Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
ПОЗДРАВ ОТ АМЕРИКАНСКИТЕ "ПИЛАТУС" /T6 Texan II/ ЗА БЪЛГАРСКИТЕ "ПИЛАТУС" · 33 години от гибелта на майор Илия Стоянов · The National Interest: Вместо надпревара с хиперзвуковото оръжие с Русия и Китай по-добре Америка да се съсредоточи върху ПРО · Hill: Ердоган обсъжда с Тръмп покупката на ракетните комплекси Patriot · 101 години от Дойранската епопея · Назовани са два сценария за началото на ядрената война между Русия и САЩ ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Пон 16 Сеп 2019, 10:44
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Военна авиация - ПО СВЕТА
Су-30 и модификациите...
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 3 от 39 [585 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, ..., 37, 38, 39 Следваща
Автор Съобщение
Елемаг
[Moderator]


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 27533
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 21 Дек 2004, 21:49    Заглавие:  

Cool Cool Cool
Ако в същото списание прочетеш и статията за Ф-15Е коята ако не се лъжа е от предната година ще видищ че там тъмните страни са повече. Всъщност когато е натоварен неговата маневреност не достига и тази на Канберата а за да може поне теоритично да изпълнява някакви изстребителни функции трябва да му махната и комфорните резервоари. А тогава далечината на полета му става с около 1000 км по-малка.

_________________
ЕДИНСТВЕНОТО ПРАВО НА ВРАГА Е ДА БЪДЕ УНИЩОЖЕН!
Click to see if image is larger
Да бъдеш добър е лесно. Трудно е да бъдеш справедлив!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Fox Mulder


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3301
Местожителство: София/Димитровград

МнениеПуснато на: Вто 21 Дек 2004, 21:53    Заглавие:  

Елемаг написа:
Ако в същото списание прочетеш и статията за Ф-15Е коята ако не се лъжа е от предната година ще видищ че там тъмните страни са повече. Всъщност когато е натоварен неговата маневреност не достига и тази на Канберата а за да може поне теоритично да изпълнява някакви изстребителни функции трябва да му махната и комфорните резервоари. А тогава далечината на полета му става с около 1000 км по-малка.


Айде сега. Типично. Американското винаги да е по-лошото. Laughing

Човека индиец (наш човек уж, нали другарю) е летял на Су-30, МиГ-29 и Канбера (на младени ще да е) и прави напълно обективно сравнение.

_________________
In My Humble Opinion
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
Елемаг
[Moderator]


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 27533
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 21 Дек 2004, 22:00    Заглавие:  

Cool Cool Cool
Ами прочети статията за Ф-15 написана от ненаш човек и сравнявай.
Всъщност ако не се лъжа в самото списание има сравнение но не помня в кой точно брой.

_________________
ЕДИНСТВЕНОТО ПРАВО НА ВРАГА Е ДА БЪДЕ УНИЩОЖЕН!
Click to see if image is larger
Да бъдеш добър е лесно. Трудно е да бъдеш справедлив!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Fox Mulder


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3301
Местожителство: София/Димитровград

МнениеПуснато на: Вто 21 Дек 2004, 22:14    Заглавие:  

Елемаг, тука говорим за Су-30МКИ и в частност косурите му. F-15E e друга история.
Работат е там, че неможеш да признаеш, че върховото произведение на руската авиопромишленост въобще не блести толкова, колкото го изкарват по рекламните брошури.

_________________
In My Humble Opinion
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
Елемаг
[Moderator]


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 27533
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 21 Дек 2004, 22:20    Заглавие:  

Cool Cool Cool
Засега няма причина да смятаме това. Су-30МКИ се преставя блестящо с всички изпитания досега. Няма случай да се проявил с някакви особенни недостатаци въпреки че и това би било нормално.

_________________
ЕДИНСТВЕНОТО ПРАВО НА ВРАГА Е ДА БЪДЕ УНИЩОЖЕН!
Click to see if image is larger
Да бъдеш добър е лесно. Трудно е да бъдеш справедлив!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Fox Mulder


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3301
Местожителство: София/Димитровград

МнениеПуснато на: Вто 21 Дек 2004, 22:21    Заглавие:  

Елемаг написа:
Су-30МКИ се преставя блестящо с всички изпитания досега.


Да бееееееееее...
А проблемите с двигателите от миналата година, а забавянето (значително) на серийното производство и така нататак.

_________________
In My Humble Opinion
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
калло

Регистриран на: 09 Яну 2004
Мнения: 7712
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 21 Дек 2004, 22:22    Заглавие:  

всъщност върховото постижение е Су-35, но това надскача темата...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Елемаг
[Moderator]


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 27533
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 21 Дек 2004, 22:30    Заглавие:  

Цитат:
[quote="Fox Mulder"][quote="Елемаг"]Су-30МКИ се преставя блестящо с всички изпитания досега.

Цитат:
Да бееееееееее...
А проблемите с двигателите от миналата година, а забавянето (значително) на серийното производство и така нататак.


Проблеми с двигателите имаше само в медиите. Имаше пост по този случай в форума. А забавянето на серийното производство е организационнен и финнансов проблем а не проблем на възможностите на самолета.

_________________
ЕДИНСТВЕНОТО ПРАВО НА ВРАГА Е ДА БЪДЕ УНИЩОЖЕН!
Click to see if image is larger
Да бъдеш добър е лесно. Трудно е да бъдеш справедлив!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
борден*
Гост


МнениеПуснато на: Сря 22 Дек 2004, 09:33    Заглавие:  

Общо взето "програмата" Су-30МКИ върви повече от отлично, вземайки предвид икономическото състояние на страната-производител. Във всеки случай не по-зле от разработката на Eurofighter, Rafale, Gripen, че дори и F/A-22 (които, вярно, са изцяло нови разработки, но пък и страните-производители не са загубили война).
Върнете се в началото
калло

Регистриран на: 09 Яну 2004
Мнения: 7712
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 22 Дек 2004, 10:02    Заглавие:  

проблеми с двигателите не е имало. имаше медийни оплаквания от ресурса на управляемото сопло - 250 часа вместо обявените 500. оказа се:
1. не отговарят на истината, защото индийците са били предупредени, че ресурсът ще бъде по-малък
2. самият ресурс не е бил 250 часа, а над 400
3. индийците не са експлоатирали самолета според инструкцията за опазване на ресурса

всъщност, като изключим Ф-22, който все още е на етап войскови изпитания, Су-30МКИ се явява най-мощният многоцелеви авиационен комплекс в света, който е в серийно производство, на въоръжение е, и има боеготови ескадрили.

по-мощен от него в определен аспект е само Су-35, който също се води на въоръжение, само дето във ВВС има 5 бройки от него и те се използват за акробатика
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
onufrii


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 13226
Местожителство: вилает Боляристан

МнениеПуснато на: Сря 22 Дек 2004, 12:00    Заглавие:  

Fox Mulder написа:
В един брой на AFM имаше изказване на един индийски пилот на МиГ-29 имал шанса да се запознае с това голямо Су доста отблизо. Та той казваше горе долу това:
Су-30 - да, хубав самолет. Носи много оръжия, има втори човек на борда, ебава си майката откъм маневреностт, но....
1. Адски е скъп
2. Натоварен с гориво и оръжия не е по-маневрен от Канберата
3. Адски голям е и е лесно забележим (голяма ЕОП)
4. Един самолет за всичко, че даже сега това е много рисково

Та много спецове смятат, че Индия си го е поначукало със Су-30МКИ.


Много се радвам за човека, ама какво значи Су-30 да е голям - той идва от МиГ-29. Пилотите от Доброславци също хвалеха МиГ-29 колко бил лесен за пилотиране и ергономичен. Су-30 бил тежък и тромав - ами натоари и МиГ-29 с 2-та му тона и мах. гориво, пък го пусни в МВБ. Бил скъп - еми нормално. Това е принципно различен самолет. Даже в сравнение с аналозите си е по-евтин. Имал нисък ресурс. Що други освен индийците нямат такава аварийност? Това интервю не трябва да се приема като чиста монета, просто защото е лично мнение!

_________________
Отказах се да ставам космонавт - вече видях земята през предното стъкло!

Si vis pacem, para bellum - 26030

Прайм червени шишета на бели!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Гост
Гост


МнениеПуснато на: Сря 20 Апр 2005, 15:02    Заглавие:  

onufrii написа:
Fox Mulder написа:
В един брой на AFM имаше изказване на един индийски пилот на МиГ-29 имал шанса да се запознае с това голямо Су доста отблизо. Та той казваше горе долу това:
Су-30 - да, хубав самолет. Носи много оръжия, има втори човек на борда, ебава си майката откъм маневреностт, но....
1. Адски е скъп
2. Натоварен с гориво и оръжия не е по-маневрен от Канберата
3. Адски голям е и е лесно забележим (голяма ЕОП)
4. Един самолет за всичко, че даже сега това е много рисково

Та много спецове смятат, че Индия си го е поначукало със Су-30МКИ.


Много се радвам за човека, ама какво значи Су-30 да е голям - той идва от МиГ-29. Пилотите от Доброславци също хвалеха МиГ-29 колко бил лесен за пилотиране и ергономичен. Су-30 бил тежък и тромав - ами натоари и МиГ-29 с 2-та му тона и мах. гориво, пък го пусни в МВБ. Бил скъп - еми нормално. Това е принципно различен самолет. Даже в сравнение с аналозите си е по-евтин. Имал нисък ресурс. Що други освен индийците нямат такава аварийност? Това интервю не трябва да се приема като чиста монета, просто защото е лично мнение!


Определено ако сравняваме ценовите критерии плюс критериите за маневреност, ефективност, сигурност и "модерност", ако щете, тази птичка е най-доброто на пазара на тежките изтребители, по-добро няма, затова сега се избиват да го купуват малайзийци, индонезийци, макар и в по-малки количества, те немат пари кат Индия, пък и цунамитата им разказаха играта, китайския Су-30МКК също не е за изхвърляне, т.е. изводът е: Су-30МКИ, МКМ, МКК, МК2, МКИндон. и не знам си кви още МКХ-ове са най-доброто на пазара на тежките птички в света в момента...
Върнете се в началото
Fox Mulder


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3301
Местожителство: София/Димитровград

МнениеПуснато на: Пон 02 Май 2005, 02:36    Заглавие:  

Anonymous написа:
т.е. изводът е: Су-30МКИ, МКМ, МКК, МК2, МКИндон. и не знам си кви още МКХ-ове са най-доброто на пазара на тежките птички в света в момента...


Разбира се, прав си.
Спокойно можем да забравим за F-15E/S/I/K/T ...

P.S. Абе решението ти има ли нещо общо с това, че по ламарините на Су-то пише "Made in USSR"?

_________________
In My Humble Opinion
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
onufrii


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 13226
Местожителство: вилает Боляристан

МнениеПуснато на: Пон 02 Май 2005, 11:24    Заглавие:  

Айде сравни един Су-30МКК с F-15S, и кажи кое е по-добро! Най-малкото руснаците се натискат да дават най-доброто, защото го правят за пари, а не като американците които дават осакатени машини заради политика.
_________________
Отказах се да ставам космонавт - вече видях земята през предното стъкло!

Si vis pacem, para bellum - 26030

Прайм червени шишета на бели!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
oHua c koHq*
Гост


МнениеПуснато на: Пон 02 Май 2005, 12:07    Заглавие:  

onufrii написа:
Най-малкото руснаците се натискат да дават най-доброто, защото го правят за пари

Най-доброто за пред хората.
onufrii написа:
а не като американците които дават осакатени машини заради политика.

И правилно правят....за да няма после старата поговорка-с техните камъни по техните глави
Върнете се в началото
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 3 от 39 [585 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, ..., 37, 38, 39 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Военна авиация - ПО СВЕТА
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0798s ][ Queries: 12 (0.0045s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker