Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
ВЪЗКРЕСЕНИЕ ЗА ВВВУ "ГЕОРГИ БЕНКОВСКИ" · САЩ с доклад за богатството на турския президент Ердоган · Заев: Ако не получим дата за преговори с ЕС, значи Европа отхвърля Преспанското споразумение · Нoвaя гaзeтa: Американците бягат панически от турската армия · ЧЕСТИТ ПРАЗНИК И ВЕСЕЛО НАСТРОЕНИЕ : ОТНОВО ЗА ПИЛОТИТЕ И СТЮАРДЕСИТЕ ... И САМОЛЕТОНОСАЧИТЕ · Германската преса: България отмъква завода на Volkswagen със смел ход ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Сря 16 Окт 2019, 21:13
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Българските военни летища
Авиобаза Чешнегирово (25 ИБАБ)
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 13 от 16 [240 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 11, 12, 13, 14, 15, 16 Следваща
Автор Съобщение
tu-134


Регистриран на: 04 Яну 2004
Мнения: 1074
Местожителство: Chicago i Sofia

МнениеПуснато на: Сря 07 Апр 2010, 04:03    Заглавие:  

lmitov - А борд 66 кога е сложен на постамент пред базата? Помня към края на 90-те беше вече паметник...че и по рано. Кога е последния му полет?

Втори страничен въпрос. Вътре в базата имаше втори БН паметник. Борд 51(който беше варварски нарязан през 2007). Той кога е сложен там? Преди или след 66? А на него кога му е последния полет?.

_________________
http://www.airliners.net/search/photo.search?photographersearch=Ivan%20Voukadinov%20-%20BGspotters&distinct_entry=true
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла AIM Адрес Yahoo Messenger 
lmitov

Регистриран на: 19 Апр 2006
Мнения: 51
Местожителство: гр.Плевен

МнениеПуснато на: Чет 08 Апр 2010, 12:29    Заглавие:  

66 е поставен на входа на Чешнегирово след закриването на базата, а това значи някъде 2000-2001 г. За последният му полет не съм сигурен, обаче той е от серията машини произведени и дошли в България през 1978 г. Значи ресурса му по време е изтекъл някъде през 1995 г. Аз бях още в базата, но нямам спомени дали летя до края на ресурса си по време. По спомени по часове беше около 1300 ч. нальот.
51 номер беше разоръжен по ДОВСЕ. Той беше от първите машини - 1976 г. и изтече по ресурс по време през 1993 г. Той летя почти до последно(до средата на 1993 г.) и около 1995 година направиха музея пред щаба и го поставиха там.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ICQ Номер 
King_Rat


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3183
Местожителство: Пазарджик

МнениеПуснато на: Чет 08 Апр 2010, 20:43    Заглавие:  

След второто КВР ли календарния срок на служба става 17 години?
_________________
mostly harmless
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ICQ Номер 
tu-134


Регистриран на: 04 Яну 2004
Мнения: 1074
Местожителство: Chicago i Sofia

МнениеПуснато на: Пет 09 Апр 2010, 03:59    Заглавие:  

lmitov - благодаря! Аз имам спомени че 66 вече беше там към края сигурно някъде към 2000г тогава. Мислих си че е било от по рано. След като я закриха не съм ходил чак до 2006г когато със сигурност беше там но имам спомени че беше вече поставен когато още хвърчаха.
_________________
http://www.airliners.net/search/photo.search?photographersearch=Ivan%20Voukadinov%20-%20BGspotters&distinct_entry=true
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла AIM Адрес Yahoo Messenger 
lmitov

Регистриран на: 19 Апр 2006
Мнения: 51
Местожителство: гр.Плевен

МнениеПуснато на: Пет 09 Апр 2010, 08:56    Заглавие:  

King_Rat написа:
След второто КВР ли календарния срок на служба става 17 години?

Не, по бюлетин от завода производител - само че на този тип самолет нямаше типичното КВР, а се водеше среден ремонт. До някоя година - мисля, че около 1990 ресурса на БН-а беше 15 години при 2 средни ремонта, а след това дойде бюлетин и ресурса беше вдигнат на 17 години от завода производител. По-късно с 2 машини правиха опити и ресурса само на тях беше вдигнат на 19 години. Накрая ремонт (2-ри среден) в завода преминаха мисля, че 36-ти и 20-ти и техия ресурс е вдигнат на 1750 ч. и 25 години. Спарките също след втория ремонт бяха с ресурс 1750 часа и 25 години. При закриването на авиобазата, а и на Доброславци всички спарки и някои бойни все още имаха ресурс (36, 20). За Доброславци не знам номерата на машините с ресурс - да кажат колегите. За мен свалянето от експлоатация на Миг-23 беше една голяма разсипия и престъпление.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ICQ Номер 
torta


Регистриран на: 27 Окт 2007
Мнения: 481

МнениеПуснато на: Вто 20 Апр 2010, 10:06    Заглавие:  

66 наистина ли е летял до 2000г? Странно
_________________
Cool
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
lmitov

Регистриран на: 19 Апр 2006
Мнения: 51
Местожителство: гр.Плевен

МнениеПуснато на: Вто 20 Апр 2010, 20:02    Заглавие:  

Не 66 със сигурност не е летял до 2000 г., но тогава е поставен на кръстовището. 17-те години ресурс на него изтекоха през 1995 (той е серия 1978 г.)
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ICQ Номер 
torta


Регистриран на: 27 Окт 2007
Мнения: 481

МнениеПуснато на: Сря 21 Апр 2010, 00:20    Заглавие:  

че те на колко машини удължиха ресурса от там и явно 66 не е бил сред тях :с
_________________
Cool
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42470

МнениеПуснато на: Нед 11 Юли 2010, 18:10    Заглавие:  

И Чешнегирово със страница във Фейсбук:

http://www.facebook.com/home.php?#!/group.php?gid=109765182407310


копирайте целия линк.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42470

МнениеПуснато на: Сря 03 Ное 2010, 12:46    Заглавие:  

От Фейсбук:

Цитат:
Miroslav Minchev Лятото на 93г. бях 1месец на стаж в Чешнегирово, все още помня специфичния вой при запуска на АД. 23-ката имаше особенно обаяние, осибенно като прелети над теб с малка стреловидност на крилото ..... настъхваш целия


МиГ-23 На летище Чешнегирово преди години
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42470

МнениеПуснато на: Чет 23 Дек 2010, 08:02    Заглавие:  

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42470

МнениеПуснато на: Чет 10 Мар 2011, 16:58    Заглавие:  

Снимки от групата на чешнигировци:
http://www.facebook.com/group.php?gid=109765182407310

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42470

МнениеПуснато на: Съб 18 Юни 2011, 18:57    Заглавие:  

Arrow В Музея на авиацията отбелязаха 60 години авиобаза "Чешнегирово"
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
involve


Регистриран на: 29 Юни 2011
Мнения: 6

МнениеПуснато на: Пет 01 Юли 2011, 17:31    Заглавие:  

Здравейте.Нямам снимки или данни за летището.Имам само детски спомени.

Родителите ми работеха в една овцеферма близо до летището през 1986-1987 г.Тогава бях 5-6 годишно хлапе,но си спомням самолетите.
Как излитаха.Как кацаха.Шума от двигателите.
Щом чуехме звука от излитащ самолет се събирахме децата на работниците във фермата и тайно изчезвахме към летището да погледаме.

С баща ми пасяхме овцете до оградата на летището и аз често се вмъквах вътре.Качвах се върху някоя букса и гледах отвисоко наоколо.
При един от поредните ми набези,така се случи,че "слязох" презглава по пръстта от върха до долу,но не успях да се "повредя" много.


За последно видях МиГ 23 да лети през 2001 г.(може да греша). Долетя от юг,направи няколко завоя наляво-надясно,завъртя се няколко пъти около оста си и замина откъдето дойде.

Забележка...Трябва да направя снимки на борд 06.Започнаха да изчезват неща от него.На 2 минути път ми е.

Последната промяна е направена от involve на Нед 22 Юли 2018, 18:16; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
sluchaen


Регистриран на: 21 Дек 2010
Мнения: 958

МнениеПуснато на: Съб 02 Юли 2011, 15:28    Заглавие:  

thumbright !
За гледната точка, та ако ще и виртуална да е thumbright thumbright !
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 13 от 16 [240 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 11, 12, 13, 14, 15, 16 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Българските военни летища
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0788s ][ Queries: 12 (0.0055s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker