Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн

Select Forum Language:

 
Hot topics:
Aktuelles Datum und Uhrzeit: Di 02 Jun 2020, 02:26
Alle Zeiten sind UTC + 2
 Forum-Index » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Българските военни летища
Авиобаза Чешнегирово (25 ИБАБ)
Neues Thema erцffnen   Neue Antwort erstellen Vorheriges Thema anzeigen :: Nдchstes Thema anzeigen
Seite 15 von 16 [240 Beitrдge]   Gehe zu Seite: Zurьck 1, 2, 3, ..., 13, 14, 15, 16 Weiter
Autor Nachricht
Preslav
[Admin]


Anmeldedatum: 19.01.2006
Beitrдge: 42500

BeitragVerfasst am: So 29 Jan 2012, 12:11    Titel:  

Малко спомени:

Слави Павлов

Зимата на 1983г. Ден на предварителна подготовка. Планирани са полети ДСМУ /денем в сложни метеорологични условия/ с ескадрилата на кап. Карлюков / 2-а ескадрила/. Плановата таблица е готова и уплътнена "до дупка"от кап. Иван Борисов. 18 бойнии няколко УБ самолета. Планирани са над 80 летателни часа. Аз съм Зам. к-р на 25 ибап и ръководител на полетите за следващия ден. При мен идва к-ра на 1-ва ескадрила м-р Иван Парапунов с въпрос: "Може ли да разгледам плановата таблица?" "Може"- отговорих. След внимателно и задълбочено разглеждане, Парапунов ме убеди: " Ето тук, в това време ще излетим 6 двойки от зоната /арочните укрития/ и въобще няма да ви пречим. А след това ще повторим полета ето тук - след два часа".Това са допълнителни 24 часа. Приех, но на другия ден съжалявах, защото по схемата за кацане се наредиха над 30 самолета. А единият от тях беше кап.Йорданов - "Даката", който не кацаше преди да енаправил 3-4 захода.

Малчо Малчев

Това ,,уплътняване на полетните таблици аз го наследих от чешнегировските виртуози Бистрев,Пантов и Костов.Когато,обаче започнах да организирам първите полети с МиГ23БН имахме един руски съветник,който се страхуваше да не компрометираме съветската техника и ми висеше над главата докато планирах задачите.Той държеше всеки летец да започва деня с полет на учебен самолет или,,Спарка,спарка-боен"Един ден го изгоних,но това ми костваше много.Важното е че след това по-малко ни се пречеше.

Любомир Митов

Страхотни сте - аз лично заварих зимата на 1992-ра 21 самолета на старта и да като дежурен по техническа позиция мога да потвърдя със сигурност, че на смяна заминаваха по 180 - 200 тона керосин, но 30 самолета по схемата за кацане не съм виждал. Сигурно е била страхотна картина.... Еееех, а имахме авиация....
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden Website dieses Benutzers besuchen 
Preslav
[Admin]


Anmeldedatum: 19.01.2006
Beitrдge: 42500

BeitragVerfasst am: Di 07 Feb 2012, 16:33    Titel:  

Относно тази снимка:

Arrow МиГ-17 на стоянката

Zitat:
Spas Spasov Това е западната стоянка. Тук се разполагаха самолетите, когато на основната (източна) не оставаше място, а планираните полети бяха повече от 60 за една смяна.

Слави Павлов В края на 60-те и началото на 70-те това беше основната стоянка за провеждане на полети, тъй като беше най близо до основния старт. В най западната част се намираше и стоянката за дежурните самолети, какта и командния пункт. При полети за стрелба и бомбопускане сосновен старт, самолетите спираха на най източната /по късно форсажна стоянка/ в безопасно направление, проверяваше се въоръжението и след това се буксираха до основната /западна/ стоянка.

Alexander Alexandrov С шестограмни плочи ли е била тогава?

Слави Павлов Да, с шестограмни. И понеже стоянката имаше лек наклон на север, по цялата дължина беше поставена влакова релса, на която опираха гумите на основните стойки. По този начин се избягваше самоизтъркулването им назад.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden Website dieses Benutzers besuchen 
Preslav
[Admin]


Anmeldedatum: 19.01.2006
Beitrдge: 42500

BeitragVerfasst am: Do 09 Feb 2012, 16:33    Titel:  

И още коментари за горната снимка:

Zitat:
След преминаването на 2ае на МиГ23 бн , МиГ-17 бяха на ТЕЧ-1 за подържането им в България по тревога.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden Website dieses Benutzers besuchen 
Preslav
[Admin]


Anmeldedatum: 19.01.2006
Beitrдge: 42500

BeitragVerfasst am: Fr 17 Feb 2012, 18:40    Titel:  

Arrow Борд 67 каца на Чешнегирово
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden Website dieses Benutzers besuchen 
miikk

Anmeldedatum: 21.04.2012
Beitrдge: 2

BeitragVerfasst am: Sa 21 Apr 2012, 21:19    Titel:  

От доста време не е писано в тази тема, но сега като я прочетох и видях снимките и материалите не можах да повярвам, че това е моето поделение, където прекарах две години от живота си и се любувах на любимите ми машини и сбъдвах детската си мечта, да се кача на изтребител и поне мислено и духовно да полетя. Много съм огорчен и много ми е мъчно за всички тези машини, които лежат в последният си полет, макар и гордо в някоя поляна или в склад за скрап. Този на околовръстно шосе го наблюдавам почти всеки ден.
Служих в Чешнегирово от 92 г., до 94 г., като редовен войник и карах така наречената масльонка (тоест цистерната с двигателното масло) Командир на Авиобазата бе полковник Спас Спасов и помощник-командир....не си спомням сега, но бе един подполковник с едни голям и мустаци като на Петко войвода, поделението бе под номер 32 570, след което го направиха 38 790 през 94 г., а през октомври същата година стана 26 060 и така до уволнението.






Click to see if image is larger
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
bulgivan


Anmeldedatum: 14.07.2008
Beitrдge: 125

BeitragVerfasst am: Sa 21 Apr 2012, 22:55    Titel:  

miikk hat Folgendes geschrieben:
От доста време не е писано в тази тема, но сега като я прочетох и видях снимките и материалите не можах да повярвам, че това е моето поделение, където прекарах две години от живота си и се любувах на любимите ми машини и сбъдвах детската си мечта, да се кача на изтребител и поне мислено и духовно да полетя. Много съм огорчен и много ми е мъчно за всички тези машини, които лежат в последният си полет, макар и гордо в някоя поляна или в склад за скрап. Този на околовръстно шосе го наблюдавам почти всеки ден.
Служих в Чешнегирово от 92 г., до 94 г., като редовен войник и карах така наречената масльонка (тоест цистерната с двигателното масло) Командир на Авиобазата бе полковник Спас Спасов и помощник-командир....не си спомням сега, но бе един подполковник с едни голям и мустаци като на Петко войвода, поделението бе под номер 32 570, след което го направиха 38 790 през 94 г., а през октомври същата година стана 26 060 и така до уволнението.






Click to see if image is larger



С мустаците беше Бойко Методиев,но той не беше страшен,а другия замесник беше Жоро Цветков(без мустаци)!

П.П.Кабината на снимката не е на МИГ-23.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
miikk

Anmeldedatum: 21.04.2012
Beitrдge: 2

BeitragVerfasst am: So 22 Apr 2012, 08:58    Titel:  

Разбира се, че не е на 23. Снимах го в музея край Пловдив пак е МИГ- но коя модефикация е не си спомням точно, мисля, че е 15 защото е спарка.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
Preslav
[Admin]


Anmeldedatum: 19.01.2006
Beitrдge: 42500

BeitragVerfasst am: Mi 16 Mai 2012, 20:48    Titel:  

Zlatko Rusimov

На 16.06.2012г. от 19 ч. ще се проведе другарска среща /банкет/ в ресторант КЛАСИК Пловдив за всички които са служили в 25ИБАБ/ибап/.Куверта е 21 лв. на човек. За справки и записвания на тел.0899 97 93 98 полк. Русимов; 0898 74 59 32 ген. Спасов и тел. 0895 58 72 25 полк. Асенов най-късно до 10 .06. 2012г.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden Website dieses Benutzers besuchen 
Preslav
[Admin]


Anmeldedatum: 19.01.2006
Beitrдge: 42500

BeitragVerfasst am: So 16 Sep 2012, 20:32    Titel:  

Arrow Ще останат най-добрите пилоти!
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden Website dieses Benutzers besuchen 
Dawnbreaker

Anmeldedatum: 12.10.2012
Beitrдge: 168

BeitragVerfasst am: Mo 21 Jan 2013, 23:58    Titel:  

Click to see if image is larger
Zuletzt bearbeitet von Dawnbreaker am Di 22 Jan 2013, 20:01, insgesamt einmal bearbeitet
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
Preslav
[Admin]


Anmeldedatum: 19.01.2006
Beitrдge: 42500

BeitragVerfasst am: Di 22 Jan 2013, 08:36    Titel:  

Хубаво... но първата вляво е от Габровница.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden Website dieses Benutzers besuchen 
Dawnbreaker

Anmeldedatum: 12.10.2012
Beitrдge: 168

BeitragVerfasst am: Di 22 Jan 2013, 10:00    Titel:  

Да, късно разбрах. Ще го коригирам.

edit - готово
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
torta


Anmeldedatum: 27.10.2007
Beitrдge: 481

BeitragVerfasst am: Mi 17 Apr 2013, 22:59    Titel:  

като стана дума нагоре и предвид че живея в Пловдив и преди 11 години минаваха над стария ми блок миг-23 бн : ако не е секретно вече де искам да питам за радиовръзка с кулата на Чешнегирово каква честота се използва Smile ? смисъл в кой диапазон е била радиокомуникацията? около 1..,... МHz или 200,... или 300, ... и тн ? и друго: може ли със скенер да се слуша връзката при военните или е кодирана честотата Smile мерси Smile
_________________
Cool
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
Preslav
[Admin]


Anmeldedatum: 19.01.2006
Beitrдge: 42500

BeitragVerfasst am: Mi 02 Okt 2013, 10:02    Titel:  

Мелето в Чешнeгирово: Шофьорът не видял края на пистата (ВИДЕО)
Zuletzt bearbeitet von Preslav am Fr 18 Okt 2013, 16:34, insgesamt einmal bearbeitet
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden Website dieses Benutzers besuchen 
Preslav
[Admin]


Anmeldedatum: 19.01.2006
Beitrдge: 42500

BeitragVerfasst am: Fr 18 Okt 2013, 16:34    Titel:  

Arrow Седем броя български МиГ-23 "отлитат" за чужбина

Click to see if image is larger
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden Website dieses Benutzers besuchen 
Beitrдge der letzten Zeit anzeigen:   Sortieren nach:   
Seite 15 von 16 [240 Beitrдge]   Gehe zu Seite: Zurьck 1, 2, 3, ..., 13, 14, 15, 16 Weiter
Neues Thema erцffnen   Neue Antwort erstellen Vorheriges Thema anzeigen :: Nдchstes Thema anzeigen
 Forum-Index » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Българските военни летища
Gehe zu:  

Du kannst keine Beitrдge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beitrдge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beitrдge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beitrдge in diesem Forum nicht lцschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht teilnehmen.

[ Time: 0.0864s ][ Queries: 13 (0.0169s) ][ Debug Ein ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker