Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Съб 28 Ное 2020, 19:24
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » ФОРУМИ ЗА МОДЕЛИЗЪМ » Стендов моделизъм
Ревю на собствени модели
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 3 от 33 [492 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, ..., 31, 32, 33 Следваща
Автор Съобщение
Gaden Gogi

Регистриран на: 12 Яну 2004
Мнения: 1407
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 10 Авг 2004, 14:06    Заглавие:  

Ти я прочети, спомагателен двигател не се монтира там. За повече подробности може да погледнеш монографията за Ми 6 (Ми10 използува същата винтомоторна група) и да видиш какво е онова там, монографията е в "Авиация и Время". Ама какво ли се занимавам с тебе, ти си окепазяваш модела, не аз.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
eagle1


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 1696
Местожителство: Габрово

МнениеПуснато на: Вто 10 Авг 2004, 14:09    Заглавие:  

Ето едно линкче по въпроса за Ми-10: http://avia.russian.ee/vertigo/mi-10-r.html
На мен лично тоя дзвер (както и повечето фърчулети) ми е бегло познат... Embarassed

_________________
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
piko1


Регистриран на: 01 Фев 2004
Мнения: 710
Местожителство: sofia(червеното село)

МнениеПуснато на: Вто 10 Авг 2004, 15:52    Заглавие:  

Направил съм този отвор, гоги. Кажи прав ли съм да го правя или не?

Click to see if image is larger

От друг ракурс

Click to see if image is larger

А това какво е ако не е двигател?

Click to see if image is larger

А сега кажи ми прав ли съм или не гоги Twisted Evil Twisted Evil

_________________
Click to see if image is larger
Луд Съм Бате Бегаи със ЖЪлто книжко у пощенску банку съм язе
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ICQ Номер 
Gaden Gogi

Регистриран на: 12 Яну 2004
Мнения: 1407
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 11 Авг 2004, 08:25    Заглавие:  

Добре има отвор, ама не е от двигател, от там излиза въздухът преминал през радиаторите. Спомагателните двигатели се поставят на вратите на товарните люкове или (както е в случая) в онези контейнери сетоса извън фюзелажа.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
piko1


Регистриран на: 01 Фев 2004
Мнения: 710
Местожителство: sofia(червеното село)

МнениеПуснато на: Сря 11 Авг 2004, 08:29    Заглавие:  

Не беше ли по-лесно вместо да се заяждаш да обясниш, че не е отвор
през който минават изгорелите газове на трети двигател, който не съществува а е отвор за преминаване на въздух от главният редуктор Twisted Evil Exclamation Question Exclamation

_________________
Click to see if image is larger
Луд Съм Бате Бегаи със ЖЪлто книжко у пощенску банку съм язе
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ICQ Номер 
Fighterland


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 1246
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 19 Авг 2004, 11:19    Заглавие: Mirage-III  

Мираже-ІІІE/R/RD

Фирма: Heller; Мащаб: 1:72

Този модел ми бе подарен преди коджа време, сигурно 3 години. Тогава го сглобих и боядисах само отдолу и го зарязах, защото много грешки имаше. Чак сега, имах време, и тъй като за него не се впрягах да чакам да си взема кит и прочие пособия, реших да си го дооправя.
Като начало - частите на модела бяха от някаква "дървена" пластмаса, която трудно се огъва, но пък след това няма оправяне - напуква се и не подлежи на обработка. Частите бяха изляти добре, но този недостатък на качеството и още по-главния - малка детайлност и неточност при сглабянето на детайлите, унищожиха това му предимство.
Хоризонтални стабилизатор е едно с тялото, крилото отгоре е от два отделни компонента, а отдолу е общ един триъгълник (почти). Въздухозаборниците, фалшкила и носът са си отделно. Поради различните модификации, които изискват и различно оборудване, което измения и външния облик, фалшкила, баките и носа са различни за отделните варианти. Както вече отбелязах, сглобява се по-трудно заради "пространството" между отделните части, пък и когато го сглобявах не бях особено вещ в това и прецизността (не че сега съм, де). Разшивката е изпъкнала и когато "го оправях" сега, доста от нея се загуби, защото гледах да направя самолета по-лицеприятен, а не дали отговаря точно на действителността. То после боята го закри, ама да не избързвам. Нещо особено биещо на очи бе (пък и си е) изключително тънкия колесник и видимо несъответстващите на изрязаните в тялото капаци на колесника. Отначало го направих спуснат, но после нещата се промениха. Кабината - ами какво да кажа - дори и само това да беше, пак много е за този модел. Изобщо май е правена на общ метод - нито седалката отговаря на действителността, нито има табло (абе има, ама парче пластмаса с по-такава форма да се връзва отпред), отстрани е същото и като капак - фанара, с двете си части се разминава с около милиметър и малко. Но карай, сигурно са решили, че нема кой да се заглежда вътре. И като за края на описанието на частите - "двигателя" - такова нещо не бях виждал - около 5 милиметра дълбок, отстрани има някаква разшивка, да прилича на сопло, а отвътре такива екстри няма.
Та сега, по същество - решил съм да го "оправям". Първо, намерих камуфлажна схема на варианта, който бяха избрал RD на френските ВВС (този вариант се е доставял само на тях). Носът за него е от две части - пластмасова отгоре и "стъклена" отдолу с прозорци за камерите. Баките за него са с по-малък диаметър, но са по-дълги, а фалшкила е по-голям и по-обемист. Изпилих тук-там, някъде изшкурих и се зачудих как да оправя нещата отдолу, къде преди примерно 2 години го бях боядисал. Но скоро непредвидено обстоятелство просто ми наложи решението - кучето го беше докопал и след късната ми намеса, едно крило бе почти отчупено, но се държеше, а колесниците бяха счупени "до основи" и възстановяването им щеше да ми създаде доста трудности, затова - отдолу това моделче няма да се гледа. Зарязах отдолу и се концентрирах отгоре. Схемата за камуфлажите беше много точна, съвпадаща с истинския и по нея и по снимки започнах оцветяването. Това е за фреснкия камуфлаж, останалите - белгийския и испанския - не знам достоверността им. И тук още един проблем с кабината. За да не се забелязва много много я боядисах черно и тръгнах да слагам фанара и... ами нещо пречи. И чак сега видях - седалката е почти до нивото отзад и фанара опира в нея. Отново пилене, но се оказа, че при случката с кучето предната част на фанара не е годна за възстановяване и я изхвърлих (тя така или иначе се разминаваше с около 1,5 мм и трябваше да се чудя как да го оправя). На нейно място, понеже не ми се занимаваше "приспособих кабина от Су-25 Embarassed Е, нея я потопих в топла вода, за да я стегна, понеже е по-широка и я пилих за да се приспособи, понеже стана по-висока. Изпуснах я, трябвало е да я държа повече във водата, защото като я сложих беше точно, а след това се разтвори, но си казах, айде, и без това се опитваш да тренираш върху това така че...
Загрози го тая кабина, ако се гледа отгоре, ама това да му кусура (ама не е).
Двата цвята на камуфлажа са едно маслинено, тъмно зелено и много наситено сиво. Сивото малко му добавих синьо за да прилича на това от снимките, а зеленото го използвах готово. На Ревел са всичките.

Та, това е модела, в общи линии според мен. Ако някой все пак се навил много да попълва и пили, да събира "старите" чарколяци мога да му го препоръчам.

_________________
На десет мили от Монтана,
в посока Дунавския бряг
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
ICQ Номер 
piko1


Регистриран на: 01 Фев 2004
Мнения: 710
Местожителство: sofia(червеното село)

МнениеПуснато на: Вто 24 Авг 2004, 13:02    Заглавие:  

А300-600СТ "Белуга"

Фирма: Revell; Мащаб: 1:144


Малко история за това как се сдобих с този модел. Един ден се разхождах из бонжурите в София за да си направя списък със моделите които съм решил да направя. Както винаги седях във един около 1-2ч. и си гледах ,та срещам един моделист не знам дали не е
влизал тук та по същество се отвори приказка за разните модели на Ревел и по едно време ми каза дали съм виждал този модел "Белугата". Останах за две или повече секунди стъписан от това което видях и което съм виждал на гърба на кутиите на Ревел.
Веднага разбрах, че точно него искам един вид ми беше фикс идея
още от 1996г., когато за първи път прочетох за него на страниците на "Клуб Криле". По-късно майка ми ми го купи. Та това беше малката история за това как се сдобих с него. А ето какво има вътре в кутията. Моделът е на старахотно ниво на изработка, никакви леяци и разни от сорта. Направо можеш да отстраниш дадената част от матрицта и да я сглобиш. Декалите включват сини номера от 1 до 4
и разни други голями работи, абе трябва да си го купите за да видите
листа със декалите е около 15 см и има абсолютно всичко
по модела няма какво да се доработва. Направо сгобяваш и боядисваш, слагаш декалите и му се кефиш Wink

_________________
Click to see if image is larger
Луд Съм Бате Бегаи със ЖЪлто книжко у пощенску банку съм язе
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ICQ Номер 
piko1


Регистриран на: 01 Фев 2004
Мнения: 710
Местожителство: sofia(червеното село)

МнениеПуснато на: Пон 30 Авг 2004, 13:55    Заглавие:  

FW-190D-9

Фирма: Academy; Мащаб: 1:72

Частите на модела са на три плюс една със прозрачни детайли. Матрици много добре изработени, лесно се отстраняват от рамките
и пасват точно. Този кит съдържа декали за две машини, като на едната са в два варианта. Декалите са общо 55, съдържат и серийните номера на машините. Камуфлажните схеми са на машини от JV44 по-точно така нареченият папагалски щафел.
А сега за самият модел.
Кокпита е много детайлен. Има всичко по приборните дъски.
Моделът е с вътрешна разшивка и то много точна (хвала им на кореиците). Трябва да обърнем внимание на нишите за колесниците където всичко е точно и изпипано до най-малка подробност. Колесниците се поставят изключително лесно. Остъклението на кабината е във два варианта като има възможност кабината да се остави отворена за да се вижда красотата вътре.
След като сглобих модела ми остана камуфлажа и аз си избрах
черната единица. Може и да се направи и със червена такава.
След като бе оклепан едно хубаво стана просто красота Laughing
А и забравих боичките: изпозвах червено на Ревел СМ331
а останалите цветове чрез смесване на разни бои коя от коя и точно колко не си спомням Rolling Eyes

г-н.Хакер Протър
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ICQ Номер 
ARTU


Регистриран на: 03 Яну 2004
Мнения: 509
Местожителство: Стара Загора

МнениеПуснато на: Вто 12 Окт 2004, 09:41    Заглавие: banned!  

DELETED!
_________________
Първият български сайт за мащабно умалени модели
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
eagle1


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 1696
Местожителство: Габрово

МнениеПуснато на: Вто 12 Окт 2004, 10:15    Заглавие:  

Разминаването на ситните детайли и грубата отливка е сигурен знак че туй чудо е лято по технология леене под ниско налягане Wink Ако позволиш малко критика - елероните трябва да са в различни посоки (единият на горе, другият надолу) при това на някои машини и под различен ъгъл (за Як-1 не знам как е Embarassed ). И второ Як-а има метална обшивка само по капота на двигателя - останалото е фурнир платно и други авиоматериали от първата световна. Освен това на руските машини (пък и не само на тях) зимният камуфлаж обикновено представлява варна боя нанесена директно върху летния.
_________________
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
ARTU


Регистриран на: 03 Яну 2004
Мнения: 509
Местожителство: Стара Загора

МнениеПуснато на: Вто 12 Окт 2004, 11:03    Заглавие: banned!  

DELETED!
_________________
Първият български сайт за мащабно умалени модели
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Thunderchief

Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 6311
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 19 Окт 2004, 09:27    Заглавие:  

Су-25 УБ

Фирма: MSV; Мащаб: 1:72

Взех си този модел привлечен от това, че има съвременни български декали и камуфлажна схема на безмерска спарка (след консултиране с други източници се оказа, че последната няма нищо общо с реалността).
Накратко казано ако видите модел на тая фирма бягайте много надалече.
Първо частите една с една не съвпадат, докато докарам двете части на фюзелажа да си паснат падна такова пилене, че насмалко да стане пожар. Второ от целия подвесен инвентар (бомби, ракети, бакове) единствените неща приличащи поне малко на оригиналите са два горивни резервоара и двойка Р-60 (друг е въпроса за какво са и на спарката) всичко останало, включително един зловещ опит да се имитират блокове УБ-32 и касета РБК-250 грам няма общо с реалноста и като за десерт капаците на основния колесник са видимо по-малки от отворите на шахтата.
Единствената причина да си купите тоя модел е да си вземете шестте кокарди и да изхвърлите останалото Exclamation

_________________
Кървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
ARTU


Регистриран на: 03 Яну 2004
Мнения: 509
Местожителство: Стара Загора

МнениеПуснато на: Пет 05 Ное 2004, 13:05    Заглавие: banned!  

DELETED!
_________________
Първият български сайт за мащабно умалени модели
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
paper_wings


Регистриран на: 23 Фев 2004
Мнения: 18
Местожителство: Varna

МнениеПуснато на: Пон 08 Ное 2004, 11:26    Заглавие:  

Здравейте,
Тъй, като ревюто не е само за пластмасови модели, реших да публикувам тук снимка от новия си модел, при това той наистина е собствен Very Happy Very Happy Very Happy, макар и от хартия.
Проектирал съм го на базата на чертежите, през компютърниа модел до завършен кит за сглобяване.
Това е модел в мащаб 1:48 на японския изстребител Ki.100 - 1b otsu (демон). Според моята скала на сложност той е със средна такава. Детайлите му са разположени на 3 страници, има интериор на кабината, както и опростен модел на двигателя. Има опростена вътрешна "поддържаща" конструкция.
Повече снимки на alpha-модела, както и проследяване на етапите на сглобяване може да откриете в раздел 'Галерии' на моя сайт:

http://kancho.muncho.org

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
ARTU


Регистриран на: 03 Яну 2004
Мнения: 509
Местожителство: Стара Загора

МнениеПуснато на: Вто 09 Ное 2004, 14:46    Заглавие: banned!  

DELETED!
_________________
Първият български сайт за мащабно умалени модели
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 3 от 33 [492 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, ..., 31, 32, 33 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » ФОРУМИ ЗА МОДЕЛИЗЪМ » Стендов моделизъм
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0751s ][ Queries: 12 (0.0050s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker