и готовы к полетам, остальные будут также проверены.

При падении истребителя в Миссури никто не пострадал, расследование причин аварии продолжается. Ранее выдвигалась версия, что произошло разрушение конструкции планера.

США ввели запрет на полеты F-15 5 ноября, на следующий день их примеру последовали ВВС Японии. F-15 начали поступать на вооружение в 1975 году.

_________________
ЕДИНСТВЕНОТО ПРАВО НА ВРАГА Е ДА БЪДЕ УНИЩОЖЕН!
Click to see if image is larger
Да бъдеш добър е лесно. Трудно е да бъдеш справедлив!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Thunderchief

Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 6311
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб 24 Ное 2007, 22:29    Заглавие:  

Цитат:
15 ноября в строй вернули самую новую модификацию

Мааалиййй ква "актуална" новоост

_________________
Кървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
onufrii


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 13226
Местожителство: вилает Боляристан

МнениеПуснато на: Пон 26 Ное 2007, 15:55    Заглавие:  

Забраната е снета за всички Орли.
_________________
Отказах се да ставам космонавт - вече видях земята през предното стъкло!

Si vis pacem, para bellum - 26030

Прайм червени шишета на бели!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
калло

Регистриран на: 09 Яну 2004
Мнения: 7712
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 29 Ное 2007, 09:32    Заглавие:  

Нещо май сериозно не е в ред в Орлите, или пък просто крънкат парички за още Ф-22:

С две думи - забраната пак е обявена за повечето Ф-15, намерени са сериозни проблеми с износване на лонжерони.


CNN

A week after lifting a flight ban on more than 400 F-15 fighters, the U.S. Air Force once again grounded most of the fleet because of potential problems that could lead to the planes falling apart in mid-air.
art.jet.jpg

The Air Force regrounds all F-15 A through D models after tests find problems with key strips of metal.

All 442 F-15 A through D models in the Air Force inventory were regrounded this week after inspectors looking at the November 2 crash of an F-15C found "possible fleet-wide airworthiness problems," a statement from the Air Force said.

Tests on the plane appear to have found problems with strips of metal -- called longerons -- which hold the fuselage together, Air Force officials said.

The planes must all go through more inspections and repairs if needed.

The fighter jets were inspected and cleared earlier this month after the entire fleet of 700 F-15s was grounded following the incident earlier this month, when a Missouri Air National Guard F-15C disintegrated in midair over Missouri. The pilot ejected safely.

Newer F-15E models were first cleared after being inspected, and last week the older F-15 A through D models were cleared after being inspected.

The E model -- in production since 1989 -- is not a part of the latest grounding.

"Although the longeron area was covered in general by previous inspections as a result of the November 2 mishap, technical experts with the Warner Robins Air Logistics Center, assisting in the Accident Investigation Board, have recommended a specific inspection of the suspect area based on the recent findings," the statement said.

"Manufacturer simulations have indicated a catastrophic failure could result in this particular area," according to the statement.

The grounding of the Boeing-made F-15 will not affect air operations in Iraq or Afghanistan because the F-15E flies there, according to Pentagon officials.

The grounding does slightly affect the homeland security operation called "Operation Noble Eagle," as the Air Force has had to fill gaps with F-16s.

Those missions are flying as usual and the grounding has had no impact on security, said officials with the North American Aerospace Defense Command.

Some of the F-15 A through D models have been flying for 23 years, according to Air Force records.

The F-15E Strike Eagle is an air-to-ground and air-to-air fighter, making it more versatile than other F-15 models, which are used for only air-to-air missions
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ivailo stefanov


Регистриран на: 05 Апр 2004
Мнения: 81
Местожителство: Лом

МнениеПуснато на: Вто 25 Дек 2007, 15:51    Заглавие:  

Пичове това не е точно по темата но как ще го коментирате?Гледайте внимателно.
http://www.youtube.com/watch?v=AJ76BSassms&feature=related
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
калло

Регистриран на: 09 Яну 2004
Мнения: 7712
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 25 Дек 2007, 16:22    Заглавие:  

това е разказ на израелски пилот, който твърди, че загубил по-голямата част от дясното полукрило в полет и се приземил, обсъждано е хиляда пъти в този форум.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
nik2308

Регистриран на: 07 Окт 2006
Мнения: 12

МнениеПуснато на: Вто 25 Дек 2007, 17:53    Заглавие:  

Колега калло,опитах се да прегледам по-голямата част от форума но нищо не намерих написано за този случай.Ще ти бъда много благодарен,ако от тези хиляди обсъждания успееш да ми пуснеш линк само за няколко от тях,ако разбира се това не представлява някаква трудност за теб,понеже и на мен ми стана интересен случая!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
NEO


Регистриран на: 12 Юни 2006
Мнения: 2121
Местожителство: Велинград

МнениеПуснато на: Вто 25 Дек 2007, 20:24    Заглавие:  

Smile На страница 4та може да видиш някои работи(от тази тема имам предвид)Има снимки
_________________
Click to see if image is larger PANZERLIED http://www.youtube.com/watch?v=YPzTGx96P6U
NEOфенщина https://www.youtube.com/watch?v=Dug-YEIvoe8
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
nik2308

Регистриран на: 07 Окт 2006
Мнения: 12

МнениеПуснато на: Сря 26 Дек 2007, 17:49    Заглавие:  

Благодаря ти много и весели празници на всички! Very Happy
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
калло

Регистриран на: 09 Яну 2004
Мнения: 7712
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 10 Яну 2008, 17:49    Заглавие:  

Сорок процентов истребителей F-15A-D американских ВВС признаны непригодными к полетам, еще 60 процентов признаны ограниченно годными, сообщает Aviation Week.

В течение двух месяцев 450 истребителей F-15 модификаций A-D проходили проверку на наличие повреждений в силовых элементах конструкции самолетов. В настоящее время проинспектированы 90 процентов машин. Повреждения элементов конструкции крыла и фюзеляжа, способные в ближайшее время привести к аварии, были обнаружены на девяти самолетах. Конструкция сорока процентов истребителей была признана несоответствующей техническим стандартам, а остальные 60 процентов машин было решено допустить к полетам с ограничениями.

ВВС США намерены тщательно исследовать дефекты конструкции F-15, чтобы установить объем необходимого ремонта.

Напомним, что запрет на полеты, распространяющийся на все истребители F-15 модификаций A-D за исключением тех, что участвуют в боевых действиях, был вызван усталостными повреждениями лонжеронов, которые привели к крушению истребителя ВВС национальной гвардии США 2 ноября 2007 года.

Через некоторое время после катастрофы запрет был отменен, однако введен снова в связи с тем, что аналогичные повреждения были обнаружены в конструкции истребителей F-15 других авиационных частей, в частности в ВВС национальной гвардии Орегона и на базе ВВС США в Японии.

Запрет сказался на боеготовности вооруженных сил США. Недостаток истребителей F-15 Пентагон отчасти компенсировал возросшей интенсивностью полетов палубной авиации и ускоренным вводом в боевой состав ВВС истребителей F-22.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Sea Dog
[Moderator]


Регистриран на: 10 Дек 2005
Мнения: 3529
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пет 11 Яну 2008, 21:56    Заглавие:  

Eagles soar again


Click to see if image is larger

Air Force Capt. Glenn Gonzales, an F-15 Eagle pilot with the 71st Fighter Squadron at Langley Air Force Base, Va., checks to see if Lt. Col. Robert Garland, 71st FS commander, is ready to start engines Jan. 9, 2008. After a month-long stand-down, the 71st launched the first of its F-15C fleet.

Click to see if image is larger

F-15 Eagles taxi on the flightline after flying a mission Jan. 9 at Hickam Air Force Base, Hawaii. The F-15s, from the 199th Fighter Squadron of the Hawaii Air National Guard, have not flown since Air Force officials grounded the F-15 fleet Nov. 3, 2007. Air Combat Command officials cleared a portion of its F-15 A through D models to begin flying today. (U.S. Air Force photo/Tech. Sgt. Shane A. Cuomo)

_________________
Снимки - http://niki-zlatev.blogspot.com/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 16 от 18 [269 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 14, 15, 16, 17, 18 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Военна авиация - ПО СВЕТА
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0770s ][ Queries: 12 (0.0061s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker