Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
ВСС ще закрива военни съдилища · Операторът на летището в Мюнхен спечели концесията за летище "София" · На атола Бикини има 1000 пъти по-голяма радиация от Чернобил заради изпитанията на бомби · Заседание на Комисията по бюджет и финанси относно сделката за Ф-16 (на живо) · Дават още 12 млн. лв. на МВР, реши правителството · Юни е бил най-горещият в историята на Земята, юли на път да го последва ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Сря 17 Юли 2019, 14:45
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Лека авиация и любителско летене
Спортно летене
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 1 от 4 [56 Мнения]   Иди на страница: 1, 2, 3, 4 Следваща
Автор Съобщение
Марко Марков


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 2200

МнениеПуснато на: Сря 19 Сеп 2007, 18:27    Заглавие:  Спортно летене
Описание на темата: Световни,регионални и национални първенства, международни състезани , български и световни рекорди
 

От 18.08.2007 до 25.08.2007 в Usti nad Orlici / Република Чехия/ се проведе 11-я Световен шампионат за ултралеки летящи апарати. Проведоха се състезания в четири класа на FAI и участие вземаха представители 15 нации с 77 апарата и 126 пилоти и навигатори . От участващите страни само Великобритания, Франция и домакините от Чехия имаха представители във всички класове и поради тази причина имаха предимство в отборното класиране .

Класирането по класове е следното:
1.RAL 1 (Movable Aerodynamic Control / Landplane / Flown solo) -7 машини
Едноместни самолети с излетно тегло до 300кг.
име на пилота, навигатора държава точки общо.. мод на самолета
1.Jan Luke& ............................. CZ..... 5 916 точки... TST-9 Junior 2002
2.David Broom...................... .....GB...... 5 844 точки ... Shadow C
3.Walter Wolfram............... .......BRD.......4 760 точки...Stratos300

2.RAL 2 (Movable Aerodynamic Control / Landplane / Flown with two persons) -20 машини
Двуместни самолети с излетно тегло до 450кг.

1.Paul Dewhurst Francis Welsh GB 6 423 точки Skyranger
2.Yuriy Yakovlyev Igor Pugach UA 5 950 точки A-30
3.Pavel Kapusn& Petr Kapusn& CZ 5 638 точки Coyotte S 6 XL

3.RWL 1 (Weight-shift Control / Landplane / Flown solo) -21машини
Едноместни мотоделтаплани с излетно тегло до 300кг.

1.Richard Rawes GB 6 375 точки Chaser S 508
2.Pavel & CZ 6 160 точки Fiti 1/XP 11/Rotax 508
3.Alojzy Dernbach Pol 5 943 точки Home


4.RWL 2 (Weight-shift Control / Landplane / Flown with two persons)-29 машини
Двуместни мотоделтаплани с излетно тегло до 450кг.

1.Rob Grimwood Chris Saysell GB 6 392 точки Tanarg
2.Marc Gregson Roy Gregson ZA 6 293 точки Raptor
3.Rob Keene Rees Keene GB 6 250 точки GT 450

Отборно комплексно

1.Czech Republic 58 706 точки
2.United Kingdom 50 437 точки
3.France 37 043 точки
4.Poland 29 834 точки
5.South Africa 29 540 точки

Отборно клас RWL 1 + RWL 2

1.United Kingdom 34 148 точки
2.Czech Republic 29 689точки
3.South Africa 29 540 точки
4.France 29 185 точки
5.Poland 26 157 точки

_________________
Родените да пълзят, не могат да летят!

Click to see if image is larger

Последната промяна е направена от Марко Марков на Пет 26 Окт 2007, 23:06; мнението е било променяно общо 4 пъти
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
Марко Марков


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 2200

МнениеПуснато на: Нед 23 Сеп 2007, 20:19    Заглавие: Участници 11-я Световен шампионат за ултралеки летящи апарат
Описание на темата: Таблица
 

В отговор на ваши запитвания ето една подробна таблица с участниците по страни и класове .


Click to see if image is larger

_________________
Родените да пълзят, не могат да летят!

Click to see if image is larger

Последната промяна е направена от Марко Марков на Нед 17 Фев 2008, 10:42; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
Марко Марков


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 2200

МнениеПуснато на: Пон 24 Сеп 2007, 05:38    Заглавие: 5th World Paramotor Championships  

От 1 до 9 септември в Shi Sanling , Китай се проведе 5th World Paramotor Championships за повече информация

http://www.wpc07.org

_________________
Родените да пълзят, не могат да летят!

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
Марко Марков


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 2200

МнениеПуснато на: Сря 26 Сеп 2007, 14:02    Заглавие: Jan Bem(CZE)
Описание на темата: Световни рекорди
 

На 23.07.2007 бяха регистрирани две нови постижения в класа на двуместните мотоделтаплани -RWL2 (Microlights : Weight-shift Control / Landplane / Flown with two persons) в Milovice - Република Чехия, от екипаж в състав -пилот Jan Bem(CZE) и пътник Jane-Marie Bem (USA). Те достигнаха до височина 6941 метра ,настоящ рекорд 6 245 m (23.05.1998 - Robert MAIR, GER) , а преди това те регистрираха и време за достигане до 6000 метра 31 min 15 sec. , настоящ рекорд 42 min 13 sec (15.11.2001 - Gabor GUTI, HUN)
В едномесечен срок FAI трябва да разгледа документите и даде становище за постиженията.
Click to see if image is larger

_________________
Родените да пълзят, не могат да летят!

Click to see if image is larger

Последната промяна е направена от Марко Марков на Нед 17 Фев 2008, 10:44; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
Марко Марков


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 2200

МнениеПуснато на: Нед 30 Сеп 2007, 23:19    Заглавие: Петия Световен парашампионат
Описание на темата: Участници
 

Във връзка с питане на Петия Световен шампионат участвуваха 110 души от 21 страни ,сред тях 101 пилоти с 101 апарата и 9 навигатори/пътници/. По класове те се разпределиха по сления начин:
1.Едноместни парамотори -RPF1 (Paraglider Control / Foot-lauched / Flown with one persons)
72 машини от 18 страни
2.Двуместни парамотори - RPF2 (Paraglider Control / Foot-lauched / Flown with two persons)
5 машини от 5 страни
3.Едноместни параколички-RPL2 (Paraglider Control / Landplane / Flown with one persons)
20 машини от 8 страни
4.Двуместни параколички -RPL2 (Paraglider Control / Landplane / Flown with two persons)
4 машини от 4 страни

_________________
Родените да пълзят, не могат да летят!

Click to see if image is larger

Последната промяна е направена от Марко Марков на Нед 17 Фев 2008, 10:45; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
Марко Марков


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 2200

МнениеПуснато на: Вто 23 Окт 2007, 22:24    Заглавие: Red Bull Air Race
Описание на темата: Kласиране преди последния кръг
 

Временно класиране преди последния кръг на неофициалния световен шампионат авиоакробатика за купата на Red Bull . Последния кръг е на 4.11.2007
Повече информация на
http://www.redbullairrace.com

POS PILOT PTS
1.......P. Bonhomme ....45
2.......M. Mangold ......43
3 ...... P. Besenyei ......31
4 ... ...K. Chambliss....27
5........S. Jones ...........17
6 .......A. Maclean.......13
7 ....... N. Lamb............5
8.........H. Arch..............3
10.......M. Goulian........1
11.......N. Ivanoff .........1
12 ......S. Rakhmanin....0

_________________
Родените да пълзят, не могат да летят!

Click to see if image is larger

Последната промяна е направена от Марко Марков на Нед 17 Фев 2008, 10:46; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
Марко Марков


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 2200

МнениеПуснато на: Нед 04 Ное 2007, 08:15    Заглавие: Red Bull
Описание на темата: Шампионите
 

Завършиха Световните серии за купата на '' Red Bull'' по скоростен славом .По време на състезанието самолетите и пилотите са подложени на натоварвания повече от 10g при скорости над 400 километра в час. Победител в крайното класиране след последния кръг в Perth /Австралия / е M. Mangold /USA / от отбора на Cobra .Тази година за първи път има и отборно класиране. Победител при отборите е тима на Matador . Повече информация на http://www.redbullairrace.com
_________________
Родените да пълзят, не могат да летят!

Click to see if image is larger

Последната промяна е направена от Марко Марков на Нед 17 Фев 2008, 10:47; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
Марко Марков


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 2200

МнениеПуснато на: Сря 07 Ное 2007, 00:00    Заглавие: Michael CARNET /UK/
Описание на темата: нови рекорди
 

Гражданинът на Обединеното кралство Michael CARNET /UK/ регистрира две най-добри постижение с параколичка Ozone Viper -клас :RPL1 (Microlights : Paraglider Control / Landplane / Flown with one person) . На 18.10.2007 той летя по затворен маршрут с дължина 100 километра със скорост 58.49 km/h. В момента няма регистриран световен рекорд на тази дистанция . На следващия ден измина два пъти в две посоки разстояние от 15 километра по права линия със средна скорост 63.71 km/h . Настоящия световен рекорд е на Jiri SRAMEK, CZE -60.13 km/h и е от 19.07.2004 година .
_________________
Родените да пълзят, не могат да летят!

Click to see if image is larger

Последната промяна е направена от Марко Марков на Нед 17 Фев 2008, 10:48; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
Марко Марков


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 2200

МнениеПуснато на: Чет 08 Ное 2007, 00:23    Заглавие: Red Bull Air Race
Описание на темата: Самолетите
 

Самолетите участващи на Red Bull Air Race съчетават последните достижения на съвременните технологии . Като потвърждение за изключителните качества на тези апарати ще дадем следния пример. При вертикално изкачване / като ракета , без използване на подемната сила на крилата , а само теглителната сила на въздушния винт / в зависимост от двигателя и полетното тегло , те достигат височина от 1200 до 1500 метра . След което могат да „зависват „ като хеликоптер няколко секунди с въздушния винт на горе, преди да се спуснат към земята . Максималната скорост достигната по време на сериите е 502 километра в час , а претоварването 14g .
Един от най-често използваните двигатели Lycoming – Thunderbolt Reno 580 е 6-цилиндров боксер с 350 конски сили .

http://www.lycoming.textron.com/
Ето и някои от участниците
1.Edge 540 на Zivko
http://www.zivko.com/zivko/index.html

Click to see if image is larger

2.Extra 300 SHP на Extra Aircraft http://www.extraaircraft.com/



3.MX2 на MXT Technologies http://www.mx2aircraft.com/

_________________
Родените да пълзят, не могат да летят!

Click to see if image is larger

Последната промяна е направена от Марко Марков на Нед 17 Фев 2008, 10:48; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
Марко Марков


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 2200

МнениеПуснато на: Нед 11 Ное 2007, 00:01    Заглавие: David ROTUREAU (FRA)
Описание на темата: нов рекорд
 

На 27.10.2007 французина David ROTUREAU (FRA) с Paramotor : Dudek Reaction TST 27 клас RPF1 (Microlights : Paraglider Control / Foot-launched / Flown with one person) , подобри собствения си световен рекорд на 100 километра затворен маршрут със скорост 49.18 km/h . Настоящия световен рекорд е 47.4 km/h от 14.07.2007.
_________________
Родените да пълзят, не могат да летят!

Click to see if image is larger

Последната промяна е направена от Марко Марков на Нед 17 Фев 2008, 10:50; мнението е било променяно общо 2 пъти
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
Марко Марков


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 2200

МнениеПуснато на: Вто 13 Ное 2007, 08:41    Заглавие: Спортно летене
Описание на темата: Торино 2009
 

Международната федерация за спортна авиация / FAI/ отбеляза 100 години от своето създаване през 2005. Заедно с успехите бяха отчетени и редица негативни процеси в световното развитие на спортната авиация. Беше приета програма за увеличаване популярността на въздушните спортове. Според тази програма една от задачите е провеждането на World Air Games /Световни въздушни игри / , които по подобие на Олимпийските игри трябва да консолидират международната общност на спортната авиация. Беше решено игрите да се проведат през 2009 година. След предварителна селекция до последния кръг за избор на домакин бяха допуснати градовете Москва /Русия/ Одензе /Дания / и Торино /Италия /. На 1 юни 2007 година в Музея на Олимпийските игри в Лозана /Швейцария / трите града представиха своите кандидатури. След гласуване за домакин на World Air Games 2009 беше избран Торино. На срещи , които започнаха между Президента на FAI господин Pierre PORTMANN и Президента на организационния комитет господин Bruno RAMBAUDI се дискутираха въпроси по организация на игрите . Бе РЕШЕНО подобно на Олимпийските игри в годината преди игрите 2008 да се проведат тестови събития .
_________________
Родените да пълзят, не могат да летят!

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
Марко Марков


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 2200

МнениеПуснато на: Вто 04 Дек 2007, 06:52    Заглавие: Ч.Р.Д. На ..........
Описание на темата: В този раздел ще съобщаваме за годишнини на ВПС с голям принос за развитие на въздушните спортове .
 

...................“Антоновката“

През тази година се навършват 60 години от създаването на Ан-2 . Вече четвърто поколение парашутисти започват своето обучение на самолета . До сега са произведени над 18000 броя
Първи полет на 31 август1947 година в Новосибирск.

Click to see if image is larger

Техническа характеристика

Тип...........................................Многоцелеви /универсално предназначение /
Вид...........................................Биплан
Серийно производство...........Началото на 1948 година.
Двигател...................................АШ-62М
Мощност при излитане...............1000 конски сили
Мощност на морско ниво.............820 конски сили
Мощност на 1500 метра...............840 конски сили
Вид...........................................9 цилиндрова едноредова звезда
Работен обем..........................29,89 литра
Тегло........................................579 килограма
Разход на гориво.....................150-300 килограма на час
Гориво......................................Б-70 /Б-91/
Максимална скорост на 1700m.....256 километра в час
Срив..............................................100 километра в час
Площ на крилата..........................71,5 квадратни метра
Натоварване на крилото..............73,5 килограма на квадратен метър
Разпереност ................................18,2 метра
Празен тегло...............................3475 килограма
Полезен товар.............................2000 килограма
Практически таван......................4400 метра
Пробег..................................... .170 метра
Разбег.......................................180 метра
Далечина на полета.................540 километра.
Горивни резервоари.................393-900 килограма

_________________
Родените да пълзят, не могат да летят!

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
Марко Марков


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 2200

МнениеПуснато на: Съб 08 Дек 2007, 15:48    Заглавие: 10thFAI European Microlight Championship
Описание на темата: Дата
 

От 12/08/2008 до 24/08/2008 в Leszno (Poland) ще се проведе 10th FAI European Microlight Championship за свръхлеки самолети. В първенството ще участват едноместни мотоделти /PL1/, двуместни мотоделти /PL2/ , едноместни свръхлеки самолети/AL1/ и двуместни свръхлеки самолети/AL2/ .
_________________
Родените да пълзят, не могат да летят!

Click to see if image is larger

Последната промяна е направена от Марко Марков на Нед 17 Фев 2008, 10:51; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
Марко Марков


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 2200

МнениеПуснато на: Чет 13 Дек 2007, 00:04    Заглавие: Fernando Iriarte WOODSIDE  

Мексиканеца Fernando Iriarte WOODSIDE надмина сегашния световен рекорд на Ramon MORILLAS SALMERON (Spain) с парамотор в клас RPF-1(Microlights : Paraglider Control / Foot-launched / Flown with one person) за полет по права линия без кацане. . Ще припомня, че Ramon MORILLAS SALMERON излетя в шест часа местно време на 23/04/2007 от Jerez, Cadix (Spain) и се приземи след 14 часа и 44 минути в Lanzarote, Канарските острови . Разстоянието по права линия е 1105 километра , което означава , че е летял с 75,00 километра в час . Полетът на Fernando Iriarte WOODSIDE с Dudek Synthesis 31 започна в 7 часа и 15 минути на 10/09/2007 в Puerto Vallarta (Mexico) и завърши в 21 часа и 8 минути в Bahía Kino (Mexico) след 13 часа и 53 минути във въздуха . Данните за разстоянието са противоречиви. По данни от пресата то е 1144 километра , а според други прелетяното разстояние е 1114,5 километра, при което съответно средната скорост е 80,267 километра в час. Днес изтича срока в който FAI трябва да се произнесе по опита. Има голяма вероятност опита да не бъде признат за световен рекорд , поради факта , че не е по-голям с 1% от настоящия рекорд.
Click to see if image is larger

_________________
Родените да пълзят, не могат да летят!

Click to see if image is larger

Последната промяна е направена от Марко Марков на Нед 17 Фев 2008, 10:51; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
Марко Марков


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 2200

МнениеПуснато на: Пон 17 Дек 2007, 22:27    Заглавие: Michael CARNET /UK/  

Гражданинът на Обединеното кралство Michael CARNET /UK/ регистрира две най-добри постижение с парамотор - клас RPF2 (Microlights : Paraglider Control / Foot-launched / Flown with two persons). В тандем с David SMITH /UK/ на 02/11/2007 те летяха по затворен маршрут с дължина 50 километра със скорост 32.83 km/h. В момента няма регистриран световен рекорд на тази дистанция . След това изминаха два пъти в две посоки разстояние от 15 километра по права линия със средна скорост 37.11 km/h и в тази дистанция няма регистриран световен рекорд .

Click to see if image is larger

_________________
Родените да пълзят, не могат да летят!

Click to see if image is larger

Последната промяна е направена от Марко Марков на Нед 17 Фев 2008, 10:52; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 1 от 4 [56 Мнения]   Иди на страница: 1, 2, 3, 4 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Лека авиация и любителско летене
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0885s ][ Queries: 12 (0.0058s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker