Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Апаратурата за радиотехническо разузнаване оборудване CARABAS · Най-високата цена за предлаган глас давали от ДПС, а след това ГЕРБ и БСП · Шведският самолет за въздушно разузнаване Tp-86 Sabreliner · Цветанов: В сложната ситуация избрахме стабилността · Регатата "Тол шипс" в Черно море, спонсорирана от руската "Совкомфлот", беше отменена без обяснения · Непознат досега комплекс за ПВО на базата на КамАЗ ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Съб 23 Фев 2019, 13:31
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Реализация за студенти
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 19 от 19 [276 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 17, 18, 19
Автор Съобщение
борден


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 2881
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб 15 Ное 2008, 20:20    Заглавие:  

nch написа:
По-всичко личи че инженера свързан с планирането има отговорността да състави план за влизане и излизане на даден самолет в определен срок.....какво се случва от там на татък??

Това на български се нарича "production planning" и обикновено го има в организациите за базово техническо обслужване (каквато е например Lufthansa Technik Sofia). Оттам-нататък някой трябва да спазва плана и, евентуално, плана да се окаже изпълним. Самолета излиза по план и всички са радостни.

Много по-интересно (и важно) е изобщо планирането на техническото обслужване - което обикновено се прави в съответните отдели на авиационните оператори (авиокомпаниите), в организациите им по Part M. Та там, най-общо, се следи самолета (или вертолета разбира се) да е в съответствие с одобрената му програма за техническо обслужване, в съответствие с приложимите му директиви за летателна годност (които от своя страна могат да бъдат издавани от до 4 различни администрации), статуса на ресурсните компоненти; същите тия неща за двигателите и ВСУ (APU), за отделни компоненти... Следене на отложени дефекти, временни ремонти; програма за надеждност; за анализ параметрите на двигателите; статус на собствени инженерни указания; политика за прилагане на незадължителни модификации и... още доста неща.
И на база на текущия (а за да е по-гадно - прогнозируемия) статус на самолета да се реши кое кога да се направи. Което е много, много важно.

И като направи всичко това:
nch написа:
На базата на каква информация прави тези неща

Да даде списъка на организация за техническо обслужване по Part 145. Wink

nch написа:
...на какви изисквания трябва да отговаря като опит инженер планиране?

А написаното по-горе не се изучава в никой университет...

nch написа:
Какво стана с финансовата част в тази сфера?

Обикновено важи правилото - за колкото се спазариш, толкова. Ако покажеш разбиране на същината на нещата и си искаш - добре.

nch написа:
Заслужава ли си човек да тръгва да се развива по този път и какво ще е заплащането ако е на запад?

Айде, нали темата е за реализация. Laughing
Разбира ли добре човек авиационното законодателство - може да му се отвори шанс за реализация в една от най-доходоносните консултантски дейности в областта на гражданската авиация. Има българи, стигнали доста далеч в това отношение.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
борден


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 2881
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб 15 Ное 2008, 20:22    Заглавие:  

slice написа:
съгласен съм, но от познати знам в една такава авиокомпания (чартърна) ги пуцат като черни роби Smile

То в тая авиокомпания май не остана пушечно месо вече. Laughing
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ayahuasca


Регистриран на: 20 Май 2007
Мнения: 1176

МнениеПуснато на: Пон 09 Мар 2009, 16:56    Заглавие:  

Привет!
Ще почна с малко информация,пък после ще ви питам нещо.
На 33 години съм.Нямам техническо образование.Оправям се в общи линии с английския,до колко-ще се види на теста.
Сега на въпроса-искам да се занимавам с авиация професионално и мисля да се насоча към Lufthansa Technik.Знам,че заплащането в началото е слабо,но толкова силно искам да съм близо до летището,че съм готов да започна от най-ниското ниво на обучение,стига да имам някаква увереност че това няма да е напразно и след 4-5 години ще имам сериозна професия,близо до самолетите или вътре в тях.Объркан съм от един форум за работа,в който изчетох 13 страници плюене между фитъри /както се наричат сами/в ЛХТ,но там не получих отговор на въпроса си-мога ли да получа това което искам в тази компания.За мен Lufthansa винаги е било едно от най-силните имена в областа,но нали ви казвам,този форум много ме обърка.
Давам си сметка,че ако кандидатствам и ме приемат,ще съм най-долу в йерархията им,но това няма да ме уплаши,и в други сфери съм започвал от много ниско и съм се справял добре.Давам си и сметка,че със заплатата от 550 лева няма да мога и пътните разходи да си покрия,но имам странични доходи от малък бизнес и се надявам това да помогне да преживея етапа на обучението.Ще ми се налага и ежедневно да пътувам по около 35 километра в едната посока,за да отивам на работа,но и това не ме стряска.
Единственото,което ме тревожи много силно и за което искам вашия съвет е,има ли смисъл,заслужава ли си жертвите,какво е бъдещето на служителя в Lufthansa Technik?Уважавам мнението ви,затова го търся.Имайки впредвид информацията,която ви дадох в първото изречение,ми дайте съвет да кандидатствам ли в Lufthansa Technik или да потърся друг начин за работа в авиацията?
Благодаря и поздрави!
Иво
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Filip


Регистриран на: 29 Май 2004
Мнения: 8
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 10 Мар 2009, 13:20    Заглавие:  

Ами щом искаш да си близо до самолетите и подобна работа много ти харесва , започни . Повярвай ми , ако имаш амбиции за развитие , няма сила която да ти попречи . Образованието в случая изобщо не би ти попречило .
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Ванката

Регистриран на: 08 Яну 2008
Мнения: 60

МнениеПуснато на: Вто 10 Мар 2009, 19:28    Заглавие:  

ayahuasca,
всичко зависи от твоите желания и очаквания. Ако някой от работещите вече в Луфтханза Техник София е мислел едно, пък то се е оказало друго, то явно ще е недоволен. Тук във форума един отначало люто се сърдеше, че там го карат да учи неща, които е учил (някои и на по-високо от предлаганото ниво), но после се съгласи, че такива са правилата и германците не са виновни, че у нас е било (и донякъде все още е) друго. Това все пак е Луфтханза. Работата в такива технически бази е "черна", но пък е много подредена. Както всичко друго в авиацията. Но за разлика от някои наши фирми, там компромиси с правилата няма. Просто такава им е системата. Те още не бяха започнали обучението на хората и изграждането на материалната база и знаеха на коя дата ще влезе за чек първият самолет, кой точно ще е той и на коя дата ще излезе.
Така че ако го искаш много, следи приема и кандидатствай.
Ако те приемат значи ставаш част от системата. Бъди сигурен, че ще те следят доста добре от самото начало и ще добият ясна представа за теб. Дисциплина, усвояване на преподавания материал, инициативност, постоянство. Ако имаш принеснения за учебния процес - забрави ги. Всичко - програми (теория и практика), съдържание, преподаватели, учебни работилници, инструменти, практики - е направено според изискванията на Луфтханза. Никакъв компромис с каквото и да било. Ще излезеш от там с фирмен апрувал, а не със свидетелство за правоспособност по Прат 66. Значи ще можеш да работиш само в системата на Луфтханза ( не само у нас), и то на най-ниското ниво. След години стаж и след още доста учене ще можеш да стигнеш до В1 или В2 и да си потърсиш другаде късмета, ако искаш. Ако всичко това те задоволява като перспектива и съответства на амбицията ти - действай. И не забравяй, че всичко зависи от теб самият. И успехът, и провалът.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
fishka

Регистриран на: 25 Ное 2009
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Сря 25 Ное 2009, 15:29    Заглавие:  

здравеите колеги Very Happy видях темата и се зарадвах Wink студент съм в долна и сам 4 курс авиационо обурудване т.е сам пред заваршване и мисля да се насоча кам специалноста си.Чувал съм разни работи за бивета и наредба номер 1 но попринцип незнам точно какво трябва да направя като завърша за да работя по специалноста си Question видях че има колеги от София и Пловдив от ТУ та искам да ги попитам при тях как стоят нещата Wink
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 19 от 19 [276 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 17, 18, 19
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0596s ][ Queries: 12 (0.0054s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker