Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн

Select Forum Language:

 
Hot topics:
Aktuelles Datum und Uhrzeit: Mo 21 Sep 2020, 08:14
Alle Zeiten sind UTC + 2
 Forum-Index » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » Форум на списание "Клуб ОКЕАН" » списание Морски БИЗНЕС
СП. "МОРСКИ БИЗНЕС", бр.7 2007
ModeratorenSea Dog
Neues Thema erцffnen   Neue Antwort erstellen Vorheriges Thema anzeigen :: Nдchstes Thema anzeigen
Seite 1 von 1 [1 Beitrag]  
Autor Nachricht
Preslav
[Admin]


Anmeldedatum: 19.01.2006
Beitrдge: 42500

BeitragVerfasst am: Sa 14 Jul 2007, 01:03    Titel:  СП. "МОРСКИ БИЗНЕС", бр.7 2007  

КОРИЦАТА:

Кметът на Бяла


Click to see if image is larger

СЪДЪРЖАНИЕТО:

2 стр. – “Леспорт” – една година на концесия
5 стр. – Станция следи корабите по Дунав
6 стр. – Проект на института по хидро- и аеродинамика към БАН за БМФ
8 стр. – Български експерти извършват оглед на кораби в Холандия
9 стр. – Кръщават “Стара планина” новия кораб за БМФ
10 стр. – Община Бяла е предпочитана от туристи и инвеститори
13 стр. – Монумент на исторически кораб правят в Царево
14 стр. – “Булярд” с нов директор
15 стр. – Пристанищата в Созопол и Несебър стават държавни
16 стр. – Пристанище Свищов с нов кораб и увеличен пътникопоток
16 стр. – Намаляват транспортните разходи по Дунав
17 стр. – Ново начало за басейните във Варна
18 стр. – Яхтата “Балкан” на буксир акостира във Варна
19 стр. – Българското законодателство в търговското корабоплаване – съвременни неблагополучия
20 стр. – “Лализас Марин БГ” – в Пловдив и страната


ЧАСТ ОТ МАТЕРИАЛИТЕ:


„ЛЕСПОРТ” – ЕДНА ГОДИНА НА КОНЦЕСИЯ
През 2006 г. – абсолютен рекорд в товарооборота, през 2007 г. – инвестиции за над 4,5 млн. лева

Както мотивите за създаването му, първото му име – „Дружба”, а и прозвището му, малко позабравено днес – „Дървеното пристанище”, напълно отговарят на конкретна страна в характерната за седемдесетте години на миналия век биполярна външноикономическа интеграция. Значителните и постоянни количества дървен материал, добиван и с труда на българи в Коми – тогавашна автономна република на бившия СССР, се транспортират до България по море и като важна точка за реекспорт предшественикът на „Леспорт” се ражда през 1971 г. във Варненското езеро. Близостта до големия град, удобните шосейни и железопътни комуникации, възможността да се приемат кораби с тонаж около 7000 t, на достатъчните тогава 3 кейови места, специализираната техника за белене на трупи – всичко благоприятства ефективността на проекта в продължение на около 2 десетилетия.


„ЛАЛИЗАС МАРИН БГ” – В ПЛОВДИВ И СТРАНАТА

На пролетния панаир в Пловдив от 12 до 15 май т.г. „Лализас Марин БГ” ООД се появява за втори път в изпълнение на дългосрочното виждане за участие в най-престижния български търговски форум през година. Фирмата е оторизиран представител за България (франчайзингов договор от 2005 г.) на един от световните лидери в производството на морско и спасително оборудване – Lalizas Hellas (Гърция).

БЪЛГАРСКИ ЕКСПЕРТИ ИЗВЪРШВАТ ОГЛЕД НА КОРАБИ В ХОЛАНДИЯ

Група експерти от българската фирма „Комби трейдинг меритайм” извърши оглед на няколко сухотоварни кораба в Холандия. Плановете на компанията предвиждат закупуването или вземането на лизинг на 1-2 речни кораба с водоизместване от 900 до 1500 t всеки и последващата им експлоатация по вътрешно-европейския воден път Рейн-Майн-Дунав. Експертите установяват контакт с фирми, които предлагат плавателни съдове втора ръка в района на Ротердам, Дордрехт и Веркендам. Една от тях е Huizinga & Snijder BV, чиито управител Петер Хюйзинга посети България през май т.г. В нейното портфолио са включени голям брой сухотоварни кораби, танкери, тласкачи, влекачи, баржи, понтони и др. По време на своето посещение Петер Хюйзинга отседна в Русе и се запозна с възможностите за сътрудничество между България и Холандия в областта на речното корабоплаване.

Нов метод в търсене на истината за “Хера”

Институтът по хидро и аеродинамика ще направи изследвания, с които си поставя за цел да изясни техническите обстоятелства и причини за възникналата авария на кораб “Хера”. Трагедията се разигра преди три години в близост до Босфора. За три минути при бурния условия той се озова на дъното, като повлече и всички 17 българи и 2-ма украинци от екипажа. За проучванията, които предстоят в института във Варна, съобщи ръководителят на проекта ст.н.с. д-р Румен Кишев. Все още се договарят подробностите и обема на дейностите, но относно възлагането на задачата има уверение от правителството.


Забележка: От януари 2007 г. списание "Морски бизнес" излиза заедно със списание "КЛУБ ОКЕАН" и приложението "Морски туризъм". Всичко това на цената на 3.50 лв.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden Website dieses Benutzers besuchen 
Beitrдge der letzten Zeit anzeigen:   Sortieren nach:   
Seite 1 von 1 [1 Beitrag]  
Neues Thema erцffnen   Neue Antwort erstellen Vorheriges Thema anzeigen :: Nдchstes Thema anzeigen
 Forum-Index » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » Форум на списание "Клуб ОКЕАН" » списание Морски БИЗНЕС
Gehe zu:  

Du kannst keine Beitrдge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beitrдge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beitrдge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beitrдge in diesem Forum nicht lцschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht teilnehmen.

[ Time: 0.0615s ][ Queries: 12 (0.0061s) ][ Debug Ein ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker