Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Атентатори-самоубийци окървавили Великден в Коломбо! Съобщиха имената им · В Турция арестуваха двама агенти на ОАЕ, пътували с българска кола · Русия следи НАТО в България и Румъния! Защитава интересите си в областта на отбраната и сигурността · Иво Христов: В България е автокрация, Борисов решава еднолично · Трети медал за Боряна Калейн от Световната купа в Ташкент · Колата, която надминава Aston Martin на Джеймс Бонд ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Нед 21 Апр 2019, 14:24
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Българските военни самолети
МиГ-17 в България
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 11 от 13 [187 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 9, 10, 11, 12, 13 Следваща
Автор Съобщение
борден


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 2881
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 25 Сеп 2009, 22:28    Заглавие:  

Никой е прав - МиГ-17 борд 104 е от "довъоръжените" седемнайсетки, което още веднъж потвърждава моята информация, че тези самолети са били на въоръжение не само в Безмер. Онуфри, допълнителният пилон на "нашата" модификация се намира външно от подвесната бака.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Fdex


Регистриран на: 21 Мар 2009
Мнения: 27

МнениеПуснато на: Съб 26 Сеп 2009, 09:38    Заглавие:  

А в Чешнегирово 17ките каква модификация са били?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
onufrii


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 13226
Местожителство: вилает Боляристан

МнениеПуснато на: Пон 28 Сеп 2009, 13:21    Заглавие:  

борден написа:
Никой е прав - МиГ-17 борд 104 е от "довъоръжените" седемнайсетки, което още веднъж потвърждава моята информация, че тези самолети са били на въоръжение не само в Безмер. Онуфри, допълнителният пилон на "нашата" модификация се намира външно от подвесната бака.


Нещо не мога да видя друг пилон, но щом казваш значи аз се бъркам.

_________________
Отказах се да ставам космонавт - вече видях земята през предното стъкло!

Si vis pacem, para bellum - 26030

Прайм червени шишета на бели!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
борден


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 2881
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 28 Сеп 2009, 21:14    Заглавие:  

Баш в края на снимката - малко се вижда, наистина...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42469

МнениеПуснато на: Съб 06 Мар 2010, 00:24    Заглавие:  

Миг-17 в България
Писано от 1 лице и с уникални снимки!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Freak


Регистриран на: 11 Май 2004
Мнения: 71
Местожителство: varna

МнениеПуснато на: Чет 05 Авг 2010, 11:15    Заглавие:  

Като става въпрос за "довъоръжени" 17-ки, някой да има идея за какво става въпрос тук?
снимка
снимка

_________________
War is god way of teaching americans geography
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
Stan

Регистриран на: 16 Юли 2009
Мнения: 33

МнениеПуснато на: Чет 05 Авг 2010, 13:39    Заглавие:  

Българската щурмова модификация на МиГ-17
През 1968г. заместник главният инженер на ВВС по авиационно вьорьжение полк. Йордан Петров получава информация за оборудването на полските самолети МиГ–17 (и лицензионните им варианти LIM) с допълнителни подкрилни пилони и система за стрелба с НУРС. Идеята за повишаване на бойната ефективност при стрелба по земни цели и на българските МиГ–17 е много примамлива. Полк. Петров се свързва пполк. инж. Димитър Иванов Атанасов, който по това време е главен инженер на Авио Ремонтен Завод “Хан Аспарух” гр. Толбухин (днес гр. Добрич). Пполк. инж. Димитър Иванов Атанасов има голям опит в самолетостроенето. През 1961г. той разработва проекта и ръководи преоборудването на бойни МиГ-15 в УТИМиГ–15 МТ (Модификация Толбухин) и в началото на седемдесетте години на МиГ-15бис в УТИМиГ-15МТ. Полк. Петров и пполк. Атанасов заминават за Полша, за да се запознаят с полската модификация на МиГ-17. Самолетите се преоборудват в Бидгошкия авиоремонтен завод, като пилона за блока УБ-16 се монтира близо до тялото, в предната част на крилото пред люка на основния колесник. Такова решение създава проблеми с центровката на самолета и налага използванито на противотежест със солидно тегло в опашката на самолета. Това намалявя значително ТТ данните на машината. Пполк. инж. Атанасов приема друго решение. Той разработва своя конструкция пилони за окачване на бомбите и блоковете НУРС, които трябва да се монтират в центъра на тежестта на самолета - към края на крилото, от вьншната страна на фабричния пилон за допълнителните резервуари и бомби, без да се нарушава центровката на самолета. За даможе това да стане, трябва да се усили конструкцията на крилото. Димитар Атанасов прави необходимите изчисления - крилото е усилено и на новите пилони могат да се окачват както два блока УБ-16, така и 2 бомби по 250 кг. Прототипа е изработен и облетян за 3 месеца. След допълнителни изпитания по специална програма самолетът е допуснат в редовна експлоатация и се взема решение за серийно преоборудване. В продължение на 2 години в АРЗ “Хан Аспарух” под ръководството на полк. инж. Димитар Атанасов с допълнителни подкрилни пилони са оборудвани 36 самолета МиГ-17, които се оказват изключително ефективни при стрелба по земни цели.
Повече в Kриле бр. 1 2009г.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
M-4


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 516

МнениеПуснато на: Чет 05 Авг 2010, 13:47    Заглавие:  

Freak написа:
Като става въпрос за "довъоръжени" 17-ки, някой да има идея за какво става въпрос тук?
снимка
снимка


Бивша наша машина, намира се в Авиационен музей в Турция, Анкара. Даваме я на турците в началото на 90-те, а в замяна получаваме от тях CF-104, който може да се види в МАВВС в Пловдив. Номера и лъвчето на носа са "артистична доработка" на турците...

_________________
...ПРОДЪЛЖАВАЙ ДА ВЪРВИШ НАПРЕД!!! -> ...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Freak


Регистриран на: 11 Май 2004
Мнения: 71
Местожителство: varna

МнениеПуснато на: Пет 06 Авг 2010, 10:39    Заглавие:  

Благодаря много и на двамата!
_________________
War is god way of teaching americans geography
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
UNIOR


Регистриран на: 22 Дек 2007
Мнения: 281

МнениеПуснато на: Пет 22 Окт 2010, 15:27    Заглавие:  

Здрвейте, днес мой приятел ми предостави няколко снимки на ето тази машина, за съжаление борден номер липсва
намирасе до Хижа "Чивира" в Средна гора , направени са преди няколко дена при един от преходите които направиха.
Ето тук се вижда и силуета на машината
http://wikimapia.org/#lat=42.5906497&lon=24.5026016&z=17&l=11&m=b
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger

Тъй като незнаех къде да постна снимките, ако модераторите преценят нека ги преместят където сметнат за добре.

_________________
bushcraftbg
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
SGP

Регистриран на: 05 Мар 2007
Мнения: 182

МнениеПуснато на: Пет 22 Окт 2010, 15:36    Заглавие:  

Това е МиГ-19П или ПМ според мен.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
King_Rat


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3183
Местожителство: Пазарджик

МнениеПуснато на: Нед 24 Окт 2010, 18:26    Заглавие:  

19П е.
_________________
mostly harmless
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ICQ Номер 
M-4


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 516

МнениеПуснато на: Вто 05 Апр 2011, 11:57    Заглавие:  

Да попитам- емблемата с орлето на носа какво означава, защото описанието под снимката ми се струва грешно (моето предположение няма да го казвам сега, да не ви обърквам...). Ще се радвам, ако някой знае и отговори.

Arrow http://i148.photobucket.com/albums/s35/gargoyle_05/Untitled-1-2.jpg

_________________
...ПРОДЪЛЖАВАЙ ДА ВЪРВИШ НАПРЕД!!! -> ...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
pgp000
Гост


МнениеПуснато на: Вто 05 Апр 2011, 14:00    Заглавие:  

Ами "Авиобаза Добрич" значи или по-скоро, че самолетът се базира там. Може и още от Толбухински времена да е така, де.
Върнете се в началото
M-4


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 516

МнениеПуснато на: Вто 05 Апр 2011, 15:43    Заглавие:  

Благодаря за отговора. Аз лично смятам, че е от Каменец тая емблема ( тоест нанасяна на тези бордове, послужили там като учебни). Ако някой друг знае- нека сподели.
_________________
...ПРОДЪЛЖАВАЙ ДА ВЪРВИШ НАПРЕД!!! -> ...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 11 от 13 [187 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 9, 10, 11, 12, 13 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Българските военни самолети
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0669s ][ Queries: 12 (0.0052s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker