Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Вто 18 Фев 2020, 14:49
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » Форум на списание "Клуб ОКЕАН" » списание Морски БИЗНЕС
СП. "МОРСКИ БИЗНЕС", бр.7 2007
Модератори: Sea Dog
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 1 от 1 [1 Мнение]  
Автор Съобщение
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42497

МнениеПуснато на: Съб 14 Юли 2007, 01:03    Заглавие:  СП. "МОРСКИ БИЗНЕС", бр.7 2007  

КОРИЦАТА:

Кметът на Бяла


Click to see if image is larger

СЪДЪРЖАНИЕТО:

2 стр. – “Леспорт” – една година на концесия
5 стр. – Станция следи корабите по Дунав
6 стр. – Проект на института по хидро- и аеродинамика към БАН за БМФ
8 стр. – Български експерти извършват оглед на кораби в Холандия
9 стр. – Кръщават “Стара планина” новия кораб за БМФ
10 стр. – Община Бяла е предпочитана от туристи и инвеститори
13 стр. – Монумент на исторически кораб правят в Царево
14 стр. – “Булярд” с нов директор
15 стр. – Пристанищата в Созопол и Несебър стават държавни
16 стр. – Пристанище Свищов с нов кораб и увеличен пътникопоток
16 стр. – Намаляват транспортните разходи по Дунав
17 стр. – Ново начало за басейните във Варна
18 стр. – Яхтата “Балкан” на буксир акостира във Варна
19 стр. – Българското законодателство в търговското корабоплаване – съвременни неблагополучия
20 стр. – “Лализас Марин БГ” – в Пловдив и страната


ЧАСТ ОТ МАТЕРИАЛИТЕ:


„ЛЕСПОРТ” – ЕДНА ГОДИНА НА КОНЦЕСИЯ
През 2006 г. – абсолютен рекорд в товарооборота, през 2007 г. – инвестиции за над 4,5 млн. лева

Както мотивите за създаването му, първото му име – „Дружба”, а и прозвището му, малко позабравено днес – „Дървеното пристанище”, напълно отговарят на конкретна страна в характерната за седемдесетте години на миналия век биполярна външноикономическа интеграция. Значителните и постоянни количества дървен материал, добиван и с труда на българи в Коми – тогавашна автономна република на бившия СССР, се транспортират до България по море и като важна точка за реекспорт предшественикът на „Леспорт” се ражда през 1971 г. във Варненското езеро. Близостта до големия град, удобните шосейни и железопътни комуникации, възможността да се приемат кораби с тонаж около 7000 t, на достатъчните тогава 3 кейови места, специализираната техника за белене на трупи – всичко благоприятства ефективността на проекта в продължение на около 2 десетилетия.


„ЛАЛИЗАС МАРИН БГ” – В ПЛОВДИВ И СТРАНАТА

На пролетния панаир в Пловдив от 12 до 15 май т.г. „Лализас Марин БГ” ООД се появява за втори път в изпълнение на дългосрочното виждане за участие в най-престижния български търговски форум през година. Фирмата е оторизиран представител за България (франчайзингов договор от 2005 г.) на един от световните лидери в производството на морско и спасително оборудване – Lalizas Hellas (Гърция).

БЪЛГАРСКИ ЕКСПЕРТИ ИЗВЪРШВАТ ОГЛЕД НА КОРАБИ В ХОЛАНДИЯ

Група експерти от българската фирма „Комби трейдинг меритайм” извърши оглед на няколко сухотоварни кораба в Холандия. Плановете на компанията предвиждат закупуването или вземането на лизинг на 1-2 речни кораба с водоизместване от 900 до 1500 t всеки и последващата им експлоатация по вътрешно-европейския воден път Рейн-Майн-Дунав. Експертите установяват контакт с фирми, които предлагат плавателни съдове втора ръка в района на Ротердам, Дордрехт и Веркендам. Една от тях е Huizinga & Snijder BV, чиито управител Петер Хюйзинга посети България през май т.г. В нейното портфолио са включени голям брой сухотоварни кораби, танкери, тласкачи, влекачи, баржи, понтони и др. По време на своето посещение Петер Хюйзинга отседна в Русе и се запозна с възможностите за сътрудничество между България и Холандия в областта на речното корабоплаване.

Нов метод в търсене на истината за “Хера”

Институтът по хидро и аеродинамика ще направи изследвания, с които си поставя за цел да изясни техническите обстоятелства и причини за възникналата авария на кораб “Хера”. Трагедията се разигра преди три години в близост до Босфора. За три минути при бурния условия той се озова на дъното, като повлече и всички 17 българи и 2-ма украинци от екипажа. За проучванията, които предстоят в института във Варна, съобщи ръководителят на проекта ст.н.с. д-р Румен Кишев. Все още се договарят подробностите и обема на дейностите, но относно възлагането на задачата има уверение от правителството.


Забележка: От януари 2007 г. списание "Морски бизнес" излиза заедно със списание "КЛУБ ОКЕАН" и приложението "Морски туризъм". Всичко това на цената на 3.50 лв.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 1 от 1 [1 Мнение]  
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » Форум на списание "Клуб ОКЕАН" » списание Морски БИЗНЕС
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0730s ][ Queries: 12 (0.0033s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker