В момента е: Чет 21 Фев 2019, 09:26 Часовете са според зоната UTC + 2 |
Авиобаза Чешнегирово (25 ИБАБ)
|
Предишната тема :: Следващата тема |
Страница 15 от 16 [240 Мнения] | Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 13, 14, 15, 16 Следваща |
Автор | Съобщение | ||||
---|---|---|---|---|---|
Preslav
[Admin] ![]() Регистриран на: 19 Яну 2006 Мнения: 42469 |
Малко спомени: Слави Павлов Зимата на 1983г. Ден на предварителна подготовка. Планирани са полети ДСМУ /денем в сложни метеорологични условия/ с ескадрилата на кап. Карлюков / 2-а ескадрила/. Плановата таблица е готова и уплътнена "до дупка"от кап. Иван Борисов. 18 бойнии няколко УБ самолета. Планирани са над 80 летателни часа. Аз съм Зам. к-р на 25 ибап и ръководител на полетите за следващия ден. При мен идва к-ра на 1-ва ескадрила м-р Иван Парапунов с въпрос: "Може ли да разгледам плановата таблица?" "Може"- отговорих. След внимателно и задълбочено разглеждане, Парапунов ме убеди: " Ето тук, в това време ще излетим 6 двойки от зоната /арочните укрития/ и въобще няма да ви пречим. А след това ще повторим полета ето тук - след два часа".Това са допълнителни 24 часа. Приех, но на другия ден съжалявах, защото по схемата за кацане се наредиха над 30 самолета. А единият от тях беше кап.Йорданов - "Даката", който не кацаше преди да енаправил 3-4 захода. Малчо Малчев Това ,,уплътняване на полетните таблици аз го наследих от чешнегировските виртуози Бистрев,Пантов и Костов.Когато,обаче започнах да организирам първите полети с МиГ23БН имахме един руски съветник,който се страхуваше да не компрометираме съветската техника и ми висеше над главата докато планирах задачите.Той държеше всеки летец да започва деня с полет на учебен самолет или,,Спарка,спарка-боен"Един ден го изгоних,но това ми костваше много.Важното е че след това по-малко ни се пречеше. Любомир Митов Страхотни сте - аз лично заварих зимата на 1992-ра 21 самолета на старта и да като дежурен по техническа позиция мога да потвърдя със сигурност, че на смяна заминаваха по 180 - 200 тона керосин, но 30 самолета по схемата за кацане не съм виждал. Сигурно е била страхотна картина.... Еееех, а имахме авиация.... |
||||
|
|||||
![]() |
|||||
Preslav
[Admin] ![]() Регистриран на: 19 Яну 2006 Мнения: 42469 |
Относно тази снимка: ![]()
|
||||
|
|||||
![]() |
|||||
Preslav
[Admin] ![]() Регистриран на: 19 Яну 2006 Мнения: 42469 |
И още коментари за горната снимка:
|
||||
|
|||||
![]() |
|||||
Preslav
[Admin] ![]() Регистриран на: 19 Яну 2006 Мнения: 42469 |
![]() |
||||
|
|||||
![]() |
|||||
miikk
Регистриран на: 21 Апр 2012 Мнения: 2 |
От доста време не е писано в тази тема, но сега като я прочетох и видях снимките и материалите не можах да повярвам, че това е моето поделение, където прекарах две години от живота си и се любувах на любимите ми машини и сбъдвах детската си мечта, да се кача на изтребител и поне мислено и духовно да полетя. Много съм огорчен и много ми е мъчно за всички тези машини, които лежат в последният си полет, макар и гордо в някоя поляна или в склад за скрап. Този на околовръстно шосе го наблюдавам почти всеки ден. Служих в Чешнегирово от 92 г., до 94 г., като редовен войник и карах така наречената масльонка (тоест цистерната с двигателното масло) Командир на Авиобазата бе полковник Спас Спасов и помощник-командир....не си спомням сега, но бе един подполковник с едни голям и мустаци като на Петко войвода, поделението бе под номер 32 570, след което го направиха 38 790 през 94 г., а през октомври същата година стана 26 060 и така до уволнението. |
||||
|
|||||
![]() |
|||||
bulgivan
![]() Регистриран на: 14 Юли 2008 Мнения: 125 |
С мустаците беше Бойко Методиев,но той не беше страшен,а другия замесник беше Жоро Цветков(без мустаци)! П.П.Кабината на снимката не е на МИГ-23. |
||||
|
|||||
![]() |
|||||
miikk
Регистриран на: 21 Апр 2012 Мнения: 2 |
Разбира се, че не е на 23. Снимах го в музея край Пловдив пак е МИГ- но коя модефикация е не си спомням точно, мисля, че е 15 защото е спарка. |
||||
|
|||||
![]() |
|||||
Preslav
[Admin] ![]() Регистриран на: 19 Яну 2006 Мнения: 42469 |
Zlatko Rusimov На 16.06.2012г. от 19 ч. ще се проведе другарска среща /банкет/ в ресторант КЛАСИК Пловдив за всички които са служили в 25ИБАБ/ибап/.Куверта е 21 лв. на човек. За справки и записвания на тел.0899 97 93 98 полк. Русимов; 0898 74 59 32 ген. Спасов и тел. 0895 58 72 25 полк. Асенов най-късно до 10 .06. 2012г. |
||||
|
|||||
![]() |
|||||
Preslav
[Admin] ![]() Регистриран на: 19 Яну 2006 Мнения: 42469 |
![]() |
||||
|
|||||
![]() |
|||||
Dawnbreaker
Регистриран на: 12 Окт 2012 Мнения: 168 |
![]() Последната промяна е направена от Dawnbreaker на Вто 22 Яну 2013, 20:01; мнението е било променяно общо 1 път |
||||
|
|||||
![]() |
|||||
Preslav
[Admin] ![]() Регистриран на: 19 Яну 2006 Мнения: 42469 |
Хубаво... но първата вляво е от Габровница. |
||||
|
|||||
![]() |
|||||
Dawnbreaker
Регистриран на: 12 Окт 2012 Мнения: 168 |
Да, късно разбрах. Ще го коригирам. edit - готово |
||||
|
|||||
![]() |
|||||
torta
![]() Регистриран на: 27 Окт 2007 Мнения: 481 |
като стана дума нагоре и предвид че живея в Пловдив и преди 11 години минаваха над стария ми блок миг-23 бн : ако не е секретно вече де искам да питам за радиовръзка с кулата на Чешнегирово каква честота се използва ![]() ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||
|
|||||
![]() |
|||||
Preslav
[Admin] ![]() Регистриран на: 19 Яну 2006 Мнения: 42469 |
Мелето в Чешнeгирово: Шофьорът не видял края на пистата (ВИДЕО) Последната промяна е направена от Preslav на Пет 18 Окт 2013, 16:34; мнението е било променяно общо 1 път |
||||
|
|||||
![]() |
|||||
Preslav
[Admin] ![]() Регистриран на: 19 Яну 2006 Мнения: 42469 |
![]() ![]() |
||||
|
|||||
![]() |
|||||
Страница 15 от 16 [240 Мнения] | Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 13, 14, 15, 16 Следваща |
Предишната тема :: Следващата тема |
Не Можете да пускате нови теми Не Можете да отговаряте на темите Не Можете да променяте съобщенията си Не Можете да изтривате съобщенията си Не Можете да гласувате в анкети |
[ Time: 0.0876s ][ Queries: 13 (0.0075s) ][ Debug on ] |