Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн

Select Forum Language:

 
Hot topics:
Aktuelles Datum und Uhrzeit: Fr 03 Jul 2020, 15:27
Alle Zeiten sind UTC + 2
 Forum-Index » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Българските военни самолети
МиГ-17 в България
Neues Thema erцffnen   Neue Antwort erstellen Vorheriges Thema anzeigen :: Nдchstes Thema anzeigen
Seite 11 von 13 [187 Beitrдge]   Gehe zu Seite: Zurьck 1, 2, 3, ..., 9, 10, 11, 12, 13 Weiter
Autor Nachricht
борден


Anmeldedatum: 01.01.2004
Beitrдge: 2881
Wohnort: София

BeitragVerfasst am: Fr 25 Sep 2009, 22:28    Titel:  

Никой е прав - МиГ-17 борд 104 е от "довъоръжените" седемнайсетки, което още веднъж потвърждава моята информация, че тези самолети са били на въоръжение не само в Безмер. Онуфри, допълнителният пилон на "нашата" модификация се намира външно от подвесната бака.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
Fdex


Anmeldedatum: 21.03.2009
Beitrдge: 27

BeitragVerfasst am: Sa 26 Sep 2009, 09:38    Titel:  

А в Чешнегирово 17ките каква модификация са били?
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
onufrii


Anmeldedatum: 02.01.2004
Beitrдge: 13226
Wohnort: вилает Боляристан

BeitragVerfasst am: Mo 28 Sep 2009, 13:21    Titel:  

борден hat Folgendes geschrieben:
Никой е прав - МиГ-17 борд 104 е от "довъоръжените" седемнайсетки, което още веднъж потвърждава моята информация, че тези самолети са били на въоръжение не само в Безмер. Онуфри, допълнителният пилон на "нашата" модификация се намира външно от подвесната бака.


Нещо не мога да видя друг пилон, но щом казваш значи аз се бъркам.

_________________
Отказах се да ставам космонавт - вече видях земята през предното стъкло!

Si vis pacem, para bellum - 26030

Прайм червени шишета на бели!
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
борден


Anmeldedatum: 01.01.2004
Beitrдge: 2881
Wohnort: София

BeitragVerfasst am: Mo 28 Sep 2009, 21:14    Titel:  

Баш в края на снимката - малко се вижда, наистина...
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
Preslav
[Admin]


Anmeldedatum: 19.01.2006
Beitrдge: 42500

BeitragVerfasst am: Sa 06 Mдrz 2010, 00:24    Titel:  

Миг-17 в България
Писано от 1 лице и с уникални снимки!
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden Website dieses Benutzers besuchen 
Freak


Anmeldedatum: 11.05.2004
Beitrдge: 71
Wohnort: varna

BeitragVerfasst am: Do 05 Aug 2010, 11:15    Titel:  

Като става въпрос за "довъоръжени" 17-ки, някой да има идея за какво става въпрос тук?
снимка
снимка

_________________
War is god way of teaching americans geography
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden Website dieses Benutzers besuchen 
Stan

Anmeldedatum: 16.07.2009
Beitrдge: 33

BeitragVerfasst am: Do 05 Aug 2010, 13:39    Titel:  

Българската щурмова модификация на МиГ-17
През 1968г. заместник главният инженер на ВВС по авиационно вьорьжение полк. Йордан Петров получава информация за оборудването на полските самолети МиГ–17 (и лицензионните им варианти LIM) с допълнителни подкрилни пилони и система за стрелба с НУРС. Идеята за повишаване на бойната ефективност при стрелба по земни цели и на българските МиГ–17 е много примамлива. Полк. Петров се свързва пполк. инж. Димитър Иванов Атанасов, който по това време е главен инженер на Авио Ремонтен Завод “Хан Аспарух” гр. Толбухин (днес гр. Добрич). Пполк. инж. Димитър Иванов Атанасов има голям опит в самолетостроенето. През 1961г. той разработва проекта и ръководи преоборудването на бойни МиГ-15 в УТИМиГ–15 МТ (Модификация Толбухин) и в началото на седемдесетте години на МиГ-15бис в УТИМиГ-15МТ. Полк. Петров и пполк. Атанасов заминават за Полша, за да се запознаят с полската модификация на МиГ-17. Самолетите се преоборудват в Бидгошкия авиоремонтен завод, като пилона за блока УБ-16 се монтира близо до тялото, в предната част на крилото пред люка на основния колесник. Такова решение създава проблеми с центровката на самолета и налага използванито на противотежест със солидно тегло в опашката на самолета. Това намалявя значително ТТ данните на машината. Пполк. инж. Атанасов приема друго решение. Той разработва своя конструкция пилони за окачване на бомбите и блоковете НУРС, които трябва да се монтират в центъра на тежестта на самолета - към края на крилото, от вьншната страна на фабричния пилон за допълнителните резервуари и бомби, без да се нарушава центровката на самолета. За даможе това да стане, трябва да се усили конструкцията на крилото. Димитар Атанасов прави необходимите изчисления - крилото е усилено и на новите пилони могат да се окачват както два блока УБ-16, така и 2 бомби по 250 кг. Прототипа е изработен и облетян за 3 месеца. След допълнителни изпитания по специална програма самолетът е допуснат в редовна експлоатация и се взема решение за серийно преоборудване. В продължение на 2 години в АРЗ “Хан Аспарух” под ръководството на полк. инж. Димитар Атанасов с допълнителни подкрилни пилони са оборудвани 36 самолета МиГ-17, които се оказват изключително ефективни при стрелба по земни цели.
Повече в Kриле бр. 1 2009г.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
M-4


Anmeldedatum: 02.06.2006
Beitrдge: 516

BeitragVerfasst am: Do 05 Aug 2010, 13:47    Titel:  

Freak hat Folgendes geschrieben:
Като става въпрос за "довъоръжени" 17-ки, някой да има идея за какво става въпрос тук?
снимка
снимка


Бивша наша машина, намира се в Авиационен музей в Турция, Анкара. Даваме я на турците в началото на 90-те, а в замяна получаваме от тях CF-104, който може да се види в МАВВС в Пловдив. Номера и лъвчето на носа са "артистична доработка" на турците...

_________________
...ПРОДЪЛЖАВАЙ ДА ВЪРВИШ НАПРЕД!!! -> ...
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden 
Freak


Anmeldedatum: 11.05.2004
Beitrдge: 71
Wohnort: varna

BeitragVerfasst am: Fr 06 Aug 2010, 10:39    Titel:  

Благодаря много и на двамата!
_________________
War is god way of teaching americans geography
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden Website dieses Benutzers besuchen 
UNIOR


Anmeldedatum: 22.12.2007
Beitrдge: 281

BeitragVerfasst am: Fr 22 Okt 2010, 15:27    Titel:  

Здрвейте, днес мой приятел ми предостави няколко снимки на ето тази машина, за съжаление борден номер липсва
намирасе до Хижа "Чивира" в Средна гора , направени са преди няколко дена при един от преходите които направиха.
Ето тук се вижда и силуета на машината
http://wikimapia.org/#lat=42.5906497&lon=24.5026016&z=17&l=11&m=b
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger

Тъй като незнаех къде да постна снимките, ако модераторите преценят нека ги преместят където сметнат за добре.

_________________
bushcraftbg
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
SGP

Anmeldedatum: 05.03.2007
Beitrдge: 182

BeitragVerfasst am: Fr 22 Okt 2010, 15:36    Titel:  

Това е МиГ-19П или ПМ според мен.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
King_Rat


Anmeldedatum: 01.01.2004
Beitrдge: 3183
Wohnort: Пазарджик

BeitragVerfasst am: So 24 Okt 2010, 18:26    Titel:  

19П е.
_________________
mostly harmless
Click to see if image is larger
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden 
ICQ-Nummer 
M-4


Anmeldedatum: 02.06.2006
Beitrдge: 516

BeitragVerfasst am: Di 05 Apr 2011, 11:57    Titel:  

Да попитам- емблемата с орлето на носа какво означава, защото описанието под снимката ми се струва грешно (моето предположение няма да го казвам сега, да не ви обърквам...). Ще се радвам, ако някой знае и отговори.

Arrow http://i148.photobucket.com/albums/s35/gargoyle_05/Untitled-1-2.jpg

_________________
...ПРОДЪЛЖАВАЙ ДА ВЪРВИШ НАПРЕД!!! -> ...
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden 
pgp000
Gast


BeitragVerfasst am: Di 05 Apr 2011, 14:00    Titel:  

Ами "Авиобаза Добрич" значи или по-скоро, че самолетът се базира там. Може и още от Толбухински времена да е така, де.
Nach oben
M-4


Anmeldedatum: 02.06.2006
Beitrдge: 516

BeitragVerfasst am: Di 05 Apr 2011, 15:43    Titel:  

Благодаря за отговора. Аз лично смятам, че е от Каменец тая емблема ( тоест нанасяна на тези бордове, послужили там като учебни). Ако някой друг знае- нека сподели.
_________________
...ПРОДЪЛЖАВАЙ ДА ВЪРВИШ НАПРЕД!!! -> ...
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden 
Beitrдge der letzten Zeit anzeigen:   Sortieren nach:   
Seite 11 von 13 [187 Beitrдge]   Gehe zu Seite: Zurьck 1, 2, 3, ..., 9, 10, 11, 12, 13 Weiter
Neues Thema erцffnen   Neue Antwort erstellen Vorheriges Thema anzeigen :: Nдchstes Thema anzeigen
 Forum-Index » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Българските военни самолети
Gehe zu:  

Du kannst keine Beitrдge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beitrдge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beitrдge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beitrдge in diesem Forum nicht lцschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht teilnehmen.

[ Time: 0.0807s ][ Queries: 12 (0.0074s) ][ Debug Ein ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker