Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Освободени са руски моряци, държани за заложници в Камерун · Кой е Юлиан Вучков? (Видео) · 7 държави, в които висшето образование е безплатно · Иранска медия: Танкерът "Стена Имперо" ще бъде освободен скоро · Отиде си проф. Юлиан Вучков! Той е починал във Военномедицинска академия · В това село хората изведнъж заспиват, а после и умират ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
The time now is Mon 23 Sep 2019, 06:47
All times are UTC + 2
 Forum index » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Военна авиация - ПО СВЕТА
Су-30 и модификациите...
Post new topic   Reply to topic View previous topic :: View next topic
Page 3 of 40 [589 Posts]   Goto page: Previous 1, 2, 3, 4, 5, ..., 38, 39, 40 Next
Author Message
Елемаг
[Moderator]


Joined: 01 Jan 2004
Posts: 27533
Location: София

PostPosted: Tue 21 Dec 2004, 21:49    Post subject:  

Cool Cool Cool
Ако в същото списание прочетеш и статията за Ф-15Е коята ако не се лъжа е от предната година ще видищ че там тъмните страни са повече. Всъщност когато е натоварен неговата маневреност не достига и тази на Канберата а за да може поне теоритично да изпълнява някакви изстребителни функции трябва да му махната и комфорните резервоари. А тогава далечината на полета му става с около 1000 км по-малка.

_________________
ЕДИНСТВЕНОТО ПРАВО НА ВРАГА Е ДА БЪДЕ УНИЩОЖЕН!
Click to see if image is larger
Да бъдеш добър е лесно. Трудно е да бъдеш справедлив!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Fox Mulder


Joined: 01 Jan 2004
Posts: 3301
Location: София/Димитровград

PostPosted: Tue 21 Dec 2004, 21:53    Post subject:  

Елемаг wrote:
Ако в същото списание прочетеш и статията за Ф-15Е коята ако не се лъжа е от предната година ще видищ че там тъмните страни са повече. Всъщност когато е натоварен неговата маневреност не достига и тази на Канберата а за да може поне теоритично да изпълнява някакви изстребителни функции трябва да му махната и комфорните резервоари. А тогава далечината на полета му става с около 1000 км по-малка.


Айде сега. Типично. Американското винаги да е по-лошото. Laughing

Човека индиец (наш човек уж, нали другарю) е летял на Су-30, МиГ-29 и Канбера (на младени ще да е) и прави напълно обективно сравнение.

_________________
In My Humble Opinion
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
ICQ Number 
Елемаг
[Moderator]


Joined: 01 Jan 2004
Posts: 27533
Location: София

PostPosted: Tue 21 Dec 2004, 22:00    Post subject:  

Cool Cool Cool
Ами прочети статията за Ф-15 написана от ненаш човек и сравнявай.
Всъщност ако не се лъжа в самото списание има сравнение но не помня в кой точно брой.

_________________
ЕДИНСТВЕНОТО ПРАВО НА ВРАГА Е ДА БЪДЕ УНИЩОЖЕН!
Click to see if image is larger
Да бъдеш добър е лесно. Трудно е да бъдеш справедлив!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Fox Mulder


Joined: 01 Jan 2004
Posts: 3301
Location: София/Димитровград

PostPosted: Tue 21 Dec 2004, 22:14    Post subject:  

Елемаг, тука говорим за Су-30МКИ и в частност косурите му. F-15E e друга история.
Работат е там, че неможеш да признаеш, че върховото произведение на руската авиопромишленост въобще не блести толкова, колкото го изкарват по рекламните брошури.

_________________
In My Humble Opinion
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
ICQ Number 
Елемаг
[Moderator]


Joined: 01 Jan 2004
Posts: 27533
Location: София

PostPosted: Tue 21 Dec 2004, 22:20    Post subject:  

Cool Cool Cool
Засега няма причина да смятаме това. Су-30МКИ се преставя блестящо с всички изпитания досега. Няма случай да се проявил с някакви особенни недостатаци въпреки че и това би било нормално.

_________________
ЕДИНСТВЕНОТО ПРАВО НА ВРАГА Е ДА БЪДЕ УНИЩОЖЕН!
Click to see if image is larger
Да бъдеш добър е лесно. Трудно е да бъдеш справедлив!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Fox Mulder


Joined: 01 Jan 2004
Posts: 3301
Location: София/Димитровград

PostPosted: Tue 21 Dec 2004, 22:21    Post subject:  

Елемаг wrote:
Су-30МКИ се преставя блестящо с всички изпитания досега.


Да бееееееееее...
А проблемите с двигателите от миналата година, а забавянето (значително) на серийното производство и така нататак.

_________________
In My Humble Opinion
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
ICQ Number 
калло

Joined: 09 Jan 2004
Posts: 7713
Location: София

PostPosted: Tue 21 Dec 2004, 22:22    Post subject:  

всъщност върховото постижение е Су-35, но това надскача темата...
Back to top
View user's profile Send private message 
Елемаг
[Moderator]


Joined: 01 Jan 2004
Posts: 27533
Location: София

PostPosted: Tue 21 Dec 2004, 22:30    Post subject:  

Quote:
[quote="Fox Mulder"][quote="Елемаг"]Су-30МКИ се преставя блестящо с всички изпитания досега.

Quote:
Да бееееееееее...
А проблемите с двигателите от миналата година, а забавянето (значително) на серийното производство и така нататак.


Проблеми с двигателите имаше само в медиите. Имаше пост по този случай в форума. А забавянето на серийното производство е организационнен и финнансов проблем а не проблем на възможностите на самолета.

_________________
ЕДИНСТВЕНОТО ПРАВО НА ВРАГА Е ДА БЪДЕ УНИЩОЖЕН!
Click to see if image is larger
Да бъдеш добър е лесно. Трудно е да бъдеш справедлив!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
борден*
Guest


PostPosted: Wed 22 Dec 2004, 09:33    Post subject:  

Общо взето "програмата" Су-30МКИ върви повече от отлично, вземайки предвид икономическото състояние на страната-производител. Във всеки случай не по-зле от разработката на Eurofighter, Rafale, Gripen, че дори и F/A-22 (които, вярно, са изцяло нови разработки, но пък и страните-производители не са загубили война).
Back to top
калло

Joined: 09 Jan 2004
Posts: 7713
Location: София

PostPosted: Wed 22 Dec 2004, 10:02    Post subject:  

проблеми с двигателите не е имало. имаше медийни оплаквания от ресурса на управляемото сопло - 250 часа вместо обявените 500. оказа се:
1. не отговарят на истината, защото индийците са били предупредени, че ресурсът ще бъде по-малък
2. самият ресурс не е бил 250 часа, а над 400
3. индийците не са експлоатирали самолета според инструкцията за опазване на ресурса

всъщност, като изключим Ф-22, който все още е на етап войскови изпитания, Су-30МКИ се явява най-мощният многоцелеви авиационен комплекс в света, който е в серийно производство, на въоръжение е, и има боеготови ескадрили.

по-мощен от него в определен аспект е само Су-35, който също се води на въоръжение, само дето във ВВС има 5 бройки от него и те се използват за акробатика
Back to top
View user's profile Send private message 
onufrii


Joined: 02 Jan 2004
Posts: 13226
Location: вилает Боляристан

PostPosted: Wed 22 Dec 2004, 12:00    Post subject:  

Fox Mulder wrote:
В един брой на AFM имаше изказване на един индийски пилот на МиГ-29 имал шанса да се запознае с това голямо Су доста отблизо. Та той казваше горе долу това:
Су-30 - да, хубав самолет. Носи много оръжия, има втори човек на борда, ебава си майката откъм маневреностт, но....
1. Адски е скъп
2. Натоварен с гориво и оръжия не е по-маневрен от Канберата
3. Адски голям е и е лесно забележим (голяма ЕОП)
4. Един самолет за всичко, че даже сега това е много рисково

Та много спецове смятат, че Индия си го е поначукало със Су-30МКИ.


Много се радвам за човека, ама какво значи Су-30 да е голям - той идва от МиГ-29. Пилотите от Доброславци също хвалеха МиГ-29 колко бил лесен за пилотиране и ергономичен. Су-30 бил тежък и тромав - ами натоари и МиГ-29 с 2-та му тона и мах. гориво, пък го пусни в МВБ. Бил скъп - еми нормално. Това е принципно различен самолет. Даже в сравнение с аналозите си е по-евтин. Имал нисък ресурс. Що други освен индийците нямат такава аварийност? Това интервю не трябва да се приема като чиста монета, просто защото е лично мнение!

_________________
Отказах се да ставам космонавт - вече видях земята през предното стъкло!

Si vis pacem, para bellum - 26030

Прайм червени шишета на бели!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Guest
Guest


PostPosted: Wed 20 Apr 2005, 15:02    Post subject:  

onufrii wrote:
Fox Mulder wrote:
В един брой на AFM имаше изказване на един индийски пилот на МиГ-29 имал шанса да се запознае с това голямо Су доста отблизо. Та той казваше горе долу това:
Су-30 - да, хубав самолет. Носи много оръжия, има втори човек на борда, ебава си майката откъм маневреностт, но....
1. Адски е скъп
2. Натоварен с гориво и оръжия не е по-маневрен от Канберата
3. Адски голям е и е лесно забележим (голяма ЕОП)
4. Един самолет за всичко, че даже сега това е много рисково

Та много спецове смятат, че Индия си го е поначукало със Су-30МКИ.


Много се радвам за човека, ама какво значи Су-30 да е голям - той идва от МиГ-29. Пилотите от Доброславци също хвалеха МиГ-29 колко бил лесен за пилотиране и ергономичен. Су-30 бил тежък и тромав - ами натоари и МиГ-29 с 2-та му тона и мах. гориво, пък го пусни в МВБ. Бил скъп - еми нормално. Това е принципно различен самолет. Даже в сравнение с аналозите си е по-евтин. Имал нисък ресурс. Що други освен индийците нямат такава аварийност? Това интервю не трябва да се приема като чиста монета, просто защото е лично мнение!


Определено ако сравняваме ценовите критерии плюс критериите за маневреност, ефективност, сигурност и "модерност", ако щете, тази птичка е най-доброто на пазара на тежките изтребители, по-добро няма, затова сега се избиват да го купуват малайзийци, индонезийци, макар и в по-малки количества, те немат пари кат Индия, пък и цунамитата им разказаха играта, китайския Су-30МКК също не е за изхвърляне, т.е. изводът е: Су-30МКИ, МКМ, МКК, МК2, МКИндон. и не знам си кви още МКХ-ове са най-доброто на пазара на тежките птички в света в момента...
Back to top
Fox Mulder


Joined: 01 Jan 2004
Posts: 3301
Location: София/Димитровград

PostPosted: Mon 02 May 2005, 02:36    Post subject:  

Anonymous wrote:
т.е. изводът е: Су-30МКИ, МКМ, МКК, МК2, МКИндон. и не знам си кви още МКХ-ове са най-доброто на пазара на тежките птички в света в момента...


Разбира се, прав си.
Спокойно можем да забравим за F-15E/S/I/K/T ...

P.S. Абе решението ти има ли нещо общо с това, че по ламарините на Су-то пише "Made in USSR"?

_________________
In My Humble Opinion
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
ICQ Number 
onufrii


Joined: 02 Jan 2004
Posts: 13226
Location: вилает Боляристан

PostPosted: Mon 02 May 2005, 11:24    Post subject:  

Айде сравни един Су-30МКК с F-15S, и кажи кое е по-добро! Най-малкото руснаците се натискат да дават най-доброто, защото го правят за пари, а не като американците които дават осакатени машини заради политика.
_________________
Отказах се да ставам космонавт - вече видях земята през предното стъкло!

Si vis pacem, para bellum - 26030

Прайм червени шишета на бели!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
oHua c koHq*
Guest


PostPosted: Mon 02 May 2005, 12:07    Post subject:  

onufrii wrote:
Най-малкото руснаците се натискат да дават най-доброто, защото го правят за пари

Най-доброто за пред хората.
onufrii wrote:
а не като американците които дават осакатени машини заради политика.

И правилно правят....за да няма после старата поговорка-с техните камъни по техните глави
Back to top
Display posts from previous:   Sort by:   
Page 3 of 40 [589 Posts]   Goto page: Previous 1, 2, 3, 4, 5, ..., 38, 39, 40 Next
Post new topic   Reply to topic View previous topic :: View next topic
 Forum index » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Военна авиация - ПО СВЕТА
Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

[ Time: 0.0870s ][ Queries: 12 (0.0072s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker