Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Американските военни бази в Германия: какво се знае за тях? · Припомняме 13.12.2017.БОРИСОВ : 98-99 процента от бюджета за техника в отбраната през годините отива за авиацията · Макрон: Съвременният капитализъм е деградирал · НАСА разследва първото космическо престъпление · Зад пожарите в Амазония стои световният апетит за бразилско говеждо и бразилска соя · Борис Джонсън лобира против Кристалина Георгиева ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Нед 25 Авг 2019, 07:32
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиокомпании и самолети
Boeing 737 vs. Airbus A 319/A 320?
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 3 от 3 [40 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3
Автор Съобщение
fastandfurious

Регистриран на: 12 Яну 2008
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Съб 12 Яну 2008, 22:59    Заглавие: A320  

Аз съм летял на първите Боинги на България Ер и изобщо не ми хареса. След навлизането масово на чартърните полети летя по 10-15пъти на година до Германия и любима компания ми стана AIR VIA с А320. Летял съм с MDA, MDB, MDC i MDTПреди това съм летял и с техните ТУ-154M, който ми е по-удобен от малките Боинги заради по-широкото място за краката! Smile Този ноември летях от Щутгарт до Майорка и обратно с Боинг 737-800 на TUI FLY. Лятото на 2005г. когато и CONDOR летеше до Варна и Бургас летях с А340, 757 и 767. Последния е невероятен, на мене лично ми се стори огромен, пък и за първи път се качвах в самолет с две пътеки. На MD 82 на BAC почти винаги не ми е харесвал полета. Така че от предложените А320 и 737 винаги бих избрал А320.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
slice


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1801
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 14 Яну 2008, 15:29    Заглавие:  

... на базата на това, колко ти е широко на краката?
_________________
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
BGair737


Регистриран на: 26 Ное 2008
Мнения: 14

МнениеПуснато на: Пон 11 Май 2009, 18:37    Заглавие:  

737NG 4 life! Very Happy Много ми харесват Ng-тата и смятам че има някои неща с които са по-добре от airbus-ите Laughing
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
slavild

Регистриран на: 27 Дек 2007
Мнения: 27
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 11 Май 2009, 23:20    Заглавие:  

Относно 737 или 32S - безспорен е факта, мисля, че комфорта в 320 е по-добър. Наскоро летях със 737-800 на JAL и 737-700 на ANA (знаете, че там комфорт, обслужване и внимание към клиента са съкровени слова). Машината е твърда, с неудобни кресла и ниски илюминатори. Така и до днес не мога да разбера защо Boejng не предпочитат т.нар. "еластично крило" (ако греша, моля - поправете ме).
Оперделено за мен е по-добре да пътувам с "французойките".
Летял съм с 732, 733, 735 (никога със 736), но съм "ЗА" Airbus"
НО!
Ту5 не мога да сравня с никой от изброените по-горе...
Ако щете го приемете като сантимент - наистина за мен полетите с този самолет, и до днес остават най-приятните ...
Пропуснах да спомена, че летях и с МД 90 - НЯМА ТАКЪВ САМОЛЕТ (почти 154М)
В борбата - винаги съм бил за Boeing - но М90 ме разби!!!!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя Yahoo Messenger 
slavild

Регистриран на: 27 Дек 2007
Мнения: 27
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 11 Май 2009, 23:28    Заглавие:  

Много важно за мен е и че 320 са КРАСИВИ
както и МД - тата
За Ту ще кажа, че спорред Туполев "...хороший самолет - ето красивьiй самолет..."
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя Yahoo Messenger 
ericentrena


Регистриран на: 21 Ное 2007
Мнения: 84
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Вто 12 Май 2009, 11:55    Заглавие:  

на 100% за Еърбъс-а Smile то със самото влизане в самолет се вижда коренна разлика като качество
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
BGair737


Регистриран на: 26 Ное 2008
Мнения: 14

МнениеПуснато на: Пон 20 Юли 2009, 17:57    Заглавие:  

Категорично не може да се каже кои е по-добър тъй като са си конкуренция Very Happy познавам много пилоти (за мен тяхното мнение е най-доброто Very Happy ) и всеки с различно мнение не все пак и двете птици са много добри
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ananiev


Регистриран на: 24 Ное 2009
Мнения: 33

МнениеПуснато на: Сря 25 Ное 2009, 18:34    Заглавие:  

моето пристрастие:

Click to see if image is larger

_________________
EZY011
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
YavorD

Регистриран на: 16 Яну 2007
Мнения: 211

МнениеПуснато на: Нед 14 Фев 2010, 15:45    Заглавие: 737-300/400/500/800 и A 320 / 321 / 319  

Пътувал съм със 737-300/400/500/800 и с A 320 / 319 / 321 (както и с MD 82 / 83, Embraer 145 / 170 / 175 и Ту-154Б-2/М).
Фамилията 320 на Airbus ми харесва повече от тази на второ / трето поколение Boeing 737.
Ту-154М е по-тежък и по-бърз, а и обзавеждането е по-масивно. Беше приятен за пътниците, с една-две дребни недомислици.
Летях наскоро с "безличния" А 319-112 LZ-FBB. Самолета е нов (мисля от 2007 г.) и изглежда добре поддържан, обслужването е добро, но седалките за "Economy class" са много неудобни. Веднага след през-океански полет в доста по-удобните седалки на поне 15-годишен 767-300 на United това оставя силно впечатление.
Поздрави,
Явор

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Вто 18 Окт 2011, 09:03    Заглавие:  

Мнението за комфорта, може да бъде и доста субективно в случая, или както спомена един чатър вече, зависи и до голяма степен от авиокомпанията. Със сигурност, дори и един и същ да е самолета, понятия като seat pitch имат огромно значение.
Затова за мен пък до голяма степен е все едно....Дали ще е 737 old/new generation или 318/9/0/1. Вярно, 737 ми се струва малко по-шумен. Но избора ми се определя на 100% от превозвача. Предпочитам за летя на по-старичък LH 735 отколкото на чисто нов 320, ако той е на някоя LCC (аз с LCC никога и не съм летял де и нямам и намерение да летя, но това е въпрос на личен избор и съвсем друга "бира").
По темата инак: от спомените ми на времето за полетите с ТU5 и TU3 (MA, OK, LO, LZ), последното което мога да кажа е, че бяха некомфортни. Даже ми се струва, че ТU5 е способен на доста по "меко" кацане, отколкото 320/737. Спомням си полет, при който екипажа съобщи за силна турбуленция (ТU5, полет WAWSOF, превозвач LO), седях до прозореца и забелязах значителни колебателни движения на крилото (бях впечатлен и от силната му механизация между другото), но в салона, аз поне не почувствах нищо. Вярно, по това време нямаше IFE, но като "возия" не съм убеден, че съвременните наследници предлагат кой знае колко повече. Изключвам YK4 (с него съм летял един единиствен път и вярно - нямам особено добри спомени за интериора, комфорта, да не говорим за кацането).
Същото донякъде се отнася и турбопропа - колкото си друсаше АN4, май точно толкова и ATR/7, както и DH8. Може би наистина шумовите характеристики са доста подобрени, макар че опита ми с прословутия Q400 (уж ултратих) донякъде да опровергава това - в определени моменти си е пак резачка. Сега....не сравнявам интериора.....Все пак моделите ги делят десетилетия.
Като заключение - не съм никак убеден, че комфорта се определя 100% от възрастта и типа на самолета. Имам доста добри впечатления и от по-старички модели като 146 и 757 примерно, стига да са поддържани добре, и не мога да кажа, че чувствам огромна разлика с по-новите 320/73NG или CRJ.
Ясно е, че коментара ми е единствено на базата "опит като пасажер". Дали един самолет е fly by wire, gaz guzzler или с трудна поддръжка (тоест високи експлотационни разходи), мен де факто, никак не ме засяга.
Има си пилоти и счетоводители.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 3 от 3 [40 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиокомпании и самолети
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0615s ][ Queries: 12 (0.0031s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker