Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Русия ще достави плаващи бронетранспортери на Индонезия · Американски генерал: НАТО да скрие "слабото си място" от руснаците · Двама братя от богато семейство в основата на атаките в Шри Ланка · Коя държава е по-голяма от Плутон и още изумителни факти за пътешественици · Нетаняху готов да кръсти еврейско селище от Голанските възвишения на Тръмп · След 24 години: Спипаха пилот, че не може да пилотира ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
Aktuelles Datum und Uhrzeit: Mi 24 Apr 2019, 04:41
Alle Zeiten sind UTC + 2
 Forum-Index » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиокомпании и самолети
Boeing 737 vs. Airbus A 319/A 320?
Neues Thema erцffnen   Neue Antwort erstellen Vorheriges Thema anzeigen :: Nдchstes Thema anzeigen
Seite 3 von 3 [40 Beitrдge]   Gehe zu Seite: Zurьck 1, 2, 3
Autor Nachricht
fastandfurious

Anmeldedatum: 12.01.2008
Beitrдge: 2

BeitragVerfasst am: Sa 12 Jan 2008, 22:59    Titel: A320  

Аз съм летял на първите Боинги на България Ер и изобщо не ми хареса. След навлизането масово на чартърните полети летя по 10-15пъти на година до Германия и любима компания ми стана AIR VIA с А320. Летял съм с MDA, MDB, MDC i MDTПреди това съм летял и с техните ТУ-154M, който ми е по-удобен от малките Боинги заради по-широкото място за краката! Smile Този ноември летях от Щутгарт до Майорка и обратно с Боинг 737-800 на TUI FLY. Лятото на 2005г. когато и CONDOR летеше до Варна и Бургас летях с А340, 757 и 767. Последния е невероятен, на мене лично ми се стори огромен, пък и за първи път се качвах в самолет с две пътеки. На MD 82 на BAC почти винаги не ми е харесвал полета. Така че от предложените А320 и 737 винаги бих избрал А320.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
slice


Anmeldedatum: 01.01.2004
Beitrдge: 1801
Wohnort: София

BeitragVerfasst am: Mo 14 Jan 2008, 15:29    Titel:  

... на базата на това, колко ти е широко на краката?
_________________
Click to see if image is larger
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden Website dieses Benutzers besuchen 
ICQ-Nummer 
BGair737


Anmeldedatum: 26.11.2008
Beitrдge: 14

BeitragVerfasst am: Mo 11 Mai 2009, 18:37    Titel:  

737NG 4 life! Very Happy Много ми харесват Ng-тата и смятам че има някои неща с които са по-добре от airbus-ите Laughing
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
slavild

Anmeldedatum: 27.12.2007
Beitrдge: 27
Wohnort: София

BeitragVerfasst am: Mo 11 Mai 2009, 23:20    Titel:  

Относно 737 или 32S - безспорен е факта, мисля, че комфорта в 320 е по-добър. Наскоро летях със 737-800 на JAL и 737-700 на ANA (знаете, че там комфорт, обслужване и внимание към клиента са съкровени слова). Машината е твърда, с неудобни кресла и ниски илюминатори. Така и до днес не мога да разбера защо Boejng не предпочитат т.нар. "еластично крило" (ако греша, моля - поправете ме).
Оперделено за мен е по-добре да пътувам с "французойките".
Летял съм с 732, 733, 735 (никога със 736), но съм "ЗА" Airbus"
НО!
Ту5 не мога да сравня с никой от изброените по-горе...
Ако щете го приемете като сантимент - наистина за мен полетите с този самолет, и до днес остават най-приятните ...
Пропуснах да спомена, че летях и с МД 90 - НЯМА ТАКЪВ САМОЛЕТ (почти 154М)
В борбата - винаги съм бил за Boeing - но М90 ме разби!!!!
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden Website dieses Benutzers besuchen Yahoo Messenger 
slavild

Anmeldedatum: 27.12.2007
Beitrдge: 27
Wohnort: София

BeitragVerfasst am: Mo 11 Mai 2009, 23:28    Titel:  

Много важно за мен е и че 320 са КРАСИВИ
както и МД - тата
За Ту ще кажа, че спорред Туполев "...хороший самолет - ето красивьiй самолет..."
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden Website dieses Benutzers besuchen Yahoo Messenger 
ericentrena


Anmeldedatum: 21.11.2007
Beitrдge: 84
Wohnort: Бургас

BeitragVerfasst am: Di 12 Mai 2009, 11:55    Titel:  

на 100% за Еърбъс-а Smile то със самото влизане в самолет се вижда коренна разлика като качество
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
BGair737


Anmeldedatum: 26.11.2008
Beitrдge: 14

BeitragVerfasst am: Mo 20 Jul 2009, 17:57    Titel:  

Категорично не може да се каже кои е по-добър тъй като са си конкуренция Very Happy познавам много пилоти (за мен тяхното мнение е най-доброто Very Happy ) и всеки с различно мнение не все пак и двете птици са много добри
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
ananiev


Anmeldedatum: 24.11.2009
Beitrдge: 33

BeitragVerfasst am: Mi 25 Nov 2009, 18:34    Titel:  

моето пристрастие:

Click to see if image is larger

_________________
EZY011
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden Website dieses Benutzers besuchen 
YavorD

Anmeldedatum: 16.01.2007
Beitrдge: 211

BeitragVerfasst am: So 14 Feb 2010, 15:45    Titel: 737-300/400/500/800 и A 320 / 321 / 319  

Пътувал съм със 737-300/400/500/800 и с A 320 / 319 / 321 (както и с MD 82 / 83, Embraer 145 / 170 / 175 и Ту-154Б-2/М).
Фамилията 320 на Airbus ми харесва повече от тази на второ / трето поколение Boeing 737.
Ту-154М е по-тежък и по-бърз, а и обзавеждането е по-масивно. Беше приятен за пътниците, с една-две дребни недомислици.
Летях наскоро с "безличния" А 319-112 LZ-FBB. Самолета е нов (мисля от 2007 г.) и изглежда добре поддържан, обслужването е добро, но седалките за "Economy class" са много неудобни. Веднага след през-океански полет в доста по-удобните седалки на поне 15-годишен 767-300 на United това оставя силно впечатление.
Поздрави,
Явор

Click to see if image is larger
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
Almasy

Anmeldedatum: 17.10.2011
Beitrдge: 794
Wohnort: Бургас

BeitragVerfasst am: Di 18 Okt 2011, 09:03    Titel:  

Мнението за комфорта, може да бъде и доста субективно в случая, или както спомена един чатър вече, зависи и до голяма степен от авиокомпанията. Със сигурност, дори и един и същ да е самолета, понятия като seat pitch имат огромно значение.
Затова за мен пък до голяма степен е все едно....Дали ще е 737 old/new generation или 318/9/0/1. Вярно, 737 ми се струва малко по-шумен. Но избора ми се определя на 100% от превозвача. Предпочитам за летя на по-старичък LH 735 отколкото на чисто нов 320, ако той е на някоя LCC (аз с LCC никога и не съм летял де и нямам и намерение да летя, но това е въпрос на личен избор и съвсем друга "бира").
По темата инак: от спомените ми на времето за полетите с ТU5 и TU3 (MA, OK, LO, LZ), последното което мога да кажа е, че бяха некомфортни. Даже ми се струва, че ТU5 е способен на доста по "меко" кацане, отколкото 320/737. Спомням си полет, при който екипажа съобщи за силна турбуленция (ТU5, полет WAWSOF, превозвач LO), седях до прозореца и забелязах значителни колебателни движения на крилото (бях впечатлен и от силната му механизация между другото), но в салона, аз поне не почувствах нищо. Вярно, по това време нямаше IFE, но като "возия" не съм убеден, че съвременните наследници предлагат кой знае колко повече. Изключвам YK4 (с него съм летял един единиствен път и вярно - нямам особено добри спомени за интериора, комфорта, да не говорим за кацането).
Същото донякъде се отнася и турбопропа - колкото си друсаше АN4, май точно толкова и ATR/7, както и DH8. Може би наистина шумовите характеристики са доста подобрени, макар че опита ми с прословутия Q400 (уж ултратих) донякъде да опровергава това - в определени моменти си е пак резачка. Сега....не сравнявам интериора.....Все пак моделите ги делят десетилетия.
Като заключение - не съм никак убеден, че комфорта се определя 100% от възрастта и типа на самолета. Имам доста добри впечатления и от по-старички модели като 146 и 757 примерно, стига да са поддържани добре, и не мога да кажа, че чувствам огромна разлика с по-новите 320/73NG или CRJ.
Ясно е, че коментара ми е единствено на базата "опит като пасажер". Дали един самолет е fly by wire, gaz guzzler или с трудна поддръжка (тоест високи експлотационни разходи), мен де факто, никак не ме засяга.
Има си пилоти и счетоводители.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
Beitrдge der letzten Zeit anzeigen:   Sortieren nach:   
Seite 3 von 3 [40 Beitrдge]   Gehe zu Seite: Zurьck 1, 2, 3
Neues Thema erцffnen   Neue Antwort erstellen Vorheriges Thema anzeigen :: Nдchstes Thema anzeigen
 Forum-Index » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиокомпании и самолети
Gehe zu:  

Du kannst keine Beitrдge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beitrдge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beitrдge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beitrдge in diesem Forum nicht lцschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht teilnehmen.

[ Time: 0.0587s ][ Queries: 12 (0.0042s) ][ Debug Ein ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker