Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Съб 24 Окт 2020, 10:34
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » Морски и речен бизнес, морски флот и фирми в България
РУСЕНСКА КОРАБОСТРОИТЕЛНИЦА
Модератори: Sea Dog
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 1 от 6 [83 Мнения]   Иди на страница: 1, 2, 3, 4, 5, 6 Следваща
Автор Съобщение
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42500

МнениеПуснато на: Чет 13 Сеп 2007, 10:08    Заглавие:  РУСЕНСКА КОРАБОСТРОИТЕЛНИЦА  

http://www.shipyard.rousse.bg/

5 Matei Stoikov Str.
7000 Rousse, BULGARIA
Tel: +359 82 883 701
Fax: +359 82 883 876
-----------------------------------------------------------------------------------

НОВ КОРАБ В РК

МКБ Юнионбанк финансира за първи път производство на кораб, като сделката е на стойност 16,2 млн. лв., съобщиха от банката.
Със средствата ще бъде изграден специализиран кораб – тип асфалтов танкер, който ще бъде построен от Русенската корабостроителница. Той ще е с дължина 106,6 метра и товароносимост от 4999 метрични тона.
Корабите-асфалтовози са специфични плавателни съдове. Те представляват цистерни, които превозват товари с температура до 250 градуса. При строителството на асфалтовозите се залагат високи изисквания за безопасност на корабоплаването и за опазване на екологичната среда.
Строителният бум, който се наблюдава през последните години на Балканите, доведе до търсенето на кораби от типа асфалтовози, надхвърлящи първоначалните очаквания на експертите в бранша, смятат от МКБ Юнионбанк. В същото време производството на нови кораби в световен мащаб отбелязва ръст от около 14-20% през последните години. Това повишение допълнително е подкрепено от промяната в международните морски изисквания към по-старите плавателни съдове.
Географското разположение на България като страна с излаз както на море, така и на река води до сериозния интерес на инвеститори и клиенти на корабостроенето, се казва още в съобщението на банката. В България в корабостроителната индустрия са заети около 4 500 души.
Активите на МКБ Юнионбанк, която е част от германската банкова група Байерн ЛБ, към края на първото шестмесечие възлизат на 682 хил. лв., а отпуснатите кредити са за над 430 млн. лв., което е ръст от 45% на годишна база.

Последната промяна е направена от Preslav на Чет 13 Ное 2008, 09:54; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42500

МнениеПуснато на: Сря 10 Окт 2007, 23:11    Заглавие:  

Днес във Варна беше предаден на германското параходство “Нимрих и Прам” нов сухотоварен кораб, построен в “Русенска корабостроителница”. Той е снабден с два бордови крана и има 4500 тона дедуейт.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42500

МнениеПуснато на: Пет 26 Окт 2007, 11:03    Заглавие:  

Русенската корабостроителница предава нов кораб на германско параходство

Нов сухотоварен кораб, построен в Русенската корабостроителница, ще бъде предаден днес във Варна на собствениците от германското параходство “Нимрих и Прам”, съобщи агенция БГНЕС.
4500-тонният кораб е снабден с два бордови крана. Корпусът му беше спуснат на вода в лимана на корабостроителницата на 16 юли, а ходовите изпитания се извършиха във Варна.
“Грета” е четвъртият по ред кораб, построен по нов проект, който е разработен в русенското дружество. Плавателният съд отговаря на всички най-нови световни морски изисквания за здравина, сигурност на екипажа и опазване на околната среда.
Сега на вода в лимана на Русенската корабостроителница се дострояват два плавателни съда – асфалтовоз и сухотоварен. В етап на стапелно сглобяване са други четири морски кораба, от които два ще бъдат завършени до края на годината, а за още други три се режат металите. За първи път в своята история Русенската корабостроителница започна строителството на 7- и 8 000-тонни кораби.
http://www.investor.bg/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42500

МнениеПуснато на: Съб 27 Окт 2007, 19:08    Заглавие:  

Виетнамци ще ни строят кораби

РУСЕ. Работници от Виетнам ще внася Русенската корабостроителница. Така дружеството ще реши проблема с недостига на квалифицирани специалисти. Много от тръбарите, корпусниците и заварчиците са напуснали завода, за да търсят по-високи заплати в чужбина. При нас добрите майстори получават около 1000 лв. на месец, като осигуровките се плащат върху реалната заплата. В чужбина заплатите са по-големи, но и стандартът на живот е по-висок, обясняват от корабостроителницата. Вече имало и единични случаи на завърнали се бивши работници от чужди страни, които отново кандидатствали за местата си в Русе. Проблемът с липсата на специалисти обаче съществува и продължава да се задълбочава заради все по-малко подготвените от средното образование работници.
На този етап фирмата има нужда от около 50 нови специалисти. В момента се проучва трудовият пазар във Виетнам. Водят се и разговори със социалното министерство, защото като членове на ЕС може да се възползваме от редица условия за трансфер на работници от трети страни. Дружеството обмисля да кандидатства заедно с професионалната гимназия по корабостроене пред европейски фондове по проекти за обучение на корпусници, заварчици и тръбари. Единствено така ще може да се разреши проблемът в дългосрочен план, коментират от корабостроителницата.

Цветелина Терзиева
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
popay_the_sailor
[Admin]


Регистриран на: 06 Яну 2004
Мнения: 10243
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Съб 27 Окт 2007, 19:52    Заглавие:  

Навремето виетнамци имаше и във ККЗ "Г. Димитров", но за сметка на това нямаше бездомни кучета по варненските улици! Дано русенци се отърват от лаещата напаст.
_________________
Rolling, turning, diving
Rolling, turning, diving, going in again
Run, live to fly, fly to live, do or die
Run, live to fly, fly to live, Aces high.
--------------------------------------------
Есть ложь, наглая ложь и советская историография
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42500

МнениеПуснато на: Съб 27 Окт 2007, 19:57    Заглавие:  

Аз са чудя защо Кирчо Йорданов няма проблем с кучетата ви. Very Happy
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
popay_the_sailor
[Admin]


Регистриран на: 06 Яну 2004
Мнения: 10243
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Съб 27 Окт 2007, 20:04    Заглавие:  

Preslav написа:
Аз са чудя защо Кирчо Йорданов няма проблем с кучетата ви. Very Happy


Педалът Йорданов си има проблеми с кучетата от 8 години. Wink
Няма кой да чета варненските новини и да чете обръщенията на кметя обаче, май! Cool

_________________
Rolling, turning, diving
Rolling, turning, diving, going in again
Run, live to fly, fly to live, do or die
Run, live to fly, fly to live, Aces high.
--------------------------------------------
Есть ложь, наглая ложь и советская историография
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42500

МнениеПуснато на: Съб 27 Окт 2007, 20:23    Заглавие:  

Следя ги, всяка седмица дава пресконференция и после всички хубави варненски журналистки му се изреждат ... да го хвалят. Very Happy
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
popay_the_sailor
[Admin]


Регистриран на: 06 Яну 2004
Мнения: 10243
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Съб 27 Окт 2007, 20:32    Заглавие:  

Preslav написа:
Следя ги, всяка седмица дава пресконференция и после всички хубави варненски журналистки му се изреждат ... да го хвалят. Very Happy


Нищо не знаеш! Последното е, че пусна в продажба луксозно издание с платените и публикувани обръщения към варненци. Дори и ББ не си го е позволил. Very Happy

_________________
Rolling, turning, diving
Rolling, turning, diving, going in again
Run, live to fly, fly to live, do or die
Run, live to fly, fly to live, Aces high.
--------------------------------------------
Есть ложь, наглая ложь и советская историография
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42500

МнениеПуснато на: Съб 27 Окт 2007, 20:35    Заглавие:  

Улелееее. Жалко, че няма емоушънче как ми пада капата, или очите ми излизат от орбитите като Том и Джери. Wink
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42500

МнениеПуснато на: Съб 03 Ное 2007, 23:04    Заглавие:  

Корабостроителницата в Русе работи на пълни обороти
Последна редакция: 02.11.2007, 16:36

Производствената програма на "Русенска корабостроителница" АД е запълнена с поръчки от германски и холандски корабособственици до края на 2010 г. , съобщиха от ruseinfo.net.
От средата на 2007 г. започна строителството на първия 8 000 т дедуейт сухотоварен кораб. Той ще бъде спуснат на вода през втората половина на следващата година. Вече са направени поръчки за 10 броя от този проект.

Досега дружеството можеше да произвежда плавателни съдове до 5 000 т дедуейт. Осем хилядниците са нова крачка в българското машиностроене, като капацитетът е до 9 000 тона дедуейт и 135 м дължина.

Тя беше направена в рамките на 8 години след приватизацията от германското дружество Rousse Shipyard Beteiligungsgesellschaft GmbH и в резултат на сериозна инвестиция.

От 1999 г. до днес "Русенска корабостроителница" АД е пуснала на вода над 40 кораба, отговарящи на всички световни изисквания. В предприятието работят около 1500 души. Те очакват от държавата и общината необходимите действия за укрепване брега на р. Русенски Лом.

Както е известно, по време на наводненията през август тази година, речният бряг пропадна и разруши логистична кранова връзка между Първи и Втори цех.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42500

МнениеПуснато на: Вто 06 Ное 2007, 10:51    Заглавие:  


"Русенска корабостроителница" има поръчки за три години


Производствената програма на "Русенска корабостроителница" АД е запълнена с поръчки от германски и холандски корабособственици до края на 2010 г. Това съобщи изпълнителният директор на дружеството Игнат Трайков. През ноември за ходови изпитания във Варна ще бъде изпратен сухотоварен кораб №875, а на вода ще бъде спуснат корпусът на друг плавателен съд. До края на годината ще бъдат предадени на техните собственици два кораба, допълни изпълнителният директор на корабостроителното дружество.

От средата на 2007 г. в Русе започна строителството на първия кораб от серията сухотоварни съдове с осем хиляди тона дедуейт. Той ще бъде спуснат на вода през втората половина на следващата година. Вече са направени поръчки за десет броя от този проект. Досега "Русенска корабостроителница" можеше да произвежда плавателни съдове до 5 хил. тона дедуейт. Осемхилядниците са нова крачка в българското машиностроене, като капацитетът на компанията е до 9 хил. тона водоизместимост и 135 м дължина на съдовете. Производствените възможности на дружеството се повишиха в резултат на сериозна инвестиция, уточни изпълнителният директор.

Германското дружество Rousse Shipyard Beteiligungsgesellschaft GmbH приватизира компанията през 1999 г. Оттогава досега русенската корабна е пуснала на вода над 40 плавателни съда, отговарящи на всички световни изисквания. Тя се специализира в производството на уникални не само в български, но и в европейски мащаб асфалтовози и химикаловози.

В "Русенска корабостроителница" работят около 1500 души. Те очакват от държавата и общината необходимите действия за укрепване брега на р. Русенски Лом, съобщи още изпълнителният директор Игнат Трайков. По време на наводненията през август речният бряг пропадна и разруши логистична кранова връзка между два от цеховете на дружеството.

При посещение в корабостроителницата през септември министърът на регионалното развитие и благоустройството Асен Гагаузов увери кмета на града, че община Русе ще бъде включена в инфраструктурния проект на ведомството, отнасящ се до изграждане на бетонно корито по поречието на р. Русенски Лом. Необходимо е спешно да бъде укрепено устието на реката, тъй като в момента брегът е силно ерозирал. Очакванията са да се отпуснат целеви средства за временното укрепване на устието, докато бъде завършен целият проект на МРРБ.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42500

МнениеПуснато на: Вто 06 Ное 2007, 12:20    Заглавие:  

An official delivery of the new ship hull No. 874

Today , October 10, 2007 a new ship hull No 874 was delivered officially to NIMMRICH & PRAHM REEDEREI, Germany. The newbuilding’s name is "GRETA".The ship has been built under the survey of Germanischer Lloyd Register

Today 21.09.2007 ship hull No 875 was launched on water.
The ship will be delivered to NIMMRICH & PRAHM REEDEREI, Germany.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42500

МнениеПуснато на: Вто 25 Мар 2008, 11:49    Заглавие:  

An official delivery of the new ship hull No. 843

Today , February 29, 2008 a new ship hull No 843 was delivered officially to Bourgogne Shipping Ltd., Great Britain. The ship has been built under the survey of English Lloyd Register. The ship’s name is "CLIPPER BOURGOGNE".


Double Hull IMO II Chemical Tanker 3500 dwt
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
popay_the_sailor
[Admin]


Регистриран на: 06 Яну 2004
Мнения: 10243
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Сря 09 Апр 2008, 17:12    Заглавие:  

Нещо, построено от русенските корабостроители:

Click to see if image is larger

_________________
Rolling, turning, diving
Rolling, turning, diving, going in again
Run, live to fly, fly to live, do or die
Run, live to fly, fly to live, Aces high.
--------------------------------------------
Есть ложь, наглая ложь и советская историография
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 1 от 6 [83 Мнения]   Иди на страница: 1, 2, 3, 4, 5, 6 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » Морски и речен бизнес, морски флот и фирми в България
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0703s ][ Queries: 12 (0.0047s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker