Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Съб 04 Апр 2020, 01:00
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиокомпании и самолети
Boeing 737 vs. Airbus A 319/A 320?
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 2 от 3 [40 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3 Следваща
Автор Съобщение
NEO


Регистриран на: 12 Юни 2006
Мнения: 2121
Местожителство: Велинград

МнениеПуснато на: Съб 23 Юни 2007, 15:50    Заглавие:  

Smile Байко, по някое време и аз харесвах Ту144,обаче във форума *открих* интересни неща относно него и Конкорд,което наклони везната ми към Конкорд.(Иначе съм Грипеноман,ако изключа онова на аватара ми.То заема99% от сърцето ми Laughing )
_________________
Click to see if image is larger PANZERLIED http://www.youtube.com/watch?v=YPzTGx96P6U
NEOфенщина https://www.youtube.com/watch?v=Dug-YEIvoe8
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Делян


Регистриран на: 07 Сеп 2006
Мнения: 77
Местожителство: KJSD, Sikorsky Heliport, Stratford, CT, USA

МнениеПуснато на: Сря 27 Юни 2007, 19:48    Заглавие:  

а А318 и А321 не са ли от същото семейство?
_________________
http://www.planepictures.net/netsearch4.cgi?stype=name&srch=Delyan
http://www.jetphotos.net/showphotos.php?userid=15672
http://airliners.net/search/photo.search?emailsearch=delyankovachev@mail.bg
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя Yahoo Messenger 
Smuggler

Регистриран на: 07 Мар 2007
Мнения: 253

МнениеПуснато на: Сря 27 Юни 2007, 22:08    Заглавие:  

Съвсем същото, само по размера ще ги познаете.
Даже крилото е едно и също.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
SkyEurope

Регистриран на: 24 Юни 2007
Мнения: 171

МнениеПуснато на: Нед 15 Юли 2007, 15:41    Заглавие:  

Az puk sum letql na 777-300ER;i na 747-400
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Hapag


Регистриран на: 12 Май 2006
Мнения: 284

МнениеПуснато на: Нед 15 Юли 2007, 16:01    Заглавие:  

SkyEurope написа:
Az puk sum letql na 777-300ER;i na 747-400


Браво

_________________
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
kazey


Регистриран на: 05 Яну 2006
Мнения: 249
Местожителство: Bulgaria, за съжаление

МнениеПуснато на: Сря 18 Юли 2007, 13:59    Заглавие:  

имах честта да прекарам исвестно време в кокпита на А320 на "Балканските Ваканции" air (и да пусна АPU Razz ) и мога да кажа, че има нещо в този Еърбус, което не понасям - няма рога, а малък джойстик отстрани ... още като влязах вътре си викам: как по дяволите се управлява това чудо, къде са му рогата, а то .... то си е направо за смях. Вярно е, че 90% от полета си е автопилот, но ... самолет е все пак ...

B737-800 forever!
Click to see if image is larger
На MSFS 10ката почти само него карам.

_________________
Click to see if image is larger
... 80 knots ... V1 ... Rotate ... V2 ... Gear - up ... Flaps - up ...
Иван Казмин, гр. Бургас
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
NorthWest

Регистриран на: 06 Юни 2006
Мнения: 279

МнениеПуснато на: Сря 18 Юли 2007, 19:06    Заглавие:  

100% автопилот си е. Просто можеш да избереш в кой модус да го използваш. По желание с въртене на копчета или пък с въртене на джойстик. Mr. Green
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Smuggler

Регистриран на: 07 Мар 2007
Мнения: 253

МнениеПуснато на: Нед 22 Юли 2007, 15:24    Заглавие:  

Много по-добре със 100% автопилот и joystick, отколкото с 60% автопилот, "рога" и пасажер на Helios Air за Атина
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
kazey


Регистриран на: 05 Яну 2006
Мнения: 249
Местожителство: Bulgaria, за съжаление

МнениеПуснато на: Нед 22 Юли 2007, 15:29    Заглавие:  

Пилоти на такива самолети са лигльовци Smile Удоволствието в това да бъдеш пилот е да си управляваш самолета, иначе е толкова скучно ... а и компютър - нещо толкова неинтелигентно, самолет ще ми кара. Confused
_________________
Click to see if image is larger
... 80 knots ... V1 ... Rotate ... V2 ... Gear - up ... Flaps - up ...
Иван Казмин, гр. Бургас
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
Smuggler

Регистриран на: 07 Мар 2007
Мнения: 253

МнениеПуснато на: Нед 22 Юли 2007, 15:44    Заглавие:  

Който иска нека да изключва автопилота и да лети на ръка, никой няма да се разсърди, даже кацанията може да са доста по-леки и меки. Номерът на китайката е, че при толкова много постоянно взаимодействащи си системи на самолета и външни фактори, хич не е лошо да имаш невидимата десница на стотици инжинери и пилоти винаги до теб, макар и под така безличната форма на компютър.
VIVA VIA, VIVA A320!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
fly-boy

Регистриран на: 17 Мар 2007
Мнения: 21

МнениеПуснато на: Нед 07 Окт 2007, 08:17    Заглавие:  

Моят любим тип самолет е Boeing 737-400 (734). Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
TsonPen


Регистриран на: 17 Авг 2005
Мнения: 202
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Нед 07 Окт 2007, 10:40    Заглавие:  

fly by wire вече дори не е бъдещето, а настоящето на гражданската авиация. В777 и В787 също са с тази технология!
В737 прави първия си полет в края на 60-те, фюзелажът му е В727 от началото на 60-те, а много елементи са от В707 от края на 50-те. А320 е изцяло нова разработка с първи полет в края на 80-те години.
Пътувал съм и с двата и това, което със сигурност се забелязва като разлика е по-просторният салон на А320.
А320 е по-голям, с по-ергономичен и уеднаквен с по-големите 330 и 340 кокпит, по-голям диапазон брой седалки (за цялото му семейство).
Тъй като говорим за пътнически самолети, където удобството и сигурността са много важни за мен няма колебание, че А320 е по-добрият.
Ако се връщаме към корените на авиацията и търсим по-истински усещания не трябва да говорим нито за А320 нито за 737.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
Stoyan
[Moderator]


Регистриран на: 03 Май 2004
Мнения: 2400
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Нед 07 Окт 2007, 15:05    Заглавие:  

TsonPen написа:
fly by wire вече дори не е бъдещето, а настоящето на гражданската авиация. В777 и В787 също са с тази технология!
В737 прави първия си полет в края на 60-те, фюзелажът му е В727 от началото на 60-те, а много елементи са от В707 от края на 50-те. А320 е изцяло нова разработка с първи полет в края на 80-те години.
Пътувал съм и с двата и това, което със сигурност се забелязва като разлика е по-просторният салон на А320.
А320 е по-голям, с по-ергономичен и уеднаквен с по-големите 330 и 340 кокпит, по-голям диапазон брой седалки (за цялото му семейство).
Тъй като говорим за пътнически самолети, където удобството и сигурността са много важни за мен няма колебание, че А320 е по-добрият.
Ако се връщаме към корените на авиацията и търсим по-истински усещания не трябва да говорим нито за А320 нито за 737.


Тук съм на 1000% съгласен!

Добре го каза! Wink

_________________
a.k.a airmanbg


Click to see if image is larger Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
baader9999

Регистриран на: 09 Дек 2007
Мнения: 6

МнениеПуснато на: Нед 09 Дек 2007, 09:46    Заглавие:  

Летял съм с ТU 154 ,B 733,735 na FB i A319-321 на Луфтханза и Уизз еър .Определено старите боинги на ФБ на са ми по вкуса -по удобен и широк е Аirbus ,по слабо се усеща турболенцията -особено при А 321 и 320 -най много друсаше малкия 735 на ФБ като си приказвах с стщардесата ми каза ,че тойа им бил най хубавия самолет ЛЗ-БОМ ако не се лъжа .На около 15-17 г .
Обаче за мен класиката си остава Туполев-3 двигателя ,по широк фюзелаж ,шумен и неикономичен .Жалко ,че май си остава вече в историята -има прекрасни спомени с Балкан и София-Триполи .
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
SkyEurope

Регистриран на: 24 Юни 2007
Мнения: 171

МнениеПуснато на: Нед 09 Дек 2007, 10:06    Заглавие:  

За мен най-добрият самолет е MD-82 на Bulgarian Air Charter малки крилца дълъг корпус икономичен бърз,комфортен и удоен и с нега почти не се усеща турболенцията.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 2 от 3 [40 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиокомпании и самолети
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.2518s ][ Queries: 12 (0.0077s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker